SUPERCOOL 16.3.2005 @ HELSINKI

54 posts, 3 pages, 11,611 views

Wert

Posts: 3,386

#21 • • Wert Varapalkkaliukuja
olipas polkat.. :)
kinli veti kyl alkuun vanhempaa tykkiä saundia.. aaah nam :)
Proteukselle ei meinannu dj koppi riittää, näytti miehellä olevan varsin hyvät fiilikset soitella.. ilo katsella hänen esiintymistä *iloinen*
eipä ikävä kyllä jaksanu loppuun asti olla taaskaan.

ehkä ens kerralla...


*piis*
Chare

Posts: 412

#22 • • Chare kiltti tyttö
hauskaa oli, kiitos vaan raksuille seurast, musiikki jees, kinli varsinkin aivan loistava, hervoton *känni* vaan oli meikäläisel pitkäst aikaa.. *iihhih*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Avatar
#23 • • Edited Gnomex Guest
*sydän* Proteus *sydän*

Ja se Candyman-fiilis, ah! *sydän* *plur*
UnityF

Posts: 15,721

#24 • • UnityF joo just se
*sydän* Kinli *sydän* Olipas loistavaa mättöö *pahis* mii laikii..!

*sydän* Proteus *sydän* Olipas ilo nähä pitkästä aikaa ja tanssii siun settii... tosi hyviä kipaleita nautin aivan suunnattomasti *joo* Me näämme taas lauantaina uuestaa *joo*

Proteuksen jälkeen kunto oli jo loppunu ja sit tuli chillattuu ja juotuu muutama ruskee-vihree *vink*
Mange *super**pus* oot loistavaa seuraa. *hali*

Ja psykeilyt kyllä kanssa kuulosti hyvälle mut ei vaan polvi antanu periksi *uuh*

Mut nyt nukkumaan.. *nukkuu*


ps. oli muuten loistavia keksejä mitä kinderin kanssa niitä mässättiin... *slurps*
Avatar
#25 • • sakk303 Guest
mitä se roteus oikein soitti siinä alussa? Mozartia? huh huh. se klassinen pläjäys joka oli raiskattu, oli pirun kova. Siitä eteenpäin koko setti oli yhtä speed-aerobicia, millä nimellä sitä nyt sitten kutsutaankin, mutta tanssijengiä katsellen ja musiikin tasapaksuutta haistellen meno oli todella tylsää. Harvat sävärit antoi se, ku herra Proto heilahteli ominaiseen tyyliin siellä dekkien takana. Itse musa ei antanut minulle mitään.

Vaan sitten kun herrat hookah ja mikä se toinen nyt olikaan, tulivat, niin psyke maistui hyvälle. Tanssin kovasti ja oli hyvää seuraa. Erityiskiitos eräälle kauniille vaaleaverikölle joka tarjosi (!) mull (!) yhden lonkeron kesken tanssiaisten *iihhih* olin kyllä ihan otettu..

Mut jees. Kiva ilta oli, ei siinä mitään. Toi hard dance nyt vaan yleisesti vois oikeesti alkaa siirtyä tonne rasvanpoltto-osastolle, eli kuntosaleille ja pois tanssilattioilta. SE alkaa jo näyttää vähän surkuhupaisalta kun porukka vetää samoja liikekombinaatioita kuin +45v-naiset jossain imperial health clubilla parhaissa spinniningeissä. Ei se näytä siis enää kivalta tai mitään. Piti vaan hymähdellä omaan pussiin kun näytti niin aerobicilta. :D

Tästä on hyvä jatkaa.
Shaz

Posts: 324

#26 • • Shaz team Wittupäät
Oi että. Ilta oli aivan mahtava, kiitos herra Proteuksen. *sydän* Pitkästä aikaa tuli tanssahdeltua siellä oikeen urakalla - wonder why *vink*

*hali*t kaikille ihanille kavereille *plur*

Ja Tommi hei, OOT IHAN SIKA IHANA! *nauru*
Karski

Posts: 6,049

#27 • • Karski Pomon kätyri

sakk303:
Mut jees. Kiva ilta oli, ei siinä mitään. Toi hard dance nyt vaan yleisesti vois oikeesti alkaa siirtyä tonne rasvanpoltto-osastolle, eli kuntosaleille ja pois tanssilattioilta. SE alkaa jo näyttää vähän surkuhupaisalta kun porukka vetää samoja liikekombinaatioita kuin +45v-naiset jossain imperial health clubilla parhaissa spinniningeissä. Ei se näytä siis enää kivalta tai mitään. Piti vaan hymähdellä omaan pussiin kun näytti niin aerobicilta. :D



Musiikin laadun kriteerinä ihan ykkösenä
toki itsellenikin tulee mieleen se, miltä
näyttää ihmisten tanssi ko. musiikin tahdissa :D

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

anis

Posts: 2,451

#28 • • anis
*sydän* PROTEUS *sydän* ei mulla tähän muuta sanottavaa ookkaan..

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

keri

Posts: 104

#29 • • keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
itse olin eilen ainakin ihan tajuttoman hyvällä fiiliksellä liikenteessä ja oli kyl kivaa siis ihan aikuisten oikeesti*iloinen*

oli aika *känni* päällä mitä tota nyt kiertelemään*nauru* ja nyt on olokin sen mukanen...*hih*
pyydän kaikilta anteeks kännimöläyttelyjä ja muuten vaan yleistä ääliöintiäni*nauru*

ja ainiin "kerkesin" mä tanssilattianki puolelle siinä jossain välissä mutku tais känniessillä olla liian kiire takasin baaritiskille aina..*nauru*

se psykse siinä loppupuolella! kyllä!*plur*

kiitos kaikille kivoille tiijätte kyllä teitte mun illasta kivankivan*hihu*
Mizfir

Posts: 2,472

#30 • • Mizfir pittuinen

Gnomex:
Ja se Candyman-fiilis, ah! *sydän* *plur*



Whattaaa...tuliko sekin jossain vaiheessa? *ding* Ilmeisesti sit vasta lähtöni jälkeen*hmph*

Jälleen kerran Supercool oli really cool*sydän* ei siitä pääse yli eikä ympäri*hih*
Kiitos kaikille murusille, nyt voi hyvillä mielin lähteä lomailemaan*iloinen*

--
-Mannanen-

mange

Posts: 1,913

#31 • • mange Terrorcraft
Oli kyllä taas tosi mukava tavata tuttuja ja rupatella niitä näitä. *joo*
Ja tulihan sitä Proteuksen settiäkin kuunneltua ja olihan se jälleen hyvinkin maukasta. *hymy*
Avatar
#32 • • sakk303 Guest

uusio:
Jos ei hard kama kiinnosta, niin voi painua wttuun, ei siellä pakko oo käydä, kyllä niitä house-bileitä riittää.



joo mä olin yllättävän kovassa laitamyötäisessä kirjoitettuani ekat fiilikset suppareista heti yöllä joten saatoinpahan ilmaista tuntemukseni turhankin kärkevästi tuolloin aamuyöstä.

enkä sanonut että hard-kama ei kiinnostaisi, tulin vaan suppareihin lähinnä loppuillan psykesessioiden vuoksi. hardi oli paikka paikoin varsin maistuvaa mutta jossain vaiheessa siitä meni maku. sorry.
-P

Posts: 4,972

#33 • • -P

uusio:
Jos ei hard kama kiinnosta, niin voi painua wttuun, ei siellä pakko oo käydä, kyllä niitä house-bileitä riittää.



hah. tää menis kyl ehkä päivän ":D" piikkiin jos toi sellainen olis

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Kinli

Posts: 782

#34 • • Kinli
hiphei, olipas kivaa taas soittaa pitkästä aikaa polokkaa
ja vielä pitkää settiä! kiitos tommille siitä!

Porukkaakin oli eksynyt paikalle todella hyvin ja
tanssilattiallakin näytti porukka viihtyvän varsinkin
setin loppuvaiheessa, kiitos kiitos! *kiitoskiitos*

Tuttuja oli paikalla aivan mielettömästi eikä meinannut
päästä lähtee kotio ollenkaan.. *hymy*

Vaikka en koko protskun settiä ehtinyt kuulla, niin oli
kyllä sellasta mäiskettä / pomppimista että vähän
harmittaa etten jäännyt loppuun saakka.
UnityF

Posts: 15,721

#35 • • Edited UnityF joo just se

sakk303:
-clip-




jätänkin sanomatta.. mut jos ei kiinnosta polkka niin voi pysyy poissa jossa soi sen kaltainen musiikki. Ja turhaa arvostelet miten muut tanssiin jonkun musiikin tahissa. Kaikki tallaa tyylillään.
sts

Posts: 7,969

#36 • • sts Sama pyynti aitta!

uusio:
Jos ei hard kama kiinnosta, niin voi painua wttuun, ei siellä pakko oo käydä, kyllä niitä house-bileitä riittää.



On tainut P*** toimia *lmao*
sts

Posts: 7,969

#37 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

UnityF:
-clips-



imo tuossa sakkk303:n suht sarkastisessa kommentissa ei ollut mitään
kovinkaan pahaa. Ihmisillä on oikeus mielipiteisiin ja erillaisuuteen, sinun jos jonkun vanhana bilettäjänä pitäisi se tietää.
UnityF

Posts: 15,721

#38 • • UnityF joo just se

sts:
-clip-.



mä muutin sen ennen kun luin sun quoten... mut ärsyttää suunnattomasti kun joku dissaa polkaa... tai se on ihan sama mitä dissaa taloo kiksuu ihan mitä vain se ärsyttää jos joku muu tykkää niin miksi käydä arvostelee.. antaa toisen tykkää ja pysykööt itte poissa jos ei nappaa.
sts

Posts: 7,969

#39 • • sts Sama pyynti aitta!

UnityF:
mä muutin sen ennen kun luin sun quoten... mut ärsyttää suunnattomasti kun joku dissaa polkaa... tai se on ihan sama mitä dissaa taloo kiksuu ihan mitä vain se ärsyttää jos joku muu tykkää niin miksi käydä arvostelee.. antaa toisen tykkää ja pysykööt itte poissa jos ei nappaa.



No mut polkan jälkee tuli hyvää psykeä... Eli kyllä niillä polkandissaajillaki oli syy olla paikalla.
UnityF

Posts: 15,721

#40 • • UnityF joo just se

sts:
No mut polkan jälkee tuli hyvää psykeä... Eli kyllä niillä polkandissaajillaki oli syy olla paikalla.



Oli tullu sit vasta kun polkka loppu *vink*
Mut anntetaan muillekkin mahis antaa palautteensa. tää kanta oli vain _mun_ mielipide.. eikös se niin menny et kaikilla on oikeus mielipiteenseen.. *vink*

Mut me voidaan vääntää tästä aiheesta esim meses lisää jos tuntuu siltä *joo*