DJ Sarvipäähymiö - Rapedance (kammottavia ylipitchattuja dancehittejä)

42 posts, 3 pages, 10,773 views

remotion

Posts: 5,283

#21 • • remotion nostatus guru

jUSSi:
---
T0mbstone:
---
jUSSi:
--
Paitsi n^1000 ravintoladeejiitä :D
---
Niiltä puuttuu tyyli. *hihu*
---


Mä en oo vieläkään tavannut yhtäkään tyylikästä deejiitä :P



Hei, me ei oltukaan viel tavattu.
mayah

Posts: 11,313

#23 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Satojen, ellei jopa tuhansien ystäviltäni saatujen yhteydenottojen ja suosittelujen (priva, yksärit, ryhmärit, sähköposti, puhelut, tekstarit, kirjeet, kotikäynnit) jälkeen päätin minäkin ladata tämän vuorokaudessa lähes klassikoksi muodostuneen setin. Voin sydämeni pohjasta todeta, että valintani ei ollut huono. Tämä mestariteos jää soimaan koneelleni, autooni ja kannettavaan cd-soittimeen pitkäksi aikaa.

I've been thinking about you avasi setin täydellisesti. Sen kaunis melodia ja heleä naisääni pysäytti minut rentoutumaan ja nauttimaan musiikista. Haddawayn What is love sopi tämän perään kuin Jennifer Anistonin leikattu nenä Jennifer Anistonin päähän. Last Dance tarjosi uudenlaisen sykäyksen miksaukseen. Modern Talking jyrää totutulla tyylillään, täydellistä.

Kuin käännekohtana Eiffel 65 vei minut matkalle muistoihin. Tämä oli ehkä minulle se sykähdyttävin biisivalinta tälle miksaukselle. En ole koskaan pitänyt Michael Jacksonista missään muodossa. Jostain syystä tällä kertaa se kuitenkin oli niinkin loistava, että se sai valtaisan energian kulkemaan kehoni läpi. Siirtyminen La Boucheen kävikin täysin kivuttomasti, sillä olin jo erittäin tohkeissani miksauksen tässä kohtaa ja odotin innolla seuraavaa La Creamin biisiä. Odotukseni palkittiin. You kuuluu ehdottomasti elämäni suosikkibiisien top-kolmoseen! Waldo´s peoplen 1000 ways oli äärimmäisen tunnepitoinen hetki. Muistot valtasivat jälleen mieleni. Sen sanoma, siitä huokuva lähimmäisenrakkaus... Itken joka kuuntelukerralla. Kuin salama kirkkaalta taivaalta, Scooterin Ramp räjähti tajuntaani. Ylipitchattu ääni ylipitchattuna tuplasi nautinnon. Setin päättävä DJ Alligator Projectin Bounce 2 this oli itselleni hieman vieraampi kappale, mutta nyt 40 kuuntelukerran jälkeen voin todeta sen sopivan setin loppuun täydellisesti. Se on ikäänkuin yhteenveto koko tälle hienolle miksaukselle.

Mitä sitten tekniikkaan tulee, en voi kuin ihmetellä, miten dj Sarvipäähymiö on vasta neljäs "maailman paras dj"-listalla. Vaihdot on niin sulavia, että jos ei tietäisi, voisi väittää tämän koneella tehdyksi.

Valitettavasti joudun lopettamaan palautteeni tähän, sillä yhteiskunnallinen velvollisuuteni ryhtyä massapostittamaan tämän miksauksen ilosanomaa vie aikani loppupäivän osalta. Haluaisin kuitenkin tässä yhteydessä kiittää siitä ilosta ja ihanasta tunnemyrskystä, jonka tämä miksaus minulle aiheutti. *kiitoskiitos*

mayah *sydän* Dj Sarvipäähymiö

[iso]DJ SARVIPÄÄHYMIÖ ROKKAA 4ever !!1!!!!!11!!1!!1[/iso]

--
Being happy is what I do best ^_^

WCDJ.ORG

Posts: 90

#24 • • WCDJ.ORG Inspired by Volumen vessa appreciation thread.

Juhgu:
En ole tutustunut wcdj-kulttuuriin, mutta jos joku tämäntyylistä musiikkia omistaa vinyyleinä niin otan osaa *nauru* eeeikun siis, tokihan minulla on nämä kappaleet kaikki aitoina painoksina ja todellakin olen tähtäämässä tällä miksauksella kohti DJ-uraa, mainetta ja mammonaa. Vapise Suomi!



Eiköhän ole WCDJ.ORG b2b Dj Sarvipäähymiö:n paikka *nauru*.
Erittäin mukavaa että joku muukin jaksaa viihdyttää ihmisiä.
tir

Posts: 951

#26 • • tir
täytyy kyllä sanoa, että jos tän laittaa kesken iltaa normaalibaarissa soimaan niin jään kohta työttömäks. Tämä repeatilla soimaan ni kansa tykkää.
voi jee... *justjoo*
Karski

Posts: 6,049

#27 • • Karski Pomon kätyri
Ihan niinku WCDJ:t olis keksiny kasari/ysärihittien
soittamisen bileissä *justjoo*

Esim. Bosafat, Tiksa, Seveneleven ja ties
ketkä on harrastanu samaa jo kauan ennenkuin
yks vessadj kyseli multa aikoinaan, et oliskohan
tollaselle dj-konseptille mahdollisesti kysyntää
ja mä sanoin että AINA *nauru*

Et sikäli, tervetuloa joukkoon.

Ja ei, en aio kyl edes kuunnella tätä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Yks1

Posts: 173

#28 • • Yks1 negative nein

Tres:
Ihan niinku WCDJ:t olis keksiny kasari/ysärihittien
soittamisen bileissä *justjoo*

Esim. Bosafat, Tiksa, Seveneleven ja ties
ketkä on harrastanu samaa jo kauan...


Ku Seveneleven ei oo enää loggautuneena, eikä JumpinBackFlash, WappuTaipaleella, StillOut, VoiEi, MC Nyrkkipaja (tai vaikkapa dj Piina, joka soittaa vain kasari-HC-hittejä) jne jne, ni välitänpä viestikapulan ja pienehkön korjauksen:

Seveneleven&co ei kylläkään soita ysärihittejä, siis jos kaupallisessa mielessä ajatellaan hittejä, joitain kasareja kyllä, varsinkin soitettu Suomessa tuotettu musiikki on ajoittain suhteellisen hittiparaatia, tosin mukana on myös aikoinaan kiellettyä saundia. Pääasiallisesti matsku on kuitenkin sevari- ja kusarihittejä, ja miltei kokonaan suomenkielistä.

Tixa taasen, imho, soittaa jopa viisari- ja nelkkyrisaundii, eikä oikein mun mielestä myöskään kauhiasti kaupallisia menestysviisuja. *päänraapimis* Tixa soittaa Tixa-saundia, onhan hän eittämättä Suomen paras dj! (TJEU Nyt sunnuntaina Ruusulassa Maksammepelkääviinatsunamia-iltamissa!)

Mut kaikille yhteisenä se, että kyseiset levynraapijat eivät ainakaan tietoisesti (nyt oletan Bosafatin osalta, en oo kuullu ikinä livenä!) soita bautaa, eli paskaa, eli läppämusaa =D, vaan omia suosikki-tsipaleitaan vuosien varrelta, eli jokaisesta biisistä uskaltanevat sanoa: "Tää ON hyvä biisi". Sillä, "let's face it, kohdatkaamme se kasvokkain", hyvä musiikki on hyvää musiikkia, tekovuodesta, tyylilajista ja esityskielestä riippumatta.

Ja ei, en aio kyl edes kuunnella tätä.


Mä kyllä kuuntelin. Abt 15 sekuntia. Scheisse on scheissee, vaik sit smurffien esittämänä. Miksikö? Koska miljoona dancekärpästä ei oo väärässä!

i

--
HASTA LA FIESTA, SIEMPRE!

Mellu-

Posts: 4,006

#29 • • Mellu-
*aplodit* sain hymyilemään *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jone

Posts: 8,258

#30 • • Edited Jone Archibald Haddock

Juhgu:
En ole tutustunut wcdj-kulttuuriin, mutta jos joku tämäntyylistä musiikkia omistaa vinyyleinä niin otan osaa *nauru*



Ehm, esim. itse kerään ihan tarkoituksella kokoelmaa myös kasari- ja ysäri-hittiraidoista vinyylillä - se on muuten yllättävän aikaavievää touhua, koska esim. jotain ysäridancea ei todellakaan loju sinkkuina ja makseina joka kirpparin kaikissa nurkissa. Mun mielestäni jopa tällaisen läppämiksauksen soittelu ja jakoon pistäminen pitäisi toteuttaa edes sen verran artisteja kunnioittaen ettei wareta sitä mitä soittaa. Ainakaan mulla ei ole munaa julkisesti soittaa warea oli kyseessä sitten Haddaway tai joku ns. "tän skenen" artisti.

Then again, kukin tekee niinkuin parhaaksi näkee.

Itse miksauksesta sen verran, että osaan kuvitella kuuntelemattakin miltä toi kuullostaa. Läppänäkin menee multa tonne ohisektorin puolelle.
Sefes

Posts: 17

#31 • • Sefes Ihan hukassa...
No just joo! Tästähän tuli oikeen jopa paha olo, onneks et loppu jo . Tämä pois koneelta ja äkkiä! *hikoil*
Illustrator

Posts: 3,171

#32 • • Edited Illustrator
Hehheh. No ainaki tää laitto nauramaan.*lmao*
Vapise vessa deejii....*iihhih*
Eurodancer

Posts: 9

#33 • • Eurodancer Polkkailija
Hirveää musiikin raiskaamista tämä setti. Selvästi soitettu jollain tietokone softalla. :)
Dementation

Posts: 2,892

#34 • • Dementation wednesday?
Kyllä tällä mulle ainakin oli viihdearvoa... Tää täytyy soittaa kaikille amis ja pissis tutuille, niin voin tienata biljoonan kun ne kaikki ostaa tän mixin... Täytyy sitten DJ sarvipäähymiölle lähettää muutaman prosentin osuus voitosta, vaikka eihän niin hyvän DJn rahoissa taida paljon tuntua mikään miljoona tai pari... *muhaha*

Ei mutta ihan menevä setti, kyllä mä kuuntelen mielelläni. Mutta enhän mä mistään musasta mitään ymmärräkään...
*jiihaa* *aplodit*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#35 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kyllä tämä jää ihan vakkariks ainakin työpöydälle jos ei cd:lle asti ja matkaan... Oli kyllä aivan mahtava mixi.

Mie tykkäsin *sydän*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Juhgu

Posts: 7,921

#36 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Eurodancer:
Hirveää musiikin raiskaamista tämä setti. Selvästi soitettu jollain tietokone softalla. :)


Sehän siinä oli ideanakin. Mutta ei toki ole soitettu tietokonesoftalla, DJ sarvipäähymiöllä on levarit joilla voi pitchata +50 *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Lnn Sika

Posts: 2,847

#37 • • Edited Lnn Sika

Juhgu
DJ sarvipäähymiöllä on levarit joilla voi pitchata +50 *nauru*


vestaxit?
Lallu

Posts: 356

#38 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
*plur* mä taidan jo tietääkin kenel tän soitatan... *muhaha**juonittel* success..
Juhgu

Posts: 7,921

#39 • • Juhgu Virnistelijä

Niklas N.:
---
vestaxit?



Eiku tehosekoitin jonka vispilän päässä on neula.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ee102

Posts: 775

#40 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Dj *pahis* No huhhuh, mikä setti! Pistää ainaki hymyilemään! *nauru*