Silmien väri

331 posts, 17 pages, 152,711 views

HaPsULi

Posts: 170

#21 • • HaPsULi Turpa kii, tääl on bileet
Harmaan vihreät simmut minulla, enemmän vihreetä niissä kyllä on.
Tykkään kaikenlaisista silmistä, mun mielestä silmät kertoo ihmisestä tosi paljon.
Oon ihan rakastunut Meteoran silmiin*sydän* taisin siitä sille sanoakkin kermassa*ding*

mut joo simmut on kivoja*sydän*

--
se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti

Fresia

Posts: 764

#22 • • Fresia vähän outo
Mulla mielialan ym mukaan siniset tai harmaat. Joskus, harvoin onneks, sellanen keltanen rengas mustan ympärillä.

Tosi tumman/syvän siniset silmät on ihania *sydän*...haluisin itellenikin sellaset, mutta kyllä omatkin menee, ne vaihtaa väriä niin usein *nauru*.

Mä kiinnitän huomioo toisessa ihmisessä heti silmiin, ne kertoo toisesta aina jotain...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

*Tintti*

Posts: 18

#23 • • *Tintti*
Mulla on tummansiniset mulkosilmät..*igor* *hymy*
karkki

Posts: 241

#24 • • karkki
tämmöset ruskeet sihrusilmäthä nää on....ja kyllä ne tummat silmät miulta helpoite saa polvetki heikoiks*plur**sydän*

ja oon aina ollu vähä kateelline iso silmäsille 8) ku omat on nii pienet*iloinen*
karkki

Posts: 241

#25 • • karkki

*Tintti*:
Mulla on tummansiniset mulkosilmät..*igor* *hymy*



ihanat mulkosilmät onki *pihkassa*
Karvinen

Posts: 699

#26 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Mulla myös vaihtelee... yleensä on meren siniset... aina krapulassa suihkun jälkeen ne on kirkkaan vihreet... jaix!

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Howdy

Posts: 7,955

#27 • • Howdy Oldie
Meitsi diggaa semmosista pikimustista nappisilmistä *vink*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#28 • • Marianne Guest
Mulla itsellä on tällaset vihreet kissasimmut *räps* *räps*. Yleensä ensimmäinen asia mihin miehessä kiinnitän huomiota on just silmät, tykkään jos on sellaset vaaleen siniset tai vihreät ja persoonallisen muotoiset*vink*
Avatar
#29 • • ALIEN Guest
hei tämmöisestä olisi voinut samalla tehdä gallupin ;)
Avatar
#30 • • pipa Guest
hopeet tai punaset joskus keltaset..*justjoo*
MaSari

Posts: 1,986

#32 • • MaSari space jammer
Fyysisesti vihkeenrusket simmut mut psyykkiksesti oon kyl aika sinislmänen.. *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Sinza

Posts: 2,227

#33 • • Sinza
Silmieni oikea väri on siniharmaa, mutta värillisiä piilareita on ollut käytössä sinisiä, vihreitä ja ruskeita. Mielestäni ihanin silmien väri - etenkin vastakkaisella sukupuolella on ruskea *sydän**pihkassa*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#34 • • Nancy Guest
hienoin kuvaus mun silmistäni tulee ehkä exältä...hän sano mulle yks kerta et mul on fantasiameren siniset silmät...*plur* ja sellaset ne vähän onki...vihertävän siniset..Haluisin saada ihan kokonaan valkoset piilarit, ne olis niiiiin hienot... *pahis*
anthocyan

Posts: 1,511

#35 • • anthocyan Kohti valoa...
Vihreät...ja aavistus muita värejä, kuten keltaista ja sinistä...
*jiihaa*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

tuitui

Posts: 1,258

#36 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
mul o oliivinvihreet silmät o_O

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

Toykio

Posts: 294

#37 • • Toykio
Sekolaisia värejä löytyy omasta silmästä, jos tarkasti katsoo, mutta aika harmaan siniset ne yleisesti on...

Muuten ei ole silmävärimieltymyksiä muille...kunhan muuten katse puhuttelee!*vink*

Ehkä itselle olis kiva koklia joskus ruskeita silmiä...
Uhuu

Posts: 844

#38 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
omat silmät on vihreät... sellaiset aika tummanvihreät...

jäänsiniset silmät aina saa sydämen heittämään volttia silleen jännästi.
olen tehnyt omaa tutkimusta ja ollut huomaavinani, että miehillä vihreät silmät on aika harvinaiset. mut sit kun miehellä on vihreät silmät, niin ne on aikas namut!!

-suosilmäuhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Kanelli

Posts: 191

#39 • • Kanelli kesyttämätön
ruskeat nappisilmät kuulemma omaan... Useimmiten ne ovat vieläpä ilkikurisetkin.. *lmao*

--
...she can be all four seasons in one day.

Avatar
#40 • • pia^^ Guest
Omat on periaattees vihreet mutt niis on kaikkii muitki värei *ding*

Ihanimmat silmat on sellasset korallin vihreet tai sit jotkut tosi erikoisen väriset, mut niiden pitää sopii kantajalleen.