Oudot mielihalut ja -teot

430 posts, 22 pages, 203,805 views

extramppa

Posts: 217

#361 • • extramppa hengailija

astaroth, 4.9.2005 19:14:
---

- toisen pitää katsoa televisiota syödessään




*lmao*Ennen ku luin tätä juttua sen enempää, ajattelin tästä lauseesta heti ensimmäisenä, että joku syö telkkaria ja joku toinen katselee vieressä. Se olis ollut aika kumma mielihalu molemmille... Haluta syödä telkkari ja haluta katsoa, kun joku syö telkkarin.*lmao*
iriil

Posts: 371

#362 • • iriil
syödä lihaliemikuutiota kun kokkaan... se on vaan niin hyvää*slurps*
Jupe

Posts: 571

#363 • • Jupe

Jutu, 7.9.2005 01:17:
---
sapeli, 7.9.2005 01:15:
Mulla taas on semmonen pakkomielle että jos kävellään porukalla kaupungilla niin mä aina katon ketä on tulossa vastaan ja väistän niitä, ja jos meitä on enempää kuin kaksi niin mä aina jättäydyn automaattisesti jälkeen ettei vastaantulijoita haittais kun tullaan niin leveenä rintamana *hih* Moon niin *enkeli* *nauru*

---

Jep. Tota mäkin teen joskus, ja välillä kiskon niitä kavereitakin sivumpaan jos ei itse tajuu väistää *nauru*



Ne ei vaan tajua *nauru**släp*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

Disease

Posts: 36

#364 • • Disease Lost mind
Fetajuustoa ja kolaa. Ei tosin välttämättä sekaisin :p
extramppa

Posts: 217

#365 • • extramppa hengailija
Mulla on kumma halu aina halkoa peukalonkynnellä kaikki pienet roskat. Sesaminsiemenet on aivan ykköskivoja haljottavia. Toinen ylikiva on semmonen liima, joka jää kun poistaa esim. jostain lehdestä jonkun näytepakkauksen.*joo*
Kimbou

Posts: 608

#366 • • Kimbou
Yksin kävellessä on monia juttuja joita teen ja jotka häiritsee välillä tosi paljon. esim. jos asfaltissa on halkeamia yritän olla astumatta niiden päälle, kuitenkin niin ettei ohikulkijat ihmettele että mitä pompin. Toinen on kun kävelen yksin otan jonkun kohteen edestä ja arvion monta askelta sinne on , jos näyttää että arvaus menee pieleen huijaan ja otan pienempiä/isompia askeleita saadakseni oiken tuloksen:) (näin voi jatkua monta kilometriä)

Autolla ajaessa on kanssa muutama ärsyttävä juttu. Stereoiden volume pitää olla aina tasaluvussa 5.10.15.....mitään siitä väiltä ei käy vaikka volume ei olisikaan ihan kohdallaan. Sama pätee myös kotona telkkariin ja stereoihin. Nyt mulla on varsinainen ongelma kun meidän uudessa autossa on digitaali nopeusmittari *nauru*

-Onkohan tää ihan tervettä-

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Avatar
#367 • • astaroth Guest

extramppa, 14.9.2005 17:16:
*lmao*Ennen ku luin tätä juttua sen enempää, ajattelin tästä lauseesta heti ensimmäisenä, että joku syö telkkaria ja joku toinen katselee vieressä. Se olis ollut aika kumma mielihalu molemmille... Haluta syödä telkkari ja haluta katsoa, kun joku syö telkkarin.*lmao*


astaroth, 4.9.2005 19:14:
- toisen pitää katsoa televisiota ruokaa syödessään


noh, äikkä oli a... :)
sapeli

Posts: 11,768

#368 • • sapeli jokukukamikä?
Tykkään nakertaa porkkanoista ensin uloimman kerroksen, ja sitten herkuttelen mehukkaalla ytimellä *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Pauha

Posts: 515

#369 • • Pauha
Mä syön kaakaota suoraan purkista.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

rose

Posts: 1,047

#370 • • rose vakaasti epävakainen
En voi istua kovin pitkään jalat lattiassa. Tietokoneella istun jalat joko tietokonepömpelin tai aukinaisten kirjoituspöydän laattikkojen päällä. Muuten vain istuessani sohvalla tai tuolilla pitää ainakin toinen jalka vääntää koukkuun istuimen päälle, silleen että sen ympärillä voi pitää kättä. Tai tietty kelpaa myös, jos lähellä on joku koroke, mille voi nostaa mieluiten molemmat jalat. Tää saattaa liittyä jotenki ryhdin säilymiseen tai selkäjuttuihin muuten *ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

remotion

Posts: 5,283

#371 • • remotion nostatus guru
mun on eri foorumeilla ja sähköpostiohjelmassa pakko paina vähintään minuutin välein refreshiä, että olisin varmasti kaiken viimeisimmän tiedon tasalla.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#372 • • Edited Hitchhiker
Purkaa kaikki toimiva, ei toimiva laitteisto ja katsoa miten se toimii. Mitä enemmän ruuveja niin sen parempi (kenties itseltä puuttuu muutama ja yrittää löytää sopivaa) *toktok*
RainChild

Posts: 909

#373 • • RainChild

sapeli, 26.9.2005 17:37:
Tykkään nakertaa porkkanoista ensin uloimman kerroksen, ja sitten herkuttelen mehukkaalla ytimellä *slurps*



*hihu*/ sama täällä *nauru* se on kyl se ydin paras :)

--
Rainchild is back home

mikey

Posts: 161

#374 • • mikey mielenterveys horjuva

Hitchhiker, 2.2.2006 21:40:
Purkaa kaikki toimiva, ei toimiva laitteisto ja katsoa miten se toimii. Mitä enemmän ruuveja niin sen parempi (kenties itseltä puuttuu muutama ja yrittää löytää sopivaa) *toktok*



sama juttu. Kyl purkaaminen onnistuu mutta,
ku pitäis koota takas se ei välttämättä enää onnistukkaa...*toktok*
on käyny muutaman kerra.*grr*

--
AJATTELE OMILLA AIVOILLAS...

Hitchhiker

Posts: 1,754

#375 • • Hitchhiker

mikey, 2.2.2006 22:19:
---
Hitchhiker, 2.2.2006 21:40:
Purkaa kaikki toimiva, ei toimiva laitteisto ja katsoa miten se toimii. Mitä enemmän ruuveja niin sen parempi (kenties itseltä puuttuu muutama ja yrittää löytää sopivaa) *toktok*

---


sama juttu. Kyl purkaaminen onnistuu mutta,
ku pitäis koota takas se ei välttämättä enää onnistukkaa...*toktok*
on käyny muutaman kerra.*grr*


Heh onneks ite on saanu kaikki takas kasaan ja viel melkeestää toiminta kuntosina *koputtaa puuta*
rainy

Posts: 208

#376 • • rainy
Ostaa jatkuvasti kotiin uusia tavaroita ja sisustuselementtejä vaikka rahat on ihan hiton vähissä. Ja usein jopa ne ostokset on tosi kalliita semmosia. Melkeen päivittäin kun pääsen töistä on pakko kipasta joko pentikin, stokmannin tai wiklundin kautta ostamassa astioita, verhoja, mattoja, tyynyjä lakanoita jne. Enkä pysty lopettamaan vaikka tiedän etten edes tarvitse välttämättä ostamaani tavaraa. *nauru* Mut sisustaminen on niin kivaa!! Syödään sitte vaikka hernekeittoa enskuu. *tirsk*
Kukkis

Posts: 300

#377 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
Vuohenjuusto ja viinirypäleet yhdessä, nam! *slurps*

--
Never say never..?

pirpeli

Posts: 5,533

#378 • • pirpeli
Brie ja After Eight- suklaa, yhdessä*kuolaa*
Oululaisen ruisleipä, brie ja mustaherukkahillo, yhdessä*slurps*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jutu

Posts: 3,054

#379 • • Jutu Blondi
Mun on aina pakko kattoo autojen peräkärryjen rekkarit, koska ne alkaa melkein aina joko w:llä tai p:llä ja yritän bongailla nyt muilla kirjaimilla alkavia rekkareita *ding* Tämä tapa on myös tarttunut mun kaveriinkin kun joskus huomautin asiasta :D

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

rainbow

Posts: 185

#380 • • rainbow the inner light
Voin helposti syödä muropaketillisen fitness&fruitseja illassa raakana (siis ilman maitoa yms.). Ja poikaystävältä on tarttunu tapa seurata ja arvata bemareiden konekoot yms. Ihan hassua *hihu*

--
Don´t drive faster than your angel can fly