Damien - 3.0 - No Remorse

18 posts, 1 page, 4,296 views

Damien

Posts: 2,882

#1 • • Edited Damien [tr3ox]
Eka kokonainen freeform mixaus minulta missä oli mukana kotimaisia artisteja, Alek, PoC, Nomic, Blender & Nemes ja Tr3oX. Vanhempia kotimaisia ralleja
sotkettuna britti freeformiin.

Aion pistää tässä vanhempiakin nauhoja jahka ehdin.
Varoitus!: Kaista on kotilinjani, 1M ulospäin, serverillä on
kolmen käyttäjän limitti, se ei ole myöskään aina päällä...

edit: niin ja nauha siis oli tosiaankin myynnissä tuossa viime vuoden puolella. suunnittelen tässä para-aikaa myös uutta mixausta, joten eikun tämä kuunteluun sillä välin.

freeform

tracklist:


lisätiedot - kuuntele
Damien

Posts: 2,882

#3 • • Damien [tr3ox]

DominikH:
Hostissa vikaa, ei toimi *ding*



Kluppari lisää tohon Url:n aina http:// eet eteen, vaikka linkin laittais ftp:// muotoon. Pystyyköhän tuota kiertämään...
blender

Posts: 2,552

#4 • • blender Arcade | KAIKU

Damien:

Varoitus!: Kaista on kotilinjani, 1M ulospäin, serverillä on
kolmen käyttäjän limitti, se ei ole myöskään aina päällä...



miks et kysy esim ezzyltä josko sais tilaa? tai joltai muulta.. itse laitoin sinne hiredcamin servulle kaikki setit, sinne tuntu sillon ainakin mahtuvat *hymy*
Damien

Posts: 2,882

#5 • • Damien [tr3ox]

blender:
---
Damien:

Varoitus!: Kaista on kotilinjani, 1M ulospäin, serverillä on
kolmen käyttäjän limitti, se ei ole myöskään aina päällä...


---


miks et kysy esim ezzyltä josko sais tilaa? tai joltai muulta.. itse laitoin sinne hiredcamin servulle kaikki setit, sinne tuntu sillon ainakin mahtuvat *hymy*



DominiK tarjoutu heti auttamaan, kun ei homma soljunu alkuun... eiku ootellaan että se saa sen imutetuksi ja tuingettua omalle servulleen.
blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU

Damien:

DominiK tarjoutu heti auttamaan, kun ei homma soljunu alkuun... eiku ootellaan että se saa sen imutetuksi ja tuingettua omalle servulleen.



*piis*
[zuho]

Posts: 238

#7 • • [zuho] Team Jorma
Latausaika: 1.5 h *poks* Onks mulla paska kone vai onks yhteydet hitaat...

--
-Juho

Damien

Posts: 2,882

#8 • • Damien [tr3ox]
Se on nyt siellä paremman kaistan päässä, kuten sanottua upin näitä miksejä koti DSL:stä. Pikkasen kärsivällisyyttä jos haluu mun tallenteita kuunnella...
jazmo

Posts: 393

#9 • • jazmo techmu
Nyt tulee hyvää vauhtia jo, 1.5MB/s :)
Andy

Posts: 1,019

#10 • • Andy
..hyvä ettei ojaan ajanu q piiloraita lähti PRKL!! :D ...me like..oli hyvä..erityisesti nomicin sisäänveto..tasasen taattua jätkää :j

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

jarps

Posts: 28

#11 • • jarps
hyvin potkii.. me like a lot*aplodit**jiihaa*
Oupii

Posts: 70

#12 • • Oupii
Aivan Loistavaa! Ainut vaan että tän kuuntelu aiheutti armottoman vitutuksen että pitää just lähteä duuniin eikä Säde- Season Starttereihin *eiei*

--
Live like you will never die, love like you´ve never been hurt,
dance like no-one is watching and smile like the whole world is.

Ceppu

Posts: 97

#13 • • Ceppu Väsynyt operaattori
Rautaa alusta loppuun!! Aikas perkuleen hyviä piisejä löytyny tähän, nimiä vaan kaipailisin. Kyllä tossa näkyis tracklist lukevan ja ensimmäinen numerokin on jo kohillaan, mutta missä on loput? Vai onko se tämä meikäläisen mylly kun kettuilee ja piilottaa ne?

Joka tapauksessa, jos nyt ei muita nimiä, niin ainakin tahtoisin ton noin 53 minuutin kohdilta alkavan. Se nostaa niskakarvat pystyyn ja todennäköisesti tulee vielä melusaasteen muodossa aiheuttamaan naapurisovun rikkoutumista.

Kiitoksia näin etukäteen ja samanlaista lissee!
Damien

Posts: 2,882

#14 • • Edited Damien [tr3ox]

Keppu:
Joka tapauksessa, jos nyt ei muita nimiä, niin ainakin tahtoisin ton noin 53 minuutin kohdilta alkavan. Se nostaa niskakarvat pystyyn ja todennäköisesti tulee vielä melusaasteen muodossa aiheuttamaan naapurisovun rikkoutumista.



Löytynee joltain bonkerz:n kokoelmalta tai selaamalla http://www.nuenergy.co.uk
taisko olla joku Marc Smith:n yhteistuotanto tai sitten Sharkeyn, ei voi muistaa ei jaksa kaivaa...

edit: kiitos palautteesta teille ja kaikille muille, jotka kiitosta jakoivat tai eivät...joka tapauksessa minä kiitän....teitä. (inside kiitos teille läppäätr+hbr.....)
GrimsouL

Posts: 468

#15 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Oli kyl aivan loistava setti. Löyty hyviä biisejä mitä en ollu ennen kuullutkaan!! Eniten jäi vaivaamaan että mistä se alun puhe on otettu. Ilmeisesti jostain elokuvasta mutta mistä??? Kuulosti niin hienolta - KYLMIÄ VÄRISTYKSIÄÄÄ!!!
Avatar
#16 • • astaroth Guest

migizz:
Oli kyl aivan loistava setti. Löyty hyviä biisejä mitä en ollu ennen kuullutkaan!! Eniten jäi vaivaamaan että mistä se alun puhe on otettu. Ilmeisesti jostain elokuvasta mutta mistä??? Kuulosti niin hienolta - KYLMIÄ VÄRISTYKSIÄÄÄ!!!


En tiedä, onko tekstin alkuperä jostain kopattu, mutta tuo spiikki (ja biisi) on Tr3oX:in käsialaa. Puhemiehenä taitaa olla Damien itse. :)
GrimsouL

Posts: 468

#17 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

Astaroth:

---

En tiedä, onko tekstin alkuperä jostain kopattu, mutta tuo spiikki (ja biisi) on Tr3oX:in käsialaa. Puhemiehenä taitaa olla Damien itse. :)



Ahaa! No pointsit Damienille hyvästä biisistä ja setistä!!! *nuotti*
Damien

Posts: 2,882

#18 • • Damien [tr3ox]

Astaroth:
---
migizz:
Oli kyl aivan loistava setti. Löyty hyviä biisejä mitä en ollu ennen kuullutkaan!! Eniten jäi vaivaamaan että mistä se alun puhe on otettu. Ilmeisesti jostain elokuvasta mutta mistä??? Kuulosti niin hienolta - KYLMIÄ VÄRISTYKSIÄÄÄ!!!

---

En tiedä, onko tekstin alkuperä jostain kopattu, mutta tuo spiikki (ja biisi) on Tr3oX:in käsialaa. Puhemiehenä taitaa olla Damien itse. :)



Louhelassa sen tekstin siihen runoilin ja spiikkasin. Ideana ja pohjana oli siis se Nomic:n Fortuna, jonka yhessä versiossa Dr. King julisti nousussa klassisesti: "I have a dream...". Siltä pohjalta lähettiin ja tehtiin oma versio piisistä Amx:n kanssa.