miten päin seisot suihkussa?

207 posts, 11 pages, 78,805 views

kap-pu

Posts: 1,167

#61 • • kap-pu the amazing suction cup boy
aineet läiskiessä selkä suihkuun päin, huuhdellessa toisin päin. hengatessa istuen risti-istunnassa.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

MonoPussy

Posts: 69

#62 • • MonoPussy Bitch From Hell
Miten päin milloinkin, mutta kivointa oli aikoinaan, ku silloisen poikaystävän kanssa saatettiin maata suihkun lattialla tuntitolkulla (yleensä kankkuspäivänä)... Nykyään onneks on amme, niin ei tartte lattialla maata.. *nauru*

--
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away....

eyeless

Posts: 195

#63 • • eyeless Ebeli siinä missä toinenkin lentaja
istuma-amme... joten saatan joko istua tai hengailla ”alemmalla” tasolla naama suihkuun päin

--
Courageous is the one who will follow only his inner Insights...

Töölön Prinsessa

Posts: 425

#64 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
Ensiks mennään suihkuun naamari kraanasta pois päin , sen jälkeen isketään shampoot päähän, ja sit mennään toistepäin... tietenki

--
Palaillaan*piis**iloinen*

Emulator

Posts: 213

#65 • • Emulator The Lost Soul
riippuu mitä aluetta pesen *vink*

--
<3

Rocka

Posts: 150

#66 • • Rocka
kotona seison naama suihkuun päin.... tai jos meen tulikuumaan suihkuun, niin selkä suihkuun päin, se kestää paremmin kuumaa...
äm

Posts: 2,376

#67 • • äm

marre:
eli siis. eräissä tupareissa syntyi suuri keskustelu (lue: sota) siitä, miten päin suihkussa kuuluu seisoa.


Oli varmaan kivat bileet *justjoo*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

tematsu

Posts: 436

#68 • • tematsu Innovator
hmmm, tänään taisin jopa istua suihkussa *iloinen*

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

nomic

Posts: 4,120

#69 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
väärinpäin... *igor*
Progress

Posts: 955

#70 • • Progress

Kolera:
---
Progress:
niin ja jos tarkkoja ollaan; muna stondixessa. Ja ku tuun pois, ?SE? on jo lerpahtanu...*hih*

---

niin mikä on tämä ”SE” joka on lerpahtanu? mut sul on kuitenki muna stondixes ku ”SE” lerpahtaa jonka jälkee tuut pois vai mite?



Pilkunnussija! *nauru*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

noemi

Posts: 535

#71 • • noemi
Yäks...mä inhoon käyä suihkussa...josseij ois pakko ni en kävis koskaan...

Mut on mulla syytki tähän kammoon. Ekaks; lämmin vesi loppuu aina noin puolivälissä operaatiota, siinäbähän sitten huuhdot samppoota tukasta samalla ko koitat olla muuttumatta jääpuikoks, toiseks; meiän suihkuhuone on jonkun neropatin toimesta kaakeloitu kauttaaltaan kirkuvanoransseilla kaakeleilla, ja kun on sen apaut tunnin ajan (joka multa menee pehkoni pesemiseen) siellä seissyt, on olo kuin huonon tripin jäljiltä...*eiei*

Mutta lopullinen vastaus kysymekseen on: seison suihkussa nenä kohti lattiaa, se sentään on suklaanruskea (muodostaa muuten kivan kontrastin niile seinäkaakeleille) *igor*

--
Oikeutta koneille!

Germitbiili

Posts: 1,070

#72 • • Germitbiili Ihmepoika

Rocka:
kotona seison naama suihkuun päin.... tai jos meen tulikuumaan suihkuun, niin selkä suihkuun päin, se kestää paremmin kuumaa...





Sama......*iloinen*

--
NO SHIT SHERLOCK

Howdy

Posts: 7,955

#73 • • Howdy Oldie
emmäää mihkää suihkuu ikinä pääse .. nukahdan aina vaatteet päällä *hmph*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#74 • • lar@ Guest
Naama suihkuun päin... tai tota riippuu siitä mitä siellä suihkussa teen!*hih*
Avatar
#75 • • *Pepper* Guest
kyllä mä ainakin oon selkäpäin suihkuun!!!
HippaLord

Posts: 451

#76 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4
Käsilläni seisten *justjoo**aplodit*
Toykio

Posts: 294

#77 • • Toykio
Pyörien puhdas tulee!...kylpy*ankka* mukana.
Monoceros

Posts: 98

#78 • • Monoceros -Madson-
Voi Gsus *nauru*
Riippuu vähän suihkusta, toki toki.. *hmph* Täl hetkel joutuu valitettavasti pitään suihkuhanaa kädes, eli oon nassu hanahässäkkää kohti, sit pitää sammuttaa koko vakin' suihku ku häärää shämppöitten ja muiden kans! *hahjust*
Muissa kodeissa sit pääseekin nauttiin suihkuhanan seinäänkiinnittyvyydestä!! *plur*
Yleensä sillonkin nassu hässäköitä kohti, mut aika usein huomaan pyöriväni ympyrää.. Joskus on ihan jees istua lattialla, suihku täysillä ja antaa sen höyryävänkuuman veden vaan tippua päälle!! oih, mä niin meen suihkuun tänää!! *hih*
Kylpyammeeseen haluisin *nyyh* ja *ankka* mukaan!! mut ei oo mishään ammetta.. No isukil on poreamme, mut siel en visiteeraa niin usein et siitä pääsisin nauttiin... *igor* Ostakaa mulle amme?!

--
The scars are only a reminder that the past was real

Jammailija

Posts: 3,224

#79 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Hippa-Hartza:
Käsilläni seisten*justjoo**aplodit*


Tää pitää nähdä*nauru*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Timce

Posts: 5,381

#80 • • Timce
Kun pesen selkää...selinpäin...muuten ”oikeinpäin” ...Meitsin suihkussa tosin ei pysty hirveästi mukavuudenhaluiset ihmiset suihkuttelemaan oli siellä miten päin tahansa. Joillain saattaa olla omakohtaisia kokemuksia...terkkuja :-)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss