Naapurit

257 posts, 13 pages, 112,265 views

coolcat82

Posts: 771

#1 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Ajattelin vaan...*justjoo* *blush* En tosin kuule naapureiden asunnoista duunailujen ääniä kai siks että ne on aika iäkkäitä?? (enkä välitä vaikkei kuuluiskaan) mut joskus tuntuu että naapurit alkaa yöllä hakkaamaa seiniä eli kuuluuko se sitte selvästi?*täh**iloinen*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

DagO

Posts: 1,066

#2 • • DagO häröö
Mun mielestä vois vaikka vähän meteliä pitääkkin, jos vaikka sen varjolla saisin minäkin. Nykyiset naapurit tulee valittaa heti jos vähänki metelii vaikka perjantai iltana 9 aikaan, eikä ne ees oo vanhoja jotain 25v. Veetuttaa ku ei saa "rauhassa" dokata himassa.
sensus

Posts: 124

#3 • • sensus Trance can set you free...
Asun vikassa kerroksessa, joten alakerran puuhailut kuuluu vain vähän, mutta omat puuhani kuulemma kuuluu hyvin, joten triplakerros mattoja sängyn alle will do da trick, jos haluu ajatella vähän naapureita *iloinen*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

sapeli

Posts: 11,768

#4 • • sapeli jokukukamikä?
Itseäni ei ole haitannut, mutta se joskus hämää kun veli asuu seinän toisella puolella (sama kämppä) ja sit pitää olla hissukseen *blush* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

coolcat82

Posts: 771

#5 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Nokun ei paljon matot auta..*eiei* Tää on tämmönen seiskytluvul rakennettu elementtitalo ja ku naapurinpaapa kattoo töllöä ni kanavia surffaamal saa selville mitä se tsiigailee...*joo*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

sensus

Posts: 124

#6 • • Edited sensus Trance can set you free...
ja kyl voihkiminen ny kuuluu...;) Ei siitä kande niin kybällä välittää, et ne vähän koputtelee, koska sexihän se tärkeintä on eikä naapurit nyt voi ilmoittaa, että siel harrastetaa liikaa kiihkeetä seksiä. Mulle autto noi kolme mattoa, peitto ja lakana boxi, rahi tuol sängyl alla *jiihaa*

--
[li] S e n s u s [/li]
Latest TrAnCe for the win:
*nuotti* Edin Bosnjak - Alluring wishes
*nuotti* Selu Vibra - Stargazing

Thought:
why am I so kick ass?

Avatar
#7 • • Edited Cera Guest
UAAAAAAAAARG joskus puolivuotta sitten meni kyl hermo kun sänky oli tuol toisel puolel huoneistoa, ja se iänikuinen voihkinta jatku ja jatku.
mut hähää. mäpä kostin. ja vaihoin sängyn paikkaa, ja laitoin sille entiselle sänkyseinälle mun soittimeni *muhaha*
eli nykyään mä taidan olla se joka häiritsee.
vaik siis, miten ihmeessä mun hyvä musiikki/makuni voisi ikinä häiritä ketään... =)
Maihku

Posts: 1,186

#8 • • Maihku neiti hankala
Mun naapurit ei edes varmaan harrasta seksiä,ku en oo koskaan kuullut minkään näköistä inahdustakaan*ding*
Juhgu

Posts: 7,921

#9 • • Juhgu Virnistelijä
Jooh, jos sitä kerran pääsee seksiä harrastamaan niin pitää sitä voida harrastaa ilman että tarvitsee naapureista välittää. Jos naapurista/kämppiksen huoneesta kuuluu ääniä niin korkeintaan olen vähän kateellinen jos ei silloin itselle heru :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Samu81

Posts: 1,224

#11 • • Samu81 kokolihaa
Höh.
Ei täällä ole ikinä kuulunut naapurista mitään muuta kuin jonkin puhallinsoittimen ääniä. Noh mutta, asunkin täällä uneliaassa Espoossa, korpikuusen alla, järven rannassa.

Lienen poikkeustapaus, sillä olen vain kerran elämäni aikana kuullut naapurista voihkintaa. Mutta se alkoi darraisena sunnuntaina pas-2-n bileillan jälkeen sylettämään. Tämäkin tapahtui kaverin luona Kallion kulmilla, vasta tuossa keväällä.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#12 • • Jussi Soro choon!
Häiritsee sillon kun koitan nukahtaa. Terveiset vaan yläkerran naapurille, et sen stnan polkan soittamisen vois lopetella jooko ennen kahtatoistakin joku kerta, ei oo meinaan kiva herätä viideltä kun päässä soi vieläkin Hard NRG 3...
Avatar
#13 • • kelasin Guest
toivottavasti meidän naapuria häiritsee yölliset vaakamambosessiot <3
Avatar
#14 • • Edited djmg Guest
kyllä se hieman tässä asunnossa ainakin haittaa..
tällaiset iän ikuisen vanhat puutalot joissa on paperi seinät
ja naapurilla on viereisessä huoneistossa aina vaikka mitkä sessiot ..
välillä kuuluu itkua ja huutoa ja sitten sessiot jatkuu..ja sit taas nauretaan ja
itketään ,ähkytään...ja vaikka mitä..
kuuluu ulos asti ko pitää ikkunaakin auki...*igor*
Musiikki voi pauhata pitkälle aamu yöhön täydellä volalla..jopa keskellä viikkoa..
Nuku siinä sit.. *dissaa*
ella_

Posts: 1,329

#15 • • ella_
eiköhän kaikki häiritse silloin kun ei saa nukuttua, mutta..

ennen yläkerrassa asui sellanen aivan loistava "veto ja vihellys"-mies tyttöystävineen, se kesti vain 10s se möly.. joten eipä kummemmin ehtinyt haitata, välillä vähän vaan nauratti se, että voisin vannoa sen naisen aina feikanneen ^____^

--
Elementary, my dear.

JustinSan

Posts: 822

#16 • • Edited JustinSan Nullius in verba
Sit pitää vaan antaa naapureille oikea tahti siihen touhuun, että saadaan se akti ohikin joku päivä. Esim. suppari täysille gabberia soimaan ni eiköhän tuo tuosta setviinny *joo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

TiiTu

Posts: 240

#17 • • TiiTu
todellakin!! sillon ku isoveli asui seinän takana niin huh huh...se ei ollu kivaa.*poks* Nykyään ei enää sitä ongelmaa mutta toi yläkerran juoppo huutaa joka aamuyö itekseen että 'menkää pois, jättäkää rauhaan..' näkee kai viinapiruja...*justjoo*
itis

Posts: 2,518

#18 • • itis Morning Star
Nnooo ... mun naapuri on Aira Samulin ja jos sieltä kuuluu duunailun ääniä mä menen oksentamaan. *igor*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Claquesous

Posts: 3,206

#19 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Haittaahan tuo, mutta sitä tapahtuu tosi harvoin meidän solussamme, ettei siitä ihan riesaa ole. Musiikki vaan täysille, ei parittelun litinä, lotina, voihkinta ja urahtelu häiritse.

--
32. of December

devisss

Posts: 345

#20 • • devisss superhero.
Ikinä en oo kuullu. Ihan varmaan viduddais jos kuulisin. *hmph*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?