nickit

511 posts, 26 pages, 216,490 views

dj SäPi

Posts: 57

#381 • • dj SäPi Team FFF, allstars
säälipillua, tiätty

--
Power to the people
Reclaim the streets
Team FFF infinity

juiceQ

Posts: 772

#382 • • juiceQ Fuck The Melody
kaverin valokuvasarjakuvasta lainatun hahmon nimi lyhennettynä ja Q kirjain perään koska pelkkä juice oli täällä jo varattuna...aamen
jeesboks

Posts: 4,064

#384 • • jeesboks p u p u
monta monta vuotta sitten sisäpiiri läpästä syntynyt...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Jutu

Posts: 3,054

#385 • • Jutu Blondi
Mun vanhempieni antama lempinimi joka on sitten siirtynyt kavereidenkin käyttöön. Minusta tuo on aika lälly nimi, mutta se on sopivan lyhyt ja ytimekäs.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

darkfr

Posts: 232

#386 • • darkfr d:play
tais olla joskus 7-8 vuotta sitten diabloa netissä pelaillessa kun tuli päähäni nikki "darkfrost".
se sit pyöri jonkun aikaa, ja kun myöhemmin olin aloittanut pelailemaan muuan toista peliä nimeltä tribes ja tuntui vähän kömpelöltä toi nick niin sitten se lyheni darkfr:ään mikä nyt on ollu joku viis vuotta mulla (vaiks välillä oon kyl häröilly vaikka minkänäkösel nikil).

kaikkein hauskinta täs varmaan on se et porukka on joskus tullu kyselee jossain foorumeilla/pelin chatissä et oonko ranskast. sit jossai vaihees keksi joku vääntää tosta käännöksen "darkfucker", mikä nostaa joskus hymyn huulille *iloinen*

--
4/4

perhosnei

Posts: 85

#387 • • perhosnei siivellinen
staRcloud (joskus oli *siivellinen* perässä ja ihmiset kyseli miksi oon siveellinen? täh?), perhosneito, perhosnei

en mä osaa sanoa mistä noi tulee.. taisin matkia kaveria ton "cloud"in kaa kun se tykkäsi kovin pilvistä. sitten joskus vielä paljon teinimpänä tahdoin olla rokkistara. hmm.. mun repussa luki *wannaberockstar* öyh.. R vaan näyttää isona paremmalta.

perhosneito siitä kun rakastan perhosia. :) pienenä leikin olevani perhonen ja lentelin perhosensiipimäiset hihat liehuen pitkin kesää. perhosnei on arvotuksellisempi ja muutenkin se lyhenisi irkissä noin..
A-E

Posts: 528

#388 • • A-E Detroit Techno Militia
A-E tulee kaksiosaisen etunimen ensimmäisistä kirjaimista joten mun nickin takana ei ole mitään erikoista tarinaa.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

joun

Posts: 425

#389 • • joun People want to be needed
Joskus nuorempana innostuin matrixista (tosin onhan se edelleenki mielestäni älyttömän hyvä leffa) ja siitä Dozerin kautta väänsin tän. Aluks oli doze, mut se oli jossain vaiheessa ircissä varattu ja vaihdoin sitte nykyiseen. Nykyään kyl tekis mieli vaihtaa, mut ei oikein keksi minkälaiseen.

--
Im happy only when Im busy

Infinitee

Posts: 272

#390 • • Infinitee
Tämä on yks dnb tuottaja kaksikko...kuulostaa vaan hyvältä.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#391 • • Aziz Combat Fighter

ASP, 14.1.2005 20:58:
Jouduin vaihtaa omaa nickiäni vähän aikaa sitten (aikaisempi zatech oli za(ven. for something) ja tech(technology/techno)), koska joku afrikkalainen design yritys oli ottanut nickini nimekseen *nyyh* tykkäsin paljon edellisestä *uuh* .....

NYKYINEN:
Olen hengaillut IRC kanavalla EF netiss, jossa ihmiset tykkää atmospheric dnb:stä.
Sitten yks tyyppi nähtyään kuviani sanoi, että näytän atmo punkilt. *hihu*

Alunperin olinkin AtmoPunk ja sitten vain lyhensin klubbarissa AP:ks. IRC:issä olen kuitenkin vieläkin AtmoPunk. *hih*



ASP on yritys, joka valmistaa teleskooppipatukoita :P

Niitä kutsutaan tuttavallisesti aspeiks
soulsaw

Posts: 444

#392 • • Edited soulsaw 1.0

ASP on yritys, joka valmistaa teleskooppipatukoita :P






Niino luulen etten pahemmin liity teleskooppipatukoihin *uuh*

--
_____

ee102

Posts: 775

#393 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
En mä tiiä, piti vaan keksiä nick, jota ei oo kellään muulla ainakaan. En edes muista, millä perusteella oikeestaan laitoin ton yhdistelmän. Nuo e:t tulee kyllä mun nimestä, ja laitoin niitä kaks kai vaan että näyttäs paremmalta mun silmissä. *iihhih* En kyllä tosiaan muista. Tuohon numeroyhdistelmään taas törmäsin muutamassa erityistilanteessa, ja siks kai lisäsin sen siihen. Pelkkä ee ois ollu liian tavallinen.

- vanki ee102 -
sapeli

Posts: 11,768

#394 • • sapeli jokukukamikä?

ASP, 8.4.2005 19:39:
Niino luulen etten pahemmin liity teleskooppipatukoihin *uuh*



OT: onpas muuten hassu sana. Tele skoop pipa tukka *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#395 • • Edited Aziz Combat Fighter

ASP, 8.4.2005 19:39:
---
ASP on yritys, joka valmistaa teleskooppipatukoita :P
---





Niino luulen etten pahemmin liity teleskooppipatukoihin *uuh*

Ghost

Posts: 199

#396 • • Ghost MetroHeikki/Akateeminen Natsi
Alunperin piti olla Tanith Ghost mut päädyin lyhempään ja nyt se on kaikilla
mahd. foorumeilla on sama........

--
I scream, You scream..
We both screamed for Ice cream..
-Billy Kincind

Femi

Posts: 651

#397 • • Femi
Jonkun verran espanjaa lukeneena ihastuin sanaan tuyo nimimerkkinä. Suomeksi se on "sinun" *sydän*
coco

Posts: 172

#398 • • coco hifipanda

Tuyo, 8.4.2005 22:34:
Jonkun verran espanjaa lukeneena ihastuin sanaan tuyo nimimerkkinä. Suomeksi se on "sinun" *sydän*



minun :O :O ?? :O oij, kiitos!


"coco", mm.. ^^'
popsin aika paljon coco popseja, aikoinaan.
ja kun "kahvipannu" ei mahtunu ircnettiin kokonaisena niin
luonnollisesti sitä oltiin aluksi cocopannuja ja lopulta cocoja.
Femi

Posts: 651

#399 • • Femi


minun :O :O ?? :O oij, kiitos!





*justjoo**hih*
neppu*

Posts: 111

#400 • • neppu* Neppu
Monimutkanen juttu..

Oikee nimi on Henrietta, ja koska kukaan ei jaksa sitä sanoa, siitä tuli Netta ja Netasta muotoutu ties minkälaisia muunnoksia mut sitten Neppu vakiintui lempinimen lempinimenä. Sit lisäsin huvikseni tähden tonne perään...