Pystyykö olemaan päivän sylkemättä ja kiroilematta

213 posts, 11 pages, 77,326 views

Mellu-

Posts: 4,006

#21 • • Mellu-
juu ei pysty olemaan *igor*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jazmine

Posts: 1,009

#22 • • Jazmine Pösilö
Hahaa.. no vittu sentään.. en varmasti pysty!! *muhaha*
Mut sylkemättä pystyisin *joo*

--
Polcca on parasta *sydän*

Fyrisch

Posts: 4,525

#23 • • Fyrisch
Jos makaan kotona kipeen nii ainaski sylkemättä, mut kyl sillonki pari kirosanaa tulis väännettyy :E
miikku

Posts: 111

#24 • • miikku
no sylkeminen onnistuu kun en sitä harrasta, mut kiroilu onkin toinen juttu..pääsee lipsuu vähän turhankin usein*blush*
Armin

Posts: 411

#25 • • Armin surffitukka
Sylkemättä varmaankin, musta se on aika vastenmielistä ja tosi teiniä (kun ajattelee kauheeta teinirinkiä keskustassa kun jokanen räkäsee vuorotellen tai sitä kun ne istuu puistonpenkillä räkimässä lätäkköä.... *igor* )

Tosin kiroilu voi olla aika paha juttu. Mikä luokitellaan kirosanaksi?

Olen koittanut vähentää kiroilemista todella paljon. Sen sijaan käytän sanoja "hitsit" "jukra" tai muita vastaavia mutta epäilen että kun se tulee oikein sydämestä, se V****! sieltä tulla tupsahtaa.....
Chatte

Posts: 4,085

#26 • • Chatte Team Teknolipat :)
En harrasta räkimistä enkä juuri kiroiluakaan. *enkeli*

Saatan päästää jonkun kirosanan kiukustuessani, mutta eivät ne oikein suuhuni sovi - varsinkaan käytettyinä tiuhaan kuin välimerkit... *eiei*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Ill

Posts: 68

#28 • • Ill .-:wankers united:-.
En pysty laittaa ruokaa kiroilematta. Ja oon sentään pikapuoliin ihan oikee chef... Ja muutenki tulee noiduttua aika lailla. Yks ihan välttämätön kiroilutilanne on tulla yksin kännissä kotiin baarista tai kemuista.

Aamuräkiminen röökillä on must. Ja muutenki röökillä käydessä kivaa. Oon miettiny, että vois ruveta käytännön asennekasvattajaks&röökivalistajaks menemällä aamusin kröhimään keuhkot pellolle yläasteen röökipaikoille.

--
Hipit on tyhmiä, rumia ja haisee pahalle.

sadrak

Posts: 12

#29 • • sadrak
Kai se helposti onnistuu, kun en muista milloin viimeksi olisin tehnyt kumpaakaan. *enkeli*
Shaz

Posts: 324

#30 • • Shaz team Wittupäät
Mä en sylje, joten sylkemättä pystyn olee. Mut mä kiroilen ihan liikaa et en vois olla kiroilematta. Harmin paikka, se on meinaan aika ruman kuulosta ja hävettää välillä ihan törkeesti ku mummot ja papat kattoo mua niin ilkeellä silmällä ku päästän suustani jonku kirosanan *blush* Voisin koittaa kyllä olla huomisen kiroilematta..
iLJA

Posts: 218

#31 • • iLJA

T-mu:
mä aion koittaa huomen koska luulen etten pysty
raportoin tilanteesta...



Ei *eiei* onnistuu!!! Mut aijon kyllä kokeilla samaa *joo* Aloitan jo tänään.

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

Urjala

Posts: 134

#32 • • Urjala vauhko
No en helvetissä pysty olemaan ainakaan sylkemättä, useita päiviä yleensä on mennyt ilman kiroilua, mutta että ilman syljeskelyä!? hullu...
xl8r

Posts: 2,227

#34 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
ei helvetissä...

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

typ0

Posts: 1,892

#35 • • typ0 syntax error
ei tuota mitään ongelmaa.
itseasiassa kiroilemisen olen lopettanu ainaki nii kovasti ku kykenen
sylkemisen lopettaminen onnistuu myöskin tai siis heti ku tää räkätauti loppuu. KYLLÄ en rupee nieleen limoja mitkä keuhjkoist irtoo! EN!

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Maahinen

Posts: 37

#36 • • Maahinen
En sylje enää, kiroilu taas... hmm... pitääpi kokeilla

--
Tutkimattomat ovat psyykeen tiet

Dave

Posts: 1,750

#37 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Helposti

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

[zuho]

Posts: 238

#38 • • [zuho] Team Jorma
Tossa sylkemisessä ei oo mitää ingelmaa, koska en enää sylje melkeimpä koskaan. Kiroilu... Se on sitte ihan eri asia. Vaikka mä kuinka koittaisin, tulis se silti vahingossa jossainvaiheessa... *igor*

--
-Juho

joun

Posts: 425

#39 • • joun People want to be needed
Sylkeminen jää helposti väliin, ku en sitä muutenkaan harrasta. Mut sit tuo kiroilu on aika puhekieleen pinttynyt. Toisaalta kyllä siihen kuitenki pystyis jos oikein yrittäis ja muutkin voisivat ryhtyy samaan samana päivänä! *hymy*

--
Im happy only when Im busy

Saara

Posts: 1,954

#40 • • Saara #2970
Joo. MIkäs tässä nyt niin vaikeaa on? En muutenkaan kiroile tai sylje, jotenkin tosi sivistymätöntä jos joka toinen sana on vittu ja joka toinen on perkele ja siin välisä suusta tulee viel aivolimatki.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.