Kuinka paljon yllä olevat vaatteesi maksavat?

476 posts, 24 pages, 167,866 views

Burncycle

Posts: 106

#1 • • Burncycle Konttorirotta
[muokattu 17.8.2004 16:26]
ella_

Posts: 1,329

#2 • • ella_
*lmao*

--
Elementary, my dear.

Avatar
#3 • • RINY Guest
Pitääkö tähän vastata siten että mitä juuri tällä hetkellä on päällä ku tähän vastaa vai mitä yleensä on päällä? *täh* Meinaan heräsin just et en tiiä miten paljon tää mun yöpaita on maksanu. *nauru*
Karvinen

Posts: 699

#4 • • Karvinen SekaiSin MariSta
niin no... kaippa nää satiini yöhousut on jonkun euronmaksanu. sukkii ei näytä olevan, pikkupöksyt... ne tais olla 6. ja tää t- paita... hmm... *kaivaa kuitin esiin* joo, se oli joku 10 *nauru*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Uhuu

Posts: 844

#5 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
alusvaatteet ja sukat ehkä jotakin 20e luokkaa...
kengät 50e
ja sit on asuste by johan skoglund... mittaamattoman arvokas =)

-eitässäylpistymäänpääserievuillaanuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Pätkis

Posts: 1,038

#6 • • Pätkis Pikkis
Hah mun tämän päivän työvaatekokonaisuus maksaa varmaan 120 euroa ja siitäkin kengät yli puolet. Toisilla kengilä riittäis kevyesti 80 euroa. Löysät housut, t-paita, fleecehuppari, sukat, alusvaatteet ja vyö... saahan vaatteisiin kulumaan vaikka miljoonan, mutta en näe syytä riisua lompakkoani pukeakseni coolisti päälleni *ding*

[muokattu 17.8.2004 11:46]

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Cassu

Posts: 634

#7 • • Cassu Vieras omassa elämässä
tällä hetkel on aika halvasti päällä....tai no kuitenkin, minäpäs kerron....
Lippis, tuli auton mukana 0
Työhaalarit, firman puolesta 0
Turvakengät, tulee omaksi firmalta 0
Sukat, liikelahja 0
T-paita, sekin liikelahja 0
Bokserit, 10

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

Grizzley

Posts: 2,893

#8 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Enää puuttuu vaan lista merkeistä. Voi jeesus *eiei*

--
Signature summarily executed for treason

Android

Posts: 3,908

#9 • • Android
alusvaatteet; no vittu satatonnii!!!!
housut sata miljoonaa!11!!
sukkii ei oo!!!!!!!
paita vittu jotai ziljoona egee....!!111!
jee.

edit: nii ja kengist ei mitään hajuu mut vitun kalliit kuiteski!!!

[muokattu 17.8.2004 11:52]
Uhuu

Posts: 844

#10 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~

Grizzley:
Enää puuttuu vaan lista merkeistä. Voi jeesus *eiei*



hei, mä aloitin jo leijumaan merkilläkin =)

-levitoivarespamagneettiuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

vanhus

Posts: 889

#11 • • vanhus
Housut: 8
bokserit:3
kengät: 12
t-paita: 3
college: 1
yht. 44
ja siihen vielä päälle:
GSM: 15
sukat 2
Burncycle

Posts: 106

#12 • • Burncycle Konttorirotta
You lycky bastards!!! Mä oon ollu töissä klo 7:30 lähtien. enkä lähe kotiin ennen kun joskus 18 maissa. (extra fyrkkaa ylitöistä) Ja toiset vasta nyt heräilee.
Ozie

Posts: 1,389

#13 • • Ozie
Noooh, jos yhteensä kaikki vaatteet maksaa 5 ni ihme...aika vähän täl hetkel päällä ku heräsin just.
Avatar
#15 • • ALIEN Guest
kengät: 25e-190e
t-paita/hihaton: 5e-69e
bokserit: 3e-10e
takki: 30e-150e
housut: 20e-50e

Merkillä ei ole yhtään mitään vitun väliä, kunhan istuu hyvin ja tuntuu mukavalta.

[muokattu 17.8.2004 12:08]
Avatar
#16 • • ALIEN Guest
hakekaa UFF:lta vaatteita!
Avatar
#17 • • polve Guest
Pelästyin jo, että onko mun ”uudet” laatikon
asetukset pettänyt ja alkaa häröily topiceja
taas näkymään. Mutta vastataan nyt *hymy*

Kengät: 90
Housut: 60
Paita: 30
T-paita: Ilmainen (firman paita)
Sukat: 5
Android

Posts: 3,908

#18 • • Android

oNki:
Pelästyin jo, että onko mun ”uudet” laatikon
asetukset pettänyt ja alkaa häröily topiceja
taas näkymään.



Jep, eiköhän tämä topikki aika pitkälti häröilyn puolelle mene.

[muokattu 17.8.2004 12:02]
Jusuplussa

Posts: 1,292

#19 • • Jusuplussa UG-///

ville:
mut mun vaatteet maksaakin kaikkein eniten *lällälää*



mut mun iskällä... *nauru*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#20 • • Aziz Combat Fighter
Siis kengät on Milanosta ja ne on tehty villivarsan hännänjouhista, housut New Yorkista jossa pimeässä kasvatetyt homokääpiöt ompelivat ne rampojen neitsyiden hiuksista, paita on se sama, mikä Nelson Mandelalla oli yllään, kun Hutu- ja Tutsikapinalliset kilvoittelivat hänen edessään strutsilla ratsastamisesta, hiustenhoitotuotteet tilaan tietenkin Tanskasta netin avulla ja alusvaatteina toimivat Torinon käärinliinat.

Sanomattakin selvää että tämä koko lysti kustantaa uskomattomia omaisuuksia, mutta sentään tunnen itseni paremmaksi ihmiseksi kuin te, jotka ette ymmärrä merkkivaatteiden, apple-tietokoneiden tai mercedeksien päälle.

Luonnollisesti uusrenesanssin jälkeisellä aikakaudella on oman tai vanhempien rahallisen menestyksen viestiminen omien vaatekappaleiden kantamin symbolein on tärkeää, jotta energinen, trendikäs ja aikaansaava nuorisokulttuuri voi viestiä toisilleen tehokkaasti yhteenkuuluvuutta, hyvinvointia ja terveyttä. Sen lisäksi koruvalikoimaankin kannattaa kiinnittää huomiota, eikä käsitys siitä, että alusvaatteiden merkillä ei ole väliä, ole korrekti. Olennaisinta alusvaatteissa ei olekaan ruumiinaukkojen eritteiden pitäminen pois päällisvaatteiden sisäpinnoilta, vaan kertoa kantamansa ihmisen tai hänen vanhempiensa kyvykkyydestä ja halukkuudesta maksaa 60 euroa parista boksereita. Olennaista näissäkin boksereissa on boksereitten valmistajan logon vahva näkyvyys, joka omalta osaltaan viestii lähinnä siitä, että k.o. bokserit ovat maksaneet paljon.

Sen lisäksi internetin käyttäminen niissä tilanteissa, joissa toiset eivät pääse ihailemaan kalliita vaatekappaleitasi on luontevaa jatkumoa sille egohedonistiselle kullinnysväämiselle mitä ns. merkkipukeutuminen on, suosittelenkin että seuraavaksi perustetaan ihan rehellinen ”Postaa isäsi tiliote-threadi”, jotta näistä ylimääräisistä tavoista sanoa samat asiat päästään eroon.

Sen lisäksi ehdottaisin vallitsevan yhteiskuntajärjestelmän kirkkaimpien edustajien rehellisesti painattavan käyntikortteihinsa vuosittain ansaitsemansa rahasumman, jotta päästään heti kättelyssä selvyyteen sosiaalisesta asemasta, ja vältetään nolot väärinkäsitykset. Mikä onkaan hirveämpää kuin kuukausien seurustelun jälkeen havaita, että se oma armas kulta tuleekin työväenluokkaisesta suvusta!

edit: Typoja. Miljoonittain typoja.

[muokattu 17.8.2004 12:13]