nickit

511 posts, 26 pages, 216,515 views

Tyly

Posts: 908

#182 • • Tyly
Hmm.... siitä on aikaa jo kun tää tuli otettua... Kai se lähti kun koulussa tuli koneella oltua lukiossa ja sitten kun koulu sattui olemaan tyly niin sitten tuli otettua se...
Toinen mistä tämä on peräisin on tietenkin kun tappopeleissä pitää olla kovaa poikaa ja nicinkin se pitää kertoa (varsinkin pikkupoikana) niin sitten tyly johon vois hyvin liittää tylt-tappaja tai vastaavaa kuulosti silloin joskus tosi hienolta...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Winde

Posts: 336

#183 • • Winde Tuuli
Panda nimike sai alkunsa noin puoltoista vuotta sitten. Olimme kaverini kanssa käyneet ottamassa tatuoinnit ja pitihän niille sitten keksiä nimet. Minulla on pieni kissantassu alaselässä. Jostain kumman syystä alitajunnastani pompahti nimi panda tatuoinnilleni. Ehkä siksi että tatuointi on valkomusta. No sitten leikilläni aloin kutsua itseäni dj pandaksi, mutta kyseinen artistinimi on käytössä joten keksin dj:n tilalle miss-nimikkeen ja näin syntyi nicki MissPanda *plur*
OverDose

Posts: 1,714

#184 • • OverDose Team Emmätajuu
Enpä ees muista.

Tosin ei kyl ees mikään fiksu keksinty tuo nikki ollut. Aina ollaan leimaamassa narkkariks tai muuks sienen syöjäks.. *poks**eiei**blush*

--
Once Upon a Time...

Elsa F

Posts: 2,763

#185 • • Elsa F Koululainen :)

OverDose:
Enpä ees muista.

Tosin ei kyl ees mikään fiksu keksinty tuo nikki ollut. Aina ollaan leimaamassa narkkariks tai muuks sienen syöjäks.. *poks**eiei**blush*



Niinno...siihen toi Nick ajatukset jotenkin kummasti johtaa...*ding*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Sallakat

Posts: 2,220

#186 • • Sallakat jungle, baby !
täällähän minä olen ihan omalla nickilläni eli omalla nimelläni, mutta irccaan yleensä täysin liian_nopeasti_randomina valitulla nickillä: LisaPinUp *hymy* se nyt juontaa juurensa luultavast,i muistaakseni siitä että piti just nopeasti keksiä nicki ja tuli mieleen entinen biletys ”teemabiisini”, oikean Lisa Pin-upin tekemä ”biggest baddest mutha” *iloinen*
SneakerTweaker

Posts: 24

#187 • • SneakerTweaker don't mess with uppers without landing gear
Mun nicki perustuu puhtaasti synteettiseen orgaaniseen kemiaan mutta mitäpä moni teistä siitä ymmärtäisi...

--
Egon koko on verrattavissa pupillien kokoon...

cheat

Posts: 796

#188 • • cheat
ei oikeastaan liity mihinkään mitenkään, ei ainakaan käytöksen mukaan ansaittu nicki, tai miten sen kukin haluaa ajatella.
mitään järkkevää syytä tai selitystä ei ole.*justjoo*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

QB

Posts: 392

#189 • • QB huora ja madonna.
niin, QB=QualityBitch - mikäpä muu sopisi tällaisen laatunartun nickiksi! *hih* jostain bileistä se on kai saanut alkunsa vuosia sitten... *ei tarkkaan muista* ja jotkut harvat ja valitut kutsuvat minua sillä nimellä oikeassa elämässäkin.
QB ei siis ole quarter back (kuten jotkut ovat luulleet), vaikka pelinrakentaminen on silloin tällöin ihan lystiä... *vink*

--
The world is a tragedy to those who feel, but a comedy to those who think.
-Horace Walpole-

muksu

Posts: 563

#190 • • muksu LAPANEN
Jaa-a, Muksu on tempastu joskus vuosia sitten sellasesta Valion mainos julisteesta jossa oli söpö piirretty pupujussi(muksu nimeltään siis). Ilmeisesti joku ipanoiden pöperö mainos..!
Syytä siihen miks siitä tuli mun lempinimi en kyllä enään muista.. Sen aikanen ”bestis” -kamu oli sieppo ja mä olin muksu..*nauru* Pitääpä ihan kysästä jos ”sieppo” muistaa nää meiän nimien juuret..*nauru*

Ehkä se on tää mun iki-mukeromainen käytös syynä..*täh**justjoo**nauru*

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

bansq

Posts: 931

#191 • • bansq leftfield winger.
banaanasta lähetty muokkaamaan kovasti ympäristöystävällistä ja tekotaiteellista versiota, ja se oli pakko saada viiteen kirjaimeen. lisäks kovasti oon ilonen tosta bq-väännelmästä, kun se on samanlainen ylösalasinki *hih*

--
plip goes on.

temas

Posts: 33

#192 • • temas känniääliö
Alunperin kun joskus nickiä tarvitsin tuli The Stoan (stoalainen) lukion ekaluokan jostain historian kurssista koska olen/olin hyvin samankailtainen kuin stoalaiset. Siitä välillä oli myös hieman lyhennetty Stoan, joskus Stone. Ne kuitenkin olivat niin yleisiä joten ensimäinen irc-nick oli Kyoshi. Tuli eräästä web-sivusta jonka jätin kesken. Muistaakseni etsin japaniksi jotain oppisetää, esi-isää tai vast. Kaverini joka jonkun verran japania osaa, sanoi että se voisi tarkoittaa mm. maailmojen tuhoajaa riippuen kirjoitusasusta.

Päädyin sitten yksinkertaisempaan: temas. Aika usein kummini sanoi minua temakseksi lapsena. Tyypillisesti ”Mitäs temas?” Johtunee kastenimestäni Tuomo. Ja onpa aika moni opettaja sanonut Tuomakseksikin... *hymy*
Virtahepo

Posts: 4

#193 • • Virtahepo Virtahepo
Katsoin televisiosta jotain dokumenttiä afrikasta ja katselin kun virtahevot mellesti joessa ja mietin mielessäni että onpa hassun näköisiä olentoja ja koin tietynlaista ykseyttä tuolle harmoniselle törähtelylle. siitä se kaikki sitten lähti.

--
-TT-

jansq

Posts: 197

#194 • • jansq Team Emmätajuu
Ihan omasta (jo lapsuusajan) lempinimestä lyhennetty laiskan immeisen versio... ei kovin mielikuvituksekas mutta näppärä *hymy* Tosin aika moneen samantyyliseen törmäilee nykyään...

--
loud music is good for you

fadeout

Posts: 171

#195 • • fadeout NoStatus
Musiikki termistä joskus repäisin ”repeat and fade out”

Enpä ole toista mokomaa nähnyt *heiii*

[muokattu 1.10.2003 15:36]

[muokattu 1.10.2003 15:37]

--
tamppauskone - se olen minä

Tetsu

Posts: 688

#196 • • Tetsu Naksutohtori
Noh LostSoul tulee itseasiasta yhdesta minun monista sarjakuvaprojekteista. Muita vaihtoehtoja oli tietenkin joistan omista kirjoitelmista esim SoulSniper, Liquid Lightning, Digital Shockwaves tai Lianora Beró jne.. *iloinen*
Dalifemme

Posts: 1,629

#197 • • Dalifemme Dementia simplex
Noh..Diggaan mielettömästi Salvador Dalin taiteesta,olen naispuolinen henkilö ja synt. 1977.
Tadaaaaa!! *hahjust*
Orfeus

Posts: 5,872

#198 • • Orfeus
”Orfeus on taitava musikantti, koko luomakunta kerääntyy häntä kuulemaan. Hän lumoaa soitollaan jopa kuoleman valtakunnan” *pahis*

Entinen nicci eli Spirit oli amisläppä*iihhih*

[muokattu 1.10.2003 16:56]
Avatar
#199 • • yana Guest

pellesnopp:
snoppi nykyää!



vaan kuinka kauan ;) veikkaan: 6h
Sinza

Posts: 2,227

#200 • • Sinza
Mun nicki on kavereiden mulle keksimä lempinimi.. *plur*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*