Klubituslaisilla lapsia?

437 posts, 22 pages, 359,822 views

Heli

Posts: 1,489

#321 • • Heli vai kuka se oli
1 kpl , 4-vuotias poika *sydän*

--
ei se väärin ole.

kinderi

Posts: 1,783

#322 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Tuplat on nyt sitten tilattu, odotellaan saapuvaksi siinä loka-marraskuun hujakoilla.
Laskettu aika olis 13.11 mutta tuskimpa niin kauan tarvii odotella *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Sand3

Posts: 1,157

#323 • • Sand3 satuolento

kindertin, 13.5.2007 20:16:
Tuplat on nyt sitten tilattu, odotellaan saapuvaksi siinä loka-marraskuun hujakoilla.
Laskettu aika olis 13.11 mutta tuskimpa niin kauan tarvii odotella *hihu*


WAU *aplodit* Onneksi olkoon! *hali*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Miinapiina

Posts: 3,494

#324 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 13.5.2007 20:16:
Tuplat on nyt sitten tilattu, odotellaan saapuvaksi siinä loka-marraskuun hujakoilla.
Laskettu aika olis 13.11 mutta tuskimpa niin kauan tarvii odotella *hihu*



paljon onnea!! *hymy* toivottavasti kaikki sujuu hyvin *hihu*

--
pinkki on pop!!!

kinderi

Posts: 1,783

#326 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

polly, 13.5.2007 20:47:
---
kindertin,
---

osanottoni ;)



Kiitos *nauru*

Kiitoskset myöskin Sandelle ja Miinapiinalle *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Sand3

Posts: 1,157

#327 • • Sand3 satuolento

kindertin, 14.5.2007 11:11:
---
polly, 13.5.2007 20:47:
---
kindertin,
---

osanottoni ;)

---


Kiitos *nauru*

Kiitoskset myöskin Sandelle ja Miinapiinalle *hihu*


toivottavasti kaikki menee nyt hyvin *joo* muistakaahan sitten kertoa mitä maailmaan on tullut *hihu*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Aleks G

Posts: 284

#328 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
*tirsk*
Sparkling

Posts: 740

#329 • • Sparkling TEAM Kyntäjät

kindertin, 13.5.2007 20:16:
Tuplat on nyt sitten tilattu, odotellaan saapuvaksi siinä loka-marraskuun hujakoilla.
Laskettu aika olis 13.11 mutta tuskimpa niin kauan tarvii odotella *hihu*


Onnea tuplasti täältäkin *hihu*

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Gnizhak

Posts: 701

#330 • • Gnizhak iku

typ0, 2.5.2007 07:48:
---
crissy, 1.5.2007 12:57:
clip
Kiva muisto häämatkalta;) Missäpäin olitte?

---


heh =) panamassa oltiin *plur*


kun ensin luin tän meinasin kommentoida et "niin mutta missä?"
mut sit luin tarkemmin uusiks...

mut onnea vaan.. veikkaan et sitä tarvitaan :D

--
Don't Just Stand There

kinderi

Posts: 1,783

#331 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Sparkling, 14.5.2007 20:36:
---
kindertin, 13.5.2007 20:16:
Tuplat on nyt sitten tilattu, odotellaan saapuvaksi siinä loka-marraskuun hujakoilla.
Laskettu aika olis 13.11 mutta tuskimpa niin kauan tarvii odotella *hihu*

---

Onnea tuplasti täältäkin *hihu*



Kiitos *hihu*
..tuleva isäkin tuolla tirskuu edellisellä sivulla *nauru*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Miinapiina

Posts: 3,494

#332 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
luin kaikki nää 18 sivua ja ihan mielenkiintoisia kommentteja löytyi *hihu*

kävin äsken peittelemässä pikkuisen prinsessan sekä laittamassa tutin suuhun ja annoin vielä pusun lämpimälle poskelle *sydän* nukkuvaa lasta voisi katsoa vaikka kuinka kauan, niin kaunis on se näky.

on toki jokaisen oma asia, haluaako lapsia vai ei, mä ajattelin joskus ennen, että en halua lapsia. ikinä.

nyt niitä on kaks, ja nuo pikkuiset on kyllä parasta, mitä mulle on koskaan tapahtunut.
hassua on se, että miten omaa lastaan voikin rakastaa niin paljon, että se välillä jopa sattuu. rakastaa niin paljon että koskee. se on aika häiriintynyt tunne. *hymy*
ja se rakkaus kasvaa koko ajan, kun lapseen tutustuu ja viettää aikaa pikkuisen kanssa.
ja sit se huoli, ettei niille vaan satu mitään.
meille kävi pikkuinen haaveri viime syksynä, kun miro tippui kuntopyörän päältä ja sen nenä halkes. OMG. olin ihan shokissa, ja ajatukset risteili päässä, ja ei muuta ku sairaalaan vaan, verta lens ja toinen itki. silloin kyllä sydämeen sattui, kun ties, et pieneen sattuu niin paljon.


vanhemmaksi ei "tulla", vanhemmaksi kasvetaan. siinä missä se lapsi kasvaa, kasvaa itse mukana.
ei ole kaikkia vastauksia vielä siinä vaiheessa kun sen nyytin saa syliin.
ja raskausaikanakin sitä ajatteli, että osaankohan hoitaa ja kuinka me pärjätään. mutta sitten kun se vauva on siinä, niin kaikki sujuu melkein kuin itsestään.

tuolla oli aika paljon puhetta tuosta yksinhuoltajakuviostakin. meillä asetelma on minä+lapset.
ei ne oo viikonloppuja kenenkään muun luona, mä hoidan ja kasvatan ihan itse (ja tää ei oo mitenkään "oma valinta")
toki käyn välillä hippaamassa, jolloin mun rakas tukiverkko hoivaa mun mussukoita.
arki on ajoittain rankkaa, mutta kyllä pärjätään, tietty. *joo*

miehen malli...?
no eipä oo ketään isukkipuolta kuviossa pyörimässä, mutta lapset näkee isovanhempiaan todella useesti, ja pappa onkin molemmille todella tärkee.
ja sit tietty ex, jolle lapset on tärkeitä ja se lapsille kans.



sitä vaan, että ei yyhoot oo yhtään sen huonompia vanhempia, ja mä rakastan mun lapsia enemmän ku mitään muuta, ja ne todellakin tietää sen. meidän kuviot ei varmaan oo ihan sieltä "normaalimmasta" päästä, mutta mulla ja lapsilla on hyvä olla yhdessä ja se riittää. *plur*
tossa hetki ennen ku miro meni nukkumaan, se sano että haluaa tulla syliin. otin sen syliin ja se sano että oon sen kaveri ja miina kans, ja et hän nakastaa meitä. awawaw *sydän*

"äiti, oot mun nakas ja nakastan sua ja miinaa kans"


pienimuotoinen avautuminen, oon jo täällä kerran vastannut ihan kuvankin kanssa, mutta jotenkin tuli halu sanoo enemmän.
(ja tää ei ollut mikään käännyttäminen, et nyt kaikkia lapsia vääntämään, vaan mun omia ajatuksia ja tuntemuksia *hihu*)



*piis*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#333 • • Heli vai kuka se oli
oma lapsi pelastaa kyl paskimmanki päivän. tänään mun 4v tuli silittämään ja lohduttamaan mua kun olin ihan maassa. *sydän*

--
ei se väärin ole.

domi

Posts: 7,069

#334 • • domi Työn sankari.
Meidän 2-vuotias kuopus teki loistavat tänä aamuna. Herätti sytyttämällä peittonsa tuleen, kun oli nukkunut meidän sängyn vieressä. Ei viitsi ees aatella et jos ois ollut omassa sängyssä nukkumassa, niinkuin normaalisti, et mitä ois käynyt *uuh*

ps. paitsi et aattelin jo.
Miinapiina

Posts: 3,494

#335 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

domi, 15.5.2007 08:19:
Meidän 2-vuotias kuopus teki loistavat tänä aamuna. Herätti sytyttämällä peittonsa tuleen, kun oli nukkunut meidän sängyn vieressä. Ei viitsi ees aatella et jos ois ollut omassa sängyssä nukkumassa, niinkuin normaalisti, et mitä ois käynyt *uuh*

ps. paitsi et aattelin jo.



oho. mites tos noin pääs käymään?

mun 1vee ja 6kk herätti mut vähän aikaa sit niin, et oli käynyt hakee roskiksesta suodatinpussin täynnä puruja ja heitti sen mun sänkyyn.

--
pinkki on pop!!!

domi

Posts: 7,069

#336 • • domi Työn sankari.

Miinapiina, 15.5.2007 08:50:
oho. mites tos noin pääs käymään?

mun 1vee ja 6kk herätti mut vähän aikaa sit niin, et oli käynyt hakee roskiksesta suodatinpussin täynnä puruja ja heitti sen mun sänkyyn.


No siis, en tiedä. On pyritty siihen et tikut ois korkeella ettei ne pääsis käsiksi mut ilmeisesti jostain piilosta oli kaivanut askin ja sit leikki niillä sit silloin ku me vielä nukuttiin...
Miinapiina

Posts: 3,494

#337 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

domi, 15.5.2007 08:52:

No siis, en tiedä. On pyritty siihen et tikut ois korkeella ettei ne pääsis käsiksi mut ilmeisesti jostain piilosta oli kaivanut askin ja sit leikki niillä sit silloin ku me vielä nukuttiin...



jaiks!! mul on aina kaikki tulentekovälineet keittiön kaapeis, sinne ei pääse ees jakkaran kanssa kiipeemään, hyvä et ite välillä ylettää.

mut onneks ei käynyt sit pahemmin *hihu*

--
pinkki on pop!!!

typ0

Posts: 1,892

#338 • • typ0 syntax error

Gnizhak, 14.5.2007 20:38:
---
typ0, 2.5.2007 07:48:
clip
Kiva muisto häämatkalta;) Missäpäin olitte?
---

kun ensin luin tän meinasin kommentoida et "niin mutta missä?"
mut sit luin tarkemmin uusiks...

mut onnea vaan.. veikkaan et sitä tarvitaan :D



heh =) kiitos vaa... ja kyl näin eka kertalaisena joutunee toteemaan et kyl sitä onneeki tarvitaan x)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

crissy

Posts: 1,958

#340 • • crissy

kindertin, 13.5.2007 20:16:
Tuplat on nyt sitten tilattu, odotellaan saapuvaksi siinä loka-marraskuun hujakoilla.
Laskettu aika olis 13.11 mutta tuskimpa niin kauan tarvii odotella *hihu*



OIku ihanaa! ONNEA ONNEA!