Sedu ostaa Maestron (HS 15.7.)

188 posts, 10 pages, 61,192 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#141 • • Aziz Combat Fighter
Sedu repäs kyl aika hyvin viime Lauantaina. Kävin turun Priimassa tutustumassa, ni siel oli ärtsyn pollee lappu että "SEDU LAHJOITTAA LAUANTAIN TUOTOSTA 10% PUNAISELLE RISTILLE AASIAN TULVAKATASTROFIN UHRIEN HYVÄKSI!"

Toi alko vituttaa mua niin uskomattoman paljon - siis LAUANTAIN tuotosta. Mestassa oli tos 23:30 ehkä 50 henkee sisällä, mesta vetää siis sen parituhatta naama. Vitusti kiitoksia Sedu että lahjotat sen 20 eur punaselle ristille. Perjantain tuotosta jos ois menny ja joku miehekkäämpi prosentti ni oisin nostanu hattua ja kiittäny yhteiskunnallisvastuullisesta liiketoiminnasta mut tollanen "Filantrooppi, mutta kustannustietoinen!"-mentaliteetti otti vaan niin suunnattomasti päähän. Ois ollu sit ees lahjottamatta ni ei näkyis ahneus noin selkeesti läpi.

Ihan ku joku Sedun kaltanen kettu ei tajuu et UV:n jälkenen päivä on varmaankin baarihistorian hiljasempia, varsinki ku UV sijottuu perjantaille.

Tästä alko mun Sedu-boikotti. Vitun hyvin pelattu, Tohtori Koskinen. Vitun hyvin pelattu.
TonySt

Posts: 4,166

#142 • • TonySt mediamoguli

Ana-5000:
Sedu repäs kyl aika hyvin viime Lauantaina. Kävin turun Priimassa tutustumassa, ni siel oli ärtsyn pollee lappu että "SEDU LAHJOITTAA LAUANTAIN TUOTOSTA 10% PUNAISELLE RISTILLE AASIAN TULVAKATASTROFIN UHRIEN HYVÄKSI!"

Toi alko vituttaa mua niin uskomattoman paljon - siis LAUANTAIN tuotosta. Mestassa oli tos 23:30 ehkä 50 henkee sisällä, mesta vetää siis sen parituhatta naama. Vitusti kiitoksia Sedu että lahjotat sen 20 eur punaselle ristille. Perjantain tuotosta jos ois menny ja joku miehekkäämpi prosentti ni oisin nostanu hattua ja kiittäny yhteiskunnallisvastuullisesta liiketoiminnasta mut tollanen "Filantrooppi, mutta kustannustietoinen!"-mentaliteetti otti vaan niin suunnattomasti päähän. Ois ollu sit ees lahjottamatta ni ei näkyis ahneus noin selkeesti läpi.

Ihan ku joku Sedun kaltanen kettu ei tajuu et UV:n jälkenen päivä on varmaankin baarihistorian hiljasempia, varsinki ku UV sijottuu perjantaille.

Tästä alko mun Sedu-boikotti. Vitun hyvin pelattu, Tohtori Koskinen. Vitun hyvin pelattu.



Perjantaina Studio51:n sisäänpääsymaksut (8+narikka) menivät kokonaisuudessaan Tsunamin uhrien hyväksi.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

UzU

Posts: 2,361

#145 • • UzU [33100]

Ana-5000:
Sedu repäs kyl aika hyvin viime Lauantaina. Kävin turun Priimassa tutustumassa, ni siel oli ärtsyn pollee lappu että "SEDU LAHJOITTAA LAUANTAIN TUOTOSTA 10% PUNAISELLE RISTILLE AASIAN TULVAKATASTROFIN UHRIEN HYVÄKSI!"




Mutta kun toi Priima nyt ei ollut ihan ainoa Sedun ravintola mistä sitä lahjoitusta tehdään. Ja eiköhän se 20e oteta siellä myös mielellään vastaan.
henkka

Posts: 4,973

#146 • • henkka

anton:
Sedu rahastaa tsunamillakin.. tosin siihen on sortunut jo moni muukin taho.. *uuh*



*lmao* GFH
JXL

Posts: 135

#147 • • Edited JXL

Emilii:
Joo siis kyllähän kaikki varmaan alottelee kotona, mutta pointtina oli että vanhemmilla ihmisillä on enemmäm nappulaa ja ne myöskin käyttää sitä enemmän baarissa. Ostaa kalliimpia drinkkejä, tarjoilee muille, älyttömiä lärvilautasia etc etc.. Nuoret junnut ostaa sen lonkeron jäillä ja nojailee lähimpään tolppaan ja etsii hyvää nurkkaa minne joko kusta tai oksentaa. Ei siis ihme, että k-18 paikat ei vedä vanhempaa väkeä sisälle.



Kyllä monella 18 weellä on enemmän rahaa kun uber 20wee opiskelijoilla *nauru* Mamma betalar linja kun toimii aika mukavasti! *joo*
Kaaottisen mukava

Posts: 94

#148 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Tälläisen reaktion takia useat yritykset tietääkseni lahjoittaa nimettömästi hyväntekeväisyyteen. Hauskaa nähdä miten Sedu oikeesti kehtaa mainostaa avokätisyyttään. Sen nyt ehkä hyvällä säkällä ymmärtäis et siitä olis asiallinen ilmoitus sinä iltana siinä baarissa, mut ei se kyl ihan siihen jäänyt! Se oli niin hieno juttu et piti spämmäillä tekstareilla ihmisten kännyköihin, että sedu lahjoittaa hyväntekeväisyyteen! Kaveri oikeesti ihan kerjää huonoa julkisuutta!*eiei*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

leka

Posts: 373

#149 • • Edited leka anteeksi olen eläin

Ana-5000:
--

Tästä alko mun Sedu-boikotti. Vitun hyvin pelattu, Tohtori Koskinen. Vitun hyvin pelattu.
---


Itelläni ollu jo piiiiitkään sedun mestat boikotissa.... btw toi sudion vkl:sin 24 ikäraja vähän ihmetyttää.....

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Oliwer

Posts: 799

#150 • • Oliwer

leka
toi sudion vkl:sin 24 ikäraja vähän ihmetyttää.....




Mitäs ihmeellistä siinä on? Sedu tavoittelee kohderyhmää joka on n30v+ ja varoissaan. Ja tuollainen väki haluaa ehkä ikäistään bileseuraa. Teinipaikkoja on jo useampia..
:D

Posts: 3,707

#151 • • :D

anton:
Sedu rahastaa tsunamillakin.. *uuh*



Useasti olen ymmärtänyt rahastuksella sitä, että rahat jäisivät
rahastavalle. Ehkä olen ymmärtänyt väärin, en ole Suomesta. :/
Keba

Posts: 194

#153 • • Keba
Eikö se ole yks hailee, keneltä rahaa menee sinne ja mitä lahjoittaja on hakenut sillä. Pääasia, että rahaa sinne menee, missä sitä tarvitaan.
henkka

Posts: 4,973

#154 • • henkka

anton:
Okay, markkinoi tsunamilla.. *grr*



Niin tai näin.. onk kai se parempi että ne rahat jotka sinne Sedun "tsunamilla markkinoimaan"
läävään menee, kuin paikkaan joka ei markkinoi, eikä (tosin välttämättä) niitä lipputuloja mihinkään
lahjoitakkaan.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#155 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Oliwer:
Teinipaikkoja on jo useampia..



tätä mä jaksan aina ihmetellä... muistan, kuinka innoissani olin täyttäessäni 18 ja pettymys oli kauhea, kun huomasin, että koko helsingin bilepaikoista pääsen ehkä pariin sisään *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Howdy

Posts: 7,955

#156 • • Howdy Oldie

Hyzenthlay:
---
Oliwer:
Teinipaikkoja on jo useampia..

---


tätä mä jaksan aina ihmetellä... muistan, kuinka innoissani olin täyttäessäni 18 ja pettymys oli kauhea, kun huomasin, että koko helsingin bilepaikoista pääsen ehkä pariin sisään *hmph*



Mut hei kehä kolmosen ulkopuolella saa melkeen ettiä mestoja mis ois edes se 20 ikäraja *hih*

--
Käpy vailla vertaa

Oliwer

Posts: 799

#157 • • Oliwer

Hyzenthlay
muistan, kuinka innoissani olin täyttäessäni 18 ja pettymys oli kauhea, kun huomasin, että koko helsingin bilepaikoista pääsen ehkä pariin sisään




Totta, nykyään K-20 on varmaan jo se yleisin ikäraja hesan paikkoihin. Mutta sekin tuntuu kuitenkin aika alhaiselta,
K-24:ään verratuna. Ainakin mun kokemusten mukaan meiningissä on yllättävän suuri ero, jos ikäraja on tuo (vain)
neljä vuotta korkeampi. *ding*
Avatar
#158 • • hyperventilaatio Guest

Oliwer:
Totta, nykyään K-20 on varmaan jo se yleisin ikäraja hesan paikkoihin.


Ai? Must useimpiin mestoihin (siis käymisen arvoisiin) on kyl korkeempi.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#159 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Howdy:
Mut hei kehä kolmosen ulkopuolella saa melkeen ettiä mestoja mis ois edes se 20 ikäraja *hih*



tähän pitikin sanoo, et ei kannata eksyy sinne susirajan taakse *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Howdy

Posts: 7,955

#160 • • Howdy Oldie

Hyzenthlay:
---
Howdy:
Mut hei kehä kolmosen ulkopuolella saa melkeen ettiä mestoja mis ois edes se 20 ikäraja *hih*

---


tähän pitikin sanoo, et ei kannata eksyy sinne susirajan taakse *nauru*



Joo mut hei, kyl se papparaisillekkin on toisinaan rentouttavaa käydä varttuneempien paikois *vink*

--
Käpy vailla vertaa