Pöhköimmät tapahtumannimet

103 posts, 6 pages, 19,099 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1 • • Aziz Combat Fighter
Pff, mulla pyörii päässä koko ajan toi ”Loco: Union Of Hard Souls”.. Oikeesti, ehkä pöljin tapahtumannimi ikinä :D Tuleeko teillä muita mieleen? Välillä aina päräyttää kun tulee vastaan jotain ”Maximun Labyrinth Rave Experience Presents: The soundz That Is For Real Part 2: The Awakening of the techno people”
sapeli

Posts: 11,768

#2 • • sapeli jokukukamikä?
*kalenteriselail* no tässä pari mitkä mun mielestä on hiukka outoja:

- T.A.T the 3rd - suomi UG goes to >-metsärantawarehouse-<

ja

- IGLU GUGGAIS-GLUBI

... *justjoo* nois on varmaan jotain hienoja sisäpiirinjuttuja...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

keisha

Posts: 1,394

#3 • • keisha bullet with butterfly wings
The return of the Kuosiniemi*justjoo*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

JustinSan

Posts: 822

#4 • • JustinSan Nullius in verba
Club ekstaasi *justjoo*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

nigel

Posts: 792

#5 • • nigel

JustinSane:
Club ekstaasi *justjoo*


tolle kyl pyöriteltiin päätä niin kauan.. *eiei*

*nauru*
Lyylikki

Posts: 2,975

#6 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tribalien,

josta äiti sanoi, että tuonne et kyllä mene, sehän ihan kutsuu vetämään huumeita?!?
Jone

Posts: 8,258

#7 • • Jone Archibald Haddock

Ana:
Pff, mulla pyörii päässä koko ajan toi ”Loco: Union Of Hard Souls”.. Oikeesti, ehkä pöljin tapahtumannimi ikinä :D



Kiitoksia, otan kaikkiin Locon tapahtumiin (sekä klubille itselleen) nimen kehittäneenä ton ihan puhtaana kohteliaisuutena. Markkinointinäkökulmasta kun sillä ei ole suurtakaan merkitystä miksi joku ihminen muistaa jonkun tietyn nimen, pääasia on että se nimi tarttuu mieleen tai palaa verkkokalvoon. Kelaas nyt; tuskin säkään olisit kiinnittänyt ”polkkabileisiin” mitään huomiota ellei se nimi olisi juuri tuollainen. *vink*

Niin kauan kuin multa kysytään nimet noihin Locon tapahtumiin, niin tiedossa on vastaisuudessakin samanlaisia nimispektaakkeleita. *nauru*

nigel:
---
JustinSane:
Club ekstaasi *justjoo*

---

tolle kyl pyöriteltiin päätä niin kauan.. *eiei*

*nauru*



Tosta tuli Keravan porukoiden kesken vähän sellainen ”kiitti vitusti”-fiilis. ”Kiitti vitusti”, koska ton takia näillä nurkilla saa taas selitellä bilemenoa tutuille ja kylänmiehille pitkän aikaa.

[muokattu 23.7.2004 14:57]
UzU

Posts: 2,361

#8 • • UzU [33100]

sapeli:
IGLU GUGGAIS-GLUBI
... *justjoo* nois on varmaan jotain hienoja sisäpiirinjuttuja...



Iglu nyt ei nimenä niin outo ole mutta toi Guggais-Glubi väännös tulee siitä kun tapahtuma on Kukkaisviikon aikaan ja kai toi klubi piti sit kans kirjoittaa g:llä :D
kilobitti

Posts: 2,419

#9 • • kilobitti 1-2-3 techno

keisha:
The return of the Kuosiniemi*justjoo*



Tää oli kieltämättä karsea.

Toinen suunnattoman huono on:

Tranzexperience. Muka-naseva sanaleikki, jossa on ehtaan teinix-tyyliin vielä vaihdettu s-kirjain z:ksi. Lopputulos kuulostaa joltain trance-kokoelmalta jota myydään jonkun peräkylän Esson pölyisestä ale-laarista.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Unik

Posts: 4,117

#10 • • Unik
Olisko ollut vuosi 1993 ja Tampereella oli bileet nimeltä Mindfuck.
Prkle kun oli huiput jamit.
Miika

Posts: 893

#11 • • Miika
Mä muistan sellasen iltaman kun 'Substance' Hesperiassa vajaa vuosi sitten. Kuultuani bileiden teemanimen yksi valoneiti heitti mut lähes ulos kun repesin avonauruun kaverin kanssa sen jälkeen kun kysyin mikä mahtaa olla illan teema...

edit: kirjotusvirheitä

[muokattu 24.7.2004 23:26]
-P

Posts: 4,972

#12 • • -P

Luminescent:
Mä muistan sellasen iltaman kun 'Substance' Hesperiassa vajaa vuosi sitten. Kuultuani bileiden teemanimen yksi valoneiti heitti mut lähes ulos kun repesin avonauruun kaverin kanssa sen jälkeen kun kysyin mikä mahtaa olla illan teema...

edit: kirjotusvirheitä




Oli muuten helvetin hyvät bileet nuo, kiitsa villelle

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Lumpy

Posts: 873

#13 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

Lyylikki:
Tribalien,

josta äiti sanoi, että tuonne et kyllä mene, sehän ihan kutsuu vetämään huumeita?!?



Mulle tosta nimestä tulee ensinnä mieleen tribaali house ja sitten vasta jonkin pitkän mutkan takaa huumeet.*ding*
Individual

Posts: 10,942

#14 • • Individual HYPNO!
Jonkun tapahtuman nimenä taisi kerran olla Club Holocaust, joka sai jonkin verran krittikkiä osakseen. Taisi ainakin Oded Peled siitä polttaa päreensä.
Onhan tuolla sanalla kuitenkin aika ikävä kaiku Euroopan historiassa.
Avatar
#15 • • Mr. Jenkins Guest

Individual:
Jonkun tapahtuman nimenä taisi kerran olla Club Holocaust, joka sai jonkin verran krittikkiä osakseen. Taisi ainakin Oded Peled siitä polttaa päreensä.
Onhan tuolla sanalla kuitenkin aika ikävä kaiku Euroopan historiassa.



mäkin muistan tän episodin.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#16 • • Aziz Combat Fighter

Individual:
Jonkun tapahtuman nimenä taisi kerran olla Club Holocaust, joka sai jonkin verran krittikkiä osakseen. Taisi ainakin Oded Peled siitä polttaa päreensä.
Onhan tuolla sanalla kuitenkin aika ikävä kaiku Euroopan historiassa.



Joo mä taisin kanssa avautua tosta nimestä aikoinaan fi-raven listalla tjsp jos en
ihan väärin muista. Onhan toi nyt aivan saatanan mauton ja selkee todiste siitä, ettei
järkkäreiden yleissivistys riitä edes tajuamaan, mitä bileitten nimi tarkoittaa..

Huoh.
DiamonDie

Posts: 676

#17 • • DiamonDie mediahippi
Extravaganja oli suhteellisen hölmö, tosin itse bileet olivat mainiot. Hytkypikkaritkin oli sangen pöhkö nimi, mutta positiivisella tavalla. Muita tyhmiä nimiä ei juuri tule mieleen, paitsi tuo Guggais-Glubi. Aktiivi Sali kuulosti kieltämättä hivenen tökeröltä ja Future Planet enemmän tai vähemmän kornilta. Wäiskin kesäbileiden nimeä en osaa edes kirjoittaa korrektisti, mikä lie Kesähywwwee onkaan. Hieman hankala käytännössä.

Näin kerran unta, että Entropyllä oli bileet nimeltä Lavuaari.
Avatar
#18 • • astaroth Guest

DiamonDie:
Näin kerran unta, että Entropyllä oli bileet nimeltä Lavuaari.


*nauru*
T0mbstone

Posts: 728

#19 • • T0mbstone The Process.

sapeli:
*kalenteriselail* no tässä pari mitkä mun mielestä on hiukka outoja:

- T.A.T the 3rd - suomi UG goes to >-metsärantawarehouse-<



Eli tämänkin nimeäminen on onnistunut jos se pistää silmään *joo*
Kyseisen nimeämisen taustalla on vaan tarve ilmaista minkälaisessa ympäristössä bileet on ja mitä fiilistä tapahtuma henkii *hihu*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#20 • • Aziz Combat Fighter

T0mbstone:
---
sapeli:
*kalenteriselail* no tässä pari mitkä mun mielestä on hiukka outoja:

- T.A.T the 3rd - suomi UG goes to >-metsärantawarehouse-<


---


Eli tämänkin nimeäminen on onnistunut jos se pistää silmään *joo*
Kyseisen nimeämisen taustalla on vaan tarve ilmaista minkälaisessa ympäristössä bileet on ja mitä fiilistä tapahtuma henkii *hihu*



No toi ”mitä ärsyttävämpi sitä parempi koska lössi huomaa” johtaa jossain vaiheessa tollaseen plussapisteilmiöön, alkaa tulla bileitä nimeltään ”SÄÄRIKARVAHUORAPIPPELI!” tjsp. Sit ei oo enää kellään kivaa :( Ois mukavaa jos bileitten nimi kertois itse bileistä jotain, mielellään ujuttais sinne sekaan vähän musatyyliin viittaavaa termistöä.