Onko kokemuksia Saksasta?

45 posts, 3 pages, 15,487 views

Avatar
#1 • • assik Guest
Hei, olen kuukauden päästä suuntaamassa Frankfurtiin, onko kukaan vieraillut siellä taikka lähettyvillä? Millainen yöelämä? Onko ikärajat päätä huimaavia? Taitaa tulla siellä juhliminen kalliiksi...toivottavasti ei . Kiitoksia kaikille vastauksista! *hymy*
scobl

Posts: 755

#2 • • scobl
Saksa on kuulemma oikea teknomaa, joten uskon että yöelämää löytyy jokaiselle yölle *hih* Itse en vielä käynyt Saksassa, mutta kun sieltä tulee hyviä esittäjiä sekä settejä niin voin päätellä että musiikin kanssa siellä menee loistavasti *hymy*

--
bred na net

Avatar
#3 • • mimosa Guest
ei oo valitettavasti kokemuksia tuolta frankfurtista, mutta etelä-saksan suunnalla Munchenissä ja Augsburgissa oon biletellyt sekä myöskin Kölnissä.

Munchenin Kunstpark Ost:ssa sijaitsevat Ultraschall ja Natraj Temple tuli käytyä viime vuonna muutamaan otteeseen tsekkaamassa. Temppelissä oli oikeen hulppeaa gooaa ja mukavat dekot sekä minikokoinen ulkopuutarha. Ultraschallissa puolestaan HH & techno meininkiä :)

Augsburgissa tuli käytyä lähinnä Mahagoni Bar:n electro-illoissa sekä semmosessa pienessä technobaarissa, jossa mm. Kai Tracid soitteli oikeen maukkaan setin n. 1 1/2 vuotta takaperin.

Kölnissä käytiin E-Werkissä, joka on jättimäinen tehdashalli jossa yleensä aika poppia meininkiä mutta me satuttiin paikalle vähän erikoisempana iltana. Keskustassa sijaitsevassa Tiefenrausch:ssa oli letkeetä jammailuhousea ja ihania upottavia sohvia ja kivannäköinen sisustus...

lisää raportointia seurannee ensi kesänä.... *hellokitty*
Avatar
#4 • • Lil Tony Guest
Joo se mitä itselläni on kokemuksia Frankfurtista, joka kerta sielä on pikkaisen eri paikoissa bailut eli kannattaa seurata flyereitä, niinkuin joka paikassa. Mut ylivoimaisesti paras deep house klubi on Atan eli Playhouse labelin omistama Robert Johnsson. sen on auki perjantaisin ja lauantaisin...
samassa rakennuksessa talon toisessa päässä on vähän tiukempaa tekno soundia. Kannattaa fiilistellä aamuun Robert Johnssonissa ja mennä jatkamaan sinne
¡ Previous post a couple of years ago !
Mellu-

Posts: 4,006

#5 • • Mellu-
tää tyttö suuntaa hannoverin kylkeen tossa helmikuussa, ja kaipaisin jonkunlaista saittia mistä näkis et onks siel mitää tapahtumia.Vai mites te ootte noi paikat löytäny?

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

anthocyan

Posts: 1,511

#7 • • anthocyan Kohti valoa...
Saksassa ryypätään ainakin himuisesti *nauru* Mut siel on kyl tosi mukavaa ja rentoo porukkaa! *sydän* Ite olin kolmisen vuotta sitten kuukauden Baden- Wurttenbergin osavaltios ja muksaa oli! Nuoret tietää kyl minne kantsii kulkunsa suunnata. *hihu* Ja nekin on todella kohteliaita. Kyl Frankfurtis ainakin menoo löytyy. Kyselet vaan paikallisilta nuorilta. Itse olin sen verran pienes kyläs, et olo meni lepposammaks hengailuks *sydän* Pidä kivaa!

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

T-mu

Posts: 2,980

#8 • • Edited T-mu Läskimooses

anthocyan:
Ite olin kolmisen vuotta sitten kuukauden Baden- Wurttenbergin osavaltios ja muksaa oli!



Samaa settiä. 96 olin Stuttgartissa ja täytyy sanoo et sillä reissulla tuli viimeistää myytyä sielu lopullisesti konemusalle. Ne bileet...*kuolaa**nyyh*
Joskus lähen viel takas.
Mellu-

Posts: 4,006

#9 • • Mellu-
mun tuuril se mesta mihin mennää on täys jotai hevitukka-kuppiloita *uuh*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

antonsonin

Posts: 2,712

#10 • • antonsonin laserpoint.

Mellu-:
mun tuuril se mesta mihin mennää on täys jotai hevitukka-kuppiloita *uuh*



tai sit rähinätenoo ;) hajoot kummiski ;) :DD
hemuz

Posts: 2,178

#11 • • Edited hemuz kätevä emäntä
JOo ryyppäystä ei sinne pääse pakoon ainakaan :D
Mun serkku asuu Berliinissä ja aika villei tarinoita oon kuullu... *vink*
Toivottavasti muuten pääsen ens kesänä lähtemään myös, ainut vaa et mun serkut ei tykkää ihan samasta musasta ku mä :(
Kon-tiki

Posts: 1,936

#12 • • Kon-tiki The Unsinkable
Joo on kokemusta. Tultiin toissa yönä Berliinistä, jossa hinnat ovat halvat, missään ei kuulu kiksua eikä missään näy sedupaikkoja.

Tresorin kuulemma definitiivinen sulkeutumispäivä on 15.4. Kundikaverini kuuli tämän tuttavaltaan, joka soittaa siellä levyjä viikottain. Näitä sulkeutumispäiviä on tullut ja mennyt vuosien mittaan, mutta nyt oli kadun toiselle puolelle ilmaantunut sen verran suuret uudirakennukset, että jospa tällä kertaa.

Tästä linkistä löytyy Berliini mutta myös esim. Hampurin ja Frankfurtin biletiedot.

linkki
zaler

Posts: 1,545

#13 • • zaler e h k i s

Kon-tiki:
Tresorin kuulemma definitiivinen sulkeutumispäivä on 15.4. Kundikaverini kuuli tämän tuttavaltaan, joka soittaa siellä levyjä viikottain. Näitä sulkeutumispäiviä on tullut ja mennyt vuosien mittaan, mutta nyt oli kadun toiselle puolelle ilmaantunut sen verran suuret uudirakennukset, että jospa tällä kertaa.


ei se saa sulkea *grr* ainakaan ennen kesää...

--
let´s eat to the beat!

Individual

Posts: 10,942

#14 • • Individual HYPNO!

zaler:
---
Kon-tiki:
Tresorin kuulemma definitiivinen sulkeutumispäivä on 15.4. Kundikaverini kuuli tämän tuttavaltaan, joka soittaa siellä levyjä viikottain. Näitä sulkeutumispäiviä on tullut ja mennyt vuosien mittaan, mutta nyt oli kadun toiselle puolelle ilmaantunut sen verran suuret uudirakennukset, että jospa tällä kertaa.

---

ei se saa sulkea *grr* ainakaan ennen kesää...



Menee virallisesti sulki juuri tuolloin...

http://www.tresorberlin.com/news/news.pl?id=48
phear

Posts: 804

#15 • • phear <X>
Onhan tuolta kokemusta. :)

Frankfurtissa on ihan mukavia klubeja. Suurin osa isoista on lähinnä "black music" (saksalaisten typerä termi hiphopille/rnb:lle) paikkoja. Teknoklubeja (siis todellakin tekno) on aikalailla, isompia vähän, pienempiä paljon. Flaboista selviää parhaiten tosiaan, missä on milloinkin mitäkin.

Mielestäni mielenkiintoisin on legendaarinen metroklubi U-60311 (tjsp), musa on aika laidasta laitaan.

En tiedä onko Sven Väth jo saanut uuden Cocoonclubin valmiiksi, mutta jos on, kannattaa siellä käväistä jo ihan sisustusarkkitehtuurin puolesta. :)

Tuolta löytyy kohtalaisesti infoa: http://www.party.de/

Ja vielä muistutukseksi: kännin välttäminen saksanmaalla käy työstä. ;)
Kon-tiki

Posts: 1,936

#16 • • Kon-tiki The Unsinkable
Kyllä on Frankfurtin Cocoon auki. En ole itse käynyt, mutta sivut ovat mahtavat:

linkki

Ibizan Cocoonissa olen käynyt ja onhan Amnesia mahtava areena, mutta Cocoonille varta vasten tehdyn mestan täytyy kai olla vielä jotain aivan muuta...

En ole käynyt Frankfurtissa ylipäätään, mutta eräs ystäväni on opiskellut/työskennellyt/lomaillut siellä. U60311:stä kandee huomata, että laittaa päälle normaalin bileasun eikä mitään pilveä (mutta toki vain Saksassa!!) polttelevan taiteilijarentun asua. Muuten voi kaksmetrinen poke takertua kauluksiin ja evätä sisäänpääsyn *pahis*
op-

Posts: 197

#17 • • Edited op- Negis

Kon-tiki:
En ole käynyt Frankfurtissa ylipäätään, mutta eräs ystäväni on opiskellut/työskennellyt/lomaillut siellä. U60311:stä kandee huomata, että laittaa päälle normaalin bileasun eikä mitään pilveä (mutta toki vain Saksassa!!) polttelevan taiteilijarentun asua. Muuten voi kaksmetrinen poke takertua kauluksiin ja evätä sisäänpääsyn *pahis*



Et taida kuitenkaan tarkoittaa bilevaatteilla kiksukarva/Cyberdog -linjaa? Ihan perus farkku ja T-Paita -setti on jees (onneksi) ja jos haluaa olla todella katu-uskottava niin kandee ottaa mallia hra Raumschmierestä. Et siitä vaan takatukkaa kasvattamaan.. :D
hrdkvr

Posts: 3,929

#18 • • hrdkvr KURGO
viikonloppureissulla berlinissä olin vuosi sitten
tiukka aikataulu

pe: illallinen
la: vaate ja levy shoppailut +tresor
su: nähtävyydet+ museot

--
-keep it hard-

Mellu-

Posts: 4,006

#19 • • Mellu-
hamburgissa näköjää joko taloo tai teknoo luvassa ... *nyyh* ei ole polkkaa

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

op-

Posts: 197

#20 • • Edited op- Negis
Viime viikonvaihteen 5 Tage Wochenende:

ke:
-> Berliiniin

ke-to:
Ghostly intl. and Spectral tour (mm. Matthew Dear) @ Kinzo

to-pe:
Luciano jne. @ Pfefferbank

pe-la:
Transmediale päättärit (mm. Raumschmiere) @ Maria
Kompaktorama @ Berghain

la-su:
Kotibileet
Deep @ UG

su-ma:
Gegenkultur - Rebellen der Stadt @ Sage
Aamupäivä-ug @ Jossain Friedrichscheinissa

ma:
-> Poies

kävi kyllä hieman kunnolle, mut hauskaa oli jälleen :)