SUPERCOOL 16.2.2005 @ HELSINKI

42 posts, 3 pages, 5,831 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

UnityF:
mut JOS tulen niin mä EN liiku ja mä [iso] EN[/iso] juo. *hymy*



Et vitsis ihan noin hauskoja vitsejä kertoo... Perna meinas revetä naurusta *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se

Steven Hoaks:
Et vitsis ihan noin hauskoja vitsejä kertoo... Perna meinas revetä naurusta *nauru*



ok... no kyl mä juon jos SÄ tarjoot.. *vink**vink* Mut katellaan illalla tosiaan mikä on tilanne.. mä vaikka soittelen.. *jiihaa*
BB_turone

Posts: 1,174

#23 • • Edited BB_turone live and let live
-

--
Some things in life just can`t be explained!

Avatar
#24 • • sakk303 Guest
hyvät kemut oli *joo* Harmittaa vaan kun sattuneista syistä olin turhan kireästi kauluspaitaan pukeutunut niin ei tohtinut oikein tulla tamppaamaan jalkaa tanssilattialle..mutta kaikille tamppaajille kädennostoa ja erityisesti eräälle valkominihamenaikkoselle..oli meinaan erittäin positiivista katseltavaa sellainen näky.. mutta joo..just tulin himaan..ja syleily-tranceahan se oli, mutta ainakaan loppuillasta ei läheskään pahinta sellaista, vaan ihan pilkun rajamailla liikuttiin jo synkemmillä ja rankemmilakin vesillä. *piis* Hyvää yötä. Nii ja terkut sille hame-tytsylle *hali* *hih*
sts

Posts: 7,969

#25 • • sts Sama pyynti aitta!
Kiitos oli kivaa,
väsymyksestä huolimatta wert ja tab saivat jalkani nousemaan mikä oli pienoinen yllätys.

Siideri oli jälleen kerran hyvää ja meininki mukavaa, tosin ihmisiä oli paikalla oudon vähän.
Todennäköisesti kirjoitukset/penkkarit/tentit söivät ihmisiä pois tältä päivältä. Sääli sinänsä...
sapeli

Posts: 11,768

#26 • • sapeli jokukukamikä?

sts:
Kiitos oli kivaa



Mua saa sit muistuttaa siitä et Peikkotytölle pitää tehdä oma css *vink* *nauru*

Jatkoilla... saa nähdä miten tästä huomen "heräilee"... *justjoo*

Mut meno oli hyvä - en mitään vähempää mitä supercoolilta odottaisinkaan... Hyvää matkaa vaan Joannalle *hali* *pus* *sydän* *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#27 • • Edited Peikkotyttö

sapeli:
Mua saa sit muistuttaa siitä et Peikkotytölle pitää tehdä oma css *vink* *nauru*



*muistuttel*

Joo oli kovin mukavaa,join vain 48394676342738 siideriä!!!Penkkarit ovat alkaneet*jiihaa*

--
Groove is in the Heart

sapeli

Posts: 11,768

#28 • • sapeli jokukukamikä?

peikkotyttö:
*muistuttel*



No eiku siis ihan profiiliin *hih* Ei tää muuten muista huomenna *nauru* *känni* *haukottel* *joo*

Oli kiva tavata! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aidan

Posts: 1,524

#29 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
tapi rokkas taas pitkästä aikaa ku oli vähän rakennettakin setiisä ja Werti soitti sitä samaa mitä aina on ilo kulla :)

Kiitos Tommille taas jälleen ja myös kaikille kivoille tutuille!

--
Hammer Zeit!

anis

Posts: 2,451

#30 • • anis
Hyvää kiksuu *hymy* Itsekin ihmettelin tosin sitä,että jengiä oli niin vähän liikenteessä..Ja itselläni aika suuri väsymys mutta kyllä sitä hieman jaksoi pyörähdellä tanssilattiallakin..

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Mizfir

Posts: 2,472

#31 • • Mizfir pittuinen
Jälleen oli mahtawat Coolit*iloinen* taisinpa tanssia jalkani tunnottomiksi*nauru*

Wert*sydän*..siitä waan ei pääse yli eikä ympäri...Kiitos kaikille ihanuuksille, jotka olitte paikalla*hali*

--
-Mannanen-

Avatar
#32 • • Equalizer Guest

peikkotyttö:

join vain 48394676342738 siideriä!!!



*nauru*kova jano
Avatar
#34 • • JUUHAA Guest
*jiihaa* Ja tietenkin ensi viikolla uudestaaaaaaaaaaaaan... *jiihaa*
keri

Posts: 104

#35 • • keri Team Panen Kaikkea Mikä On Pinkkiä*plur*
kivaa oli kivaa oli viihdyin taas tooooosi hyvin*sydän* eipä sitä sen paremmin vois sanoa*hihu*

jatkoilijoille kanssa kiitokset oli oikein kivaa*nauru**hymy**plur*
UnityF

Posts: 15,721

#36 • • UnityF joo just se

keri:
jatkoilijoille kanssa kiitokset oli oikein kivaa*nauru**hymy**plur*



kyllä piristi paljon kun tulitte minun tyköni jatkoille kun en päässy itte bilettämään niin te toitte bileet mun luo.. *plur* (vaikka pojat nukkukin koko aamun paitsi jani) *hihu* *plur*

mut nes viikolla sitten supereihin toivottavasti.... *jiihaa*
neppu*

Posts: 111

#37 • • neppu* Neppu
Mulla oli taas kerran niin hauskaa ettei mitään rajaa.. Hyvät penkkareiden alotukset.. *nauru*
Alina

Posts: 152

#38 • • Alina Alias

BB_turone:

Wertin setti kuulosti erittäin hyvältä tai ainakin sen alku, jonka ehdin kuulemaan *jiihaa*

*kiitoskiitos* *kiitoskiitos* *kiitoskiitos*

se oli mahtavaa*sydän**sydän**sydän*

--
Elämä on..............

Pyr0n

Posts: 617

#39 • • Pyr0n Metsänpeikko
Ekaa kertaa taas piiiiiiiiiitkäään aikaan tamppaamassa *jiihaa*
Oli aika hubaa...

--
Jimmyfi: mut sä et näyttäny sille rakkaudelle vaan körmylle :D

Jocular

Posts: 1,359

#40 • • Jocular Janni
Tab *sydän*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.