Ostetaan opiskelumotivaatiota

193 posts, 10 pages, 40,320 views

Panfobia

Posts: 521

#101 • • Panfobia
Lightsi:

ruotsinkielen taito ois hakusessa



Täältä löytys, yo-kirjotuksissa e [osuva kirjain, hehheh *pelle*]. Voisin vaikka vuokrata kunnes itellä alkaa taas ruotsin opiskelu. Siihen onneks on vielä aikaa... *iloinen*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#102 • • Panfobia
Avernian:


Ei mullakaan mitään luentoja vastaan.... mutta kotona idlaan mielummin *klubitus*essa kuin teen laskaritehtäviä-*vink*



Mä taas en jaksais istumalihaksiani kuluttaa luennoilla millään. *eiei* Kotona sit taas käytän suurimman osan ajastani koulutehtävien tekemiseen ja useimmiten vielä ihan mielelläni (outo..?). En kylläkään paljon aikaa vietä kotona... *hih*

--
*sydän*

Avatar
#103 • • Kirsikka Guest
Mua alkaa pikkasen ahdistaa taas opiskelumotivaaton puute.. enää puuttuu 8 kurssia ja yhet kirjotukset ja nyt on alkanut homma taas vähän luisua näpeistä.. oivoi *justjoo*
HzO

Posts: 266

#104 • • HzO 9mm burana auttaa
avernian: mä en tajua edes tota sun ainetta mut oli mullakin jotai tenttei viime viikol ei menny hyvin ja mulla olis huomen joku pikku koe mutta ei sitä millään jaksa lukea *iloinen*


voi vee että ihminen on tyhmä mieti sekin aika mitä täällä ollaan ni jos lukis vaikka jotain ni voi vee et oltais viisaita ja ehkä komeita*justjoo*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

MonkeyMan

Posts: 140

#105 • • MonkeyMan tHe ApiNa
30/kg tai kampanja hintaan 200/10kg,mutta odota,jos tilaat viiden minuutin sisällä saat myös kaupan päälle pinkokämppiksen erikoishintaan 30/kg,mutta älä vielä mene,jos soitat heti saat kaiken tämän lisäksi ammatin ilman mitään lisä opintoja...ja kaikki tämä uskomattomaan hintaan nimittäin vain vaivaiset 3200+postituskulut,kaveri painaa 100 ja motivaatio 10 + pakkausmateriaali ja säilöntä aineet &happijärjestelmä,yhteispaino 1675kg eli hinta on sillon 5/kg/paketti sisämaan liikenteesä eli 1675x5=8375

eli: 8375+3200=11575+puhelusta johtuneet ppm,pvm,puh,phu,ppmp,mdmd,mdma,dna,tnt maksut yht2/min puh.kest.yht.n.27,56min. pannaa kaveri hintaan,60 puhelusta.

summa on:11635 pannaa sekin kaveri hintaan 12,000 ...

tehdäänkö kaupat?soita heti jos tehdään...tai lähetä mulle sähköpostia jollonka säästät60,mieti mikä tarjous!!!!

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

MonkeyMan

Posts: 140

#106 • • MonkeyMan tHe ApiNa
Avernian:


No jos 12k pamahtais ammatti päähän niin kyllä sen voisi maksaakin...



annanko tilinumeron minne voit siirtä rahat???*vink*

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

Avatar
#107 • • tuntematon Guest
Hahhaa... tentit ohi *plur*
Duris

Posts: 677

#108 • • Duris lil L
Nyt tarttis kyl vähän opiskelumotivaatiota
tenttiviikko loppu just, mut huhhuh että noi jaksaa pistää koko ajan uutta projektia ja työtä nenän eteen.
Kaikki aika kuluu tääl koulussa nykyään
tälläkin hetkellä istuskelen tääl tietsikkaluokassa ja ootan et kotiin menevä bussi lähtis.
Tahtois takas jonneki lukioon kun siel ei tarttenu tehä mitään,tääl pitäis opiskella...ankeeta *nauru*

ois ees lomaa jossain välis

--
*pupu*

Avatar
#109 • • Kirsikka Guest
Mä voisin kanssa lainata joltain vähän tota ruotsinkielentaitoa.. tässä jaksossa 1 ja ens jaksossa 2 kurssia ruotsia.. *voiei*
anqqa

Posts: 4,034

#110 • • anqqa tirehtööri
ostoskanava -> häröily

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

¡ Previous post about a year ago !
zari

Posts: 716

#111 • • zari Team Tamppaajat
Hei mulle ja !

nimim. 5 viikkoa ollut koulussa ja joka viikko lintsannu ainakin muutaman tunnin *eiei*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Lallu

Posts: 356

#112 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.

zari:
Hei mulle ja !

nimim. 5 viikkoa ollut koulussa ja joka viikko lintsannu ainakin muutaman tunnin *eiei*

Yhdyn edelliseen...nytkin koko alkuviikko koulusta pois, kun ei vaan kiinnosta... ja jos joku päivä siel istun ni seki on hyväl säkäl korkeintaan 4 tuntii....*ding* tää klubbaris oleilu ei ainakaan paranna mun motivaatiota päinvastoin!!!! *hmph*
Sir Paramount

Posts: 383

#113 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
mä voisin ostaa takas ne opiskeluvuodet jotka vietin ihan muuta kuin opiskellen. Nyt motivaatiota riittää, mutta on aika turhan kiire saada paperit ulos määräaikaan mennessä. *poks*

--
Suits you, Sir!

Optik

Posts: 1,691

#114 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tätä laatua tarvitsisin juuri nyt, ja paljon!

Esseet, raportit ja kaikki kasaantuu isoksi pinoksi ja koko ajan tulee lisää *poks*

yhteen vaivaiseen 2 OV kurssiin pitäisi kirjoittaa 5 erillistä kirjallista selostusta jotka voisi selostaa muutamalla lauseella pääpiirteissään..

Ohjelmistotuotannon lopputyön raporttiin pitäs naputella n. 15-20 sivua..

Ja tämä on vasta alkua *eiei*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#115 • • ALIEN Guest
Esitelmiä esim. joistain esseistä on mielestäni hyvä pitää yksin tai joillekin tutuille, koska se tuo itsevarmuutta sit luokan edessä ja muutenkin pystyy paremmin syventymään kyseessä olevaan aiheeseen.
Verano

Posts: 4,649

#116 • • Verano Merituuli
eikö tää voisi olla myydään opiskelumotivaatiota -topsu!!!??!!??

ja samalla voisin tilata muutenkin roppakaupalla tulevaisuus-motivaatiota. on noi kaikennäköset motivaatiot hiukka kadoksissa. kemutus-motivaatiota toki löytyy...
Verottaja

Posts: 1,174

#117 • • Verottaja no-life / luuviulu
Minulla olisi myös tarvetta opiskelumotivaatiolle.
Oon lusmunnu koulusta viimisen kolmen kuukauden aikan enemmän,
ku koko aikaisempana opiskeluaikana yhteensä (ala-asteelta asti). *eiei*
Ja tehtävät jätän aina viimiseen iltaan, kun ei vaan pysty ajoissa
tekemään. *släp*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Grizzley

Posts: 2,893

#118 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Henk koht toimi aika hyvin kun olin opiskeluaikana yhen kesän purkutyömaalla duunissa...kaheksan tuntia piikkaamista paineporalla nosti kummasti opiskelumotivaatiota *hikoil*

--
Signature summarily executed for treason

Verano

Posts: 4,649

#119 • • Verano Merituuli
en mä nyt ihan heti voi alkaa opiskeluun panostamaan ku duunis oon. mut sit ois kyl tarkotus mennä kuuntelee luentoa elämän kehityksen varhaisvaiheista; akritarkeista, syanobakteereista yms veijareista. niin että se on kyllä mielenkiintosta =)
mut jos mayah haluut pari raporttia kirjottaa mun puolesta niin :D

opiskelumotivaatiota nostas kummasti jos tältä alalta ois jotain käytännön mahiksia saada ihan duuniakin, ja palkallista sellasta vielä, että pysys leivän syrjässä kiinni...
Fucking Nobody

Posts: 393

#120 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

mayah:
Älkää miettikö, alkakaa tekemään! Nyt HETI!



*aplodit*

Juuri näin!