Rave Against Drugs 2 [YAD with MILLENNIUM] 6.5.2005 @ HELSINKI

320 posts, 16 pages, 64,282 views

-P

Posts: 4,972

#61 • • Edited -P

Shaz:


Mä en tota pätemistä alottanut. Neiti vanukashan se alko pätemään asioissa mistä ei tosiaankaan tiedä mitään, aika noloo. *nauru*



no onpa yksinkertainen toimintamalli: "toi aloitti en mä! mä vaan jatkan!"
noloa on se, että jatkat pätemistä ja yrität päihittää toisen siinä. vai meneekö sun ajatusmalli oikeasti niin, että jos toinen pätee, pakko laittaa samalla mitalla sen sijalla, että laittais jotain fiksumpaa?

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Shaz

Posts: 324

#63 • • Shaz team Wittupäät

salaisinko?:
---
Shaz:


Mä en tota pätemistä alottanut. Neiti vanukashan se alko pätemään asioissa mistä ei tosiaankaan tiedä mitään, aika noloo. *nauru*

---


no onpa yksinkertainen toimintamalli: "toi aloitti en mä! mä vaan jatkan!"
noloa on se, että jatkat pätemistä ja yrität päihittää toisen siinä. vai meneekö sun ajatusmalli oikeasti niin, että jos toinen pätee, pakko laittaa samalla mitalla sen sijalla, että laittais jotain fiksumpaa?



Tottakai se menee niin *vink* Mitä nyt sunki piti tähän asiaan puuttua, kenties sulla on elämääkin tylsempää niin päätät lähtee pätee asiassa mikä ei liity suhun mitenkään. *nauru* Pusuij!
Saara

Posts: 1,954

#64 • • Saara #2970

Wert:
---
Tres:
mulle on luvattu litra maitoo jos osallistun
---
mäki teen litrasta maitoo ihmeitä *nauru*



Niin, pilaantunutta :P

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

-P

Posts: 4,972

#65 • • Edited -P

Shaz:

Tottakai se menee niin *vink*



eli hypoteesini osui oikeaan, mutta minkä ihminen yksinkertaisuudelleen voi jos se on niin transaparenttia, että näkyy jopa parin rivin postauksissa *vink*


Mitä nyt sunki piti tähän asiaan puuttua, kenties sulla on elämääkin tylsempää niin päätät lähtee pätee asiassa mikä ei liity suhun mitenkään. *nauru* Pusuij!



Eli et hyväksy sitä, että muut kritisoivat sinua tai arvostelevat rankalla? sehän se rules ok.
ja miksi koet asioita joillekin elämää tylsempänä, jos he vain sanovat mielipiteensä ja osoittavat kriittisyyttä.


edit: taitaa mennä melkoisesti ot:ksi, anteeksi *piis*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Mizfir

Posts: 2,472

#66 • • Mizfir pittuinen

Tres:
Mä en varsinaisesti tue tällasta ANTI-toimintaa
mutta mulle on luvattu litra maitoo jos osallistun,
joten saatan yllättää *juonittel*



Tosiaan, mä taisin mennä lupaamaan sulle sen maidon *nauru* mitäs väriä sais olla herralle?

--
-Mannanen-

Shaz

Posts: 324

#67 • • Shaz team Wittupäät

salaisinko?:
---
Shaz:

Tottakai se menee niin *vink*

---


eli hypoteesini osui oikeaan, mutta minkä ihminen yksinkertaisuudelleen voi jos se on niin transaparenttia, että näkyy jopa parin rivin postauksissa *vink*


---

Mitä nyt sunki piti tähän asiaan puuttua, kenties sulla on elämääkin tylsempää niin päätät lähtee pätee asiassa mikä ei liity suhun mitenkään. *nauru* Pusuij!

---


Eli et hyväksy sitä, että muut kritisoivat sinua tai arvostelevat rankalla? sehän se rules ok.
ja miksi koet asioita joillekin elämää tylsempänä, jos he vain sanovat mielipiteensä ja osoittavat kriittisyyttä.



Fine, vedetään tää sitte ihan OT:x *nauru* Kyllä mua saa arvostella, ei siinä mitään, arvostelenhan mäkin muita. Kieltämättä vaan vähän nauratti tuo vanukkaan postaus, tyttö kun ei näistä asioista tosiaan tiedä MITÄÄN, niin miks tulla sitten pätemään.. Se oli mun pointti, tuli myös varmaan selväks. Mutta miks sä alotit ton pätemisen, liittyy taas ihan täysil tähän threadiin. Hyvin sä vedät *piis*
Mizfir

Posts: 2,472

#68 • • Mizfir pittuinen
Nii ja Shaz + Salaisinko? >> pysyttäiskös aiheessa, tehän voitte jatkaa herttaista pikku kinaanne vaikka privana*vink* Tosin siinä kyllä samaa mieltä että asioita voidaan ilmaista myös hiukan ystävällisemminkin*joo*

--
-Mannanen-

Karski

Posts: 6,049

#69 • • Karski Pomon kätyri

Mizfir:
---
Tres:
Mä en varsinaisesti tue tällasta ANTI-toimintaa
mutta mulle on luvattu litra maitoo jos osallistun,
joten saatan yllättää *juonittel*

---


Tosiaan, mä taisin mennä lupaamaan sulle sen maidon *nauru* mitäs väriä sais olla herralle?



Ykkösmaitoo kiitos ^___^

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Rosah

Posts: 107

#70 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Tänne*jiihaa*
Mizfir

Posts: 2,472

#71 • • Mizfir pittuinen

Tres:

Ykkösmaitoo kiitos ^___^



Ole hywä, toivottavasti maistuu *vink* saat sen sit siel paikan päällä *hih*

--
-Mannanen-

Snaggo

Posts: 1,147

#72 • • Snaggo ;__;
tännetännetänne!!!oli sairaan mahatavaa viime kerralla.
Ja eikös se laki sanonut että tupakointi on K-16 ja sen myyminen K-18?! mun mielest pitäis sallia nuorten nikotinistien tupakointi ;)

--
bojoing.

anton fine

Posts: 1,359

#73 • • anton fine myspace.com/finethedj

Shaz:
---
salaisinko?:
---
Shaz:

Tottakai se menee niin *vink*

---


eli hypoteesini osui oikeaan, mutta minkä ihminen yksinkertaisuudelleen voi jos se on niin transaparenttia, että näkyy jopa parin rivin postauksissa *vink*


---

Mitä nyt sunki piti tähän asiaan puuttua, kenties sulla on elämääkin tylsempää niin päätät lähtee pätee asiassa mikä ei liity suhun mitenkään. *nauru* Pusuij!

---


Eli et hyväksy sitä, että muut kritisoivat sinua tai arvostelevat rankalla? sehän se rules ok.
ja miksi koet asioita joillekin elämää tylsempänä, jos he vain sanovat mielipiteensä ja osoittavat kriittisyyttä.

---


Fine, vedetään tää sitte ihan OT:x *nauru* Kyllä mua saa arvostella, ei siinä mitään, arvostelenhan mäkin muita. Kieltämättä vaan vähän nauratti tuo vanukkaan postaus, tyttö kun ei näistä asioista tosiaan tiedä MITÄÄN, niin miks tulla sitten pätemään.. Se oli mun pointti, tuli myös varmaan selväks. Mutta miks sä alotit ton pätemisen, liittyy taas ihan täysil tähän threadiin. Hyvin sä vedät *piis*



Mä en vedä mitään!
Mizfir

Posts: 2,472

#74 • • Mizfir pittuinen

fine:
Mä en vedä mitään!



Fine *aplodit*

--
-Mannanen-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#76 • • Aziz Combat Fighter

Käenpoika:
mä vedän kupin kahvii ennen näit =D=D=D=D



Mä pidän omakätisesti huolen et lennät niskaperseotteella pihalle!!11!!11oneone
MaSari

Posts: 1,986

#77 • • MaSari space jammer
Me yritetään saapua paikan päälle. Hyvän asian puolesta *piis*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#78 • • Gilgamint.com Making questions
Ei mut oikeesti tää on ihan sairaan hyvä juttu liian harvoin bileet on vaan Sedu iltoi jois ei oo mitään sieluu tai sosiaalista vastuuta...
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#79 • • Gilgamint.com Making questions

ant1:
---
Mizfir:
---
ant1:
tällä kertaa jos vaikka sais jo tupakoida sisällä *hih*

---


Et tainnut viimeksi käydä Glorian yläkerrassa, jossa oli suljettu tupakointihuone? tosin k-18 sellainen. Tupakointia ei tulla vapauttamaan koko paikan kattavaksi.*piis*

---


No mielestäni ton röökitilan ikärajaa varmaa vois tiputtaa? jengi polttaa silti vaikka ei sais.



no ei kyl... !!!
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#80 • • Gilgamint.com Making questions

salaisinko?:
---
Shaz:


Kun sä et kuitenkaan tiedä näistä asioista hevon vittua, ni noi on K16 bileet *hymy* *vink*

---


Ja sinäkös jo sitten tiedät kun tuolla tavalla ilmaiset asiasi?

mielestäni asioita voi ilmaista moneen tapaan ja tuo päteminen on niistä alhaisin ja typerin. ihan kohteliaastikin olisi saanut saman asian perille


vittuun kohteliaisuudet =P