päivän :(

31,307 posts, 1,566 pages, 8,136,867 views

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#29963 • • Aurinkoneiti
Menin metsään purkamaan raivostumistani ja nyrjäytin nilkkani.
Avatar
#29964 • • Muussika Guest
Mua todella sapettaa se, että juuri kun olen puhunut ylirasittuneisuudestani näiden täysin epäinhimillisten työvuorojärjestelyiden suhteen, niin joulunpyhille mulle on laitettu sellaset vuorot, etten edes ehdi levätä niiden välissä. Kauhee ressi, miten ehin äkkiä himaan, jotta ehin nukkua. Tosi kiva joulu tulossa siis.

Whittu mä sanon. Oispa töissä useemmin aikaa olla tietokoneella, ni voisin etsiä uusia työpaikkoja - suurin osa niistä kun on esillä vain meiän viraston intranetin kautta, eikä niihin voi omalla kotikoneella hakea. Mulla hajoo pää kropan mukana kohta.
turquoise

Posts: 732

#29966 • • Edited turquoise e-ra2co

Replying to päivän :(:

Arsk4_, 19.11.2009 22:53:
---
aiduu, 17.11.2009 14:18:
http://www.vartti.fi/artikkeli/040b4422-7790-43d8-b2dc-5be912e35af7

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((

---


Siis mitä helevettiä!?!? Ei voi ymmärtää tommosta *dissaa*



Mun täytyy nyt kyllä sanoa, että vaikka tajuan miten inhottavasti ja moraalittomasti kyseistä ilmaista mehua jakavaa naista oli kohdeltu, niin kyllä mua naurattikin tää artikkeli. Ja olis naurattanu ainakin viimeistään jälkeenpäin, jos olisin ite ollu kyseinen maskotti.

Toivottavasti sille ei käyny pahasti kummiskaan.

E. Tais olla tuo eka hymiöjono näin jälkeenpäin ajateltuna sarcasmia.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

aiduu

Posts: 375

#29967 • • aiduu
Joo.. aika raakaa vetää mehukattia neppariin :)
turquoise

Posts: 732

#29968 • • turquoise e-ra2co
Pensseli-Setä olis tänään huudeilla, mut se maksaa kybän *nyyh*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

kinderi

Posts: 1,783

#29969 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Netti tökkii ihan huolella :(
Ehkä se on vaan vinkki et ois aika mennä nukkumaan.
Huomen sit pirteenä aamulla liikenteeseen.
Urh.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

noemi

Posts: 535

#29970 • • noemi
depression&insomnia :l

--
Oikeutta koneille!

Cloud

Posts: 2,162

#29972 • • Cloud Game Freak
Ei vaan jaksa nappaa mikään

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

KeijoK

Posts: 1,495

#29973 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
taitaa olla parempi jättää sanomatta.......

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

merqus

Posts: 1,010

#29974 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Kiitos vaan naapurit tästäki **tun yöstä ja aamusta. Vaihto iltavuorosta aamuvuoroon ei ois ollukaan tarpeeks raskas muuten. Oli se kiva, että päätitte sen päälle mekkaloida koko yön niin, että ainuttakaan tuntia en saanu kunnolla nukutuks.

ps. Mua ei vois vähempää kiinnostaa "pystytkö sä siihen" ja sen "vitun huoran" tappamista voit suunnitella seuraavan kerran pienemmällä metelillä ja johonki toiseen aikaan vuorokaudesta.

Kiitos ja näkemiin.

*dissaa*
ValaX

Posts: 3,891

#29975 • • ValaX
Meni kahvinkeitimen pannu paskaks..
Jutu

Posts: 3,054

#29976 • • Jutu Blondi
Kahden viikon työputki, mä oon niin kuollut ens viikon sunnuntaina kun on vapaa :(

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#29977 • • Muussika Guest

Replying to päivän :(:

Apo, 21.11.2009 02:18:

Kannattais tsekata työehtosopimus ja Työaikalaki. Aika usein työnantajat saattaa (tietämättään) rikkoa pykäliä.. http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1996/19960605



Mulla on jaksotyö, työpäivän pituus voi olla normaalisti mitä tahansa 15 tuntiin saakka, työvuorojen välissä tulee olla vähintään 9 tuntia lepoaikaa, eli meikällä on välillä vaikka 9-22 duunia ja seuraavaksi aamuksi 07 takasin. Kuuden viikon jaksolla työtunnit ei saa mennä tietyn rajan yli, ellei esimies määrää ylitöihin hätätilanteessa, mutta viikkotyömäärä vaihtelee ja saa vaihdella aika rutkastikin.

Eli, ihan lailliset vuorot mulla on, mutta harmittaa vain, kun oon duunissa puhunut, ettei liian rankat vuorot ja epäsäännöllinen kolmivuorotyö mulle sovi (työ kun on muutenkin psyykkisesti vaativaa), ja että joudun vaihtamaan työtä jos ei ala helpotusta näkymään. Mulle luvattiin, että työvuoroja yritetään suunnitella mulle ns. helpommiksi. Mutjooh, onhan toi aikamoista palapeliä, kun jokaisella työntekijällä on erilaiset toiveet työaikojen suhteen, toiset haluaa tehä pitkiä päiviä, jotta tulis pidemmät vapaat, ja toiset haluaa tasasesti tunteja per viikko ja tasasesti vapaita, ettei tuu burn out...

Jouluna oon ihan mielelläni duunissa, mutta oisin tietty toivonut, että ehtisin kunnolla lepuuttamaankin välissä. :/ Ei tämmönen oo mun juttu, eilen jo soittelinkin yhdestä vapaasta virasta, mutta sielläkin on kolmivuorotyö, joten eipä auttaisi tähän hätään.
Kolera

Posts: 4,256

#29978 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
housut ratkes sit tänää lopullisesti. aamulla kenkiä jalkaa laittaes ratkes vetoketjun alaosasta suoraa saumaan saakka. no sit päivällä mönkiessä housut ratkes sit 10cm jo lahkeestaki. tonki huomas vasta kotona ku otti haalarit pois päältä =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#29979 • • Säty Guest
Koko pvn on kestänyt darra. Ei ole koskaan ennen ollut tämmöistä. :/
Freja

Posts: 8,775

#29980 • • Freja Sihteeri
liian iso humala.
Halu lomaileen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been