Mitä? Täähän on hyvää!

373 posts, 19 pages, 283,089 views

-V-

Posts: 587

#201 • • -V-
Viimeaikaisia... Punkku, suola-/maustekurkku, herkkusieni-aurajuusto-pekoni -nyytit...

Ja noita kaukasempia ahaa elämyksiä onkin sitten reippaasti, koska oon pikkasena ollut TOSI nirso...
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#202 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
empanadat!

aluksi törmäsin ilmeisen huonolaatuisiin empanadoihin täällä ja
päätin vihata kyseista kansallisruokaa, mutta kyllä niitä hyviäkin
löytyy joistain mestoista... parhaita on kinkku-juusto-tomaatti
-täytteiset, kanaa kannattaa vältellä.

--
dasinoaisnvs

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#203 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mun uus herkku on koskenlaskija-juusto *slurps* nyt vielä löysin tollasen levittyvän version, jota on hyvä pistää leivän päälle. Tää on niin hyvää et syön tätä jopa pelkiltään *lmao*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sinza

Posts: 2,227

#204 • • Sinza
En oo koskaan ollut mikään maissin ystävä, mutta nyt oon syönyt grillattuja maissintähkiä, ja nehän on ihan hyviä :P Tosin ikävästi jää hammasväleihin, mutta...

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Sallakat

Posts: 2,220

#205 • • Sallakat jungle, baby !
eilen meze pointissa syödessäni löysin ekaa kertaa elämässäni hyvän makuista falafelia. eli nekin voi olla hyvää! tavallisissa kebakkopaikoissa sitä havaintoa ei ole voinut tehdä.
Chatte

Posts: 4,085

#206 • • Chatte Team Teknolipat :)

Hyzenthlay, 12.7.2007 11:44:
mun uus herkku on koskenlaskija-juusto *slurps* nyt vielä löysin tollasen levittyvän version, jota on hyvä pistää leivän päälle.


Kyllähän tuota Koskenlaskijaa myydään sulatejuustona ihan tavan marketeissa. *hymy*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Freja

Posts: 8,774

#207 • • Freja Sihteeri
Jättikatkaravunpyrstöt!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,774

#208 • • Freja Sihteeri
Kaupassa ku olin, teki hirveesti yhtäkkiä tonnikalaa. Pelkästä tonnikalasta jää kuitenki jotenki ällö maku suuhun, ni päätin koklaa jotai maustettua. Silmiin iski ensin Pirkan versio Tonnikalaa italialaisittain. Sitä oon kuitenki joskus maistanu ja se ei ollu oikee mun makuun, ni ny si päätin maistaa chilikastikkeessa. Oi herkkunam! *kuolaa*

Ylihyvää pelkästäänkin, mutta tästä lähin pitää alkaa käyttään sitä mun tonnikalanuudelihässäkkäjutussakin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miika

Posts: 893

#209 • • Edited Miika
Ex-naisella oli tapana sanoa, "Ei me jaksettu muksun kaa mennä salille, käytiin kaupassa ja ostettiin sipsejä ja juustodippiä!" *sars*
Kerran se osti jotain dippisoosia nimeltä guacamole, avokaadoista tehtyä mönjää, ja se olikin ihan hyvää!

Hiljattain on alkanut mennä Ehrmannin rahkaa sellaisenaan. Siihen on kiva sekottaa pikkumausteita kuten mustaherukkamehua tai espressoa! *nam*

Tummaa soijaa kun maustaa tandoori-sekotuksilla, niin johan alkaa toimia! Ei erota onko lammasta vai soijaa, jälkimmäistä kun on hankala maustaa mielenkiintoisesti.



edit: edellä mainittu muksu ei ole mun.
Chrisdyan

Posts: 479

#210 • • Chrisdyan
kalapuikot sinapilla säestettynä mmm... *hih*

--
Hikitomori

Miinapiina

Posts: 3,494

#211 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kylmät lihapullat ja hampurilaismajoneesi, nam *kuolaa*

--
pinkki on pop!!!

pinkki

Posts: 308

#213 • • pinkki säätö et co.
Joskus joittenki poikien kohalla käy noin *igor*

- Survivors/selviytyjät *ding* Ihan koukussa, t. 13 kautta putkeen.
- Knorr valmispussikeitot *ding*
http://www.knorr.fi/FI/valikoima.php?o=86&t=2
kolmea oon maistanu (muuton ja rempan vuoksi hetken icky-valmisruokalinjalla), ja jokanen on vieny kielen mennessään, ihan käsittämättömän maukkaita.
- vesi *ding* Nuorena musta plain vesi oli pahaa, join sitä vaa hätätapauksessa, tai vähintäänkin sitruunalla maustettuna. Olikoha lapsuudenkodissa paskaa putkissa vai mitähän.. Nykyään en sitte janoon muuta oikeestaa juokkaa, ravintolassaki lähes poikkeuksetta otan veden ruokajuomaks.

Siinäpä oikeestaan ne, mun maku ei yleensä vaihtele - joskin laajenee reunoilta :)
Lyylikki

Posts: 2,975

#214 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mää kun olen tualta mansesterin kupeesta, niin mää tykkään iham mahrottomasti mustastamakkarasta. Täältä Hesasta sitä ei kuitenkaam meinaa löytää niim millää. Ja mää oon ollu tosi skeptine niitte vakuumipakattuje makkaroitte kanssa.

No ny mää kuitenki uskalsin ostaa sellasem paketin Tapolaa, niin ai perskules kun se oliki kuule ihan sairaan hyvää. Ihan oikeelta mustalta se maistuki. Pernamuussia ja pualukkaa ja maitoo siihe viälä kyytipojaks, ni hyvä tuli.

Kiitti moro!
Elmiira

Posts: 1,446

#215 • • Elmiira

Lyylikki, 25.9.2007 20:48:
No ny mää kuitenki uskalsin ostaa sellasem paketin Tapolaa, niin ai perskules kun se oliki kuule ihan sairaan hyvää.



Mä suhtauduin myös hyvin epäilevästi Tapolan tulikeppi
-makkaroihin, mut kuinkas ollakaan, oli tosi hyvää!!!

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

miGGi

Posts: 236

#216 • • miGGi ...same shit, different asshole...
1:lakujäde
2:kalja
*ökkö*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

soturi

Posts: 194

#217 • • soturi hypnotoad

Elmiira, 25.9.2007 20:59:
---
Lyylikki, 25.9.2007 20:48:
No ny mää kuitenki uskalsin ostaa sellasem paketin Tapolaa, niin ai perskules kun se oliki kuule ihan sairaan hyvää.

---


Mä suhtauduin myös hyvin epäilevästi Tapolan tulikeppi
-makkaroihin, mut kuinkas ollakaan, oli tosi hyvää!!!



Noi tulikepit on kyl*slurps* Sit viel jonku hyvän vahvan sinapin kanssa lämpimänä kesäiltana hyvässä seurassa.

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

Santutar

Posts: 405

#218 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Kekkasin tänään ihan sairaan hyvän kombinaation: Kahen Digestive-keksin väliin hasselpähkinä- ja suklaalevitettä*slurps*
Jago

Posts: 4,039

#219 • • Jago un-trained monkee
Tekno. Viimesen puolisen viikkoa on tullut kuunneltua lähes täysin deep teknoa. Aikasemmin en oo kyllä teknolle lämmennyt melkein yhtään viime hytkyjä lukuunottamatta(siellä sitä kyllä tuli tampattua)
Se voi johtua siitä että kerrankin oon löytänyt teknoa joka ei nitkuta

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Mar6

Posts: 2,178

#220 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Jago, 15.10.2007 21:55:
Tekno. Viimesen puolisen viikkoa on tullut kuunneltua lähes täysin deep teknoa. Aikasemmin en oo kyllä teknolle lämmennyt melkein yhtään viime hytkyjä lukuunottamatta(siellä sitä kyllä tuli tampattua)
Se voi johtua siitä että kerrankin oon löytänyt teknoa joka ei nitkuta




Nonnih, viimeinkin *hymy*

--
-Where there is house there is a home-