devotion - celebration generation 25.5 @ cable

62 posts, 4 pages, 13,617 views

scobl

Posts: 755

#41 • • scobl
mutta mitä tehdään miitin suhteen?

käykö kaikille klo 00:00 chillissä? *ding*

--
bred na net

Late

Posts: 3,441

#42 • • Late team Lasse
Kannattaisiko miettiä aika miitille kun line-up on tiedossa?
killuska

Posts: 748

#43 • • killuska
Kuulostaa ihan hyvältä mutta siis venaillaanhan viel lineuppii ennen lopullisia päätöksiä....

--
*killuska*

slush

Posts: 685

#44 • • slush
Joo-o.. jää nyt multa sitten nää bileet väliin vaik mun piti tulla..
Mut tänää mun pomo soitti et mä en pääsekkään kesäks töihin ku sen 3 vakituista työntekijää on koko kesän töissä.. tosi siistii ku ne oli luvannu mulle ainakin 3 kuukautta töitä... noh, ei voi mitää.. mut ei tosiaa oo rahaa lähtee sinne bileisiin.. pitäkää hauskaa minunkin puolesta ja massivessa sitten nähdään *plur*

--
Miks mulle aina käy näin???

scobl

Posts: 755

#45 • • scobl
astral projection kuulemma soittaa viimeisenä, eli jos tavataan chillissä art of trancen jälkeen? *joo*

--
bred na net

Janne

Posts: 1,330

#46 • • Janne kipee ukkeli
Sopii! Me ollaan siellä! *joo*
illusion

Posts: 1,061

#47 • • illusion team-sauna :D
eihän näitä bileitä voi jättää väliin!
sinne lähtö varmistui juuri, nyt äkkii ajelee kohti kaapelia *sydän*
*sydän*K*sydän*A*sydän*A*sydän*P*sydän*E*sydän*L*sydän*I*sydän* T*sydän*E*sydän*H*sydän*D*sydän*A*sydän*S*sydän*
Avatar
#48 • • Kirsikka Guest
Okei, toi miittiajankohta sopii kyllä.. Yritän päästä paikalle!! Nähdään kaikki siellä! Jos vaan kaikki käy nyt lukemassa näitä viestejä..
patis

Posts: 1,158

#49 • • patis 10
onks soittoaikatauluja julkaistu missään?

edittiä:

plattaristahan ne löyty ja samalla selvisi että art of trance on peruuttanut *nyyh*

(muokattu 25.5.2002 18:37:39)
Avatar
#50 • • Kirsikka Guest
Onnistuiko toi miitti nyt yhtään? Näkikö kukaan ketään? Itse kuulin peruutuksesta vasta kaapelilla..
scobl

Posts: 755

#51 • • scobl
oli kyllä loistava ilta, vaikka en itse löytänyt terassille. *plur* Tapasin monet käytävällä ja aika meni kokonaan musiikin kuunteluun. Astralin, tracidin ja slusnikin setit oli mielestäni parhaat! *iloinen* Astralin soittaessa oli vähän tilaa, muttei se haitannut, oli loistava tunnelma!
Art of trance on todellakin peruuttanut... hmm miksi..?
Valot oli loistavia, mutten nähnyt piirtäviä lasereita...
Järjestäjät tekivät hyvää työtä, paljon dekoja hyvä järjestys, eikä liian humalassa olevia kavereita näkynyt. Mielestäni penkkien määrää voisi kuitenkin lisätä.

Yksi kysymys jäi mieleen, missä oli 4 tanssilattiaa? "4 arreas + terrace" löysin vain 2 *ding*

--
bred na net

Avatar
#52 • • Kirsikka Guest
Niimpä, mustakin siellä tosissaan oli 2 tanssilattiaa, ravintolan puoli ja terassi...?
anqqa

Posts: 4,034

#53 • • anqqa tirehtööri
kolmas oli chilli, housepuoli oli peruttu. miitissä oli jokunen tyyppi, ryhmäkuva kuvissa :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

patis

Posts: 1,158

#54 • • patis 10
Olipas taas iso miitti ;)

pientä aktiivisuutta nyt klubitus porukalle...
Katrina

Posts: 605

#55 • • Katrina
Hauskaa oli! Pääsin tosin tekemään tuttavuutta myös ensiapuryhmän ja ambulanssimiesten kanssa...

Kiitos kaikille mukavasta illasta! *plur*
kupo

Posts: 455

#56 • • kupo
Ja nyt voi tyytyväisenä sanoa, että tulihan taas käytyä...*iloinen*
Olihan siinä taas isoa bilettä kerrakseen, decot oli oikeesti hullun hienot ja oli porukkaakin ihan mukavasti...
musiikki oli melko hyvää, mutta pakko myöntää että pikkupuolen viimeiset levyvalinnat ei uponnut muhun... hyvän matkaa yli 200 bpm...

Mutta kokonaisuutena homma toimi hyvin... *joo*

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

JazzyC

Posts: 19

#57 • • JazzyC
*nauraa* klubituksen jättimiitti *nauraa**iloinen**plur*
arty

Posts: 159

#58 • • arty diskopunk
*plur*unfuc*pihkassa*ingbeliveable*plur*

--
||

sebasti

Posts: 231

#59 • • sebasti Lauma
Nii juu se miitti... no kello oli niinku 22 ja jotain ja sit se oli 01.30 ja jotain... ja se miitti oli jossain siin välis ja mä olin jossain muualla... missä? en tiedä niinku yhtään... havaintoja?
killuska

Posts: 748

#60 • • killuska
Joo ei ollu mullakaan hajuu koko miitist, satuin just kysäsee puupilta siit miitist ja se sano et nyt ja chillis ni pääsin paikalle*plur*
Oli kivaa myöhemmin lisää.nyt*nukkuu*

--
*killuska*