HALLMARK // THE INDEPENDENCE DAY // 05.12.2004 5.12.2004 @ Helsinki

89 posts, 5 pages, 11,500 views

SilverJo

Posts: 1,893

#81 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
*plur*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

-P

Posts: 4,972

#82 • • Edited -P
Olipas ehkä illan fiksuin idea tulla sittenkin tänne voodoon ja hesarin sijan.
Porukkaa sopivasti, hyvää musaa, mainio känni ja maanantaina heikkohappi :D

Sen mitä Okirun setistä kerkesi kuulemaan, niin oli erittäin maistuvaa soundia, yhtä pientä kämmiä lukuunottamatta.
Tab lateli aika peruskiksua, mutta muutama kunnon ralli mahtui mukaan kanssa ja Orkidea sitten räjäytti potin, ainakin itseni kohdalla. Ensimmäiset hallut varmaan vuoteen, että olisi ollut näin hauskaa :).

aijoo, päivän piristys taisi tulla alhaalla, Mekaanikon ollessa dekkien takana: Afrika Bambaataa - Planet Rock :)

Kiitokset päivästä ja wendin pelastuksesta, tiedätte keitä olette :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Bellezaaa

Posts: 573

#83 • • Bellezaaa Afrodite*

Jna:
*sydän*Orkidea*sydän* ja kiitti kaverit! *hali*



Joo Orkidea oli kyl*sydän* ja oli muutenki kiva ilta*hihu*
[Ripe]

Posts: 8

#84 • • [Ripe]
Juu kivat oli bileet ja tunnelma katossa *jiihaa*

Ainoo vaan et jäi harmittaan kun meni se kiva tyttönen hukkaan loppuillan tiimellyksessä, joka tuli kyselee et mites kesken illan meinaa väsy tulla simmuun...ja siitä heti sit piristyin jamittaan *hali*
[Nuclear]

Posts: 5,855

#85 • • [Nuclear] el aprendiz
P*rkele kait tänne ois sit pitäny tulla, jos vielä porukkaakin oli inhimillisesti...pysykääpäs poissa ne jotka tälläkin kertaa pysy seuraavist Hallmarkeist, hus!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

superwoman

Posts: 333

#86 • • superwoman toinen jalka jo...
Bileissä ei ollut kerrassaan mitään vikaa, eli oikein loistava tapa viettää itsenäisyyspäivää. Kiitos järjestäjille! Olen haukkunut täällä laturin Hallujen järkkäilypaikkana, ja vannoin, etten enää mene, mutta onneksi taivuin ajatukseen tällä kertaa. Hyvä hyvä.

Ainoa asia, mikä harmittaa, että tipautin kelloni tanssilattialle tms., joten jos joku on nähnyt hopeanväristä rakkaimpaani niin olen ison kiitoksen velkaa. Kaipailen aikarautaani paljon...orpo on olo ilman.

--
...just visiting...

Vprobe

Posts: 444

#87 • • Edited Vprobe goa-head
Kivaa oli siihen asti kun viiihdyin, joskus 1 aikaan sitten tuli lähtö Pulsareihin kun kaveri sai houkuteltua mut sinne =) .. porukkaa oli ainakin tuohon aikaan vielä sopivasti eikä ollut liian kuuma. Harmi kun missasin lopun, mutta mahdollisesti uutenavuotena uudestaan jos jaksan sinne asti lähteä *vink*

p.s. kukahan tuo nätti blondi oli joka hymyili ja vilkutti oikein nätisti juuri kun tein lähtöö siinä narikoilla? *nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#88 • • sapeli jokukukamikä?
Oli kyl tilavimmat Hallut koskaan missä oon käyny, elikkä hyvin oli tällä kertaa järjestetty *joo* Ylikuumaakaan ei ollut *hihu* Paaaaljon tuttuja joita oli ihana nähdä pitkästä aikaa ja vaihtaa kuulumisia - ikävä tosin että jäi tanssiminen niin vähälle *uuh* Mut tuleehan noita bileitä - näitä ihmisiä näkee ihan liian harvoin *hymy*

Ja erikoiskiitos kuuluu eräälle pesukarhulle joka pelasti mun illan *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kamu-

Posts: 243

#89 • • kamu- Skojare
Oli kyl taas aivan parhautta! Tilaa oli ja musiikki oli mielestä joten hikihän siinä taas tuli *jiihaa* *hikoil* Paita oli aivan märkä lähtiessä mut kivaa oli!! *plur* Kiitos! *aplodit*

--
Minä itse! *nauru*