Sitten kun minusta tulee koko maailman keisari...

82 posts, 5 pages, 17,265 views

KittysDead

Posts: 381

#21 • • KittysDead Trooper
Varmaan sekoisin niin suuresta "kunniasta" että siirtyisin ankaraan diktatuuriin, sortuisin äärimmäiseen rotusyrjintää, ottaisin käyttöön old school kaasukammiot ja alkaisin vaan lahdata porukkaa.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#22 • • Aziz Combat Fighter

KittysDead:
Varmaan sekoisin niin suuresta "kunniasta" että siirtyisin ankaraan diktatuuriin, sortuisin äärimmäiseen rotusyrjintää, ottaisin käyttöön old school kaasukammiot ja alkaisin vaan lahdata porukkaa.



Aliupseeriainesta.
Epailija

Posts: 5,636

#23 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.
Rakennuttaisin Kiinan aroille joukon valtaisia propulsiolaitteita ja Wagnerin valkyyrioita luukuttaen ohjaisin planeetan Aurinkoon karvanopat peruutuspeilissä heiluen.

Edit: Kirotusvirhe (ei tässä)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Zyklonius

Posts: 1,629

#24 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Epailija:
Rakennuttaisin Kiinan aroille joukon valtaisia propulsiolaitteita ja Wagnerin valkyyrioita luukuttaen ohjaisin plaaneetan Aurinkoon karvanopat peruutuspeilissä heiluen.



... talk about modesty. *nauru* Vedetäänhän sitten edes kunnon slingshot-efektillä Saturnuksen ympäri niin että kyseisen pallonkaisen renkaat tarttuisivat mukaan?

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Epailija

Posts: 5,636

#25 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Zyklonius:
... talk about modesty. *nauru* Vedetäänhän sitten edes kunnon slingshot-efektillä Saturnuksen ympäri niin että kyseisen pallonkaisen renkaat tarttuisivat mukaan?



I like your style. Toiveenne toteutuu. Gripped! Sorted! Let's offroad! *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

siveys

Posts: 2,492

#26 • • siveys lovely
Tähän vastaaminen onkin hyvä tapa viettää hetki tähän aikaan yöstä..

Ihan ensimmäiseksi, ennen kuin tekisin mitään muuta, mä todennäköisesti hankkisin sellaisen n. 10-20 henkeä kattavan maailman eri kulttuurien ja tieteenalojen erikoisasiantuntijoiden joukon, joiden tehtäväksi annettaisiin pitää yhteyttä oman alueensa ekspertteihin ympäri maailman ja raportoida suurimmista ongelmista ja antaa näkemyksensä erilaisista käsiteltävistä asioista. Henkilöt valittaisiin tieteellisten ja kulttuurillisten saavutusten perusteella.

Sen jälkeen voisin tämän ryhmän avustuksella lähteä puimaan maailman suuria vääryyksiä.

Ensinnäkin ottaisin kaikki merkittävät luonnonvarat omistukseeni. Ikävä nakki niille ihmisille, jotka sattuivät nämä luonnonvarat aikaisemmin omistamaan - minun näkemykseni mukaan heillä ei vain ole mitään perusteltua syytä saada omistaa niitä yksinoikeudella.

Sitten mä purkaisin patenttisuojan ja panisin alulle järjestelmän, jossa keisarin kassa maksaisi rahaa siitä, että julkistaa jonkun keksinnon tai uuden sovelluksen vanhasta keksinnöstä.

Sitten mä säätäisin, että kaikille maailman kansalaisille pitää pyrkiä takaamaan peruslähtökohdiltaan tasa-arvoinen asema ja mahdollisuus peruskoulutukseen, jossa kaikilla olisi oman äidinkielen lisäksi pakollisena kielenä englanti.

Sitten kun tällaiset tosi pikaiset juttu on saatu hoidettua alta niin voisi keskittyä vähän vaikeammin hoidettaviin ongelmiin.

Näistä ensimmäiseksi varmaankin yrittäisin taata maailman ihmisille ruokaa ja puhdasta vettä sekä katon pään päälle. Todennäköisesti pyrkisin hoitamaan tämän niin, että yrittäisin elintasohoukuttimilla saada harvaan asutuilta alueilta ihmisiä isompiin keskuksiin, joihin olisi helpompi järjestää töitä ja kaikenlaisia palveluja.

Tällaisia isoja keskuksia voitaisiin rakennuttaa useita ja ne olisivat suurelta osin peruselintarpeet omaehtoisesti tuottavia yksiköitä, joissa olisi omasta takaa geenikasvispeltoja, hamppupeltoja, voimalaitos ja vedenpuhdistamo. Asuinrakennusket voisivat olla korkeita kerrostaloja, joissa jokaisessa asunnossa olisi niin iso parveke, että sinne mahtuu pieni kasvimaa.

Sitten pitäisi tarjota kaikille töitä, jotta tämä kaikki kustannettaisiin ja saataisiin vielä jotain arvokasta ylijäämätuotantoa, jota vaihtaa muiden keskusten kanssa laitteisiin, joita ei itse kyetä tuottamaan. Käytännössö tällaiset keskukset jo itsessään tuottaisivat paljon työpaikkoja kaiken maailman palveluammateissa ja laitoksissa mutta lisäksi jokaisessa keskuksessa voisi olla muutamia tehtaita, jotka tuottavat massatuotantona erikoistarvikkeita. Aiankin toiselle vanhemmista haluaisin taata aika pitkälle lapsen nuoruuteen saakka mahdollisuuden olla kokopäiväisesti kotona.

Työpäivää todennäköisesti lyhentäisin ja lomia pidentäisin - ei ole mitään tarvetta enää nykypäivänä puurtaa 40 tunnin viikkoja melkein läpi vuoden kun paljon vähemmälläkin pärjättäisiin.

Sitten mä todennäköisesti lähtisin poistamaan kaikkia maailman aseita niin, että isoimmat lähtee ensin ja sitten vähitellen pienemmät ja pienemmät pois. Aseille ei mun maailmassani ole paikkaa sitten jos jossain vaiheessa päästään sellaiseen tilanteeseen, että niistä luopuminen olisi mahdollista.

Nämä kaikki olisivat tietysti asioita, jotka puitaisiin ensin läpi noiden alussa mainittujen eksperttien kanssa.. Jos joku olisi täysin tuhoisa ajatus pitkällä tähtäimellä niin sitä todennäköisesti toteutettaisi, mutta yleisestiottaen mun linjani olisi varmaan se, että ei haittaa vaikka vähän kirpasee jos sillä saadaan jotain merkittävää etua tulevaisuudessa niille, joita vähän kirpasee..

Tässä nyt ei varmaan olisi läheskään kaikki mitä mä tekisin - mutta nyt tähän aikaan yöstä ei tule hirveästi muuta mieleen.. Kysymyksiä saa luonnollisesti esittää ja näkemyksiä kritisoida.. Ihan mukavaa ajatusleikkiä tällainen.. Olisi mukava jos joku muukin ihan oikeasti ajattelisi tätä juttua :)
[zuho]

Posts: 238

#27 • • [zuho] Team Jorma

äm:
-värivirheet palautetaan omiin maihinsa


Sa olla rasisti ja ma teha susta kebab riisilla, miedollakastikkeella ja paljon valkosipuli... Ilman juoma

--
-Juho

mirah

Posts: 257

#28 • • mirah Starchild
Sitten kun minusta tulee koko maailman keisari niin ensiksikin minä kerään kaikki tosi fiksut ihmiset yhteen ja pistän ne kehittämään semmoisen ihmelääkkeen, että mun poikaystävältäni menis allergiat pois ja saataisiin maailman suloisin kissa.

Ja sitten seuraavaksi mä tekisin hyvin selväksi kaikille kaupoille, että niillä pitää aina olla mua varten Fenixin uutta välipalajuomaa, muuten ne mestataan jos ei ole.

Hmm. Sitten mä vaihtaisin itseni suoraan koko maailman kuningattareksi, ja ottaisin jonkun tosi söpön pojan mun kunkuksi, mut mä oisin silti se koko maailman valtias.

Ja sitten mun pitäis kuulemma tehdä mun kaveri onnelliseksi, niin hukuttaisin sen mun rakkauteeni ja jalokiviin, ja voisin samalla hommaa sille vaik auton ja sit et se menis sen JImi Pääkallon kanssa naimisiin niiku se on aina toivonu, jos mä kerran oon kuningatar ni kai mä saan päättää kuka menee kenenkin kanssa naimisiin.

Ja kun kuningattarella pitää aina olla auto tietenkin, niiku kauppareissuja varten, niin ehkä mä voisin hankkia sit BMW M3 Coupén, ja M5 mun poikaystävälle vaikka jos se kuskailis mua sillä. Ja sitten Smart Roadsterin, ja Z3:nkin oisi ehkä ihan kiva.

Sit voisin ehk kans hankkii mun siskolle jotain pientä, esim joku talo jostain havajilta, se voiski tykätä siitä.

Sit mä voisin laittaa Bushin ja Osaman tekee sovinnon ja sit tuhoisin ne hirveet aseet, ja sit maailman rauhan järkkääminen ois kans íhan kiva asia.

Ja sit sen koko maailman kuningattarena olon jälkeen voisin sit vaan mennä opiskelee sen media-assistentti koulutuksen ja alkaa tekee niitä dokumentteja.
*hihu*
AnderS

Posts: 470

#29 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
.... niin Jennifer Garner kosii mua polvistuneena.
Avatar
#30 • • RINY Guest
...aion saada jotkut viisaat ihmiset keksimään laitteen millä oppii ruotsia yhdellä napin painalluksella. *nauru* Saisin tän mun opiskelunki sujumaan paremmin. *ding* Tai jos se ei onnistu niin haluan et koko kieli katoo maapallolta. Jos mä en osaa niin ei saa osata ketään mukaan! *kivatsulle* *pahis*
Illustrator

Posts: 3,171

#31 • • Illustrator
...mä hommaisin kaikille 8-bittiset Nintendot.*hihu*
Avatar
#32 • • ALIEN Guest

mayah:
.. idiotismi kielletään lailla.



ja ne ketkä rikkovat tätä lakia ammutaan roskina avaruuteen? :D
LaOrA

Posts: 174

#33 • • LaOrA

Illustrator:
...mä hommaisin kaikille 8-bittiset Nintendot.*hihu*



Mitäs sit saa kun omistaa jo sellasen..???? *hih*
kilobitti

Posts: 2,419

#34 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno
Ryhdyn radikaaleihin toimiin mahdollisen ympäristökatastrofin estämiseksi. Syy tähän linjaan on se, että maailman keskilämpötila on nousemassa. Esim. maa- ja metsätalousministeriön sopeutumisstrategian mukaan Suomen talven mediaanilämpötilan odotetaan nousevan 6-8 astetta vuoteen 2080 mennessä. Kyseessä on, tottakai, parhaimmillaankin vaan lämpötilan kehitykseen perustuva arvaus, mutta skenaarion mahdollisesti toteutuessa seuraukset ovat pelottavia. Tarkkaa toteutustapaa en tiedä 'vielä' (*hih*), mutta suunnilleen näin:

"Uuden ajan" (=Kain ajan*joo*) koittaessa kasaan em. alan eksperteistä työryhmän, jonka tehtävä on pohtia mikä olisi paras ratkaisu globaalin hyvinvoinnin näkökulmasta. Tämän hetken kutina on, että ratkaisu olisi jonkin sortin rankka päästövero länsimaille tms. Kehitysmaita taas verotetaan niin että ne eivät saa saastevapaudesta merkittävää kilpailuetua mutta saavat mahdollisuuden päästä jaloilleen.

Toisaalta...ehkä mä tekisin niinku Viivi:

Jos saisin itse säätää direktiivin, se olisi sellainen, että jokaisella olisi mahdollisuus katsoa maksuttomilta kanavilta olympialaisia - Viivi Avellan (Johnny Kniga 5/3003)

*itkee verta ja virtsaa**poks*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Illustrator

Posts: 3,171

#35 • • Illustrator

Teletappi:
---
Illustrator:
...mä hommaisin kaikille 8-bittiset Nintendot.*hihu*

---


Mitäs sit saa kun omistaa jo sellasen..???? *hih*

Verovähennystä 20%.*nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#36 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kilobitti:
"Uuden ajan" (=Kain ajan*joo*)



I like the sound of that! *joo*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#37 • • + Guest
..kouluun pitää mennä vasta kello kymmenen.
Ant

Posts: 1,351

#38 • • Ant africant
... minä kiellän kaikki turhaakin turhemmat älyttömyydet. Kuten tämän topicin. *muhaha**nauru*

--
...antwillalwaysbewithyou...

Essi

Posts: 1,246

#39 • • Essi Kukkupää!
Mä puolestani kiellän dubbauksen, maailmanlaajuisesti.

--
Houkutusten vastustaminen on luonteen todellinen mitta.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#40 • • [Nuclear] el aprendiz
...maailma ois upee paikka elää.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku