Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?

410 posts, 21 pages, 254,047 views

golem

Posts: 1,395

#361 • • golem Golem

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:


---
Erityisen kannattavaahan se ei ole, ainakaan lyhyellä aikavälillä. Siksi onkin helppo bookata aina ne samat varmat nimet joilla on jo maine.
---

Päinvastoin, lyhyellä aikavälillä tuo saattaa vielä toimia, yhdet bileet tuntemattomattomammalla lineupilla menee kyllä välissä, kunhan klubin brändi on ehdottoman kova. Mutta jos tarkoitus on pyörittää isompaa klubia, jonka tarkoitus olisi vetää satoja maksavia ihmisiä joka kerta, niin se ei konseptina yksinkertaisesti kestä montaa heikompaa iltaa putkeen.

Mainostuksen lisääminen tuntemattomalla lineupilla ei ole tarkoituksenmukaista. Se lineup ei siitä tutummaksi muutu vaikka ne nimet kirjoittaisi kuinka isoon julisteeseen tai spammaisi facebookissa ryhmäviesteillä satoja kertoja. Mainonnassa pitääkin ennemmin panostaa laatuun, selkeyteen ja jatkuvuuteen. Klubin brändi ja mielikuvat luodaan parin ekan bileen aikana ja jo ensimmäisestä flabasta / julisteesta / nettimainoksesta lähtien ihmiset muodostavat ensivaikutelmansa tai ennakkoluulonsa bileistä.



Lähinnä mä tarkoitin pitkällä aikavälillä just sitä, että tuntemattomien nimien tuominen alkaa olemaan kannattavaa vasta sitten kun klubin brändi on kova.

Mä en tarkottanut pelkkää mainostamista, vaan markkinointia laajemmalla näkökulmalla. Esim. jos on tuntematon nimi nii kannattaa julkaista promomiksauksia sen soundista, jakaa ilmaisia promoja muille DJ:lle kyseistä soundia, jne..., kyl sit sana lähtee leviämään jos soundi on tosi poikkeuksellisen hyvää. Ja voi markkinoinnissa käyttää mielikuvitusta vaikka kuinka paljon enemmänkin :)
Jussi Soro

Posts: 6,385

#362 • • Jussi Soro choon!

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:

Mä en tarkottanut pelkkää mainostamista, vaan markkinointia laajemmalla näkökulmalla. Esim. jos on tuntematon nimi nii kannattaa julkaista promomiksauksia sen soundista, jakaa ilmaisia promoja muille DJ:lle kyseistä soundia, jne..., kyl sit sana lähtee leviämään jos soundi on tosi poikkeuksellisen hyvää. Ja voi markkinoinnissa käyttää mielikuvitusta vaikka kuinka paljon enemmänkin :)


No mun mielestä dj:n pitäs kyl tehdä toi promo itse. Aloittelevankin dj:n tehtävä on nostaa itsensä edes sellaiselle tasolle, että jengiä saattaa se kiinnostaa. Se, että on postannut yhden miksauksen klubbariin, ei riitä. Toki, ei sillä edes pääsis mun bileisiin soittamaan, kyl mä haluan et jokaisella tuntemattomammalla dj:llä joka mun bileissä soittaa on ns. oikee asenne koko hommaan, palavaa intohimoa hommaan ja sen verran näkemystä että se osaa konseptoida itsensä edes jotenkin kiinnostavaksi. Kannattaa oikeesti tutustua ihmisiin, luoda kontakteja, mennä juttelemaan, jakaa niitä miksauksia ihan fyysisinä kappaleina suoraan kouraan, dj-nimi ja puhelinnumero tussilla päälle. Kuten sanoin, niin isolta osalta uusista dj:stä puuttuu kaikki pitkäjänteisyys ja oikeesti se tosissaan yrittäminen. Kertoo jotain tietty myös siitä, että sitä mukaa kun nää 30+ kaverit alkaa väsymään bilejärkkäykseen, klubit kuolee pois eikä uusia tuu tilalle. Ei kukaan jaksa nähdä enää vaivaa.

Tottakai promoottorin tehtävänä on sitten markkinoida se tapahtuma ja sillon on sen promoottorin tehtävä myydä sitä artistia eteenpäin. Esim noi tapahtumamainostuksen yhteydessä jaeltavat miksaukset on ihan jees, mutta voin myös kertoa että latausmäärät esim noissa choon mixeissä heittelee todella vahvasti sen mukaan, että kenen tekemä se miksaus on.
ezzy

Posts: 8,060

#363 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:

Erityisen kannattavaahan se ei ole, ainakaan lyhyellä aikavälillä. Siksi onkin helppo bookata aina ne samat varmat nimet joilla on jo maine.


Päinvastoin, lyhyellä aikavälillä tuo saattaa vielä toimia, yhdet bileet tuntemattomattomammalla lineupilla menee kyllä välissä, kunhan klubin brändi on ehdottoman kova. Mutta jos tarkoitus on pyörittää isompaa klubia, jonka tarkoitus olisi vetää satoja maksavia ihmisiä joka kerta, niin se ei konseptina yksinkertaisesti kestä montaa heikompaa iltaa putkeen.

Mainostuksen lisääminen tuntemattomalla lineupilla ei ole tarkoituksenmukaista. Se lineup ei siitä tutummaksi muutu vaikka ne nimet kirjoittaisi kuinka isoon julisteeseen tai spammaisi facebookissa ryhmäviesteillä satoja kertoja. Mainonnassa pitääkin ennemmin panostaa laatuun, selkeyteen ja jatkuvuuteen. Klubin brändi ja mielikuvat luodaan parin ekan bileen aikana ja jo ensimmäisestä flabasta / julisteesta / nettimainoksesta lähtien ihmiset muodostavat ensivaikutelmansa tai ennakkoluulonsa bileistä.



Sit on näitä klubeja jotka mainostaa isoja nimiä ja hups ne peruu ja soitellaa no-name -linjalla ilta. :)
golem

Posts: 1,395

#364 • • golem Golem

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:


---
Mä en tarkottanut pelkkää mainostamista, vaan markkinointia laajemmalla näkökulmalla. Esim. jos on tuntematon nimi nii kannattaa julkaista promomiksauksia sen soundista, jakaa ilmaisia promoja muille DJ:lle kyseistä soundia, jne..., kyl sit sana lähtee leviämään jos soundi on tosi poikkeuksellisen hyvää. Ja voi markkinoinnissa käyttää mielikuvitusta vaikka kuinka paljon enemmänkin :)
---

No mun mielestä dj:n pitäs kyl tehdä toi promo itse. Aloittelevankin dj:n tehtävä on nostaa itsensä edes sellaiselle tasolle, että jengiä saattaa se kiinnostaa. Se, että on postannut yhden miksauksen klubbariin, ei riitä. Toki, ei sillä edes pääsis mun bileisiin soittamaan, kyl mä haluan et jokaisella tuntemattomammalla dj:llä joka mun bileissä soittaa on ns. oikee asenne koko hommaan, palavaa intohimoa hommaan ja sen verran näkemystä että se osaa konseptoida itsensä edes jotenkin kiinnostavaksi. Kannattaa oikeesti tutustua ihmisiin, luoda kontakteja, mennä juttelemaan, jakaa niitä miksauksia ihan fyysisinä kappaleina suoraan kouraan, dj-nimi ja puhelinnumero tussilla päälle. Kuten sanoin, niin isolta osalta uusista dj:stä puuttuu kaikki pitkäjänteisyys ja oikeesti se tosissaan yrittäminen. Kertoo jotain tietty myös siitä, että sitä mukaa kun nää 30+ kaverit alkaa väsymään bilejärkkäykseen, klubit kuolee pois eikä uusia tuu tilalle. Ei kukaan jaksa nähdä enää vaivaa.

Tottakai promoottorin tehtävänä on sitten markkinoida se tapahtuma ja sillon on sen promoottorin tehtävä myydä sitä artistia eteenpäin. Esim noi tapahtumamainostuksen yhteydessä jaeltavat miksaukset on ihan jees, mutta voin myös kertoa että latausmäärät esim noissa choon mixeissä heittelee todella vahvasti sen mukaan, että kenen tekemä se miksaus on.



Joo sori, itseasiassa mä tarkoitin enemmän "noname ulkkareita", ts. sellasia joilla ei vielä ole mainetta suomessa. Jos puhutaan suomiartisteista niin..., hmm.. joo eiköhän promoaminen oo niiden oma homma. Mutta on paljon artisteja, jotka on todella lahjakkaita, mutta yksinkertaisesti ei osaa promota itseään ja silloin se homma jää vaan promoottorin harteille :) (tässä tapauksessa tarkoitan muuten enemmänkin live artisteja)
Pete Input

Posts: 454

#365 • • Pete Input Asiantuntija

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:



Onko se sitten rahasta kyse ettei oteta uusia naamoja? Omasta egosta? En tiiä.. Kertokaa te :)



Mä väittäisin, että ei uskalleta (lue: ole järkevää) ottaa tuntemattomampia nimiä ja asiakkaat taas ei tuu jos ei ole niitä "tunnettuja" nimiä, eli tässä kohtaa syyllistän asiakkaita.

Mä taas henkilökohtaisesti uskon siihen, että klubien pitäis ottaa nykyistä vähemmän vierailevia soittajia ja soittaa "itse" loppuillan kemut, jotta saisivat sitä nimeä.

--
Input Sessions

fatal_error

Posts: 275

#366 • • fatal_error ........⌘........
Käykää niissä v*tun bileissä!! Mun mielestä ihan turhaa analysoida niitä. Jokanen vetää tyylillään ja joo, ehkä osa porukasta on ns "turisteja"...mut osalle niistä voi jäädä hyvä maku menosta ja alkaa käymään enemmän pippaloissa...näin kävi mulle! Ja kiitollinen siittä, et löysin uuden asian, mikä innostaa käymään bileissä. Ei ihmisiä pidä luokitella mihinkään kastiin!

IT'S ALL ABOUT THE MUSIC! *sydän*

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

Will Dragen

Posts: 144

#367 • • Edited Will Dragen Armada Music, Hot N Cold

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:


---


Onko se sitten rahasta kyse ettei oteta uusia naamoja? Omasta egosta? En tiiä.. Kertokaa te :)
---


Mä väittäisin, että ei uskalleta (lue: ole järkevää) ottaa tuntemattomampia nimiä ja asiakkaat taas ei tuu jos ei ole niitä "tunnettuja" nimiä, eli tässä kohtaa syyllistän asiakkaita.

Mä taas henkilökohtaisesti uskon siihen, että klubien pitäis ottaa nykyistä vähemmän vierailevia soittajia ja soittaa "itse" loppuillan kemut, jotta saisivat sitä nimeä.



Juu niinhän se taitaa olla :) Mutta eihän niissä bileissä muutenkaa ole ketään alkuillasta ;) Siinähän niitä slotteja on uusille! Sama se varmaan onko siellä ennen puoltayötä 15 vai 20.
"Turistit" tätä genreä taitaa pitää nykyään hengissä. Itse olen varmasti "turisti" koska bileissä ei tule kovinkaan usein tule käytyä..
remotion

Posts: 5,283

#369 • • Edited remotion nostatus guru

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:

Mikäs ois sitte sellasta tuoretta ? Uusia, tuntemattomia kotimaisia nimiä, tän hetken kuumimpia nimiä maailmalta vaiko mitä ?



Esimerkiksi paikallisesti tunnettuja maakuntakykyjä vieraille paikkakunnille.
Tai netissä tunnettuutta keränneitä nimiä soittamaan bileisiin.

Ulkomailta tuoreita superlahjakkuuksia jotka ovat vielä halpoja ja joilla on uusi näkökulma saundiin.

Ennemmin kuin niitä legendaarisia 90-luvulla ibizalla rokanneita, umpikuuroja ja umpitympeitä laukkaratsuja kymppitonnien lunnasvaatimuksineen.

Mainittakoon toissakesän henk.koht parhaat bileet tampereella: http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=17580

Sebastian Brandt tarjoili niin erinomaista ja uutta trancen saralla etten ollut aikoihin kuullut.
Toki muukin line up mahtava. Ja tuossa toimi käänteisenä ajatus paikallisten starojen tuomisesta uuteen ympäristöön koska menin itse "vieraalle" paikkakunnalle. :)
fi-do

Posts: 380

#370 • • fi-do

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:

Mikäs ois sitte sellasta tuoretta ? Uusia, tuntemattomia kotimaisia nimiä, tän hetken kuumimpia nimiä maailmalta vaiko mitä ?



mun mielestä pienemmissäkin bileissä vois hyvin olla enemmän soittajia/ilta .. 45-60min settejä ja line-up sekoitus uusia/vanhoja nimiä *tanssittel* tää antais kokemusta tuoreillekkin nimille ja tois myös kivasti vaihtelua illan musiikki tarjontaan ja muutaman kovan nimen kun sais hankittua niin noi tuntemattomammat nimet olis varmasti helppo järjestää. ja sit esim. noi säteen järjestämät dj-kisat on kans ollu hyvä juttu *jeesus*
Avatar
#371 • • astaroth Guest

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:


mun mielestä pienemmissäkin bileissä vois hyvin olla enemmän soittajia/ilta .. 45-60min settejä ja line-up sekoitus uusia/vanhoja nimiä


vaikka toi saattaisi olla asiakkaan näkökulmasta hyvä, niin imo monelta soittajalta voisivat jäädä setit vaisuiksi, koska joku kolmekin varttia on yllättävän lyhyt aika siellä pöydän takana. ainakin omalla kohdalla vaatii hetken, että pääsee sinuiksi siihen soittamisen tilaan ja fiilikseen sekä saadakseen käsityksen siitä, millainen saundi siitä omasta laukusta iskee sillä hetkellä itseen ja yleisöön parhaiten. liian lyhyen slotin aikana setin rakentaminen jää helposti puolitiehen ja onhan se nyt taas tylsää jos heti alusta lähtien pitäisi iskeä ne kaikki mukaan otetut varmat floorfillerit, joilla ratsastelu ei tunnu haastavalta

eli pointtina on että siellä dekkien takana ollessa on hyvä jos slotin aikana pystyy edes hitusen näyttämään siitä oman musiikillisen annin persoonallisuudesta ja taidosta, jonka luulisi nimenomaan olevan se syy miksi ei sitten tarvitsisi buukata samoja nimiä joka bileisiin
fi-do

Posts: 380

#372 • • fi-do

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:


---

mun mielestä pienemmissäkin bileissä vois hyvin olla enemmän soittajia/ilta .. 45-60min settejä ja line-up sekoitus uusia/vanhoja nimiä

---

vaikka toi saattaisi olla asiakkaan näkökulmasta hyvä, niin imo monelta soittajalta voisivat jäädä setit vaisuiksi, koska joku kolmekin varttia on yllättävän lyhyt aika siellä pöydän takana. ainakin omalla kohdalla vaatii hetken, että pääsee sinuiksi siihen soittamisen tilaan ja fiilikseen sekä saadakseen käsityksen siitä, millainen saundi siitä omasta laukusta iskee sillä hetkellä itseen ja yleisöön parhaiten. liian lyhyen slotin aikana setin rakentaminen jää helposti puolitiehen ja onhan se nyt taas tylsää jos heti alusta lähtien pitäisi iskeä ne kaikki mukaan otetut varmat floorfillerit, joilla ratsastelu ei tunnu haastavalta

eli pointtina on että siellä dekkien takana ollessa on hyvä jos slotin aikana pystyy edes hitusen näyttämään siitä oman musiikillisen annin persoonallisuudesta ja taidosta, jonka luulisi nimenomaan olevan se syy miksi ei sitten tarvitsisi buukata samoja nimiä joka bileisiin

astaroth


no mutta eikös sitä asiakkaille tulekkin musaa soittaa bileissä :)
tokihan varmasti monikin dj soittaisi vaikka useammankin tunnin mut hyvin on musta toiminut noissa suuremmissakin bileiseissä soittajien tunnin setit niin miksei pienemmissäkin bileissä toimisi? ja normaali pituisiin bileisiinkin mahtuis jo 4-5 eri soittajaa.
mielenkiintoista vois myös olla joku b2b setti uuden ja vanhan nimen kesken.
Avatar
#373 • • Edited astaroth Guest

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:


no mutta eikös sitä asiakkaille tulekkin musaa soittaa bileissä :)
tokihan varmasti monikin dj soittaisi vaikka useammankin tunnin mut hyvin on musta toiminut


kyllä ja ei. jos puhtaasti lähdetään soittamaan asiakkaille, niin se näkyy hyvin esim. valtavirtabaareissa miten sille musiikkitarjonnalle silloin käy: soitetaan vain niitä eniten radioaikaa saaneita poppilänkytyksiä.

vaikka ollaankin ns. asiakaspalvelijoita siellä keikalla, niin moni dj/tuottaja haluaa ajatella itseään myös taiteellisesta näkökulmasta. ihmisinä, jotka haluavat tuoda omia näkemyksiään taiteesta julki, jotta olisi edes joku syy miksi soittolistoihin on kirjattu ylös x määrä erinimisiä artisteja. että niillä soittajien vuorojen tiedostamisella olisi joku oikea merkitys

saatan olla jonkun mielestä naiivi, mutta on musta ihan hienoa jos soittajien kykyyn voidaan luottaa sen verran. monet kuitenkin tosissaan uskovat siihen musiikkiin mitä soittavat ja tuottavat. jos näin ei olisi, niin silloin varmasti suurin osa meistä tuottelisi boten annoja ja hyppisi volttia 19.00-19.15-soittoslotista tiistain lähiöbaarikeikalla, koska dj-keikka = instant success ja bäkkäritoosaa

noissa suuremmissakin bileiseissä soittajien tunnin setit niin miksei pienemmissäkin bileissä toimisi?


itselle pienemmissä ja askettisimmissa tapahtumissa musiikin tarkoitus korostuu enemmän, koska isoissa bileissä on monesti tarjolla niin paljon musiikkia, ihmisiä ja visuaaleja, että en edes muista milloin olisi viimeksi jossain isomman luokan tapahtumassa kuunnellut jonkun settiä tarkoituksella alusta loppuun, puhumattakaan että siitä olisi muistanut mitään (harvemmin noissa kylläkään tulee edes musiikkia jota itse seuraan)

noi isompien tapahtumien lyhyet slotit "toimivat" myös siksi, koska niissä monesti nimenomaan paukutetaan menemään noita floorfillereitä alusta loppuun. paikalla on tuhansia ihmisiä -> pelataan setti varman päälle. onhan se yleisöstä hauskaa, mutta onko sillä loppupeleissä sitten niin merkitystä kuka sen hittikimaran soittaa?
ValaX

Posts: 3,891

#374 • • ValaX
Kuten olen aikaisemminkin sanonut, niin asiakkaana mä arvostan sitä että dj:t soittaa pitkiä settejä. Ja mielummin vielä siten, että yksi dj soittaa alusta loppuun. Jos dj:tä on useampia, tulisi niiden mielestäni soittaa vähän eri tyylistä musaa keskenään. Muistan jonkun valittaneen vuoden 2009 laser/laby topicissa kuulleensa lifterin tyyliin 5 kertaa sen illan aikana:) Totahan se pahimmilliiaan sitte on noiden tunnin settien kanssa:)
fi-do

Posts: 380

#375 • • fi-do

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:


---

no mutta eikös sitä asiakkaille tulekkin musaa soittaa bileissä :)
tokihan varmasti monikin dj soittaisi vaikka useammankin tunnin mut hyvin on musta toiminut

---

kyllä ja ei. jos puhtaasti lähdetään soittamaan asiakkaille, niin se näkyy hyvin esim. valtavirtabaareissa miten sille musiikkitarjonnalle silloin käy: soitetaan vain niitä eniten radioaikaa saaneita poppilänkytyksiä.

vaikka ollaankin ns. asiakaspalvelijoita siellä keikalla, niin moni dj/tuottaja haluaa ajatella itseään myös taiteellisesta näkökulmasta. ihmisinä, jotka haluavat tuoda omia näkemyksiään taiteesta julki, jotta olisi edes joku syy miksi soittolistoihin on kirjattu ylös x määrä erinimisiä artisteja. että niillä soittajien vuorojen tiedostamisella olisi joku oikea merkitys

saatan olla jonkun mielestä naiivi, mutta on musta ihan hienoa jos soittajien kykyyn voidaan luottaa sen verran. monet kuitenkin tosissaan uskovat siihen musiikkiin mitä soittavat ja tuottavat. jos näin ei olisi, niin silloin varmasti suurin osa meistä tuottelisi boten annoja ja hyppisi volttia 19.00-19.15-soittoslotista tiistain lähiöbaarikeikalla, koska dj-keikka = instant success ja bäkkäritoosaa


---
noissa suuremmissakin bileiseissä soittajien tunnin setit niin miksei pienemmissäkin bileissä toimisi?

---

itselle pienemmissä ja askettisimmissa tapahtumissa musiikin tarkoitus korostuu enemmän, koska isoissa bileissä on monesti tarjolla niin paljon musiikkia, ihmisiä ja visuaaleja, että en edes muista milloin olisi viimeksi jossain isomman luokan tapahtumassa kuunnellut jonkun settiä tarkoituksella alusta loppuun, puhumattakaan että siitä olisi muistanut mitään (harvemmin noissa kylläkään tulee edes musiikkia jota itse seuraan)

noi isompien tapahtumien lyhyet slotit "toimivat" myös siksi, koska niissä monesti nimenomaan paukutetaan menemään noita floorfillereitä alusta loppuun. paikalla on tuhansia ihmisiä -> pelataan setti varman päälle. onhan se yleisöstä hauskaa, mutta onko sillä loppupeleissä sitten niin merkitystä kuka sen hittikimaran soittaa?

astaroth


no mun mielestä kyllä noi valtavirtabaarit on ihan asia erikseen niissähän soittaa sama dj koko illan..en itsekkään noissa viihdy :)

mitä enemmän biisejä/kikkailuja dj saa soitettua vaikkapa 45-60min setissään niin siinä jos jossakin on musta taide kohdillaan ja mitä tohon setin kuunteleen bileissä tulee niin mulla taas homma menee niin että lyhyempi setti tulee kunnolla seurattua kun taas vaikkapa 1,5-2h setistä menee paljon ohitse ku tulee sit jo rampattua tiskillä, ulkona jne.. ja monesti noissa pidemmissä seteissä sitä "puutumistakin" tulee helpommin.

voihan periaatteessa kuka tahansa noissa isoissa tapahtumissa ne biisit soittaa mut siinä kohtaa soittajan haasteeksi tuleekin just se massasta erottuminen :)
fi-do

Posts: 380

#376 • • fi-do

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:


Jos dj:tä on useampia, tulisi niiden mielestäni soittaa vähän eri tyylistä musaa keskenään. Muistan jonkun valittaneen vuoden 2009 laser/laby topicissa kuulleensa lifterin tyyliin 5 kertaa sen illan aikana:) Totahan se pahimmilliiaan sitte on noiden tunnin settien kanssa:)



joo toi saman biisin kuuleminen useasti illan aikana on raskasta vaikka olis kuinka hyvä biisi kyseessä, siks just line-up pitäiskin koota eri genreistä :)
Oj

Posts: 1,349

#377 • • Oj Keep it FILTHY
Täällä kitistään että aina DJ:nä samat naamat yms.. Mä olisin jo onnellinen jos mun korviin käyvää musikkia sois ees joskus jossain päin Suomea *dissaa*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Avatar
#378 • • astaroth Guest

Replying to Avautukaamme bilemaailmasta avoimesti mutta, rehellisesti ja kohteliaasti?:

no mun mielestä kyllä noi valtavirtabaarit on ihan asia erikseen niissähän soittaa sama dj koko illan..en itsekkään noissa viihdy :)


se pointti oli siinä, että mitä sille musiikille käy kun unohdetaan kokonaan se oman jutun tekeminen ja miellytetään vain sitä asiakasta. pahimmillaan bileiden ja perus yökerhojen musiikillinen tarjonta ei ole kovinkaan kaukana toisistaan
Techa

Posts: 318

#379 • • Techa
Piiri pieni pyörii,

lapset siinä hyörii,

sormet sanoo soo, soo, soo,

kengän kannat koo, koo, koo.


*jiihaa*

On tää Suomi vaan niin prkln pieni/ahdas maa..

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

useri

Posts: 36

#380 • • useri insideOutside
noh niin....
siis le "fuck that" bonk...
"vittu mitkä bileet.... perseest.."

jurrinen akka tossa hölisi ja pölisi
suuren odotuksen bileistä...

oli kuullemma toteutus luokka
"huonompia on vaikeeta löytää..."
musa toimi kuten se usein...
mutta se suuri muutos... eli visuaalisuus...

ei sitä ollut...

joutu etsimään missä sitä suurta
visuaalisuutta oikein oli..

liian suurilla mainospuheilla on usein pilattu
ihan kivojakin kekkereitä...
suuberUuberextraturbo... miks...
miksi miksi miksi...

"näiden bileiden liput myydään loppuun
minuuteissa... "
ja mitä vittua sitten...
myyhän katri helenakin perkeleesti...
ei se todista hänen olevan artistina sen kummosempi
kuin esim sinä taikka minä... tai toi...

joten hivenen ihmetyttää tämä hypetys
kun puhe tulee bileistä...

tämä bonk oli puheiden mukaan elämys...
joka vie matkalle visuaaliseen maailmaan...
jopa niin vahvasti ettei kaikille suositella...
ainakaan herkille...

odotus arvot oli mulla siis liikkuvat
lattiat...
jossa hahmot jotka tunnistaa kun astuu siihen..
seiniä jotka muuttuu.. .
tila elää...

mielikuvitus ja todellisuus sekoittuu...
olet sisällä tarinassa...
olet osa sitä...
muistat sen loppuelämäsi...
muuttaa sinua ihmiseänä...

niin... siis jurrinen akka kertoi pohjatiedot...
itse en nähnyt edes ravintolan jonoa...
et katotaan olikos se edes bonkkeilemassa...
vai alebubissa...
tarkennetaan ku toi selkenee.. päästään.. .

t: väsynyt kuuntelija...

--
hakusessa... älykkyys..