Aamu jönkkis!

305 posts, 16 pages, 165,695 views

Avatar
#161 • • ikj Guest
sarkasmi on vaikea laji :)
nethr

Posts: 763

#163 • • nethr !!

Android, 9.9.2005 14:50:
---
idi, 9.9.2005 14:47:
no nii :D

---


Eikä siihen nyt mee 15-30 min jos vähän edes viitsii =)


No riippuu "kumpaa" tekee. Ihanko itsekseen vai sitten jotain vähän tähdellisempää aktia. Sitten on tosin molemmat osapuolet (yleensä) myöhässä *nauru*

--
xD

Android

Posts: 3,908

#164 • • Edited Android

nethr, 9.9.2005 15:10:
No riippuu "kumpaa" tekee. Ihanko itsekseen vai sitten jotain vähän tähdellisempää aktia. Sitten on tosin molemmat osapuolet (yleensä) myöhässä *nauru*



Tottakai, ajattelin vain, että jos todellakin on kiire töihin niin käteenvetäminen on kaiketi se nopein (ja vaivattomin) tapa.

Mutta kestääkö teillä aamuerektio tosiaan niin kauan että siitä tulee ongelma?
nethr

Posts: 763

#165 • • nethr !!

Android, 9.9.2005 15:12:
---
Tottakai, ajattelin vain, että jos todellakin on kiire töihin niin käteenvetäminen on kaiketi se nopein (ja vaivattomin) tapa.

Mutta kestääkö teillä aamuerektio tosiaan niin kauan että siitä tulee ongelma?



"Huomenta kulta, mä täs vähän teen jotain tälle jönkkikselle, mut jatka vaan unias..." *lmao*

Eikä se liene ongelma, että jökötin on tanassa, mutta sitten ne halut. Täällä varmaan on tosin erikseen joku "aamupanetus" -topik?

--
xD

Android

Posts: 3,908

#166 • • Android

nethr, 9.9.2005 15:24:
"Huomenta kulta, mä täs vähän teen jotain tälle jönkkikselle, mut jatka vaan unias..." *lmao*



Teillä ei siis ole vessaa? =)
nethr

Posts: 763

#167 • • nethr !!

Android, 9.9.2005 15:27:
---
Teillä ei siis ole vessaa? =)


Empä oo tullut edes ajatelleeks *ding* tätä vaihtoehtoa. No, ens kerralla sitten *nauru*

--
xD

Jago

Posts: 4,039

#168 • • Jago un-trained monkee
ei ongelmaa. Viivyn aina sängyssä makoillessa vähän aikaa ja stondis kerkee kadota.
Tosin pakko myöntää että mun pikkuaivot ei selvästi aina tajuu koska mä herään koska joskus aamustondis tulee vasta tunnin myöhässä*jiihaa*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Caro²

Posts: 5,301

#169 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

jago, 12.9.2005 09:32:
ei ongelmaa. Viivyn aina sängyssä makoillessa vähän aikaa ja stondis kerkee kadota.


.. ja ei niiq pienimmissä ajatuksissakaan tule mieleen tehdä asialle jotain pelkän tarkastelun sijaan *iihhih*

Android, 9.9.2005 15:12:

Tottakai, ajattelin vain, että jos todellakin on kiire töihin niin käteenvetäminen on kaiketi se nopein (ja vaivattomin) tapa.

Mutta kestääkö teillä aamuerektio tosiaan niin kauan että siitä tulee ongelma?



Aamu-erektio ei kestä.. mutta ne kiimankiihkoiset ajatukset lähtee päästä vain harrastamalla siveettömiä aktiviteettejä (useimmiten käden kanssa)..
typ0

Posts: 1,892

#170 • • typ0 syntax error
hehhee mulla aamustodis jysähtää siin joskus err 0800-1200 välissä xD ja sillo yleensä ollaa jo koulussa... joten eipä siinä ku vaa vääntää kikkeli johonki hyvään asentoon ilman että kukaa huomaa ja sit vaa venaa että se laskee ^^

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

sielu hänkin

Posts: 343

#171 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mielummin mä oon 15min myöhässä ja hymyilen ku et oon ajoissa puutteessa paikalla.

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

homppa

Posts: 731

#172 • • homppa
kovat jätkät menee vaan pari minsaa myöhässä!!!111 *nauru*
Jago

Posts: 4,039

#173 • • Jago un-trained monkee

Caro², 12.9.2005 11:05:
---
jago, 12.9.2005 09:32:
ei ongelmaa. Viivyn aina sängyssä makoillessa vähän aikaa ja stondis kerkee kadota.


---

.. ja ei niiq pienimmissä ajatuksissakaan tule mieleen tehdä asialle jotain pelkän tarkastelun sijaan *iihhih*


No ei sitä aamuna jaksa ajatella mitään kiihottavaa. haluu vaan nukkuu ja käteenveto ei oo nukkumista. seksi ja käteenveto on hauskempaa muutenkin ruokatunnilla*lmao*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

leka

Posts: 373

#174 • • leka anteeksi olen eläin
ladattu ase on aina riski*pökr*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Jusuplussa

Posts: 1,292

#175 • • Jusuplussa UG-///
Joo ei se aamujönkkis aina sitä meinaa, et panettais ;-) Eniten ehkä vituttaa, ku herää yöllä sairaaseen kusihätään ja sit on hirvee heijari päällä. Kuselle pitäis päästä ja takas äkkiä nukkumaan. Ei oo helppoo. *igor*
Android

Posts: 3,908

#176 • • Android

yusu, 30.9.2005 22:29:
Joo ei se aamujönkkis aina sitä meinaa, et panettais ;-) Eniten ehkä vituttaa, ku herää yöllä sairaaseen kusihätään ja sit on hirvee heijari päällä. Kuselle pitäis päästä ja takas äkkiä nukkumaan. Ei oo helppoo. *igor*



Toi on muuten täysin totta. Ja aamuisin lähinnä vituttaa, itselläni ei ainakaan aamuerektiolla ole mitään tekemistä seksuaalisten halujen kanssa.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#177 • • Jusuplussa UG-///
Intissä toi oli ehkä siisteintä. Aamulla hirvee kiire ja hirvee jönkkis :D
Android

Posts: 3,908

#178 • • Android
Jostain syystä intissä en itse kärsinyt tuosta...Ei mitään hajua miksi.
Bio

Posts: 4,429

#179 • • Bio The Bullies / Pinky

Android, 30.9.2005 22:37:
Jostain syystä intissä en itse kärsinyt tuosta...Ei mitään hajua miksi.



Ei mullakaan kauheen useesti ollu.. ehkä se vaikutti kun teltassa nukkus pelkkii meisseliltä haisevia äijiä. Tai sit tuvassa oli muuten vaan paska haju.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#180 • • Jusuplussa UG-///
Leireillä ei ollu ainakaan tota ongelmaa..tosin kroppa oli niin sekasin siitä valvomisesta ja vähäisestä ravinnosta, että ei mikään ihmekkään.

Pistkäkää ihmeessä tietoa tästä aiheesta tänne..lähinnä siitä, et mitä kropassa tapahtuu