Flight - Dedicated to Mother

16 posts, 1 page, 4,511 views

Flight

Posts: 1,306

#1 • • Edited Flight Groove Me Baby
Melodista tanssimusiikkia sydämellä. Miksaus, joka koostuu lähinnä trancesta, on soitettu omin käsin vuoden vaihtuessa. Miksaus on omistettu äidilleni -- Lepää rauhassa...
progressive, trance

tracklist:
Max Graham Featuring Jessica Riddle - Gone [White]
Perry O'Neil - Wave Force [Electronic Elements]
Probspot - Blueberry [Electronic Elements]
Filterheadz - Yimanya [ID&T]
Young Parisians Featuring Ben Lost - Jump The Next Train (Probspot Remix) [Euphonic]
Tilt - The World Doesn't Know [Lost Language]
Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Remix) [Arista]
Above And Beyond Present Tranquility Base - Surrender [Anjunabeats]
Usual Aspect - Mr Blue [Motion Recordings]
Fractal Structure - Lost Sequence [Somatic Sense]
Igor S - Airforce One (Igor S Mix) [ID&T]
Dogzilla - Your Eyes [Maelstrom Records]
Remy And Roland Klinkenberg - Till Ya Drop [Electronic Elements]

lisätiedot - kuuntele
Defiz

Posts: 717

#2 • • Defiz
Loistavaa menoa kokoajan :)

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

Atomic^

Posts: 1

#3 • • Atomic^
loistavaa settiä.. mä ainakin pidän tästä.. ;)
Flight

Posts: 1,306

#4 • • Flight Groove Me Baby
Kiitoksia vaan kaikille kuuntelijoille... Kiva huomata että lentosoundi on maistunut muillekin *kiitoskiitos*.

Palautettakin on tänne tullut vähän- se on aina parempi kun ei mitään *lmao*. Sähköpostitse ja ihan kasvotusten on tullut jonkin verran positiivista palautetta ja se tietysti lämmittää aina; vuodatin miksaukseen kuitenkin jonkin verran itseäni saadakseni sen toimivaksi, nousevaksi, hyväntuuliseksi sekä tietysti lentäväksi *nauru*. No joo, toivottavasti kelpaa ja saatte siitä ainakin jotain itsellenne *hali*


Flight

PS. Otin sen kamalan kokosen kuvan tästä pois... huomasin eilen *haukottel*
DJ Smyygi

Posts: 131

#5 • • Edited DJ Smyygi
Surrenderiin asti oli loisto matskua, mut sen jälkeen rankemmat vedot ei ihan niin hyvin uponnu paitsi,
Dogzilla:n - Your Eyes ja viimisestä biisist mä en kyl tajunnu yhtään mitään *täh*, olitkos tehny tähän viimiseen biisin
loppuun jotain omia kikkoja, kuulostaa vaan siltä?, vaikka en tekniikka puolest paljon tajuakaan.

Ja tuohon "lennokkaaseen settiin", mulle olis ollu tää setti paljon lennokkaampi, jos rankojen vetojen paikal jotain kunnon melodist-kiksuu, mut setti toimii silti. Arv.7+

Niin ja, Max Graham - Gone, oli mukava uus tuttavuus *jiihaa*.
Flight

Posts: 1,306

#6 • • Flight Groove Me Baby
Olen kuullu muutaman samanlaisen kommentin setistä. Osalle ei kolahda koko miksaus kunnolla; osa jengistä tykkää alun rauhallisemmista ja osa lopun tiukemmista biiseistä. *blush*

Miksauksen tarkoituksena on koko ajan "nousta" ja pikku hiljaa tiukentua, eikä välttämättä leijailla läpi setin. Olet silti oikeassa; loppuun olisi sopinut möyskin leijailu-trancea *joo*. Tällä kertaan näin, koska tarkoituksen oli tehdä miksauksesta toimiva kokonaisuus, joka sisältää lähes kaiken tyyppistä soundia, mikä kolahtaa itselle *hih*. Niin ja... Viimeisen biisin lopussa puran intoa, jota on jäänyt setin varrelta... koska isommat kikkailut jäi setin aikana sivummalle - älkää tuomitko*lmao*.
Illustrator

Posts: 3,171

#7 • • Edited Illustrator
Nonii. Vihdoinki ehdin kuunnella tän kunnolla. Setti lähtee hyvin käyntiin, varsin kivoja biisejä. Osa ehkä snadisti liikaa soitettuja. Filterheadz ei jaksa enää innostaa, aikoinaan seki kolahti. Young Parisians taas muodossa ku muodossa.*sydän* Toi probspotin miksi on noista se tylsin, mut tähän settiin se sopi vallan mainiosti. Surrenderiin asti tää pyöriiki ihan kivasti. Noi loppupään biisit tuntu jotenki irtonaisilta ja vika raita oli kohtuullisen eksoottinen valinta.*iloinen**piis*
Teknisesti ihan ok. Laukkailua ei ollu, mut muutama "biittivirhe" esim. Young Parisianssiin vaihtuessa vähä häiritsi.
Flight

Posts: 1,306

#8 • • Flight Groove Me Baby
Jees. Next trainistä halusin laittaa jonkun version ja toi sopi tohon alkuun, mutta se oli yllättävän vaikea vaihdettava *hmph* Se meinas sen takia jäädä pois, kun esim. filterheadz vaihtus hienosti tilttiin. Miksauksen alkuperäinen tarkoitus oli kuitenkin antaa työnäytettä, mutta ennen kaikkea antaa frendeille kuunneltavaa *hali* ja ehkä siks next train setistä löytyy... myöskin sen takia setissä on muutama muu "snadisti liikaa" soitettu biisi... Ja se vika biisi on herättäny huomiota ja se oli tarkoituskin *lmao*. Ja toi "biittivirhe" on suhteellinen käsite, mutta aina jotain löytyy riippuen "korvista" - aina on parannettavaa *joo*
Mike Kila

Posts: 306

#9 • • Mike Kila
Surrenderiin saakka toimivaa progeilua. Eka miksaus missä tykkäsin enemmä progesta kuin trancesta *hih*. Alkupään vaihdoissa en itse huomannut mitään vikaa, erinomaista miksausta *jiihaa*. Lopun biiseistä Your Eyes oli t3h 0MG ch00n.
Flight

Posts: 1,306

#10 • • Flight Groove Me Baby
Kiva että on ainakin osa setistä kolahtanu... kaikille jotain *jiihaa* --> *kiitoskiitos*
SunsetGirl

Posts: 17

#11 • • SunsetGirl
Mä tykkäsin - ja tykkään edelleen - tästä toooosi paljon. Kaikin puolin erittäin hyvin onnistunut setti. Taidokas miksaus ja niin kauniita biisejä, nam. *aplodit* *hymy*
Blues

Posts: 5,414

#12 • • Blues Koning van Afrika
On ehtinyt pari viikkoa soida ja paranee jatkuvasti *hymy* Aina voisi tietenkin olla progempaa (*hymy*) mutta kaikkea ei saa *nauru* silti, mainio kokonaisuus, vaihdot aika sulavia joista vain yksi pisti korvaan. World on firen alkaessa..mutta se on vain pientä *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Flight

Posts: 1,306

#14 • • Flight Groove Me Baby
Kiitos jälleen kerran palautteesta.

Mukava kuulla että jengi nautiskelee useempiakin kertoja, kun sellasta on saanu kuulla muuallakin kun täällä *lmao*. No joo, tuo kuitenkin aina hyvän fiiliksen kun joku tykkää setistä ja pitää sitä toimivana sekä hyvän kuuloisena *hali*.

Tosta britti Flightista kuulin tätä aliasta ensimmäistä kertaa kokeillessani (viime kesänä, sitä ennen eri "verkkarit" *muhaha* ). Tätä DnB/junkka-DJ:tä minulle mainosti hyvä ystäväni, joka myöskin soittelee saman tyylistä musiikkia kuin tämä neitonen. En kuitenkaan pitänyt tätä niin isona asiana, että olisin lähtenyy itselle juuri sopivaa aliasta "kuolettamaan"... tuskin tulen päätöstäni katumaan *nauru*.

Flight

PS. Itse tykkään World of Fire -vaihdosta: potkasee *hih*. Mutta joo, vois ehkä livenä toimia paremmin...
akiapina

Posts: 2,729

#15 • • akiapina apinaki
tääh mistä oot ton gonen löytäny? Onko se ollu jo jossain kaupassa myynnissä *ding* Tahtoo myös!
1ncarnation

Posts: 542

#16 • • 1ncarnation Metrojunanseksuaali
inspired by ASOT ..ainakin playlistin perusteel :)

anna palautetta heti ku olen kuunellu loppuun

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising