Mitä ostit tänään topic

1,565 posts, 79 pages, 827,012 views

Jone

Posts: 8,258

#363 • • Jone Archibald Haddock

ezzy, 13.7.2006 13:05:
Välineurheiluahan se on :)



Joo, niin sanotaan jopa kirjassa "Uusi runko, tie onneen ja hyviin kuviin." *joo*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#364 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Jone, 13.7.2006 13:01:
---
Steven Hoaks, 13.7.2006 12:49:
En vielä mutta ajattelin käydä poistamassa Canonin 30D:n *kuolaa*

---

*nauru*

Oot kyl niin pöndellä valokuvauksesta et siitä vois tehdä liudan hyviä sketsejä telkkariin.



*hymy* Joo saatanpa hyvinkin olla

Kaikki ei ole kato syntynyt heti ammattilaisiksi kuin sinä.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jone

Posts: 8,258

#365 • • Jone Archibald Haddock

Steven Hoaks, 13.7.2006 13:15:
*hymy* Joo saatanpa hyvinkin olla

Kaikki ei ole kato syntynyt heti ammattilaisiksi kuin sinä.



Mä en edelleenkään ole ammattilainen valokuvauksessa eikä vaadita ammattilaista ymmärtämään kuinka pihalla sä olet jos rungon vaihto on sulle tällä hetkellä valokuvauksessa prioriteetti numero 1. *nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#366 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Jone, 13.7.2006 13:17:
Mä en edelleenkään ole ammattilainen valokuvauksessa eikä vaadita ammattilaista ymmärtämään kuinka pihalla sä olet jos rungon vaihto on sulle tällä hetkellä valokuvauksessa prioriteetti numero 1. *nauru*



Jaa mistäköhän sä sait mun prioriteetti listan? Ajattelin ostaa erään toisen kameran ja myin omani ennen sitä. Kamera vietiin kuitenkin aivan nenäni alta ja jouduin nyt harkitsemaan jotain muuta. En kuitenkaan samaa kameraa ajatellut ostaa enkä hirveen vanhaakaan, joten mielessä olis sitten että samalla ostan 30D:n... Ja jos et edes omasta mielestä ole ammattilainen niin miksi sinun sitten pitää puhua, leveillä ja alentaa muita siihen malliin että tiedät kaikesta kaiken? En ymmärrä yhtälöä. Jos pidät minua paskimpana kuvaajana tällä puoliskolla niin voit kikatella minulle sitten ihan oman tietokoneen ääressä.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jone

Posts: 8,258

#367 • • Jone Archibald Haddock

Steven Hoaks, 13.7.2006 13:23:
Jaa mistäköhän sä sait mun prioriteetti listan? Ajattelin ostaa erään toisen kameran ja myin omani ennen sitä. Kamera vietiin kuitenkin aivan nenäni alta ja jouduin nyt harkitsemaan jotain muuta. En kuitenkaan samaa kameraa ajatellut ostaa enkä hirveen vanhaakaan, joten mielessä olis sitten että samalla ostan 30D:n... Ja jos et edes omasta mielestä ole ammattilainen niin miksi sinun sitten pitää puhua, leveillä ja alentaa muita siihen malliin että tiedät kaikesta kaiken? En ymmärrä yhtälöä.



No näköjään se rungon vaihtaminen toiseen tosiaan oli sulle tärkein tapa kehittää itseäsi valokuvaajana. Mut hei, sähän voisit vaikka kertoa mulle mitä muuta sulla on ostoslistalla ja miksi, niin nähdään siinä silmänräpäyksessä ymmärrätkö yhtään mitään valokuvauksen teoriasta. *joo*

Mä en tiedä kaikesta kaikkea, mutta tästä nimenomaisesta asiasta helvetin paljon enemmän kuin sinä. Siinä se on ihan kylmästi ja totuudenmukaisesti sanottuna.

Steven Hoaks, 13.7.2006 13:23:
Jos pidät minua paskimpana kuvaajana tällä puoliskolla niin voit kikatella minulle sitten ihan oman tietokoneen ääressä.



No sitähän mä tässä juuri teenkin? *nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#368 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Jone, 13.7.2006 13:29:
No näköjään se rungon vaihtaminen toiseen tosiaan oli sulle tärkein tapa kehittää itseäsi valokuvaajana.



Ei kyllä edelleenkään ole. Olisin pärjännyt omalla vielä kauan, mutta mieli teki kokeilla Canonia kun tykästyin siihen kokeilun jälkeen. Oli vaan mukavamman tuntuinen.


Mä en tiedä kaikesta kaikkea, mutta tästä nimenomaisesta asiasta helvetin paljon enemmän kuin sinä. Siinä se on ihan kylmästi ja totuudenmukaisesti sanottuna.



Ikinä en ole mitään muuta väittänytkään *ding* Ihan kun yrität hakata muhun jotain faktaa minkä olen alusta asti aina tiennyt?



No sitähän mä tässä juuri teenkin? *nauru*



Se on mukavaa että saat tälläisestä hymyn kasvoillesi *hymy* Mulle tulee susta se iso poika mieleen mun neljänneltä luokalta joka tykkäs tökkiä ja kiusia muita aina koko ala-asteen *lmao* Mutta jokainen saa tietysti hankkia nautintoa omalla tavallaan *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jone

Posts: 8,258

#369 • • Jone Archibald Haddock

Steven Hoaks, 13.7.2006 13:39:
Ei kyllä edelleenkään ole. Olisin pärjännyt omalla vielä kauan, mutta mieli teki kokeilla Canonia kun tykästyin siihen kokeilun jälkeen. Oli vaan mukavamman tuntuinen.



Jaa. Mulla on sattuneista syistä vähän toisenlainen kuva prosessista, joka sai sut vaihtamaan runkoa. Mut väitä ihan mitä lystäät. *joo*

Steven Hoaks, 13.7.2006 13:39:
Ikinä en ole mitään muuta väittänytkään *ding* Ihan kun yrität hakata muhun jotain faktaa minkä olen alusta asti aina tiennyt?



No itseasiassa kyllä olet. Sähän ehdotit jossain vaiheessa jopa sitäkin et vaihdettaisiin kameroita ja katsottaisiin sitten kumpi ottaa parempia kuvia, joka olis musta aika hupaisasti sanottu semiuuden Nikon-rungon omistajalta vanhan Canon-rungon omistajalle. *nauru*

Steven Hoaks, 13.7.2006 13:39:
Se on mukavaa että saat tälläisestä hymyn kasvoillesi *hymy* Mulle tulee susta se iso poika mieleen mun neljänneltä luokalta joka tykkäs tökkiä ja kiusia muita aina koko ala-asteen *lmao* Mutta jokainen saa tietysti hankkia nautintoa omalla tavallaan *joo*



Joo, on se. Kiitoksia vaan siis viihdyttävistä hetkistä. *hihu*

Meidän hoodeilla ei isot pojat vielä neljännellä tökkineet ketään vaan se tuli kuvioon vasta myöhemmillä ikävuosilla vastakkaisen sukupuolen kanssa. Oon kuitenkin tosi pahoillani jos joku iso poika on tökkinyt sua vasten tahtoasi. *nyyh*

Niin, olisko sitä listaa vai osuinkohan naulan kantaa sen kanssa kuten uskoinkin?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#370 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Jone, 13.7.2006 13:46:
Niin, olisko sitä listaa vai osuinkohan naulan kantaa sen kanssa kuten uskoinkin?



Et osunut...

Mutta hyvät naurut sain itsekkin kaikesta muusta kirjoituksestasi *lmao*

Sulla on jokin uskomaton taito ymmärtää asioita niin väärin kuin vaan mahdollista... Tulee välillä nainen mieleen, koska ne tarkoituksella ymmärtää joitakin asioita väärin *nauru*

Kuten
"Oletpa kaunis tänään"
"Jaa muina päivinä olen sitten ruma vai?!?!" *tirsk*

Sitten väittely henkilön kanssa joka on samaa mieltä kanssasi jokaisessa asiassa on myös melkoinen saavutus, mitä minä en kyl käsitä enkä ymmärrä miten se tapahtuu *hih*

Yhdestä kuitenkin sanon...


No itseasiassa kyllä olet. Sähän ehdotit jossain vaiheessa jopa sitäkin et vaihdettaisiin kameroita ja katsottaisiin sitten kumpi ottaa parempia kuvia, joka olis musta aika hupaisasti sanottu semiuuden Nikon-rungon omistajalta vanhan Canon-rungon omistajalle. *nauru*



En lähinnä tarkoittanu kyllä runko... Tiedän että runkojen eroavaisuudet on melko pienet. Vaan kaikesta lisäkalustosta mitä sinulla on... Esimerkiksi salama ja objektiivi.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jone

Posts: 8,258

#371 • • Edited Jone Archibald Haddock
Asia selvä. *tirsk*
Verano

Posts: 4,649

#372 • • Verano Merituuli
Kesäkengät ja kesäkorvikset. Ja yhdeksän kesätoppia *pepsodent*
Sunflower

Posts: 363

#373 • • Sunflower
Pari neuletakkia, kahdet housut, samettilappuhaalarit.... yms... Ja kaikki oli kokoa 86 cm.

Tällaista tämä shoppailu lapsellisena tuntuu olevan.-)
sale

Posts: 1,235

#374 • • sale
En yhtään mitään : )
Bellezaaa

Posts: 573

#375 • • Bellezaaa Afrodite*
3 l valkkarii *slurps*
*känni* alkaa huomen ja kestää kestää...
Jago

Posts: 4,039

#376 • • Jago un-trained monkee
ensimmäinen.. mulla ei koskaan kyllä oo rahaa mutta kummasti sitä sa nyhdettyä taskunpohjilta kun tulee jotain mitä on ihan must saada*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

nibes

Posts: 165

#377 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
mäyräkOiran kOffia.

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

Dacey

Posts: 671

#379 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
kannettavan, kajarit.. ruokaa, limun.... tupakkaa.. siiderin.. oon tuhlannu ihan liikaa *hmph* aijoo ja puhelimenkin.. tosin kannettavan ja kajarit ostin kaverille ku tartti pikaseen ja maksaa ne takasin mut silti..
-Kerttu-

Posts: 4,542

#380 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Verano, 13.7.2006 22:10:
Ja yhdeksän kesätoppia *pepsodent*



Apua, olen niin kade! Mäkin haluun! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..