Mitä teit äsken?

2,239 posts, 112 pages, 678,751 views

noena

Posts: 3,138

#1061 • • noena first breath after coma

Optik, 29.10.2006 01:00:
-clips-


Empä tienny Teppo et oot palomies/vapaapalokunnassa?
Toi kyl kuulostaa aika isolta jutulta et ihme kyl et siit ei ollu lehdessä *ding* jos teil ois kestäny pidempään sammuttaa ni sit varmasti ois ollu *justjoo*(vitsi :P)

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#1062 • • Säty Guest
Puhuin Tuulille...
sale

Posts: 1,235

#1064 • • sale
Avasin ekan siiderin tälle viikonlopulle :)
alphamagic

Posts: 3,628

#1065 • • alphamagic
Ripustettiin peili vaatehuoneeseen, meni vaan neljä naulaa kun aina ei voi tajuta et betoniin ne ei oikein uppoo *lmao*
Mut siellä roikkuu *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Sssan*

Posts: 651

#1066 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Puhuin kännisen isäni kanssa ratkiriemukkaan puhelun elämän budjetoinnista yms "Suurista Asioista" *tirsk*Hassu-isä *hymy*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

embie

Posts: 531

#1067 • • embie Shwoopsie poo
Sovittiin tärskyt mun ensirakkauden kanssa *hihu* Ei olla nähty niiiiiiiiiiiiiiin pitkään aikaan ja kiva kuulla mitä se on puuhaillu tässä sillä välin. Samalla päivän :)
juiceQ

Posts: 772

#1068 • • juiceQ Fuck The Melody
oksensin ja paskansin atsan ja suolen tyhjäksi *sars*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#1069 • • WiljamiDzay Nyypiö
Kävin rantasaunassa saunomassa *plur*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

vinsku

Posts: 749

#1070 • • vinsku huba huba
Olin keinumassa *piis*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Flügel

Posts: 212

#1071 • • Flügel Leicht begeistert
Join kaljaa...

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

asdf

Posts: 3,155

#1072 • • asdf
Vedin yhen roiskeläpän *slurps* Mulle on muodostunut joku outo fiksaatio niihin.
Inferno@Tre

Posts: 678

#1073 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Kaverin kanssa kaljalla.

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

Flügel

Posts: 212

#1074 • • Flügel Leicht begeistert
Olin Turun tuomiokirkossa laulamassa joululaujua. Ensimmäistä kertaa elämässäni. Hmph. En olekaan tajunnut kuinka kirkkomeininkiä noikin laulutapahtumat ovat. Ei löytynyt laulun laulua, jossa ei olisi kristus tai jumala tai pyhä henki mainittu, aika nopeesti kävi nyppimään, kun en paljon noista perusta. Mut ehkä kaikista eniten ärsytti se, että siellä luettiin useampaan otteeseen sanaa oikein kolmen papin voimalla.

Kuvittelin tulleeni laulamaan joulun yhteislauluja, pääsinkin musiikilliseen hartaustilaisuuteen. Taitaa jäädä laulut yhden joulun perinteeksi, kotona voi kaveriporukalla glögilasillisen ääressä laulaa huoletta Sikaa!

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Sssan*

Posts: 651

#1075 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Tiskasin jumalattoman tiskivuoren jossa oli valehtelematta koko meidän astiakaappi ja siivosin keittiön *hikoil* Nyt ylpee itsestään (Ja toi kulta imuroi ja pesi lattiat!) HYVÄ HYVÄ!*aplodit*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

MiMoSa

Posts: 1,664

#1076 • • MiMoSa
Laitoin karjalanpiirakat uuniin. Tulispa äkkiä valmista, nälkä!*slurps*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

embrace

Posts: 45

#1077 • • embrace asot
Laitoin hiussuortuvan kunnolla kun se meinasi äsken mennä silmään ja meinaa nytkin *poks*
RiD

Posts: 2,817

#1078 • • Edited RiD Nukemi
Vein pulloja 17euron edestä *uros* ja ostin tupankia ja muita herkkuja täks illaks.

--
*super* *possu*

RainChild

Posts: 909

#1079 • • RainChild
risottoa *slurps**joo*

--
Rainchild is back home

Zeni-

Posts: 1,104

#1080 • • Zeni- Funky Little Man
Sain vihdoin asennettua kunnolla koneeseen cd-aseman päällä lojuneen kiintolevyn ja pitkään poissa käytöstä ollut ledivalohässäkkä kotelon sisälle. *iloinen*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!