Missä teinit juhlivat

92 posts, 5 pages, 27,799 views

mehukatti

Posts: 335

#1 • • mehukatti dude
minkä takia klubitusporukoiden keski-ikä tuntuu olevan jossain 20-27 välillä? aika harva tuntuu olevan edes alle 20vee? onko niin, että tää skene on jäämässä vanhusten touhuksi ja useimmat nuoremmat kuuntelee jotai iha eri musaa?
siveys

Posts: 2,492

#2 • • siveys lovely
Topicin voisi vaihtaa jotenkin osuvammaksi.. On kuitenkin olemassa sellainen topicci kuin "Kuinka vanha olet" tms, johon tämän sekoittaa helposti. Miten olisi "Klubbariteinejä etsimässä.." tms *nauru*

Sinänsä ehkä ihan ok keskustelunaihe.. Olisi kiva tietää itsekin, että missäs ne pinkeet tepit nykyään liikkuu jos ei enää klubaristakaan saa tuoretta lihaa *hih*

Hei te, joita on siunattu pikkusiskoilla ja veljillä - mitä teinisisaruksenne touhuavat?
Yoni

Posts: 440

#3 • • Yoni Tyhmä Vartija!

siveys:
Hei te, joita on siunattu pikkusiskoilla ja veljillä - mitä teinisisaruksenne touhuavat?



Yritä vaan! *grr* *hih*
Karski

Posts: 6,049

#4 • • Karski Pomon kätyri

mehukatti:
minkä takia klubitusporukoiden keski-ikä tuntuu olevan jossain 20-27 välillä? aika harva tuntuu olevan edes alle 20vee? onko niin, että tää skene on jäämässä vanhusten touhuksi ja useimmat nuoremmat kuuntelee jotai iha eri musaa?



ks. kuinka vanha olet, ja sen ikäpoliittinen
gallup.
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=11816

Nimeän nyt itse tämän topikin uudelleen: 'missä teinit juhlivat?

Perustaja voi sitten nimetä toiseksi tarvittaessa *piis*

Mit itse aiheeseen tulee, niin ehkä mä vain
alan oleen sen verran vanha kääpä että
kaikki muut tuntuu helvetin nuorilta, mutta
ihan yhtälailla niitä nuoria tuntuu bileissä
liikkuvan kuin ennenkin.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Dacey

Posts: 671

#5 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
*ilmottautuu juhlivaksi teiniksi* *ding* viel parikuukautta *iloinen*
Avatar
#6 • • greenie Guest
Varmaankin hip hop ja r&b skene ovat syöneet sen verran porukkaa, että sitä ei riitä klubi-iltoihin.

Tai sitten vaihtoehtoisesti häämatkat teknokulttuurin pariin ovat vain lyhentyneet vuosista kuukausien kautta viikkoihin, ellei jopa päiviin.

Biletetään kuten olis elokuu 2004!
Avatar
#7 • • RINY Guest

mehukatti:
minkä takia klubitusporukoiden keski-ikä tuntuu olevan jossain 20-27 välillä? aika harva tuntuu olevan edes alle 20vee? onko niin, että tää skene on jäämässä vanhusten touhuksi ja useimmat nuoremmat kuuntelee jotai iha eri musaa?



Mustakin välillä tuntunu et niitä yli 20v heppuja on on varmasti kaks kertaa enemmän ku niitä nuorempia. En varmaan tunne ku muutaman itseäni nuoremman klubittajan ja omakin ikäni alkaa lähentyä jo paria kymppiä. *justjoo* Mistä sitä tietää jos niitä "klubbaajia" on mutta jos suurin osa niistä on vielä alle 18? Eihän ne sillon pääse mihinkään bileisiin edes jne. *ding*
Avatar
#8 • • greenie Guest

Sade*:
Eihän ne sillon pääse mihinkään bileisiin edes jne. *ding*



Ei ollut edes mulle miespuolisena ongelma :)
Avatar
#9 • • RINY Guest

greenie:
---
Sade*:
Eihän ne sillon pääse mihinkään bileisiin edes jne. *ding*

---


Ei ollut edes mulle miespuolisena ongelma :)



No siis eihän se mikään ihan mahdoton juttu ole mutta jos nyt vaan ajatellaan et _virallisesti_ ne nuoret ei sais olla siellä. *hymy*
-P

Posts: 4,972

#11 • • -P
Tulipa tästä näin mieleen, että me nuoret aloitamme bilettämisen juurikin hardi/kiksu/psy bileissä ja siitä sitten vuosiren varrella musiikkimaun muuttuessa/laajentuessa niin muissakin :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Claquesous

Posts: 3,206

#12 • • Claquesous viidettä kolonnaa


mehukatti:

minkä takia klubitusporukoiden keski-ikä tuntuu olevan jossain 20-27 välillä? aika harva tuntuu olevan edes alle 20vee? onko niin, että tää skene on jäämässä vanhusten touhuksi ja useimmat nuoremmat kuuntelee jotai iha eri
musaa?



Jos katsot kuitenkin Klubituksen ikäjakaumaa, huomaat tällöin suurimman joukon bilettäjiä (klubitukseen rekisteröityneitä siis) olevan ikähaarukalta 20-23. Ihmettelen kovasti jos väität reilun kaksikymppisten olevan vanhoja. Ja edes 27 vuotiaat eivät ole mitään hirveän vanhoja.

Joku tuolla sanoikin, että kyllä niitä alle kaksikymppisiä pyörii ihan yhtä paljon kuin aina ennenkin ja olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan.

T:Vanhus

--
32. of December

sune

Posts: 2,096

#13 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Eiköhän ne ikärajat pidä teinit poissa.. itse olen kuunnellut konemusiikkia 15 vuotiaasta, mutta ei sillon alkuaikoina kauheesti tullu bileissä käytyä iän takia, tietty välillä kävin jossain, mutta ei aina halunnu lähteä yrittämään sisään, ja sitte lähteä kotiin häntä koipien välissä. *uuh*
.....ja miten teini taas luokitellaankaan..? siiitäkin monta mielipidettä.*täh* ... (mun mielestä teini on alaikäinen tai henkilö joka käyttäytyy kuin teini)

--
ei kovin ihku eikä plur

Juhgu

Posts: 7,921

#14 • • Edited Juhgu Virnistelijä
No siellähän ovat hiphopjoujouilloissa, ei minua haittaa vaikka pysyisivätkin siellä *nauru*

Minusta on varsin jees että konemusaa kuuntelevat (suurimmaksi osaksi) ne, jotka todella tykkäävät konemusiikista, eivätkä ne, jotka kuuntelevat jotain musiikkia siksi että se on muotia.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Avatar
#15 • • Edited astaroth Guest

Juhgu:
Minusta on varsin jees että konemusaa kuuntelevat (suurimmaksi osaksi) ne, jotka todella tykkäävät konemusiikista, eivätkä ne, jotka kuuntelevat jotain musiikkia siksi että se on muotia.


Miten niin? Kuuntelevatko sitten räbän kuuntelijat musiikkiaan ihan trendin takia?

Edit: Tähän vielä lisättäköön, että mielestäni monet konemusiikin diggailijat ovat bileissä vain, jotta nipsut skulais paremmin. Ei ne paljoa siitä musiikista kuule perusta. Sama asia.
ee102

Posts: 775

#16 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Ite oon 13-vuotiaasta asti tykänny jonku verran konemusasta ja 15-16-vuotiaana kiinnostuin reivitouhusta. Kukaan kavereistani ei ollu niistä erityisen kiinnostunu, mutta 17-vuotiaana löysin sit itteäni muutaman vuoden vanhemmista kavereista sellasia, jotka kävi paljon reiveissä. Osallistuin alotteluihin ja jatkoilleki välillä, mutta ikäni takia saatoin joutua jäämään yksinki jonku kaverin kämpille ku muut lähti bileisiin. *uuh* Mutta olihan se sit mahtavaa ku täytin 18 ja pääsin ekoihin hyviin bileisiin, joissa soitti Orkidea. *jiihaa* Pari kk niin alkaa viimenen teinivuosi. Mutta eipä mulla kyllä edelleenkään oo kovin montaa omanikästä kaveria, jotka ois reiveistä kiinnostuneita.
Juhgu

Posts: 7,921

#17 • • Juhgu Virnistelijä

Astaroth:
---
Miten niin? Kuuntelevatko sitten räbän kuuntelijat musiikkiaan ihan trendin takia?



No mitä noita esiteinejä katselee, niin siltähän se vähän vaikuttaa. En kai nyt ole ainoa, joka on tätä mieltä?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

KittysDead

Posts: 381

#18 • • KittysDead Trooper
Mä olen ainakin vielä 18

missä muut? No oopperassa. Ja CTRL (vaikka siel keski-ikä on enemmänkin 15) *hih*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

Rocca

Posts: 3,064

#19 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Mä olen 18....ja tän hetkinen porukka misä mä liikun ni kaikki on mua vuoden tai enemmän vanhempia...eli mä olen se juniori mut helvetin hauskaa on ja kyllä niiitä nuorempia sais kyllä lisää tulla klubituksen meininkeihin *hymy**joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

noena

Posts: 3,138

#20 • • noena first breath after coma

greenie:
---
Sade*:
Eihän ne sillon pääse mihinkään bileisiin edes jne. *ding*

---


Ei ollut edes mulle miespuolisena ongelma :)



Ensi jouluna mä olen kuunnellut konemusiikkia jo kolme vuotta, ja bileissäkin on tullut käytyä. Yleensä paperit kysytään mutta on kyllä niitäkin kertoja ollu että niitä ei kysytä, mutta jos on vähänkään tasokas paikka niin kysytää. Ainaisen alhaisen rahatilantee takia mua ei ole piiitkään aikaan nähty missäin bileissä.. *nyyh* mutta kyllä tiedän itseänikin nuoremman kunnon klubittajan.. *piis*

--
TwistedLife™ Amusement Park