Hallmark 19.5.2004 @ Helsinki

160 posts, 8 pages, 13,122 views

Individual

Posts: 10,942

#121 • • Individual HYPNO!

yana:
---
patis:

offtopiccia mutta pakko todeta tähän väliin että toi biisi on niin kauheeta kuraa ettei mitään rajaa.

---


varsinkin ne vokaalit. voi gsus. jossei paremmin tietais voisi ihan helposti kuvitella sen olevan jotain dj bobo tuotantoa.



”There´s a bullet in the gun, there´s a fire in your heart...You will move a mountain...” Vai miten se nyt menikään.
*plur**plur**plur**plur*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#122 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Karvinen:
Yks asia rupes ärsyttää, ihan sama mihin suuntaa katto tanssilavalla, ni siäl näky joku pari Toistensa kimpussa, ollaanko bileissä kuhertelemassa vai bilettämäs?



No bilettämässä tietty, mutta minkäs sille voi jos oma kulta kävelee vastaan siellä *pihkassa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#123 • • ALIEN Guest

Karvinen:
Yks asia rupes ärsyttää, ihan sama mihin suuntaa katto tanssilavalla, ni siäl näky joku pari Toistensa kimpussa, ollaanko bileissä kuhertelemassa vai bilettämäs?



sekä että.. Peace LOVE Unity Respect *plur*

Jos sua häiritsi esim mun ja mun kultsin kuherteleminen niin tule ens kerralla sanomaan ihan suoraan niin katsotaan, jos vaik otettais sut mukaan niin ymmärrät mistä on kyse *vink*
kiiki

Posts: 491

#124 • • kiiki hankala

alien:
---
Karvinen:
Yks asia rupes ärsyttää, ihan sama mihin suuntaa katto tanssilavalla, ni siäl näky joku pari Toistensa kimpussa, ollaanko bileissä kuhertelemassa vai bilettämäs?

---


sekä että.. Peace LOVE Unity Respect *plur*

Jos sua häiritsi esim mun ja mun kultsin kuherteleminen niin tule ens kerralla sanomaan ihan suoraan niin katsotaan, jos vaik otettais sut mukaan niin ymmärrät mistä on kyse *vink*



mut tanssilattialla *täh* miksei vois siirtyä sivuun jos alkaa halituttaa? mulla ainakin alkaa tanssijalka hyytymään ja fiilis laskemaan jos joutuu läheltä kattomaan söpöilyä tanssimiseen varatulla alueella! ehkä mä oon vaan kateellinen *hmph*
Grizzley

Posts: 2,893

#125 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

Yks asia rupes ärsyttää, ihan sama mihin suuntaa katto tanssilavalla, ni siäl näky joku pari Toistensa kimpussa, ollaanko bileissä kuhertelemassa vai bilettämäs?



*justjoo* et voi olla tosissas?! Onhan se tietty totta et jos siellä tanssilattialla pelkästään seisoskellaan niin siellä on vaan tiellä mut silti voi luoja! Voisitko kenties pitkällisen kokemuksesi syvällä rintaäänellä julkaista jonkunlaisen bilepoliisin listan siitä mitä bileissä saa/ei saa tehdä? Epäilemättä siihen liittyy myös jonkinlainen valikoima hyväksytyistä tanssityyleistä ja tarkat pukeutumisohjeet...

...ja kuten Alien jo totes niin *plur*

--
Signature summarily executed for treason

Avatar
#126 • • ALIEN Guest

kiiki:
mut tanssilattialla *täh* miksei vois siirtyä sivuun jos alkaa halituttaa? mulla ainakin alkaa tanssijalka hyytymään ja fiilis laskemaan jos joutuu läheltä kattomaan söpöilyä tanssimiseen varatulla alueella! ehkä mä oon vaan kateellinen *hmph*



sä olet kateellinen.
Grizzley

Posts: 2,893

#127 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

mut tanssilattialla *täh* miksei vois siirtyä sivuun jos alkaa halituttaa? mulla ainakin alkaa tanssijalka hyytymään ja fiilis laskemaan jos joutuu läheltä kattomaan söpöilyä tanssimiseen varatulla alueella! ehkä mä oon vaan kateellinen *hmph*



Joo, toi on hyvä: kun halituttaa niin raahataan kulta sivuun lattialta, halitaan sitä ja tönitään tiemme takas lattialle...toimii! *eiei*

Kyl mä pitäisin pahempana sitä edestakasin ramppaamista röökin ja tuopin kanssa muita tönien *hmph*

--
Signature summarily executed for treason

kiiki

Posts: 491

#128 • • kiiki hankala

Grizzley:
Joo, toi on hyvä: kun halituttaa niin raahataan kulta sivuun lattialta, halitaan sitä ja tönitään tiemme takas lattialle...toimii! *eiei*

Kyl mä pitäisin pahempana sitä edestakasin ramppaamista röökin ja tuopin kanssa muita tönien *hmph*



et sitte yhtään kärjistänyt. jos tuntuu että on pakko rampata edes takas, sopii pysytellä reunoilla, oli sen ramppaamisen syy sitte halipula/jano/nikotiininpuute/muu puutostila.
Avatar
#129 • • ALIEN Guest

kiiki:
et sitte yhtään kärjistänyt. jos tuntuu että on pakko rampata edes takas, sopii pysytellä reunoilla, oli sen ramppaamisen syy sitte halipula/jano/nikotiininpuute/muu puutostila.



Hei, jos tekisit vaikka niin, että sä lähdet vaikkapa käymään hmm... no vaikka ihan missä vain bileissä - ihan missä vain päin maailmaa ja käyt itkemässä siellä oleville rakastavaisille, jotka kuhertelee kiihkeästi tanssilattialla ja laitat ”bileboliisi” hatun päähäsi vai olisiko *pelle* -naamari parempi? *vink*
kiiki

Posts: 491

#130 • • kiiki hankala

alien:
Hei, jos tekisit vaikka niin, että sä lähdet vaikkapa käymään hmm... no vaikka ihan missä vain bileissä - ihan missä vain päin maailmaa ja käyt itkemässä siellä oleville rakastavaisille, jotka kuhertelee kiihkeästi tanssilattialla ja laitat ”bileboliisi” hatun päähäsi vai olisiko *pelle* -naamari parempi? *vink*



kun ei mua yhtään itketä, en halua olla bilepoliisi enkä pukea pellenaamaria (jos se yhtään tästä luonnonsuomasta erottuisi) haluaisin vaan tietää MIKSI on pakko kyhnyttää tanssilattialla muiden tiellä??
Avatar
#131 • • ALIEN Guest

kiiki:
kun ei mua yhtään itketä, en halua olla bilepoliisi enkä pukea pellenaamaria (jos se yhtään tästä luonnonsuomasta erottuisi) haluaisin vaan tietää MIKSI on pakko kyhnyttää tanssilattialla muiden tiellä??



\”tiellä\”? *ding* en mä vaan ole nähnyt yhtään tietä Maestrossa *nauru*

Jos vaikka käyt ens Halluja varten varaamassa itsellesi pari neliömetriä tilaa ja pari pakettia rauhoittavia *lmao*
Avatar
#132 • • ALIEN Guest

kiiki:
haluaisin vaan tietää MIKSI on pakko kyhnyttää tanssilattialla muiden tiellä??




KOSKA SE ON HELVETIN IHANAA!! *sydän*
Avatar
#133 • • astaroth Guest

Karvinen:
Yks asia rupes ärsyttää, ihan sama mihin suuntaa katto tanssilavalla, ni siäl näky joku pari Toistensa kimpussa, ollaanko bileissä kuhertelemassa vai bilettämäs?


Joitakin se ärsyttää, joitakin ihastuttaa. Itselläni ainakin nousee fiilikset tuplasti, kun joillakin pareilla yhteinen tanssiminen huipentuu hetkelliseen rakkaudenosoitukseen!*pihkassa*
Eli minua se ei ainakaan häiritse, päinvastoin!:)
misjah

Posts: 3,373

#134 • • misjah Team Sika

Astaroth:
Joitakin se ärsyttää, joitakin ihastuttaa. Itselläni ainakin nousee fiilikset tuplasti, kun joillakin pareilla yhteinen tanssiminen huipentuu hetkelliseen rakkaudenosoitukseen!*pihkassa*
Eli minua se ei ainakaan häiritse, päinvastoin!:)


sama vika *joo* ihkupluritusmaximus.. *plur*

[muokattu 22.5.2004 14:38]

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#135 • • greenie Guest

Karvinen:
Yks asia rupes ärsyttää, ihan sama mihin suuntaa katto tanssilavalla, ni siäl näky joku pari Toistensa kimpussa, ollaanko bileissä kuhertelemassa vai bilettämäs?



Haha!

Onnea vaan, tervetuloa bileisiin. Klubikulttuuri eroaa hieman niistä vanhojen tansseista!
Jone

Posts: 8,258

#136 • • Jone Archibald Haddock

Karvinen:
Yks asia rupes ärsyttää, ihan sama mihin suuntaa katto tanssilavalla, ni siäl näky joku pari Toistensa kimpussa, ollaanko bileissä kuhertelemassa vai bilettämäs?



Jos noin häiritsi niin olisit jäänyt himaan, johon ainakin profiilisi perusteella kuulutkin raflan sijaan. Ne kuhertelijat ei varmaan sentään olleet alaikäisiä?

Kantsii muuten toivoa etten tässä seuraavan parin tunnin aikana saa selville miltä näytät, koska jos se natsaa niin väärilläkin pahveilla saattaa olla aika hiljaista pääsy tonne Säteisiin. *vink*

[muokattu 22.5.2004 15:23]
Ant

Posts: 1,351

#137 • • Ant africant

Karvinen:
Yks asia rupes ärsyttää, ihan sama mihin suuntaa katto tanssilavalla, ni siäl näky joku pari Toistensa kimpussa, ollaanko bileissä kuhertelemassa vai bilettämäs?



No voihan.......... vali vali vali vali. On kuule bileissä tapahtunut hassumpaakin, kuin että tanssilattialla kuherreltaisiin! no huh huh! Jos vielä traumoiltasi päätät tulla seuraaviin Halluihin, niin eiköhän sullekin löydy joku kolo sieltä tanssilattian nurkasta, jossa ei oo ketään kuhertelemassa, jos se kerran niin paljon sua häiritsee.

-a-

--
...antwillalwaysbewithyou...

andi--

Posts: 1,381

#139 • • andi-- lunttu
Älkää nyt kaikki toista ihan totaalisesti teilatko *nauru* Kyllä seki pian tajuaa ettei bilettäminen niin hirmusen vakavaa touhua oo... *vink*

--
- RAAH -

AlexS

Posts: 1,389

#140 • • AlexS kummasetä
Todellakin hienot pippalot taas kerran *joo*

Illan parhaat:
Lowland - Stains
Slusnik Luna - SID
Thomas Datt - 2v2
Binary Finary - 1998 (pvd remix)
White Room - White Room
Bedrock - Heaven Scent
ja Orkidea setin päätös -> Agnelli & Nelson - Holding On To Nothing *aplodit**jiihaa*

Tabin settiä en ehtiny paljoa kuunnella, valitettavasti =/
Syksyllä olisi mukava saada joku ISO stara *vink* *vink* esim. Ferry tai AvB soittelemaan *heiii*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.