Oletko koskaan hävennyt bileissä pukeutumistasi?

338 posts, 17 pages, 116,021 views

ville

Posts: 3,780

#181 • • ville olen oikeasti ujo
Haluan painottaa, että en koe, että yksikään materiaali (piikit, PVC, karva jne) olisi sinänsä häpeämisen arvoinen, mutta kyse on siitä, että polkkabileissä (ainakin jonen kuvien perusteella) on aika paljon porukkaa, jolle ainoa merkitsevä asia on "mitä enemmän sitä paremepi".

Esim: Karva on ihan kiva efekti, mutta sitten kun siitä on kokonaiset housut, rannekkeet, kengät jne jne, on hyvän maun raja ylitetty aika pahasti.

Mä siis peräänkuulutan (edes vähän) tyylitajua
typo

Posts: 685

#182 • • typo Testaaja
Joo, yhden kerran. Olin Tampereella vappuna teekkaribileissä asianmukaisesti haalariin varustautuneena, kun kuulin kaverilta, että I-klubilla on Essentialet. Ilta oli jo pitkällä, joten eihän siinä mikään auttanut, haalarit päällä bileisiin vaan. Onneksi kaverilta sain sentään hawaiji-paidan lainaksi niin ei tarvinnut tampata itseään lämpöhalvaukseen, vaan voi vetää teekkarihaalarien yläosan auki, hihat vyötärön ympäri. *blush*

Sairaan hyvät bileet oli, mutta sain kyllä muutamia "ymmärtäviä" virnistyksiä illan aikana. Eipä tuo menoa haitannut! *jiihaa*

.pi.

--
.psychedelicious.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#183 • • Aziz Combat Fighter

ville:
Mä siis peräänkuulutan (edes vähän) tyylitajua



hahahahahahaaha
Damien

Posts: 2,882

#184 • • Damien [tr3ox]
En koskaan, esim. monta kertaa oon lampsinu klubeille sisään lämpöhaalareissa (ulkona kun on sattunut olemaan kylmä) ja on jengi välillä kattonu et mikäs poropekka se sieltä tulee.

Minen häppee miTN ja vielä ehkä vähiten pukeutumista, sen todistakoon muoti-04 keikka. Jos joku sattui bongaamaan sieltä nuorten osastolta isonkörmyn ilmaan paitaa dekkien takan, kassituuletusreikä varmareissa, rekkislippiksessä ja sitten pukeutuneen hihattomaan IRON MAIDEN paitaan niin se olin MINÄ! ,)
flygfisk

Posts: 327

#185 • • flygfisk
Tulee mieleen viime kesältä, kun olin ollut koko päivän saaristossa ottamassa arskaa ja kotimatkalla näin pari tuttua, jotka olivat matkalla bileisiin ja hetken suostuttelun jälkeen lähdin niiden messiin. Bilemestassa oli hieman outo olo, kun itellä oli sandaalit, isot valkoiset pellavahousut, pinkki pikeepaita ja valkoinen aurinkolippa ja ympärillä pyöri porukkaa militanttiasuissa jne.
Kaaottisen mukava

Posts: 94

#186 • • Kaaottisen mukava aka kamu

Astaroth, 8.11.2004 21:25:
---
Garo:
Ja suvaitsevaisuus on mielestäni se, minkä tulisi erottaa bilettäjät muusta kansasta :)

---

Suvaitsevaisuus on mielestäni se, minkä tulisi yhdistää kaikkia kansoja.



Suvaitsevuus taisi kuolla sukupuuttoon menneinä vuosina? Ainakin siltä se välillä tuntuu, kun bileissä ja muualla pyörii. Mutta itse aiheeseen, niin eipä sitä omia vaatteitaan osaa hävetä kuin vasta tietyllä muutaman vuoden viiveellä. Ihan hyvä niin, ettei käy niin et huomaa vielä seittemänkyt vuotiaana pappana pukeutuvan johonkin polkkapanssariin tai kiksukarvaan. *nauru* Mut panostamalla edes hieman vaatteisiin saa itelleen hyvän fiiliksen.

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

Turan Palloseura

Posts: 562

#187 • • Turan Palloseura LU

Jone, 2.1.2005 12:44:
---
tez:
Hyvin sanottu :D

---

Rupeenko kaivamaan kuvia neidistä "polkkavaatteissa" "polkkabileissä" hymyn hyydyttämiseksi?



Hmm.. mä haluisin ehkä nähä! Pistäpäs URLeja kehiin! :D
hrdkvr

Posts: 3,929

#188 • • hrdkvr KURGO
mun polttareissa sit eksyttiin soodaan ja siel oli sit jotkut bileet.. no jorattiin puvut päällä niinkun jotkut nokia jupit :D

--
-keep it hard-

soulsaw

Posts: 444

#189 • • soulsaw 1.0
vain kun kuvissa jälkikäteen huomannut ettei vyö mennyt kaikist vyölenkeist läpi *uuh*

--
_____

daffy

Posts: 737

#190 • • daffy duck and cover

flygfisk, 3.1.2005 18:06:
Tulee mieleen viime kesältä, kun olin ollut koko päivän saaristossa ottamassa arskaa ja kotimatkalla näin pari tuttua, jotka olivat matkalla bileisiin ja hetken suostuttelun jälkeen lähdin niiden messiin. Bilemestassa oli hieman outo olo, kun itellä oli sandaalit, isot valkoiset pellavahousut, pinkki pikeepaita ja valkoinen aurinkolippa ja ympärillä pyöri porukkaa militanttiasuissa jne.


OT: Tämähän on kesässä just ihan parhautta! Viime kesänä monta kertaa veneilemästä suoraan rantaläpsyttimet ja shortsit jalassa klubille ja sieltä jatkoille ja sit taas aamulla veneileen. *hymy*

PS. Tulis jo kesä.

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

LadyInRed

Posts: 83

#191 • • LadyInRed
En mä häpeä pukeutumistani. Pukeudun juuri niinkuin itse haluan ja tykkään yleensä pukeutua näyttävästi. Jos mulla on hyvä olo ja näytän omasta mielestäni hyvältä niin se riittää. Ihan sama mitä muut on mieltä.. Ja mulle on ihan sama miten muut pukeutuu. Jokainen meistä varmaan mielessään arvostelee toisten pukeutumista mutta ei mulle tulisi mieleen mennä kenellekkään sanomaan mitään negatiivista. Sitäpaitsi musta on kiva kun ihmiset uskaltaaa pukeutua erilailla. Tykkäsin tai en niin se pukeutuminen kertoo jotain siitä ihmisestä.

Mietitään vastausta sit parin vuoden kuluttua uudelleen kun näkee itsestään nyt otettuja kuvia *pepsodent*
SyndroDome

Posts: 1,103

#192 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
En ole kyllä pahemmin joutunut häpeämään pukeutumistani bileissä. Yleensä tiedän aina jo hetken etukäteen, että minne olen menossa ja koska, ja siitä johtuen osaan sitten pukeutuakkin asianmukaisesti. Mutta tietysti jos tulee näitä extempore reissuja, mistä moni on tässä maininnutkin, niin sillon ymmärrän kyllä hyvin massasta poikkeavan pukeutumisen *hihu*

Ja hyvähän se vaan on, että joku poikkeaa välillä massastakin! Eikä kaikki vaan kulje kiksukarvojen kanssa aamusta iltaan...

Ja omasta pukeutumis konseptista vielä sen verran, että koitan aina bileisiin mennessä heittää vaan jotkut kivat kledjut niskaan, jotka tuntuu ja näyttää hyvältä. Ja aina välillä on kiva vähän panostaa enemmän, heittää vähän bilehileitä hiuksiin jne... Usein kyllä tulee vietettyä kauankin aikaa peilin edessä ihmetellessä, että mitäköhän sitä tänään pukis päälle, mutta kivaahan se vaan on *plur*

--
Life is full of choises.

rose

Posts: 1,047

#193 • • rose vakaasti epävakainen
Kun aloin käydä klubeilla niin stressasin aina viikon etukäteen mitä laitan päälle ja miten voin käyttäytyä etten vaan nolaisi itseäni *justjoo* En kyllä tainnut varsinaisesti hävetä omaa pukeutumistani bileissä, mutta otin aivan kauheat paineet siitä mitä muut asiasta ajattelee. Yhdessä vaiheessa varmaan osittain lopetinkin pukeutumisen kokonaan kun en oikein kyennyt nauttimaan bileissä olemisesta ulkonäköpaineiden takia.

Että ihan oikee tärkeysjärjestys joo *tirsk* Nykyään on tosi kivaa laittaa ihan mitkä vaan vaatteet päälle, koska on tajunnut että ei sillä oon niin väliä miltä näyttää. Kunhan on kivaa *hymy* Että ei kantsis hävetä mitään.

--
TwistedLife™ Amusement Park

wiwi

Posts: 1,575

#194 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Jos alkaisin bileissä miettimään enemmän pukeutumistani kuin keskittymistä itse meininkiin, voisin ihan hyvin lakata käymästä missään. Itse en muutenkaan mitenkään kummemmin pukeudu (ainakaan minkään koodien mukaan) ja toistaiseksi on aina ollut ihan hyvä olo niissä vaatteissa mitkä päällä sattuu olemaan.

Kun ihan ensimmäisiin kemuihin mennessä astui ovesta sisään tuli kyllä vähän sellainen olo että onkohan sitä ihan oikeassa paikassa kun näki, minkä näköistä muu porukka oli. Mukaviahan ne oli kuitenkin loppujen lopuksi, taisin olla ainoa jota missään vaiheessa häiritsi oma "tavis"-pukeutuminen*lmao*

Joskus hävettää sellaisten puolesta, jotka esim. vessassa katsovat vaatteitasi halveksivan näköisesti päästä varpaisiin.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

josbe

Posts: 1,982

#195 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Jaksaa aina ihmetyttää lauseet tyyliin "laitan päälle mitä itseä huvittaa, enkä välitä paskaakaan siitä, mitä muut siitä tykkäävät". Kummallista, koska harvoin siellä bileissä on mitään aerobicsali-tyyppisiä peilejä, paitsi tietty, jos tykkää vessassa yksikseen jorailla. Mä ainakin valitsen vaatteeni sen mukaan, miltä ne näyttää sekä mun että muiden mielestä (ja yleensähän nämä kohtaavat edes joten kuten, jos ei nyt ole täysin tyylitajuttomasta ihmisestä kyse), ja kysynkin usein muiden mielipidettä pukeutuessani. Mitäs hävettävää siinä on?
Hitchhiker

Posts: 1,754

#196 • • Hitchhiker
Eikös se kummiskin ole tärkeintä kuteissa että käyttää niitä joista itse pitää, mitä sitä miettimään mitä ne muut ajattelee. Ite ainaki tykkään heittää erilaiset kuteet pääl pippaloihin, mut en mieti sitä et nää kuteet nyt ei oo mistään stokkan puku osastolta. Trendien turha seuraaminen on pers**stä (paitsi jos siit ny sattuu tykkäämään) yks tykkää tyttärest, toinen äidist ja kolmas isäst *pahis*
tomii

Posts: 3,594

#197 • • tomii kallion herttua
en kyl bileissä, mutta joissakin fiineissä yökerhoissa tulee kyl välillä vähän "en taida kuulua joukkoon" -fiilis, koska en yleensä pukeudu mitenkään prameilevasti, vaan joihinkin kuluneisiin farmareihin tai sammareihin ja t-paitaan *hymy*

--
reivaan kunnes kuolen

Hitchhiker

Posts: 1,754

#198 • • Hitchhiker

tomii, 5.1.2006 15:22:
en kyl bileissä, mutta joissakin fiineissä yökerhoissa tulee kyl välillä vähän "en taida kuulua joukkoon" -fiilis, koska en yleensä pukeudu mitenkään prameilevasti, vaan joihinkin kuluneisiin farmareihin tai sammareihin ja t-paitaan *hymy*



Toi on kyll totta, kun kattoo ypärilleen niin näkee melkeestää suoraa pökää jalassa, kauluspaidat päällä ja kengät jalassa. Ite ainaki perus normi kuteet pääl, mis on rento olla ja itel on hyvä fiilis. Mut pukeutukoon ne jotka pitävät "virallisia" kuteita pakollisina *pepsodent*
josbe

Posts: 1,982

#199 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Hitchhiker, 5.1.2006 15:11:
Eikös se kummiskin ole tärkeintä kuteissa että käyttää niitä joista itse pitää, mitä sitä miettimään mitä ne muut ajattelee. Ite ainaki tykkään heittää erilaiset kuteet pääl pippaloihin, mut en mieti sitä et nää kuteet nyt ei oo mistään stokkan puku osastolta. Trendien turha seuraaminen on pers**stä (paitsi jos siit ny sattuu tykkäämään) yks tykkää tyttärest, toinen äidist ja kolmas isäst *pahis*


Tottakai. En väittänytkään, että pitäis käyttää vaatteita, mistä itse ei pidä. Mutta jos mietit yhtään tarkemmin, niin jokaisen meidän aivoissa on aika pitkälle kehittynyt "tykkäämisen ajatelma", johon vaikuttavat mm. trendit yms. Eli pidetään sitä, minkä itse ajatellaan olevan itsellä kivan näköistä _ulospäin_, ei esim. olohousuja, vaikka ne ovat varmasti mukavimmat. Tätä tarkoitin.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#200 • • Hitchhiker

josbe, 5.1.2006 15:28:
---
Hitchhiker, 5.1.2006 15:11:
Eikös se kummiskin ole tärkeintä kuteissa että käyttää niitä joista itse pitää, mitä sitä miettimään mitä ne muut ajattelee. Ite ainaki tykkään heittää erilaiset kuteet pääl pippaloihin, mut en mieti sitä et nää kuteet nyt ei oo mistään stokkan puku osastolta. Trendien turha seuraaminen on pers**stä (paitsi jos siit ny sattuu tykkäämään) yks tykkää tyttärest, toinen äidist ja kolmas isäst *pahis*

---

Tottakai. En väittänytkään, että pitäis käyttää vaatteita, mistä itse ei pidä. Mutta jos mietit yhtään tarkemmin, niin jokaisen meidän aivoissa on aika pitkälle kehittynyt "tykkäämisen ajatelma", johon vaikuttavat mm. trendit yms. Eli pidetään sitä, minkä itse ajatellaan olevan itsellä kivan näköistä _ulospäin_, ei esim. olohousuja, vaikka ne ovat varmasti mukavimmat. Tätä tarkoitin.



Juu tottakai, onhan itelläki nyt suhteellisen "trendit vaatteet". Se oli vain henk koht mielipide, jokainen tehkööt mitä parhaimmakseen näkee, tuskin ketään meistä haluais enää pitää mitään kasari kuteita päällä*hymy*