Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 116,023 views

Avatar
#41 • • astaroth Guest

Pikachu:
ihan totta?! tätä mä en tiennytkään.*justjoo* *eiei*


Miksi sitten valittaa, jos sen kerran tietää? Antaa toisten pukeutua.
sapeli

Posts: 11,768

#42 • • sapeli jokukukamikä?

UnityF:
Esim mä rakastan tehhä itteleni kaikkia kiemuroita ym ja mä en ole siinä hyvä mut se tuo mulle hyvän olon se on osa mua että tykkään olla sen näköinen kuin oon.



No etpä! *justjoo* *palvontaa* *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Anime

Posts: 1,939

#43 • • Anime Retrostööpeli
En, mut muut on pariinki otteeseen tainnu vähän punastella ku mennään tavisbaariin ja meitsil on täysmaski sun muut systeemit päällä *nauru*

--
-K

Mellu-

Posts: 4,006

#44 • • Mellu-
kyl broidi mua vähän häpes ku miul oli ne neonvihreemustavalkoset kuituletit päässä ja kunnon bilevarustus lahden divassa normaali-iltana *nauru* itse en häpeä panostaa, en tiiä onko siihen kellää edes mitää sanomista. Ja UnityF, kyl siä osaat *hali*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Saara

Posts: 1,954

#45 • • Saara #2970
En häpeä itseäni enkä muita.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

diezel

Posts: 430

#46 • • diezel -
Eli yhteenvetona voidaan todeta, että ne jotka ovat hävenneet muiden pukeutumista voisivat itse hävetä *täh*
Saara

Posts: 1,954

#47 • • Saara #2970
en ymmärrä miten joku voi hävetä esim. tuntemattomien ihmisten puolesta?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Mellu-

Posts: 4,006

#48 • • Mellu-
niin kai, hmm... entäs sitten tämä että jotkut katsovat kauhistuneina kun et ole panostanut ollenkaan? kyllä minusta ihminen saa itse päättää pukeutuuko bileisiin erikoisesti vai samalla tavalla kun kulkee kadulla tai kotona, turha omaa itseään on hävetä millään tavalla. Oli sinulla mitä tahansa päällä tai naamassa.emt... nyt katkes mellun ajatus *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Saara

Posts: 1,954

#49 • • Edited Saara #2970

Mellu-:
nyt katkes mellun ajatus *jiihaa*



Älä Mellu-pieni pientä somaa päätäsi vaivaa tällasella. Eiköhän jokaisella ole oikeus pukeutua vaikka pelkkiin glowstickeihin vaikka oliski menossa maitokauppaan.

Ei tartte mun mielestä kyseenalaistaa mitä sul ja mul ja noilla on vaapa-aikanasa päällä, koska jokainen on kuitenkin niin erilainen.

Ja ps. PLUR vaan kaikille :P

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

silencio

Posts: 401

#50 • • silencio el

Mellu-:
kyllä minusta ihminen saa itse päättää pukeutuuko bileisiin erikoisesti vai samalla tavalla kun kulkee kadulla tai kotona, turha omaa itseään on hävetä millään tavalla.



Juuri näin, samaa mieltä täällä. *joo*

Ei pidä hävetä itseään, vaan olla just sen näköinen ku on ja haluaa. Pukeutuu tai ei pukeudu.
Ja sitä en kyllä mäkään tajua että miten jotku häpeää sitä miltä toiset näyttää. *ding*
Miten voi kiinnostaa toisten ulkonäkö niin kovasti että pitää oikein sen puolesta käydä häpeämään?
Tekemisen puutetta kenties, vai oman elämän köyhyyttä?

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Zyklonius

Posts: 1,629

#51 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Tuntuu että Suami on muutenkin outo poikkeama tämän pukeutumisen suhteen. Esimerkiksi Sveitsissä en nähnyt kenelläkään mitään normaalia baarivaatetusta roisimpaa missään bileissä, oli kyse sitten hc/psy/elektro/kixu/whatever-bileistä. Jos ilkeämielisiä halutaan olla, niin siellä olisi todellakin tuntenut olonsa yksinäiseksi kaikenmaailman kixukarvoissa ja polkkavetimissä, siellä kun panostettiin täysillä siihen olennaiseen (musiikkiin/jortsuiluun) eikä siihen, kenellä nyt oli kulloinkin eniten Cyberdogin kevätmallistoa yllään. Besides, suomalaisten kekkereissä tanssahtelukin on kepeää pousailua fonduepatojen luvatun maan asukkien raivoisien amok-juoksujen rinnalla, jos nyt vielä vähäsen sohaisen. *piis*

Niinnoh, poikkeuksena olikin sitten Geneven Lake Parade, jossa oli sen luokan karnevaalipukeutumista ja full frontal nudityä, että suomalaiset reivaajat olisivat olleet hyvin kalpeaa poikaa sen väriloiston edessä. Kuulemma kavereiden mukaan Zürichin paraatissa oli tuo riikinkukkoilu kohotettu vielä muutamalla potenssilla. Mutta paraati onkin aina paraati eli poikkeus normaaliin reivaamiseen.

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

raisport

Posts: 445

#52 • • raisport raisa
silloin taisin hävetä itseäni kun olin vuoden 02 technetiumeihin makasiineille jostain syystä värjännyt osan rastoistani vihreiksi. taisivat vielä loistaa uv-valossa. yleensä kotikentällä turussa tunnen oloni normaaliksi vaatteista riippumatta sillä paikat ja ihmiset tuntien pystyy keskittymään rentoutumiseen. vieraassa kaupungissa vain kourallisen ihmisiä tuntien taas tulen selvästi enemmän tietoiseksi ulkonäöstäni sillä kaikkialla pyörivät kaverit eivät vie ajatuksiani muualle. siksi taidan olla tarkempi pukeutumisestani turun ulkopuolella.
MissKoo

Posts: 1,289

#53 • • MissKoo
Kerran häpesin ihan tosissani kun olin tulossa eränäisistä Halloween partyista.. kello oli jotain 10 seuraava aamuna ja olo aivan kauhea. Olin pukeutunut Gene Simmonssiksi Kissistä, päälläni oli mustat hopeisillä tähdillä varustetut tiukat trikoot, mustat nahkasaappaat, niittinahkatakki ja iso Kissin T-paita. Peruukkia roikotin kädessä ja naamasta olin pessyt maskeja pois sen verran että koko naama oli mustavalkoista mössöä. Mummoparat kiersivät kaukaa kun odottelin bussia ja LUOJA että hävetti.. *nauru* Nykyään taksi kulkee, heheh.
Rocca

Posts: 3,064

#54 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Offtopic: Tähän semmonen et olis kiva et pileisiin tulis takas Dreescodet *hymy* meinaan ku kattelee vanhoja milleniumin kuvia ni siel oli kaikkee nättii ja dresscodet niit' vaan suuriin pileisiin esim. säde ja kaikki muut mitkä on hyvin suosittuja *joo* ni saadaan ihmisiä toimintaa mukaan *joo**hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Daverian

Posts: 491

#55 • • Daverian
Ei pukeutumistaan tarvitse hävetä. Se on vaan hienoa jos joku uskaltaa erottua joukosta. Kun nykyään ihmiset näyttävät niin samanlaisilta. Itse esimerkiksi pukeudun nykyään aina bilevaatteisiin kun menen ihan vaan teini-discoon. Saampahan ainakin naisten huomion sillä. Kun ei sitä muuten saa.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#56 • • Aziz Combat Fighter

Rocca:
Offtopic: Tähän semmonen et olis kiva et pileisiin tulis takas Dreescodet *hymy* meinaan ku kattelee vanhoja milleniumin kuvia ni siel oli kaikkee nättii ja dresscodet niit' vaan suuriin pileisiin esim. säde ja kaikki muut mitkä on hyvin suosittuja *joo* ni saadaan ihmisiä toimintaa mukaan *joo**hihu*



Entä jos ei halua pukeutua erikoisesti, vaan haluaa tulla nauttimaan musasta? Lukaseppa toi: http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=26282;sivu=1
silencio

Posts: 401

#57 • • silencio el

Rocca:
Offtopic: Tähän semmonen et olis kiva et pileisiin tulis takas Dreescodet *hymy* meinaan ku kattelee vanhoja milleniumin kuvia ni siel oli kaikkee nättii ja dresscodet niit' vaan suuriin pileisiin esim. säde ja kaikki muut mitkä on hyvin suosittuja *joo* ni saadaan ihmisiä toimintaa mukaan *joo**hihu*



Kun niistä on aika hyvin päästy kaikkialla jo eroon, niin ei kai niitä nyt ole pakko yrittää takaisin saada? *hymy*
Vois tulla ehkä yleisökatoa tolla keinolla...
Jokaisella pitää olla vapaus valita. *piis*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Zyklonius

Posts: 1,629

#58 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

Nikitah:
Kerran häpesin ihan tosissani kun olin tulossa eränäisistä Halloween partyista.. kello oli jotain 10 seuraava aamuna ja olo aivan kauhea. Olin pukeutunut Gene Simmonssiksi Kissistä, päälläni oli mustat hopeisillä tähdillä varustetut tiukat trikoot, mustat nahkasaappaat, niittinahkatakki ja iso Kissin T-paita. Peruukkia roikotin kädessä ja naamasta olin pessyt maskeja pois sen verran että koko naama oli mustavalkoista mössöä. Mummoparat kiersivät kaukaa kun odottelin bussia ja LUOJA että hävetti.. *nauru* Nykyään taksi kulkee, heheh.



Tämän OLISIN halunnut nähdä. *nauru*

Itselläni pahin hetki tuon "bilepukeutumisen" kanssa taisi olla lukiossa vappuna, kun olin pukeutunut yltäpäältä pvc:hen, päälläni oli hyvinkin eksplisiittisiä yksityiskohtia pitänyt Fist Fuck -teemalla varustettu paita, kädessä lateksihanskat ja raippa, naama maalattu kauttaaltaan valkoisella sormivärillä joka lohkeili ihanasti kirpakassa kevätauringossa ja kepeä salassa hankittu nousuhumala käynnissä. Siinä pelkissä leopardi-stringeissä maassa makoilevan kaverini niskan päällä maihinnoususaapasta leputellessani ja dommakäskyjä karjuessani tajusin että minulla olisi vartin päästä autokoulun kirjalliset kokeet kymmenisen kilometrin päässä. Tämän tajusin siinä vaiheessa kun faija oli ilmestynyt koulun pihamaalle eteeni, hymyili hetken sanattomana ja hivenen epäuskoisena, kaappasi minut kainaloonsa ja vei tekemään koetta, ilman mitään peseytymistä tahi siviilivaatteisiin sonnostautumista. Läpi päästiin, vaikka kännissä oltiin ja näytettiin ns. Huonolta Ihmiseltä. Faijakin sanoi että oppi pojastaan aivan uusia piirteitä ja puolia. Talk about male bonding (in every meaning of the word 'bonding'). *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

MissKoo

Posts: 1,289

#59 • • MissKoo
Itselläni pahin hetki tuon "bilepukeutumisen" kanssa taisi olla lukiossa vappuna, kun olin pukeutunut yltäpäältä pvc:hen, päälläni oli hyvinkin eksplisiittisiä yksityiskohtia pitänyt Fist Fuck -teemalla varustettu paita, kädessä lateksihanskat ja raippa, naama maalattu kauttaaltaan valkoisella sormivärillä joka lohkeili ihanasti kirpakassa kevätauringossa ja kepeä salassa hankittu nousuhumala käynnissä. Siinä pelkissä leopardi-stringeissä maassa makoilevan kaverini niskan päällä maihinnoususaapasta leputellessani ja dommakäskyjä karjuessani tajusin että minulla olisi vartin päästä autokoulun kirjalliset kokeet kymmenisen kilometrin päässä. Tämän tajusin siinä vaiheessa kun faija oli ilmestynyt koulun pihamaalle eteeni, hymyili hetken sanattomana ja hivenen epäuskoisena, kaappasi minut kainaloonsa ja vei tekemään koetta, ilman mitään peseytymistä tahi siviilivaatteisiin sonnostautumista. Läpi päästiin, vaikka kännissä oltiin ja näytettiin ns. Huonolta Ihmiseltä. Faijakin sanoi että oppi pojastaan aivan uusia piirteitä ja puolia. Talk about male bonding (in every meaning of the word 'bonding'). *plur*
[/quote]

Hehheheheh!! *nauru* Siinä taisi olla autokoulun opettajilla huuli pyöreenä! Ois ollut myös näkemisen ( ja nauramisen ) arvoinen kokemus *vink*
peepe

Posts: 904

#60 • • peepe
No en ole hävennyt itseäni (pukeudun neutraalisti), enkä muita (joskus ehkä ihmetellyt että miks toi noin on itsensä laittanut), mutta ne jotka tykkäävät pukeutua ja maalata itseään, niin hyvä niin, koska mielestäni yhtä olennaista kuin musiikki ja tanssiminen, on myös pukeutuminen bileissä. Ja kivahan niitä virityksiä on kattella :)