päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,189,242 views

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#15301 • • Mao & Taikahattu UG-///

Rubicon
älä oo tollanen s...*nauru**pus*



Vittu fuck bää... *nauru*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

ezzy

Posts: 8,060

#15303 • • ezzy Droid-pappa

Söpö-Katja, 16.8.2006 16:25:
---
-Santtu-, 16.8.2006 16:24:
---
Söpö-Katja, 16.8.2006 16:22:
Mikä v****u mun kämpässä haisee? Ihankun ois roskis viemättä, sellanen snadisti mätä haju *nauru* mutta siis olen siivonnut, ei oo mitään pilaantunutta ruokaa missään, täällön ihan siistii *ding* Tää haju on ollut jo pari vkoa ja aika ajoin sen huomaa.. siis missä vika????

---


viemärit?

---


Mut tää haju on siis keittiössä, mutta ei oo viemärinhajua, vaan sellasta mätää hajua.. eka luulin, että se tulee naapurista, mutta tuskin.. oiskohan mulla kuollut jonnekin jääkaapin taakse joku hiiri? *tirsk*



Lavuaarin hajulukko tukossa? vai mikä helvetti olikaan :P
larzizi

Posts: 1,661

#15304 • • larzizi
Miksi juuri mun perheen pitää olla keskustelu- ja kommunikaatiokyvytön? Miksi juuri mun perheellä pitää olla maailman paskimmat perustelut? Miksi juuri mun perhe luulee aina olevansa oikeassa ja ei ymmärrä, että joskus oikeasti voi myöntääkin olleensa väärässä? *senkin**toktok**kissatappelu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#15305 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
en vaan osaa hoitaa raha-asioita kunnolla.

+ en osaa asentaa edes yhtä vtun ohjelmaa
koneelle ilman hermoromahdusta!

--
dasinoaisnvs

MissKoo

Posts: 1,289

#15306 • • MissKoo

ezzy, 16.8.2006 19:30:
---
Söpö-Katja, 16.8.2006 16:25:
---
-Santtu-, 16.8.2006 16:24:
---
Söpö-Katja, 16.8.2006 16:22:
Mikä v****u mun kämpässä haisee? Ihankun ois roskis viemättä, sellanen snadisti mätä haju *nauru* mutta siis olen siivonnut, ei oo mitään pilaantunutta ruokaa missään, täällön ihan siistii *ding* Tää haju on ollut jo pari vkoa ja aika ajoin sen huomaa.. siis missä vika????

---


viemärit?

---


Mut tää haju on siis keittiössä, mutta ei oo viemärinhajua, vaan sellasta mätää hajua.. eka luulin, että se tulee naapurista, mutta tuskin.. oiskohan mulla kuollut jonnekin jääkaapin taakse joku hiiri? *tirsk*

---


Lavuaarin hajulukko tukossa? vai mikä helvetti olikaan :P



Mutku tää dunkkis tulee ikkunan vierestä ja lavuaari ei oo tässä.. Oonkohan mä nyt taas jotenkin blondi joka ei vaan tajua jotain ihan itsestäänselvää juttua? *ding* *tirsk*
pirpeli

Posts: 5,533

#15307 • • pirpeli
*dissaa**grr**nyyh**nyyh**toktok**grr**dissaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

jansku=p

Posts: 108

#15308 • • jansku=p sheikkeri
Pyykit jäi pesukoneeseen yöx*hmph*Pesulasta meni sähköt pois klo 21 ja kone ei ollu viellä lopettanu...ja nyt pyykit kiikissä siellä aamuun asti*eiei*

--
Everything looks bad if you remember it

Avatar
#15310 • • cjet Guest
Vittu. Styrkkarit laukes. *grr* Miks niiden pitää jos kuitenki pitäis olla aamulla valmiudessa kuuntelee musiikkia niistä.. *eiei* Aamu ei avaudu ilman musiikkia ja sit tulee näitä känkkäränkkä päiviä.. Lievä palaneen komponentin haju, kun haistelen tosta yläpuolelta.. *poks* Paljonkohan korjauttaminen maksaa..

Ja kaiken lisäks Bussi numero 522 on lakkautettu, joten yksi linja-auto vähemmän, millä pääsin aamuisin töihin.. *eiei*
Danskuh

Posts: 675

#15311 • • Danskuh pikku-Dee

Cjet, 17.8.2006 07:13:
Vittu. Styrkkarit laukes. *grr* Miks niiden pitää jos kuitenki pitäis olla aamulla valmiudessa kuuntelee musiikkia niistä.. *eiei* Aamu ei avaudu ilman musiikkia ja sit tulee näitä känkkäränkkä päiviä.. Lievä palaneen komponentin haju, kun haistelen tosta yläpuolelta.. *poks* Paljonkohan korjauttaminen maksaa..

Ja kaiken lisäks Bussi numero 522 on lakkautettu, joten yksi linja-auto vähemmän, millä pääsin aamuisin töihin.. *eiei*




juha...älä anna niitten pilaa päivää...meil on huomen niin kivaa et oksat pois:)
Avatar
#15312 • • cjet Guest

Danskuh, 17.8.2006 07:20:

juha...älä anna niitten pilaa päivää...meil on huomen niin kivaa et oksat pois:)



Ooks nyt tulos sinne keilaa? Sillä ehdolla lupaa leppyä.. *tirsk*
Danskuh

Posts: 675

#15313 • • Danskuh pikku-Dee

Cjet, 17.8.2006 08:32:
---
Danskuh, 17.8.2006 07:20:

juha...älä anna niitten pilaa päivää...meil on huomen niin kivaa et oksat pois:)

---


Ooks nyt tulos sinne keilaa? Sillä ehdolla lupaa leppyä.. *tirsk*



noku mul on kekkerit tääl eka ja sit sinne helsinkiin:) mut mä soitan heti ku tulaan..sm-alkaa puol 11 nii sillo ollaan jo:)
Avatar
#15314 • • cjet Guest

Danskuh, 17.8.2006 08:33:

noku mul on kekkerit tääl eka ja sit sinne helsinkiin:) mut mä soitan heti ku tulaan..sm-alkaa puol 11 nii sillo ollaan jo:)



Okemo! *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#15315 • • Freja Sihteeri

Cjet, 17.8.2006 07:13:
Ja kaiken lisäks Bussi numero 522 on lakkautettu



Kirosin vähän mäkin tätä *grr*

----
Enempi silti mulla :( se, että kuulee itsestään juttuja, mitkä ei ole totta. Mulla ollu paha mieli jo kauan niiden juttujen takia, ja tuntuu että kun yritän oikoa asioita, ne ei onnistu, eikä mua uskota. Mut minkäs teet *hmph*

eli *dissaa*, u know who.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sssan*

Posts: 651

#15316 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Viime yö meni riidellessä ja nyt on huonot fiilikset + kauhee väsy *uuh* Pitäis hoitaa kaikki asiatkin tänään.....

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Avatar
#15317 • • cjet Guest

Freja, 17.8.2006 09:59:

Enempi silti mulla :( se, että kuulee itsestään juttuja, mitkä ei ole totta. Mulla ollu paha mieli jo kauan niiden juttujen takia, ja tuntuu että kun yritän oikoa asioita, ne ei onnistu, eikä mua uskota. Mut minkäs teet *hmph*

eli *dissaa*, u know who.



Selän takana paskan puhujat kannattaaki jättää omaan arvoonsa. Kyl se ennemmin tai myöhemmin käy kuitenkin ilmi kuka puhuu paskaa ja kuka ei. Ja oikeat ystävät on kuitenkin aina olemassa, ja tietää mikä on totta ja mikä ei. Mut.. *lohduttel* ja *hali* Kumma ku ihmiset ei vaa voi pitää omista jutuistaan huolta. *dissaa*
lohikarme

Posts: 1,730

#15318 • • lohikarme RitariVittupää

Freja, 17.8.2006 09:59:
---
Cjet, 17.8.2006 07:13:
Ja kaiken lisäks Bussi numero 522 on lakkautettu

---


Kirosin vähän mäkin tätä *grr*

----
Enempi silti mulla :( se, että kuulee itsestään juttuja, mitkä ei ole totta. Mulla ollu paha mieli jo kauan niiden juttujen takia, ja tuntuu että kun yritän oikoa asioita, ne ei onnistu, eikä mua uskota. Mut minkäs teet *hmph*

eli *dissaa*, u know who.



Sanoisko tähän et "tuttu tunne" *dissaa*

--
Qualis artifex pereo

Freja

Posts: 8,775

#15319 • • Freja Sihteeri

lohikarme, 17.8.2006 11:24:
Sanoisko tähän et "tuttu tunne" *dissaa*



Jep *eiei* No, toivottavasti tyyppien ego saa taas pönkitystä *hmph* Tiedoksi vaan, kyllä, olen loukattu, ja mulla on paha mieli. Todella paha mieli *uuh* Toivottavasti on nyt sit hyvä olla *dissaa*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#15320 • • anniharha
Jäin kakkoseks, metsäkanalinnut priorisoitiin mun yläpuolelle. *igor*

--
and though my words could save the world they never come out right