täydellisen saitin metsästys

1,159 posts, 58 pages, 541,335 views

ville

Posts: 3,780

#821 • • ville olen oikeasti ujo
code tagin sisällä olevat jutut eivät näy ie:llä oikein, vaan ie leikkaa turhat välit pois. Tiedä sitten onko vika ie:ssä vai ei, mutta ainakin mozzilla näyttää oikein.
Code:
| | | |

Tossa testipätkä :)
elysion

Posts: 1,036

#822 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
En tiiä onko aihetta jo täällä käsitelty kovasti / kuuluuko tää postaus tänne threadiin, mutta kiinnostais vähän tietää, että miten toi charts osion rankkaus toimii. Tai siis, että mitä tietoa otetaan talteen, miten tota päivitetään yms. Ois hienoo saada ton kuuntelurankkauksen lisäks joku arvostelusysteemi. Esim. 1-5 tähteä arvostelu. Tossa on tietty se ongelma mitä monessa paikassa on tullut vastaan, että kaikkihan äänestää omalle uudelle tuotokselleen tota 5:tä tähteä, mutta senkin vaikutuksen saa helposti estettyä sillä, että laittaa jonku alarajan kuin monta kertaa on kyseistä tuotosta pitäny äänestää, että sen pisteet näytetään. Tossa ois hyvä, jos ois kaks eri systeemiä, eli sellanen kaikkien aikojen parhaat lista + sitten tollanen samanlainen viikon top10 lista mitä noitten latausten perusteella nyt tehdään.

Noh, mut jos tossa on liikaa hommaa, niin oisko mahdollista sellanen, että sais tonne jonku vähän pidemmän listan kun vaan ton top10? Tai vaikka jopa niin, että jokaisen setin tiedoissa lukis se, että monentena se on tuolla listalla. Vai onko tollanen systeemi jo olemassa, mutta mä vaan puusilmäilen?
Lyylikki

Posts: 2,975

#823 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Noissa äänestyksissä olisi mukava, jos näkyisi kokonaisäänimäärä siellä vaihtoehtojen alla. Varsinkin semmoisissa isommissa äänestyksissä (ei siis kyllä/ei/en tiedä) on hieman hankala päässä alkaa laskemaan, että kuinka monta yhteensä on äänestänyt.
sapeli

Posts: 11,768

#825 • • sapeli jokukukamikä?
Se ois aika muksa jos tohon ylös tulis joku merkki ja linkki siitä jos jotain kuvaa missä itse on on kommentoitu *hih* En mä mikään narsisti oo *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amuck

Posts: 2,396

#826 • • Amuck dub-i-dub
Tää nyt on ihan pikkujutusta nillittämistä mutta jos tuon kursorin saisi etusivulla pomppaamaan automaattisesti nick -laatikkoon niin se ilahduttaisi mua päivittäin ja sitten oltaisiin jo varmaan aika lähellä täydellisyyttä. Kiitos. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

sapeli

Posts: 11,768

#827 • • sapeli jokukukamikä?

Amokk, 4.3.2006 16:01:
Tää nyt on ihan pikkujutusta nillittämistä mutta jos tuon kursorin saisi etusivulla pomppaamaan automaattisesti nick -laatikkoon niin se ilahduttaisi mua päivittäin ja sitten oltaisiin jo varmaan aika lähellä täydellisyyttä. Kiitos. :)



Ja sisäänloggautumisen jälkeen se vois pomppaa suoraan sanomaruutuun, koska se on about ainoa paikka missä sitä enää sen jälkeen tarvii. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

jaywink

Posts: 1,668

#828 • • jaywink bass warrior
<pieni toive>
Jos joku on ignoressa niin olis loistavaa jos ne ei näkyis myöskään online listassa itselle *hymy*
</pieni toive>
Juhgu

Posts: 7,921

#829 • • Juhgu Virnistelijä
Kuvakommentteihin ei näemmä saa linkkejä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

terraluna

Posts: 1,270

#830 • • terraluna Agentti
Sori, jos tästä on aiemmin keskusteltu, en jaksa lähteä selaamaan x määrää viestejä. Sen verran monta kertaa jo tapahtumia suosikkeihin lisäillessä miettiny, että sanonpa sen nyt. Eli:

1) Voisko siihen kalenteriin laittaa sen "lisää suosikki"-namikan jo heti siihen "ekalle" sivulle, missä tapahtuma näkyy yhdessä muiden saman päivän/viikon/kuun/paikkakunnan tapahtumien kanssa. Ei niin että nimeen täytyy ensin klikata ja odottaa että varsinainen tapahtumailmoitussivu aukeaa. Jonkinlainen "rasti ruutuun"-lisäys, jossa tapahtumat merkitään rastittamalla ja lisätään yhdellä kertaa voisi myös olla nopeampi ja kivempi.

2) Koska ainakin itse epäsäännöllisen säännöllisesti käyn läpi kalenterin ko. päivästä hamaan tulevaan, niin oisi myös suosikiksi merkkailua kätevöittävä ja nopeuttava parannus jos suosikiksi lisäämisen jälkeen avautuisi automaattisesti sama bilekalenterin sivu jolta suosikki on lisätty, siis ei oma profiili.

3) Jonkinlainen puoliautomaattibilemerkintätsydeemi, jossa voisi määrittää tietyt asetukset esim. paikkakunnan (esim. Helsinki), genren (esim. tekno) jne. ja tsydeemi merkitsisi suosikkeihin kaikki paikkakunnan tulevat halutun genren bileet (esim. Helsingin teknobileet).

Tällanen vaan käynyt mielessä parikin kertaa sivustoa selaillessa. :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

DiamonDie

Posts: 676

#831 • • DiamonDie mediahippi

terraluna, 13.3.2006 09:24:

3) Jonkinlainen puoliautomaattibilemerkintätsydeemi, jossa voisi määrittää tietyt asetukset esim. paikkakunnan (esim. Helsinki), genren (esim. tekno) jne. ja tsydeemi merkitsisi suosikkeihin kaikki paikkakunnan tulevat halutun genren bileet (esim. Helsingin teknobileet).



Sinänsähän tämä on aika nerokas idea, mutta en tiedä kuinka hyvin se toimisi käytännössä. Jos bileissä on tarjolla monenlaista musiikkia monet bilejärjestäjät merkitsevät listaan about kaikki mahdolliset genret listasta (ja jos automaattisuosikkijärjestelmä toteutettaisiin, tätä tehtäisiin varmasti vielä paljon enemmän. Lienee turhan vaikea alkaa filtteröidä niin, että teknobileet lisätään suosikeihin vain, jos bileille on merkitty max n genreä.
Avernian

Posts: 7,451

#832 • • Edited Avernian Kerettiläinen

Tontsis, 3.4.2006 12:57:
Enemmän yksityisyyttä. Eli ainakin toi tieto, milloin oon kirjautunut viimeksi ei kiinnosta ketään ja jos se jotain kiinnostaa, ni mua vituttaa.



Mua ainakin kiinnostaa onko joku aktiivinen, vaiko käynyt rekisteröitymässä kolme vuotta sitten ja siinä se sitten olikin.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*

Miksan

Posts: 1,464

#833 • • Edited Miksan
Tossa uudessa klubinum stylesheetissä ei oikeen erotu tekti quoteista ku se on valkosta, sille vois tehä jotain jos toi on jäämässä pysyväks stylesheetiks.
Juhgu

Posts: 7,921

#834 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Jatkuvaa caps-oksennusta havaittavissa uudet-laatikossa - pitäisköhän uuden tapahtuman lisäyksen yhteydessä olla joku ilmoitus että otsikkoa ja ihan kaikkea tapahtuman infoa ei tarvitse kirjoittaa capseilla?

Ja sit, olis kiva jos menneetkin tapahtumat voisi jotenkin poistaa suosikeista - voi sitten poistaa ne mitkä missasi, ja näkee helpommin jos haluaa katsella missä tuli milloinkin käytyä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sapeli

Posts: 11,768

#835 • • sapeli jokukukamikä?

Avernian, 3.4.2006 13:00:
---
Tontsis, 3.4.2006 12:57:
Enemmän yksityisyyttä. Eli ainakin toi tieto, milloin oon kirjautunut viimeksi ei kiinnosta ketään ja jos se jotain kiinnostaa, ni mua vituttaa.
---
Mua ainakin kiinnostaa onko joku aktiivinen, vaiko käynyt rekisteröitymässä kolme vuotta sitten ja siinä se sitten olikin.



Mua kans kiinnostaa, mutta voishan siitä tehdä omiin asetuksiin semmosen rasti-ruutuun-jutun (tuo taitaa olla se virallinen termi) jos sen haluaa piiloon. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Juhgu

Posts: 7,921

#836 • • Juhgu Virnistelijä

Tontsis, 3.4.2006 12:57:
Enemmän yksityisyyttä. Eli ainakin toi tieto, milloin oon kirjautunut viimeksi ei kiinnosta ketään ja jos se jotain kiinnostaa, ni mua vituttaa.



Nolottaa käydä täällä niin usein, outoihin aikoihin tms? *hih* Ei mut, sapelin ehdotus sen tiedon valinnanvaraisesta piilottamisesta on jees.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Juhgu

Posts: 7,921

#837 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Onkos täällä muuten sellasta fiitsöriä, että tulisi ilmoitus (kuten quoteista, ryhmäviesteistä ym), jos joku kommentoi ko. henkilön kuvaa?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

curry

Posts: 474

#838 • • curry ^mauste^
Olisikos tänne klubbariinkin mahdollista perustaa tuohon osto/myynti -palstalle stickyksi sellanen 'Luotettavat kauppakumppanit' threadi? Eli sinne voitaisiin kertoa kenen kanssa on onnistuneita kauppoja tehty ja suositella sitä myötä muillekin kyseisiä kauppakumppaneita.

Osviittaa tuolta matkapuhelininfon foorumilta:
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewforum.php?f=4
-> Foorumin luotettavat kauppakumppanit

Tällä voitaisiin saada kaupankäyntiä asteen verran riskittömämmäksi!

Ottaisko tällainen ajatus tuulta purjeisiin?

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

domi

Posts: 7,069

#839 • • domi Työn sankari.

curry, 4.5.2006 12:54:
Olisikos tänne klubbariinkin mahdollista perustaa tuohon osto/myynti -palstalle stickyksi sellanen 'Luotettavat kauppakumppanit' threadi? Eli sinne voitaisiin kertoa kenen kanssa on onnistuneita kauppoja tehty ja suositella sitä myötä muillekin kyseisiä kauppakumppaneita.

Osviittaa tuolta matkapuhelininfon foorumilta:
http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewforum.php?f=4
-> Foorumin luotettavat kauppakumppanit

Tällä voitaisiin saada kaupankäyntiä asteen verran riskittömämmäksi!

Ottaisko tällainen ajatus tuulta purjeisiin?


Kannatetaan, kuitenkin tälläkin foorumilla on eräs nimeltämainitsematon "hupihuutaja".
curry

Posts: 474

#840 • • curry ^mauste^

mayah, 4.5.2006 13:03:
Nonni. Siel se nyt sitte on :)



Foorumin kehitystä parhaimmillaan (Luotettavat kauppakumppanit):

* Toive 4.5.2006 12:54
* Toteutus 4.5.2006 13:03
-> uusi feature klubbariin 9 minuutissa!

Kitooosh! *joo*

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....