Valokuvauskilpailu#4 "Macro-Pintaa syvemmälle"

97 posts, 5 pages, 33,885 views

kuvakisa

Posts: 427

#43 • • kuvakisa
Osallistuja numero 0025 vaihtoi kuvansa.
kuvakisa

Posts: 427

#46 • • kuvakisa
Osallistuja numero 0001 vaihtoi kuvansa.
kuvakisa

Posts: 427

#47 • • kuvakisa
Osallistuja numero 0001 vaihtoi kuvansa.
Jone

Posts: 8,258

#50 • • Jone Archibald Haddock
Nää lähikuvat on tällaisena nippuna ja vieläpä kaikki mv:na kyllä IMO yhtä mielenkiintoisia kuin maalin kuivumisen seuraaminen. *poks*
kuvakisa

Posts: 427

#51 • • kuvakisa
Osallistuja numero 0011 vaihtoi kuvansa.
asdf

Posts: 3,155

#53 • • asdf

Osallistujan numero 0030 kuva:



Voi hirviraukkaa *nauru*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#55 • • Lost-Soul los pallos

Jone:
Nää lähikuvat on tällaisena nippuna ja vieläpä kaikki mv:na kyllä IMO yhtä mielenkiintoisia kuin maalin kuivumisen seuraaminen. *poks*


varsinkin, kuin harva omasta mielestä on tuota "pintaa syvemmälle", jonka itse ainakin tajusin olevan vähän aiheena. (varmaan olen ymmärtänyt täysin väärin)

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

DJ_Dallas

Posts: 14

#56 • • Edited DJ_Dallas The baddest

Jone:
Nää lähikuvat on tällaisena nippuna ja vieläpä kaikki mv:na kyllä IMO yhtä mielenkiintoisia kuin maalin kuivumisen seuraaminen. *poks*



Jone näitten sun avautumisten kuunteleminen on IMO yhtä mielenkiintosta ku linkki kuunteleminen *nauru*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#58 • • Lost-Soul los pallos

Lene:
---
Lost-Soul:
varsinkin, kuin harva omasta mielestä on tuota "pintaa syvemmälle", jonka itse ainakin tajusin olevan vähän aiheena. (varmaan olen ymmärtänyt täysin väärin)
---
Itse alkutekstissä luki, että "Tämänkertainen aihe on macro eli lähikuva."


Niinhän tuolla lukee, mutta topicissa on taas Macro - pintaa syvemmälle. Aihe ainakin olisi paljon mielekkäämpi tuolla lisällä... mutta tästä on turha täällä tapella (varsinkin kun kohta tämä on ohi).

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Juhgu

Posts: 7,921

#60 • • Juhgu Virnistelijä

Lost-Soul:
---
varsinkin, kuin harva omasta mielestä on tuota "pintaa syvemmälle", jonka itse ainakin tajusin olevan vähän aiheena. (varmaan olen ymmärtänyt täysin väärin)



No, äänestyksessä sitten - toivottavasti - äänestetään voittajiksi ne kuvat, jotka ovat "pintaa syvemmältä".

Btw, en tiedä miten tuo äänestys nykyään toimii, mutta pitäisi toimia niin että ensin äänestetään ja sitten perustellaan, vaikuttaa muuten äänestäjien mielipiteisiin.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)