Helsingin baarit ja biletys paikat

188 posts, 10 pages, 98,190 views

Avatar
#81 • • yana Guest
milla:


yana sinuna jättäisin kuitenki väliin.



*nauraa* sä kuule tuut tyttö mun mukaan sinne sit *nauraa*
misjah

Posts: 3,373

#82 • • misjah Team Sika
milla:

ne ketkä kävi pienenä highlightissa, on pari vuotta vanhempana tigerissa. ei mikään paskin baari ehkä, mut ei kyl mikään "chillaus"mesta todellakaan imo niinku morpheus mainitsi.

yana sinuna jättäisin kuitenki väliin.

ja hei jätkät! mä pääsenki viptilaan. haha.*piis*

[muokattu 16.1.2003 11:15]




oothan mun frendi ku pääset viel vippipuolelle..*nauraa**vink**nauraa*

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#83 • • yana Guest
misjah:


oothan mun frendi ku pääset viel vippipuolelle..*nauraa**vink**nauraa*



mä oon käynyt kerran siellä vippitilassa! kun oltiin rakentaa cutting edgeä kertaalleen.

siellä oli vessassa irtonainen lattialaatta jonka alla olis voinu olla vaikka mitä.
harmi et julkkikset oli kiskonu stashin tyhjiks edellisiltana ilmeisesti :(
Galore

Posts: 131

#84 • • Galore
Dorka:

Quu:Nyt kun s0da lähti, niin ainoa käymisen arvoinen paikka "tavallisena viikonloppuiltana" on Kerma. IMHO.

Kerma on tosiaan käymisen arvoinen paikka! Siellä on tunnelmaa, tuttuja, hyvää musaa... Nyt on ollu jopa Kerma-putki akvaario-sOdan mentyä pois...

--
¨kotahi¨

Avatar
#85 • • kode Guest
ateljé.

support yerr local dealer.
-crystal-

Posts: 736

#86 • • -crystal-
Bella:

Dorka:-crystal-:


Viva on suljettu eikä enää aukea ainakaan samalla omistajalla. Se suljettiin laittomien työntekijöiden takia. Myös sieltä ravintolasta tuli kaikista eniten valituksia "hävinneistä" käsilaukuista yms. poliisille. Käytännössä poket pölli narikoista tavaraa ja syytti "tummaihoisia" asiakkaita... *dissaa*

Mitenköhän mullekkin VIP kortti sinne eksy... *ding*

[muokattu 14.1.2003 22:49]

onks tää tietoa vai kuultua?


on muutenki vähän huonoja kokemuksia niistä pokeista,nehän oli kunnon namusetiä...*poks*toivottavasti en tuu törmää muilla ovilla,hmm*eiei*
Avatar
#87 • • Dorka Guest
-crystal-:

nehän oli kunnon namusetiä...*poks*

No monesti ne oli kännissä, kun siellä kävi... haki vähän väliä "tiskiltä" terästettyä kahvia... *nauraa* En ole moista poke meininkiä nähny missään muualla *poks*
misjah

Posts: 3,373

#88 • • misjah Team Sika

mä oon käynyt kerran siellä vippitilassa! kun oltiin rakentaa cutting edgeä kertaalleen.

siellä oli vessassa irtonainen lattialaatta jonka alla olis voinu olla vaikka mitä.
harmi et julkkikset oli kiskonu stashin tyhjiks edellisiltana ilmeisesti :(



joo on toi vippi puoli mullekkin tuttu.. mut en vaan nää siinä muuta erikoista ku et saa juomat yleensä suht nopeesti..

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#89 • • ichi Guest
olen samaa mieltä yana:n kanssa. kaikki underground warehouse bileet on mahtavia, niissä pääsee kunnolla sekoamaan ja ne tuo vähän erilaisuutta kaikkeen siihen puhtoiseen biletykseen mitä tapahtuu runsasvaloisissa ydinkeskustassan sijaitsevista biletysmestoista.

kaapelilla on mm. ihanteelliset biletystilat koska sinne ei tarvitse edes tehdä proppeja tmv. koska kaapelitehdas on jo valmiiksi vanha ja teollisuutta varten alunperin suunniteltu rakennus (karua "metallic rust & machinery"fiilistä). lisäksi kaapeli on muutenkin ihan itsessään mahtava biletysalue hyvien liikenneyhteyksien yhdistyessä suureen tilaan jossa on valmiina kaikki edellytykset täysimittaiselle biletysessiolle. *sydän*

lisää kaapelista biletysalueena jonkins ajan kuluttua
(kun saan artikkelini siitä valmiiksi)

[muokattu 20.1.2003 12:57]
goldS

Posts: 109

#90 • • goldS
En ole lukenut kaikkien mielipiteitä Gloriasta mutta sitä haukuttiin synkäksi se on kyllä totta mutta ajatelkaa glorian ihanteellisen isoa tai ei niinkään isoa vaan leveää tanssilattiaa *joo* siellä on tilaa ja pääseepä sinne parvellekin joraa.*ökkö*

Premieren jatko bileet? Olen jokaisen käyntikertani jälkeen toistanut itselleni että sille paikalle en enää lompakkoani avaa! Sieltä löytyy kyllä porukkaa joka lähtöön*justjoo* Mukavat sohvat sieltä kyllä löytyy...pieni tanssilattia*uuh*!

--
I liked to fly IN music

arty

Posts: 159

#91 • • arty diskopunk
Dorka:

...kyllä niitä VIP kortteja saa ilman "nuoleskelua". Vaikka on/ollu VIP kortit (tai naama vippi) melkein jokapaikkaan: Viva, Teatteri, Tiger, Kaarle, Roba, Fennia, Kappeli yms. *hih*

Mut en kyllä sanois et noista "saavutuksista" vois olla ylpeä *nauru* ...taino Teatterin paremmassa VIP kortissa on jo hieman "statusta" *heiii*

*piis*



vip on kauhea sana.. :P

--
||

Illustrator

Posts: 3,171

#92 • • Illustrator
arty:

Dorka:...kyllä niitä VIP kortteja saa ilman "nuoleskelua". Vaikka on/ollu VIP kortit (tai naama vippi) melkein jokapaikkaan: Viva, Teatteri, Tiger, Kaarle, Roba, Fennia, Kappeli yms. *hih*

Mut en kyllä sanois et noista "saavutuksista" vois olla ylpeä *nauru* ...taino Teatterin paremmassa VIP kortissa on jo hieman "statusta" *heiii*

*piis*

vip on kauhea sana.. :P

Fuck vipit. Kaapeli, Makasiinit ja ehkä nosturiki. Eipä tartte vippejä. *vipit ampuu*
efo

Posts: 1,908

#93 • • efo Laserpoint
*pahis*P-2000*pahis*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#94 • • ikj Guest
efo:

*pahis*P-2000*pahis*


*nauraa* jeeeeeees
Galore

Posts: 131

#95 • • Galore
kode:

ateljé.

support yerr local dealer.



Mun oli nyt pakko tarrautuu tähän, koska... Joo Atskissa käy mun mielestä vain konsalaisia ja wannabe konsalaisia. Sit sinne eksyy joskus joku vähän mainettakin saanu klassisen musan taitaja ja sen ympäril pyörii sellanen wannabe-vähänmainettasaanutklassisenmusiikintaitaja... Epäselvä ja todellakin klubituksen sivuille kuulumaton viesti...*poks*

--
¨kotahi¨

Avatar
#96 • • -Loyal- Guest
milla:

ne ketkä kävi pienenä highlightissa, on pari vuotta vanhempana tigerissa. ei mikään paskin baari ehkä, mut ei kyl mikään "chillaus"mesta todellakaan imo niinku morpheus mainitsi.

yana sinuna jättäisin kuitenki väliin.

ja hei jätkät! mä pääsenki viptilaan. haha.*piis*

[muokattu 16.1.2003 11:15]

Chillaus on niin suhteellista... mulle se tiikeri on sitä. Se on kyllä totta että vipit sucks, mutta en kyllä lähe yhteenkään baariin jonottamaankaan, ei siellä niin kivaa ole että pakkasessa viittis palella, ihan sama mitkä bileet on kyseessä.
2000

Posts: 420

#97 • • 2000 Opetuslapsi
idi:

efo:*pahis*P-2000*pahis*
*nauraa* jeeeeeees



*joo*

--
2 nasty 4 U

zaler

Posts: 1,545

#98 • • zaler e h k i s
2 parasta mestaa stadissa on kerma ja alhuone *joo*
ooppera, ctrl sun muut...hyi! *nuha*

--
let´s eat to the beat!

zaler

Posts: 1,545

#100 • • zaler e h k i s

PoisoN:
---
zaler:
ooppera, ctrl sun muut...hyi! *nuha*

---


Sanoo oopperan vakioasiakas *vink**nauru*

*dissaa* *blush* emmä oo oikeesti ollu siellä kun joku 3 kertaa *justjoo*

--
let´s eat to the beat!