Klubituksen kilonpudotus

1,827 posts, 92 pages, 718,203 views

nomic

Posts: 4,120

#1801 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Mä vaan koitan nostaa painoa, kun tipahti ennen kesää aika paljon. "Minä vahingossa osa painosta."
kinderi

Posts: 1,783

#1802 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Klubituksen kilonpudotus:

Mä vaan koitan nostaa painoa, kun tipahti ennen kesää aika paljon. "Minä vahingossa osa painosta."



Multa saat! :D
Mä keräsin tossa ihan hyvät lisäpainot ahmimalla karkkia kun lopetin röökin, nyt sit on aika ihan tosissaan alkaa pudottelee.
Jotenkin tässä on kolmen vuoden aikana keränny 10kg(puolet viimesen 4kk aikana :D) , hohhoi. Hyi.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

nomic

Posts: 4,120

#1803 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Replying to Klubituksen kilonpudotus:


---
Mä vaan koitan nostaa painoa, kun tipahti ennen kesää aika paljon. "Minä vahingossa osa painosta."
---


Multa saat! :D
Mä keräsin tossa ihan hyvät lisäpainot ahmimalla karkkia kun lopetin röökin, nyt sit on aika ihan tosissaan alkaa pudottelee.
Jotenkin tässä on kolmen vuoden aikana keränny 10kg(puolet viimesen 4kk aikana :D) , hohhoi. Hyi.




Kuusi kiloa tänne kiitos! *hihu*

Mä yritin kerätä jouluna massaa, mutta tuntui että samaan aikaan kun söi niin se myös tuli ulos ja mitään jäänyt sisälle. Oon liian läpiputki. :/
Oj

Posts: 1,349

#1804 • • Oj Keep it FILTHY
Mahtaako täällä olla 'klubituksen kilonlisäys topic' jo? Itelle sopis semmone *hihu*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Jil

Posts: 682

#1805 • • Jil

Replying to Klubituksen kilonpudotus:

Mahtaako täällä olla 'klubituksen kilonlisäys topic' jo? Itelle sopis semmone *hihu*



Mulla ois tarvetta ihan samanlaiselle. Järkytyin kun kävin äskön vaa'alla. Et jos jollain on hyviä kilonlisäysvinkkejä ni otetaan vastaan. *hih*
m1kk3

Posts: 5,560

#1806 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to Klubituksen kilonpudotus:


---
Mahtaako täällä olla 'klubituksen kilonlisäys topic' jo? Itelle sopis semmone *hihu*
---


Mulla ois tarvetta ihan samanlaiselle. Järkytyin kun kävin äskön vaa'alla. Et jos jollain on hyviä kilonlisäysvinkkejä ni otetaan vastaan. *hih*


Jos syömällä (runsaasti nopeita hiilareita + hillittömästi rasvaa) ei onnistu niin sali taitaa olla ainoa vaihtoehto. Ja terveellisempikin :)

Ite kun pääsis vielä näistä muutamasta viimisestä kilosta eroon, ni sit ois 25 kilon urakka takana :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

HS

Posts: 162

#1807 • • HS
5 Viikkoa, -10kg.*aplodit*
Jokke L

Posts: 1,203

#1808 • • Jokke L [GoodMusic]
2 viikkoo ja 1,8kg. tosin oon kyl ihan normaalipainonen mut silti haluis sen 5 kiloo poies. :)

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

kinderi

Posts: 1,783

#1809 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Klubituksen kilonpudotus:

5 Viikkoa, -10kg.*aplodit*



Onko sulla ollu ärhäkkä vatsatauti vai lopetitko syömisen? :O :D
Kuulostaa hienolta, onnea ^^

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Totlusmu

Posts: 9

#1810 • • Totlusmu Jeesusperkele.
Oma ongelma on et painoa pitäis saada lisää.

Mutta tätä ei ainakaan auttanut, että kärsin just aika rankan vatsataudin ja paino putos vielä entisestään 3 kiloa normaalista O.o

Pitänee varmaan vaan syödä enemmän ^^

--
Oi.

Oj

Posts: 1,349

#1811 • • Oj Keep it FILTHY
Mulla on tyyliin varmaan hypertyreoosi. Muutamat oireet ainaki viittais siihe *ding*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Slim_Jim

Posts: 573

#1812 • • Slim_Jim
14 kuukautta ja 19 kiloa painoa pois.
Joillakin näyttää olevan älyttömän nopeaa tuo laihduttaminen, toisin kuin mulla -_-
thomas

Posts: 5,618

#1813 • • thomas

Replying to Klubituksen kilonpudotus:

14 kuukautta ja 19 kiloa painoa pois.
Joillakin näyttää olevan älyttömän nopeaa tuo laihduttaminen, toisin kuin mulla -_-



hitaasti ja varmasti
Bio

Posts: 4,429

#1814 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Klubituksen kilonpudotus:

14 kuukautta ja 19 kiloa painoa pois.
Joillakin näyttää olevan älyttömän nopeaa tuo laihduttaminen, toisin kuin mulla -_-



Noin mun mielestä se kuuluukin laihduttaa. Usein ne kilot tulee aika äkkiä takas, jos nopeasti ne on tiputtanut. Ja kuten thomas totesikin; hitaasti ja varmasti.

Ite kans pyrin pikkuhiljaa laihduttamaan, mutta se tosiaan vaatii elämäntapa muutosta eikä mitään hetkellistä ihmedieettiä. Liikunta ja ruokavalio uusiksi vaan :)
ezzy

Posts: 8,060

#1815 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Klubituksen kilonpudotus:


---
5 Viikkoa, -10kg.*aplodit*
---


Onko sulla ollu ärhäkkä vatsatauti vai lopetitko syömisen? :O :D
Kuulostaa hienolta, onnea ^^



Moni hiilarit minimiin jättänyt(eli karppaajat) ja samalla liikunnan kunnolla alottanut tuttu on päässy kans liki tollasiin lukemiin. Ei se välttämättä pysyvää ole ellei tee pysyviä muutoksia, mut ihan hyvä alku kyllä. Kaveri on pudotellu 3-4kk aikana n. 20kg. Hatunnoston arvoista, sanoisin.
Slim_Jim

Posts: 573

#1816 • • Slim_Jim

Replying to Klubituksen kilonpudotus:


---
14 kuukautta ja 19 kiloa painoa pois.
Joillakin näyttää olevan älyttömän nopeaa tuo laihduttaminen, toisin kuin mulla -_-
---

Ite kans pyrin pikkuhiljaa laihduttamaan, mutta se tosiaan vaatii elämäntapa muutosta eikä mitään hetkellistä ihmedieettiä. Liikunta ja ruokavalio uusiksi vaan :)



Elämäntapamuutos tosiaan tehty, 14kk sitten.
Pizzat, karkit, limut, kaikki IHANAN SUUSSASULAVA roskaruoka pannassa ja kasviksia lisätty roimasti. Päivän aikana tulee silti syötyä aamupala, välipala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala + treenipäivinä paikkarit päälle. Mihinkään ihme Xtravaganza-vidun-karppailuun ja kärvistelyyn en lähteny. Syön kun on nälkä, enkä laske kaloreita. Lisäksi kaikenmaailman multivitat ja Omegakolmoset sekä heraprotskut ja Malt06:set ilmestyneet jostain kaappiin...

Liikuntaa lisätty roimasti. Salitreeniä ja spinningiä 6 päivää viikossa, kesäisin sählyä ja maantiepyöräilyä. Tulispa se kesä prkl.

Eniten kyrsii:
1. Se ihana pizzeriasta kantautuva tuoksu kun vetää lenkillä yhden pizzapaikan ohi

2. Kun jollekulle kertoo että käy spinningissä niin vastaus on aina "höhö niin MAISEMIA *vink vink* katselemassa vai mitä röhöhöhööö"

3. Vika vararengas ei meinaa lähteä vyötäröltä millään

4. Aina kun kertoo että oon laihduttanu sen ja sen verran, niin eka kyssäri on että millä tämänhetkisellä muodikkaalla ihmedieetillä, jollain Xtravaganzalla vai Keventäjien ohjelmalla vai jollain ihme luumupiirakkadieetillä, ikään kuin tää nyt jotain tiedettä ois.
m1kk3

Posts: 5,560

#1817 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to Klubituksen kilonpudotus:


Xtravaganza-vidun-karppailuun ja kärvistelyyn en lähteny. Syön kun on nälkä, enkä laske kaloreita.


Sen verran pakko sanoa näin vuoden karpanneena (ah, kaikki varmaan rakastaa tuota termiä) että Xtravaganzalla ja muilla kitukuureilla ei oo mitään tekemistä VHH-ruokavalion kanssa (tosin et varmaan sitä tarkoittanutkaan). Minäkin syön kun on nälkä, enkä laske kaloreita (okei, pari kertaa on makrot tullu tarkistettua että ne on edes suht oikean suuntaisia). Tosin syön vain 2-3 kertaa päivässä, eipä se nälkä useammin ole. Toisille sopii laihduttaminen hurjalla liikunnalla ja roskaruuan poisjättämisellä (niinku esim sulla), itellä taasen hiilareiden vähentäminen, kasvisten reilu lisääminen ruokavalioon ja rasvan lisääminen oli ainoa tapa päästä eroon jatkuvasta nälästä ja makeanhimosta. Toki, liikuntakin on tullut kuvioihin, 3-4 kertaa viikossa milloin mitäkin.

Mut tyylinsä kullakin, pääasia että on hyvä olo ja elämä maistuu :)

Ja kyllä, toisille laihduttaminen on lähes tiedettä. Jotkut laihtuu helpommin ja jotkut vaikeammin.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#1818 • • m1kk3 no-life

Replying to Klubituksen kilonpudotus:


Ite kans pyrin pikkuhiljaa laihduttamaan, mutta se tosiaan vaatii elämäntapa muutosta eikä mitään hetkellistä ihmedieettiä. Liikunta ja ruokavalio uusiksi vaan :)


Joo, sama vika. Sen kun tajusi, että oikeesti tää on loppuelämän kestävä juttu, niin sitte se oli helpompaa ja pikku repsut ei masentanu enää :) Ja liikunta ja oikea ruokavalio tekee kyllä ihmeitä, jo pelkästään mielialoille.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

fatal_error

Posts: 275

#1819 • • fatal_error ........⌘........
http://www.iwanttolooklikethatguy.com/

Hyvä dokkari, kuinka 6kk voi muuttaa kehon koostumusta ja laihduttaa itsensä kehonrakennus kuntoon. Ei välttämättä kannata kokeilla kuitenkaan :D

Pääasiallisesti mun tarkoitus on muuttaa kehon koostumuksen niin, että lihasmassaa on enemmän kuin rasvaa. (vaikka sitä ei hirveesti olekkaan) Jonka jälkeen dieetti. Dieetin aikana tarkoitus olisi portaittan vähentää kaloreita, aloittaa esim ~2000 kcal päivässä, jonka jälkeen tarkoitus olisi 2 viikon välein pudottaa kaloreiden määrää, kunnes on tavoitteessaan.

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

peikkolapsi

Posts: 1,180

#1820 • • peikkolapsi miisa the maskotti
vaa'aton tammikuu, raportoin kuun vaihteessa mihin suuntaan on mennyt, lisääntynyt vai lähtenyt :D ei tässä ole kyllä tarpeita kumpaakaan suuntaan, meni vaan niin neuroottiseks välillä toi tarkkailu että tämä tehnee ihan hyvää.

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla