Mitä? Täähän on hyvää!

373 posts, 19 pages, 283,118 views

Kianoni

Posts: 357

#21 • • Kianoni pomputtaako?
olut jossa on pari viipaletta limeä.
Kianoni

Posts: 357

#23 • • Kianoni pomputtaako?

Individual:
---
osama:
olut jossa on pari viipaletta limeä.

---


Whattaaa? *täh*
Ei ole todellista.


siitä vaan testaamaan.. maistuu varmasti
kap-pu

Posts: 1,167

#24 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ruokapainotteisia kyl.

lasagne, valkosipuli, valko- ja etenkin sinihomejuusto, sienet. ja vuohenjuustokin.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#25 • • Aziz Combat Fighter

osama:
olut jossa on pari viipaletta limeä.



Heh. Normaalisti noilla peitetään kirkkaan pullon ja valon aiheuttama makuhaitta oluessa :) Siksi sellanen tuikataan mm. Sol-pulloon.
Tyeicha

Posts: 5,807

#26 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava

Trixie: Miul oli joskus silloin kauan siten et viiniin en koskenu sormellanikaan, mut sit kerran paikallises baaris minulle tarjottiin lasi valkkaria ja sen jälkeen jos alkossa käyn, tarttuu mukaan Torres:n San Valentin. Nam et se on hyvää *hihu*


*hymy* mulle kävi samoin..

--
-Tyeicha-

Essi

Posts: 1,246

#27 • • Edited Essi Kukkupää!
Panaché.

Ei yleensä suomalaisten makuun, spraitti ja bisse.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

AlexS

Posts: 1,389

#28 • • AlexS kummasetä
Proge

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Fea

Posts: 690

#29 • • Fea Ithaqua

Ana:
---
osama:
olut jossa on pari viipaletta limeä.

---


Heh. Normaalisti noilla peitetään kirkkaan pullon ja valon aiheuttama makuhaitta oluessa :) Siksi sellanen tuikataan mm. Sol-pulloon.



Mun ymmärtääkseni lime viipale laitetaan pullon suuhun estämään kärpästen ynnä muiden ötököiden pääsyä pulloon.. tai näin mulle on kerrottu.*pupu*

--
Booze is the answer. I dont remember the question

xqUe

Posts: 110

#30 • • xqUe
konemusiikki. muutama vuosi takaperin en voinu sietää tätä loistokkuutta mutta sitte yhtäkkii kolahti yleensä ne asiat mitä vihaat onki niitä asioita mitä rakastat kuten esim tässä tapauksessa *jiihaa*

--
Place Go Boom!

Fucking Nobody

Posts: 393

#31 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Fea:
Mun ymmärtääkseni lime viipale laitetaan pullon suuhun estämään kärpästen ynnä muiden ötököiden pääsyä pulloon.. tai näin mulle on kerrottu.*pupu*



Joo totta, suomalaisissa ravintoloissa on tunnetusti helvetisti ongelmia kärpästen kanssa. Pitääkö se perskärpäset kans loitolla? *nauru*
Fea

Posts: 690

#32 • • Fea Ithaqua

Fucking Nobody:
---
Fea:
Mun ymmärtääkseni lime viipale laitetaan pullon suuhun estämään kärpästen ynnä muiden ötököiden pääsyä pulloon.. tai näin mulle on kerrottu.*pupu*

---


Joo totta, suomalaisissa ravintoloissa on tunnetusti helvetisti ongelmia kärpästen kanssa. Pitääkö se perskärpäset kans loitolla? *nauru*



Noi Sol ja Corona (jossa se lime on) kun tulevat sieltä Meksikosta päin, niin siellä niitä (pers)kärpäsiä vissiin on*igor*

--
Booze is the answer. I dont remember the question

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#33 • • Aziz Combat Fighter
"By the way, a bit of obscure rumor about Corona and Corona Light. The clear bottle is of course AWFUL for proper beer sunlight protection, meaning that the vast majority of Corona drinkers are drinking skunked beer. Beer only takes under a minute in sunlight to get skunked.

So, the rumor says, the main reason that Corona plays up the adding of the lime into the beer is that the sharp citrus flavor of the lime covers up the inevitable skunking that occurs. If you really like Corona, be VERY cautious about how you transport and store your beer. You should at least try to keep the beer from skunking before you drink it!"


http://www.bellaonline.com/articles/art15596.asp
S-T

Posts: 1,195

#34 • • S-T Pieni
- Olut, ennen en voinut sietää, nyttemmin olen oppinut jopa pitämään joistain merkeistä (lue: tumma Velko ja Guinness)
- Homejuustot, oliivit ja herneet. Vain pari mainitakseni niistä ruokalajeista, joita pentuna vihasi ja joista sittemmin on tullut herkkuja.
- Rap (Terkkuja Jonelle, nyttemmin tämäkin menee jo :)
- Kuntosali, pidin kuntosalilla käymistä pitkän aikaa ihan mielettömän tylsänä touhuna, oikeastaan vasta tän vuoden aikana mulle on tosissaa selvinnyt mitä siellä oikeasti kannattaa tehdä ja miksi. Nykyään käyn rääkkäämässä itseäni 3 kertaa viikossa.

--
Pieni on kaunista.

hillitty

Posts: 40

#35 • • hillitty
Kaalikääryleet...no ei ny kuitenkaa*hikoil*
mirah

Posts: 257

#37 • • mirah Starchild
Sipuli ja valkosipuli. Ennen en voinut sietää kumpaakaan missään ruuassa, ja nykyään tulee vedettyä sipulirenkaita, sipulia pitsassa, ja kaikki valkosipulijutut. naminemi *hihu*
FAIRI

Posts: 558

#38 • • FAIRI
joo aikaa ennen nykypäivää vihasin;
kaalia
oliiveja
parsaa
vaahtokarkkeja
iloisia ihmisiä on näit varmaan paljon mut en muista enää mitä.

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Jone

Posts: 8,258

#39 • • Jone Archibald Haddock

S-T:
- Olut, ennen en voinut sietää, nyttemmin olen oppinut jopa pitämään joistain merkeistä (lue: tumma Velko ja Guinness)



Mullakin oli noin vuosikymmenen kestänyt olutfobia (joskus teininä tuli muutamaan otteeseen juotua liian lämmintä, liian lämmintä ja liian paskaa olutta), josta olen viimeisen vuoden aikana päässyt eroon. Tummat oluet (Velkoa tulee pääasiassa juotua) on erityisen kivoja "käydään yksillä"-juomia, mutta nykyään juon ihan tyytyväisenä kotimaista keppanaakin.

S-T:
- Rap (Terkkuja Jonelle, nyttemmin tämäkin menee jo :)



Siis eihän oikeastaan edes ole parempaa musiikkia kuin vanha hiphop ja rap. *sydän*
Uudemmastakin tuotannosta saa usein jotain irti - esim. suomalaisessa hiphopissa on usein mun mielestäni hyvin nerokkaita ja miellyttäviä taustoja, vaikka en niin kauheasti siitä niiden päälle höpöttämisestä itsekään aina välitä. *nauru*
Jollain rap- ja hiphop-biiseillä on myöskin ehdottoman loistava huumoriarvo (TJEU: Vanilla Ice, MC Hammer)

-

Muuten omaa listaa:
- Stencil-maalaukset
- Paikallisjunat, sporat ja metrojärjestelmät
- Vektorigrafiikka
- Skumppa
- Valkkari satunnaisesti nautittuna
- Akateeminen kirjakauppa
- Itsepalvelukirpparit
- Fleece
- Kasari- ja ysärihitit vinyylillä
- 7"-platat
peepe

Posts: 904

#40 • • peepe
Ruokapuolelta ei tuu kyllä muuta mieleen kuin jalopenot (olen melkein koukussa niihin) ja muutenkin tuliset maut.

Ja ihan viimesimpiä juttuja, house :)