Mondaybar

5 posts, 1 page, 2,840 views

xo

Posts: 2

#1 • • xo
Joo eli tällane aihe tähänvälii. Eli onko kenelläkää kokemuksia noista mondaybarin järjestämistä risteilyistä?? minkälaiset hipat oli? Lukemani perusteella siel ois keväällä Ferry Corsten pyörittämäs eikä oikee vois missaa *joo*

--
Horas non numero nisi serenas

happosepi

Posts: 1,070

#2 • • Edited happosepi
Helvetin hauskaa, kannattaa lähteä. Itse olin viime vuoden elokuussa yhdella Mondaybarin risteilyllä ja siitä jäi niin hyvä maku suuhun että lähtisin noille kaikille muillekin, jos vaan rahaa olisi.

Kuvittele risteily, jossa koko laiva on täynnä pelkkää bileporukkaa (ei siis eläkeläisiä, junttieinareita, lapsiperheitä EIKÄ goom-tyylisiä haalarördääjiä;) ja laivan diskot on muutettu klubeiksi kunnon PA- ja valokalustolla. Tähän päälle tietysti vielä hyttibileet ja omat ghettoblasterit.

Suurin osa (99%) porukasta on luonnollisesti ruotsalaisia, ja he myös ostavat näiden risteilyjen liput melko nopeasti loppuun. Kannattaa olla siis nopea, jos haluaa lähteä mukaan.

Onhan tuossa tietysti se vaiva, että joutuu matkustamaan samalla laivalla ensin Tukholmaan päästäkseen risteilemään, ja risteilyn jälkeen pitää tulla vielä takaisin Turkuun. Mutta nämä "ylimääräiset" matkat olivat ainakin meidän tapauksessamme osa bilereissua, hauskaa siis pidettiin omalla porukalla myös niillä :)

Sinänsä harmi että nuo Mondaybarin risteilyt näyttäisivät nykyään olevan aika kiksupainotteisia. Mieluummin bilettäisin itse Liebingin, Beyerin ja Carolan tahdissa, kuten viime elokuussa ;) No olihan siellä se Oakenfold myös, mut se olikin ihan paska :)

Eli siis: Hyvä hyttiporukka kasaan, ja risteilylle vaan :) Suosittelen!
Kon-tiki

Posts: 1,936

#4 • • Kon-tiki The Unsinkable

happosepi:
Sinänsä harmi että nuo Mondaybarin risteilyt näyttäisivät nykyään olevan aika kiksupainotteisia. Mieluummin bilettäisin itse Liebingin, Beyerin ja Carolan tahdissa, kuten viime elokuussa ;)



*kuolaa**kuolaa**kuolaa*

Ton risteilyn missaaminen on kyllä top 1 mun henk.koht. merenkulkuun liittyvien vitutusten listalla (myös mukaanlukien kaikki ne risteilyt, joilla olen ollut *hymy*) Vahingosta viisastuneena olen nyt Mondaybarin postituslistalla ja toivon, että vielä jollain kerralla laivalle mahtuu teknoakin...