Mitä? Täähän on hyvää!

373 posts, 19 pages, 283,295 views

Amuck

Posts: 2,396

#341 • • Amuck dub-i-dub

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:

Joku tuossa ampumahiihdossa kuitenkin koukuttaa.



Totta! Mua ei kiinnosta ampuminen (katselumielessä) ja vielä vähemmän hiihto, mutta ampumahiihdossa on jotain oudon kiehtovaa.

Muutenkin oon samoilla linjoilla penkkiurheilun suhteen, eli ampumahiihdon lisäksi jaksan katsella lähinnä miesten uimahyppyä - pariuimahyppy on parasta! - ja tankotanssia.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

sapeli

Posts: 11,768

#342 • • sapeli jokukukamikä?
Oon viime aikoina ahminu chilimeetvurstia ja herkkukurkkua. *kuolaa*

(Tosin nyt huijasin vähän topikin suhteen koska missään vaiheessa en ole ollut pitämättä näistä, mutta olen löytänyt nämä vasta äskettäin. *hih*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#343 • • Aurinkoneiti
Naava.
Sitä voidaan käyttää haavanpuhdistukseen. Siinä on myös runsaasti c-vitamiinia. Päätin maistaa sitä. Miedon makuista, ja aika hyvää. Mutta ei sitä viitti kovinkaan paljon kerralla syödä.
Hendryk

Posts: 510

#345 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:


---
Joku tuossa ampumahiihdossa kuitenkin koukuttaa.
---


Totta! Mua ei kiinnosta ampuminen (katselumielessä) ja vielä vähemmän hiihto, mutta ampumahiihdossa on jotain oudon kiehtovaa.

Muutenkin oon samoilla linjoilla penkkiurheilun suhteen, eli ampumahiihdon lisäksi jaksan katsella lähinnä miesten uimahyppyä - pariuimahyppy on parasta! - ja tankotanssia.



Jup! Kieltämättä synkrohypyissä on ytyä. (Myös miesten.) Itse kyllä huomasin tapittavani huuli pyöreänä Olympialaisten synkrouintia, ja varsinkin joukkuekilpailua. Että sitä voi 8 ihmistä polskia noin hyvin synkassa ja viskellä toisiaan viiden metrin korkeuteen veden pinnasta! Ei ollut muuten hassumpaa se musiikkikaan jonka tahdissa niitä kuvioita tehtiin, jytisi ja jyskytti kuin teknobileissä (taisi olla parhaimmillaan n. 200 bpm). Kai sen täytyy kuulua sinne veden alle, ja minä vähän epäilen, että niihin näytöksiin saa tilata musiikin varta vasten, päin vastoin kuin luullakseni taitoluisteluohjelmiin.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

sapeli

Posts: 11,768

#346 • • sapeli jokukukamikä?
Hardstyle! *ding* WTF? *lmao* Täällähän on vaik mitä hyvää! *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#347 • • Jago un-trained monkee
Pelottavaa kyllä, mutta oon ruvennu tykkää leidi kakasta*whoot*
mutenki poppii on ruvennu taas kuuntelee viimesen vuoden jälkee enemmän. Suurimmaks osaks miksattuna, mut nyt näköjää ihan itsenäänkin*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jago

Posts: 4,039

#348 • • Jago un-trained monkee
Pelottavaa kyllä, mutta oon ruvennu tykkää leidi kakasta*whoot*
mutenki poppii on ruvennu taas kuuntelee viimesen vuoden jälkee enemmän. Suurimmaks osaks miksattuna, mut nyt näköjää ihan itsenäänkin*hihu*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Jokke L

Posts: 1,203

#351 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:

Juhla mokan tummapaahto. Ihan yllättävän juotavaa



tää on totta

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

fatal_error

Posts: 275

#352 • • fatal_error ........⌘........
Boardwalk Empire. Nyt menossa YLE:llä toinen kausi. Tykästynyt kyseiseen sarjaan!

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

Hendryk

Posts: 510

#353 • • Hendryk Sen verran, että sapiens

Replying to Mitä? Täähän on hyvää!:


---
Juhla mokan tummapaahto. Ihan yllättävän juotavaa
---


tää on totta



Joo, on muuten juu. Komppaan.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Kievari

Posts: 88

#354 • • Kievari
Taisin viimein löytää dubstepin hienouden. Vaikka elektronista kuunnellutkin junnusta asti, ei dubstep uponnut ikinä, paitsi nyt taisin löytää jotain hienoa. Yllättävän nättiä kuunneltavaa, kun ei ole vain heitetty jotain pörinää, vaan panostettu melodiaan.*piis*

http://www.youtube.com/watch?v=jS3FveGPGEo
mariq

Posts: 2,154

#355 • • mariq
Munatoti *slurps*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Cloud

Posts: 2,162

#356 • • Cloud Game Freak
Dota2Cast

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Oj

Posts: 1,349

#357 • • Oj Keep it FILTHY
Glögi *pepsodent*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Morrowe

Posts: 865

#358 • • Morrowe
Suolakurkku.

Söin yhtenä päivä kahvilassa juustoleipää ja mietin, että mikähän tämä tuttu maku oikein on, aika hyvää... Katsoin leivän sisään ja siellähän oli mun inhokkia, suolakurkkua. Ilmeisesti se menee kuitenkin alas kun en tiedä syövänsä :D Mutta mäkkärin hampurilaisessa en kyllä tästä vieläkään pitänyt. Kylmänä siis vaan, ei missään lämpimän hampurilaisen välissä...

--
not really

lopez

Posts: 1,972

#360 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Paras tölkkimehu mitä koskaan on tullut juotua. Hinta (n. 2,60€/l) vituttaa porvoon mitalla, mutta toisaalta moni hedelmälihaa sisältävä kitkerä premiumturhake köyhdyttää vastaavasti liki 4,50€/tlk, mikä tietty on silkkaa ryöstöä.

Järjettömän ihanan maku! Valion Tropiikin hedelmät Herajuoma
Huonona seikkana mainittakoon Gefilus-mehupurkkien lähes identtinen ulkokuori, joka hämää vietävästi etenkin nopeilla kauppareissuilla.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.