Hallmark Easter Smash 9.4.2004 @ Helsinki

169 posts, 9 pages, 30,451 views

Avatar
#101 • • ALIEN Guest
vitun vittu sanon minä!
Joken setin missasin saatana”

eka hesarilla ihan täydellinen ilta tiedossa frendien kaa, ilmaisine juomineen ja hotellihuonekin yläkerrasta ja sit päättää lähteä halluihin näkee omaa kultaansa niin johan meni ristiin ja se olikin lähtenyt sieltä. Ei voinut edes nauttia tabin setistä... Noh, kiva ilta enivei kiitos Kidi etc, Heli ja tietty siat! *vink*
purrr-

Posts: 577

#102 • • purrr- naked chef
En voi muuta kuin olla samaa mieltä kaiken ihqplurhehkutuksen kanssa. Musiikki oli NIIIIN hyvää ja bileet NIIIN kivat. Ilta meni ihan hirmuisen nopeasti, neljä tuli aivan liian aikaisin.

Kiitos mun beibiseuralle, äm ja anskuli teidän kanssa lähtiessä se on kyllä aina hyvät bileet *plur*

Kiitos myös muille kavereille ja juttuseuralaisille. Ilta oli juuri sopivassa suhteessa tanssimista, jutustelua ja yleistä riehuntaa.

Löydetty: säären pinnalta ISO ja KIPEÄ mustelma. Saanko pitää? *nauru*
Catfight! Catfight! *nauru* Pahoitteluni niille joilla on takapuolessaan kipeitä kohtia nipistysteni takia.

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Arctic Mystery

Posts: 80

#103 • • Arctic Mystery
Aivan sairaan maukkaat bileet...!!!!!!!*aplodit**jiihaa*

Joken soittamat kiksu raidat sai kyl jalat ihan hapoille ja äänen käheäksi..=))))

*sydän**sydän*WILLIAM ORBIT....*sydän**sydän*
Avatar
#104 • • Fanatic Guest
Joo oli kivat pirskeet ja kaikkee...ehkä jos musiikista sanois niin vois iltaan myöten ehkä vähän tulla nopeampaa musiikkia että pysyis paremmin hereillä*hymy*
mutta paikkana maestro toimi paremmin ku hesperia.
toivottavasti halluja vielä voi pitää useammin samassa paikassa, siellä riittää tilaa KaIkKiLLe!!!*nauru*--...

pojot= 9-.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#105 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
maestro on kyllä niin ykköspaikka! Ja hallmark para klubi koskaan! siellä ei mätännyt kyllä yhtään mikään mielestäni *jiihaa* Ja taas sai tutustua kaikkiin ihaniin uusiin ihmisiin :)

Näytin varmaan ihan elmo kiksukoneelta kun tabi soitti super8:n alban *plur* Niin ja olin aika täpinoissäni kun Jokke soitti footprintin disco citizensin *ding*

[muokattu 10.4.2004 13:01]

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

äm

Posts: 2,376

#106 • • äm

purrr-:
Kiitos mun beibiseuralle, äm ja anskuli teidän kanssa lähtiessä se on kyllä aina hyvät bileet *plur*


Rairairairai *nauru* Joo, meillä oli kuulemma hauskaa.

Aina välillä tulee mieleen, että jos vaikka joskus olisin selvinpäin bileissä, mutta sitten toisaalta... En olisi yhtä hurmaava kuin esim. eilen *nauru**känni*

Oli älyttömän kivaa! Siitä kiitos kaikille hauskoille tyypeille, jotka olivat fiiliksissäni mukana.

Maestron lattia on kyllä yliveto. Ja jotenkin kaikki tuntui vaan toimivan: baaritiskille, vessaan ja taksiin ei tarvinnut jonottaa hetkeäkään. Kahta en vaihda. Toinen on Turun Sinappi ja toinen on Hallmark *sydän*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#107 • • CryOniC Guest
Aaaaaiiiiihhhh...mitkä bileet*jiihaa**sydän**plur*...niin hyvä meno!!!!!
Ihania ihmisiä...ja paljoooon stydii musaa*sydän**sydän**sydän*
m.gee

Posts: 235

#108 • • m.gee
*sydän*b]HALLMARK[/b]*sydän* ihan mahtavaa oli taas!!!tätä lisää!!!*sydän**sydän*

--
Jotkut laittavat koukkuunsa niin suuren syötin,ettei se mahdu yhteenkään suuhun....

Pablo

Posts: 1,875

#109 • • Pablo
Todella mukavaa oli. Paikka oli todella hieno ja porukkaa oli tarpeeksi. batterykossu maksoi 7 euroa - hieman kallista mutta ei se menoa haitannut! Tanssijalka ei oikein kyllä noussut - tuli sen verran reilut pohjat otettua! :)
styrOx

Posts: 485

#110 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
joo hyvät pileet oli mut taaaas kerran ”lipsahti” vähä liikaa kännin puolelle.

positiivisena yllärinä driksun hinta oli laskenu eurolla.

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party &#039;till you die... I stick to my style!

Marjo

Posts: 1,796

#111 • • Marjo pupuTupuna
Kiwaa oli jälleen, *aplodit* vaikka täytyikin lähteä aikaisin töiden takia...*nyyh*
La Petite

Posts: 1,160

#112 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Oli kyllä taas niin kivaa, ihmeellistä tosiaan et nyt on ollut tosi monet tooosi
hyvät bileet ihan pienen ajan sisällä.

Kiitos oceaniasta löytyneille uusille kamuille,
Tony#5 ja David otetaan(han) pian uusiks! *hali*

*iihhih*

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#113 • • Taika Guest
Alkoholin käyttö ei pysynyt oikein hallinnassa joten musiikista ei ole oikein mitään sanottavaa.
Mut oli mulla ihan kivaa.
Tai niin mulle kerrottiin.
Garo

Posts: 446

#114 • • Garo #jake
Aivan uskomattoman upeat bileet *sydän**sydän**sydän*

Musiikki toimi, varsinkin Joken setti iski täysillä, ja tabin tykitys sai kaipaamaan kotiinjäänyttä juustohöylää. Uudestaan! ja pian!

- garo
aurinko

Posts: 895

#115 • • aurinko mustikkainen noitanainen
joo mullakin oli kivaa *hih*

niin luulen..*ding*

Mut kiitos kaikille kivoille *hali* *pus*

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Avatar
#116 • • Cera Guest
NO OKEI MÄKIN VATSTAAN KUN MUN TYTÖKIN ÖLÖÖLÖLÖLÖ

Oli kivaa. Hyvät bileet. Kiitti vaan.
antiguru

Posts: 39

#117 • • antiguru

Saara:
Oli taas niin hauskaa et oksat pois *sydän*



Yhdyn tähän. *plur*

--
--and we take the breaks of--

darz

Posts: 1,127

#118 • • darz
Pirun kivaa oli...*joo* Jokke veti kyl aika legendaarisiksi kehkeytyneitä biisejä huh *sydän* Mutta todella kivaa oli
Tyeicha

Posts: 5,807

#119 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
*plur* oih.. kylläpäs oli taas kivat bileet ja hyvää musaa. meno oli välillä kyl sellasta ettei meinannut pupunkorvat pysyy perässä. kamut/mä oli välillä vähän hukassa, mut tulipahan tutustuttuu uusiin ihmisiin ja tavattuu vanhoja tuttuja enemmän. *hymy* kiitos kivoille tyypeille.

--
-Tyeicha-

Rock-Springbok

Posts: 42

#120 • • Rock-Springbok Team Rainbow!
¡Mahtavat bileet!

Vaikka edelleenkin kaipaan Hesperiaa niin Maestro osoittautui loistavaksi venueksi Hallmarkeille! Hienot tilat, upeaa musaa, alytön biletys, eikä jonoa baaritiskille, kaikki siis tuntui toimivan, paitsi valoa olisi ehkä saanut olla vähemmän.

Lähtiessä oli niiiiiin hyvä fiilis (johtui ehkä monesta juodusta batterykossusta) että taisin jorailla narikkajonossa ja Maestron ulkonakin! *känni* *jiihaa*

Ei siinä vaiheessa todellakaan huvittanut lähteä kotiin niin pakko oli mennä jatkoille Premieriin!

Vaikka harvat oli eksynyt Premiin (ja osa sammuikin heti) niin siellä biletys jatkoi ja kivaa oli! Toivon vaan että jatkossa useampi jaksaisi aamuneljänkin jälkeen bilettää...
*vink* *piis*

--
Vive la diffèrence!