uv-värit

28 posts, 2 pages, 14,855 views

Pep´Sun

Posts: 18

#1 • • Pep´Sun
Moiks! esitänpä typerän kysymyksen.
Mistä voi ostaa uv-meikkejä tai muita uv-maaleja? Pöllö kun oon enkä ole löytänyt mistään vielä??

--
~you know what I want~

KittysDead

Posts: 381

#2 • • KittysDead Trooper
VArmaan pilailupuodeista löytyy? Esim. kaisaniemen metroasemal on yks.
Sit esim. Nana star ja morticia... mut nois kahes hinnat kyl saattaa vähän hinkata.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

sapeli

Posts: 11,768

#3 • • sapeli jokukukamikä?
UV-kynsilakkaa, hiusmaskaraa, yms löytyy ainakin Honestystä (http://honesty.fi/)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dives

Posts: 536

#4 • • Dives I see the light
siinä on sellainen teatterikauppa kun menee keskustasta hakaniemeen juuri ennen hakaniemen siltaa. (se silta mistä menee ratikka)

toinen on nanastar joka on kalevankadulla tai eerikinkadulla :D ei muista :D
sts

Posts: 7,969

#5 • • sts Sama pyynti aitta!
Perus uv-maaleja (siis ei meikkaukseen) mm. siitä highlightin vieresen sparin alakerrassa olevasta askarteluliikkeestä
en muista nimeä juuri tällä hetkellä :)
KittysDead

Posts: 381

#6 • • KittysDead Trooper

sts:
Perus uv-maaleja (siis ei meikkaukseen) mm. siitä highlightin vieresen sparin alakerrassa olevasta askarteluliikkeestä
en muista nimeä juuri tällä hetkellä :)



tempera.
Meidän koululaiset sa sielt alee.. *köh köh* *pelle*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Pep´Sun

Posts: 18

#7 • • Pep´Sun
Kiitos kaikille vastaajille *iihhih* ehkäpä minäkin löydän nyt jotain loistavaa *blush**jiihaa*

--
~you know what I want~

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#8 • • Peikkotyttö

sts:
Perus uv-maaleja (siis ei meikkaukseen) mm. siitä highlightin vieresen sparin alakerrassa olevasta askarteluliikkeestä
en muista nimeä juuri tällä hetkellä :)


Arteljee,tai jotain siihen suuntaan

--
Groove is in the Heart

sts

Posts: 7,969

#9 • • sts Sama pyynti aitta!

peikkotyttö:
---
sts:
Perus uv-maaleja (siis ei meikkaukseen) mm. siitä highlightin vieresen sparin alakerrassa olevasta askarteluliikkeestä
en muista nimeä juuri tällä hetkellä :)

---

Arteljee,tai jotain siihen suuntaan



Juu näin se oli tosisaa Arteljee
killabunny

Posts: 63

#10 • • killabunny the white bunny
kangasvärejä saa seriväristä, neonounasta,keltasta,vihreetä,oranssia ja violettia ainakin...

--
jalat turvallisen kaukana maasta tamppaa koko elämän

DiamonDie

Posts: 676

#11 • • DiamonDie mediahippi
Valoverstaalla on esim. UV-kehomaaleja, meikkejä, kynsilakkaa ja värikyniä. Europehousessa (mm. Asematunneli) on ollut ainakin jotain UV-krääsää joskus.
mrx

Posts: 260

#12 • • Edited mrx Bassjunkie

KittysDead:
---
sts:
Perus uv-maaleja (siis ei meikkaukseen) mm. siitä highlightin vieresen sparin alakerrassa olevasta askarteluliikkeestä
en muista nimeä juuri tällä hetkellä :)

---


tempera.
Meidän koululaiset sa sielt alee.. *köh köh* *pelle*



Wrong,Tempera on Uudenmaankadulla.. *köh köh**pelle*
toi pulju mitä haitte on nimeltään Arteljee..
Viltsu

Posts: 2,010

#13 • • Viltsu noname

DiamonDie:
Valoverstaalla on esim. UV-kehomaaleja, meikkejä, kynsilakkaa ja värikyniä. Europehousessa (mm. Asematunneli) on ollut ainakin jotain UV-krääsää joskus.



kiva puoti, kiitos linkistä.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

sapeli

Posts: 11,768

#14 • • sapeli jokukukamikä?
Vinkki (kiitos KritikaL *hihu*): normaalivalossa kirkkaan läpinäkyvää UV-hohtavaa kynsilakkaa löytyy Yves Rocherilta (liike esim. Forumissa) - hinta n. 9, vaalentaa ja vahvistaa myös kynsiä *joo* Hohtaa siis UV-valossa semmoisena violetinvalkoisena *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hemuz

Posts: 2,178

#15 • • hemuz kätevä emäntä

sapeli:
Vinkki (kiitos KritikaL *hihu*): normaalivalossa kirkkaan läpinäkyvää UV-hohtavaa kynsilakkaa löytyy Yves Rocherilta (liike esim. Forumissa) - hinta n. €9, vaalentaa ja vahvistaa myös kynsiä *joo* Hohtaa siis UV-valossa semmoisena violetinvalkoisena *hymy*



Mä oon ostanu samaista kynsilakkaa joskus jostai tarjoustalon halpalaarista paril eurolla :D
sapeli

Posts: 11,768

#16 • • sapeli jokukukamikä?

hemuz-:
Mä oon ostanu samaista kynsilakkaa joskus jostai tarjoustalon halpalaarista paril eurolla :D



Hmmm... Ihan viime aikoinakin? Tuon Yves Rocher-kynsilakan löytämiseen asti olin sen vaikutelman alaisena että kirkkaita UV-kynsilakkoja ei Suomesta liiemmin löydy... Hyvä tietty jos olisi halpoja vaihtoehtoja *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

hemuz

Posts: 2,178

#17 • • hemuz kätevä emäntä

sapeli:
---
hemuz-:
Mä oon ostanu samaista kynsilakkaa joskus jostai tarjoustalon halpalaarista paril eurolla :D

---


Hmmm... Ihan viime aikoinakin? Tuon Yves Rocher-kynsilakan löytämiseen asti olin sen vaikutelman alaisena että kirkkaita UV-kynsilakkoja ei Suomesta liiemmin löydy... Hyvä tietty jos olisi halpoja vaihtoehtoja *joo*



No on siitä muutama vuos kyllä aikaa, mutta pitäkää ihmiset silmät auki.
SilverJo

Posts: 1,893

#18 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

sapeli
Hmmm... Ihan viime aikoinakin? Tuon Yves Rocher-kynsilakan löytämiseen asti olin sen vaikutelman alaisena että kirkkaita UV-kynsilakkoja ei Suomesta liiemmin löydy... Hyvä tietty jos olisi halpoja vaihtoehtoja *joo*


DiamonDie:
Valoverstaalla on esim. UV-kehomaaleja, meikkejä, kynsilakkaa ja värikyniä. Europehousessa (mm. Asematunneli) on ollut ainakin jotain UV-krääsää joskus.



Tuolta näyttää löytyvän uv-kynsilakkaa hintaan 3e.. täysin samaa ainetta itse ostin pari vuotta sitten Unkarista. Olenkin vähän jo panikoinut, että mistä moista löydän enää, eipä enää tarvitse miettiä. *iloinen*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

domi

Posts: 7,069

#19 • • domi Työn sankari.
Ei ehkä liity uv-väreihin, mut uv-aiheeseen; eli mistä saisi kotikäyttöön sopivia uv-loisteputkia?
SilverJo

Posts: 1,893

#20 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.

DominikH:
Ei ehkä liity uv-väreihin, mut uv-aiheeseen; eli mistä saisi kotikäyttöön sopivia uv-loisteputkia?


Tuolta samaiselta Valoverstaalta näyttäisi löytyvän niitäkin.. tiedä sitten onko halvemmalla jossain tjsp. Pystyy näemmä tilaamaan suoraan kotiinkin. Ai niin ja Europehousessa on tainnut ainakin joskus olla.

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.