HALLMARK // ANTARCTICA // 22.01.2005 22.1.2005 @ Helsinki

104 posts, 6 pages, 13,122 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#41 • • Fyrisch
lainatkaa mulle pari kybää et pääsen tänne *hih*
-xx-

Posts: 5,001

#42 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
*jiihaa*

--
kiitos ja anteeksi ^^

toma

Posts: 2,009

#43 • • toma Tototoototo
Oi oi oi mitä nannaa! Indigo soitti parhaan trance-setin mitä olen kuullut ainakaan vuoteen, tai oikeastaan ainoan trance-setin mitä olen kuullut. :)

Tuollaista musiikkia varten trance-nimitys keksittiin.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Viltsu

Posts: 2,010

#44 • • Edited Viltsu noname
22:00-24:00
Bus trip to Helsink and back: 2-6
Hallmark ticket: 9
Cloackroom: 1,5
Complete 'can't breathe' feelings got on the dancefloor: PRICELESS!!!!

isot oli odotukset, ne täytty, KIITOS Indigo!
varsinkin kun Paragliders: Lithium oli juuri soinut kannettavassa matkalla bileisiin , ] <3<3<3<3<3<3<3<3


extra+: kylmäsavuporovoileipää ja piimää, onpas kivaa olla jo takas kotona :)

toma:
Tuollaista musiikkia varten trance-nimitys keksittiin.



Ei sitä keksitty, se tuli ihan luonnostaan = ]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

KittysDead

Posts: 381

#45 • • KittysDead Trooper
Oli vähän.. laimeeta. Oli kyl edellisetki hallut vähän... höööh. ois vaan pitäny luottaa intuitioon ja olla menemättä *eiei*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Garo

Posts: 446

#46 • • Garo #jake
Oih miten kivaa, Indigo soitti todellakin upean setin ja suuret halit kaikille kivoille kavereille ja upeille ihmisille, joiden kanssa olin etuoikeutettu viettämään iltaa *sydän* *sydän*

- Garo
joun

Posts: 425

#47 • • joun People want to be needed
Ihan mukavaa oli käydä. Ja varsinki oli bilefiilis kyl niin katos ku pääs tänään ekoille lomille intist *vink* Aluks näytti tosi hyvältä väkimäärän suhteen, mut sit puolen yön jälkeen oli kyl liian täyttä *poks* Musa oli luonnollisesti hyvää! Paljon kivoja ja uusia tuttuja, *hali* kaikille!

--
Im happy only when Im busy

mehukatti

Posts: 335

#48 • • mehukatti dude
joo, kyllä hallmark on paras klubi stadissa nykyään! taattua laatua taas, vaikka olikin jälleen kerran yksin bilettämässä! indigon setti oli tosiaan luxusta, mies olis mun puolesta voinu jatkaa soittamista vaikka koko illan. *pahis*
sts

Posts: 7,969

#49 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

toma:
-clips-




Tiivistitpä asian ytimekkäästi.

*sydän* Man With No Name - Sugar Rush *sydän*

Lievää hymyä aiheutti: "infdigo" soittoaikatauluissa :)
andi--

Posts: 1,381

#50 • • Edited andi-- lunttu
Ihan kivat kemut. Paljon tuttuja jne...

Ehkä olen ainoa, joka kaipaa jonkinlaista vokaaleilla höystettyä kiksua? Ilta oli täynnä "lupaavia" pätkiä. Todellakin liian tasapaksua höpöhöpöä koko setti puolenyön jälkeen.

edit: + Alkaa vähän vituttamaan suhteellisen yksipuoleinen musiikkitarjonta. Joopajoo.

--
- RAAH -

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#51 • • Edited Peikkotyttö
Yllättävän mukavaa oli,vaikka oli taas ihan extempore-lähtö:) Se vähä mitä Indigon settiä ehdin kuulla,oli kyllä aivan loistavaa*aplodit* huhuh!! Miksei noin ihanaa saundia kuule ikinä missään?!
*sydän*Sugar Rush*sydän*

--
Groove is in the Heart

Illustrator

Posts: 3,171

#52 • • Illustrator
Olipas huvittavaa...*hihu* No ei, ihan kivaa oli taas pitkästä aikaa kävästä halluissa.*joo*
UnityF

Posts: 15,721

#53 • • Edited UnityF joo just se
*sydän* HALLUT...!!! *sydän*

Oli kyl aivan ihanaa olla pitkästä aikaa halluissa!!!
.... ja tanssii niin antamuksella *jiihaa*
Ihanaa oli nähä myös paljon tuttuja ja paljon uusia tuttavuuksia *plur*

Koko ilta tuli sellaista soundii et HUH HUH *kuolaa*
Että oli siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiistiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..........................*super**plur*




Ja tästä kaikesta kiitos Denis ilman sua tämä ei olisi ollu mahollista *pus*



täkä täkä täkä täkä... tuuttuuuu... tuuuttuuu... flip flip *vink* *nauru*

nyt pesemään noita meikkejä pois ja selvittää hiuksia... *hih*
TonySt

Posts: 4,166

#54 • • TonySt mediamoguli
mehtäläisten kemut

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#55 • • JUUHAA Guest

UnityF:
täkä täkä täkä täkä... tuuttuuuu... tuuuttuuu... flip flip *vink* *nauru*

'


TODELLAKIN..! *jiihaa*


*nauru*
leka

Posts: 373

#56 • • leka anteeksi olen eläin
Oli Sika hyvä fiilis, kerta kaikkiaan*hih* Biisit oli hyviä ja PA toimi yllättävän hyvin (ei oikeestaan ees tarttenu eareja käyttää). Tosin loppu illasta hallujen perus vaiva taas alko pinaamaan eli sillipurkki ilmiö *justjoo*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Neko

Posts: 943

#57 • • Neko No äläpä kerro enempää
Kivaa oli, kun tuli lähdettyä hetken mielijohteesta. Eikä ollut tungosta. Oikein mukavaa *hymy*
Avatar
#58 • • Equalizer Guest
Tääl oli huisia..Ois kyl voinu siel alhaallakin tulla vähä nopeempaa tavaraa*jiihaa*
aneroidit

Posts: 70

#59 • • aneroidit
Ei voi muuta kun yhtyä edellisiin .

Playsetti oli kautta linjan maukkaan monipuolinen ja kokeileva ++ ja volyymitkin toimivat tällä kertaa moitteetta siitäkin ++. Kiitoksia pojille ja kaikille muille!
JXL

Posts: 135

#60 • • JXL
Helvet*in siisti ilta.. *hih* (Siihen asti kunnes jostain syystä vatsa ja pää meni sekasin *igor* *eiei* ) Indigo soitti kelpo settiä ja hyvin sitä Tab & super8 soitantaakin jakso tanssia *hih* *jiihaa* Kiitti kaikille jotka teki illasta siistin! *pihkassa*