päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,814,006 views

UnityF

Posts: 15,721

#121 • • UnityF joo just se
Mulla on fööni....
Mun oma henk.koht orja alias toshbi tänään alkoi värjää mun hiuksia ja sen piti ekaksi kuivattaa ne koska se ei jaksanu hakee kaapista föönii niin se puhalteli mun hiuksiin jotta ne kuivu,... *ding*.. sit se viel väitti että se on siistii touhuu... hullu.. *nauru*
anthocyan

Posts: 1,511

#122 • • anthocyan Kohti valoa...
Se oli tosi hassuu, et kolme samaa sporaa meni ohi iha peräjälkeen...
Tuntuu silt kyl, et nyt on tapahtunu koko ajan niin outoi asioit...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Howdy

Posts: 7,955

#123 • • Howdy Oldie

äm:
24 tunnin aikana neljä ihmistä sanoi -täysin eri tilanteissa- että mä olen hauska *ding* Ihmisillä on kyllä omituinen huumorintaju *nauru*



Oisit ylpee .. rupeet tekemään sillä rahaa *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

äm

Posts: 2,376

#124 • • äm
Ostin tänään hääpuvun *ding*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Emulator

Posts: 213

#125 • • Emulator The Lost Soul

äm:
Ostin tänään hääpuvun *ding*



Onko sulla häät tulossa? :)

--
<3

Occu

Posts: 2,528

#126 • • Occu
toistin koko päivän itsekseni sanaa: valtavalta*igor*
en tiedä minkä takia mutta se alkaa kuulostaa hassulta kun sitä jonkin aikaa toistaa*ding*

--
..::MOI::..

N@su

Posts: 77

#127 • • N@su Pieni porsas
Mulla on ollu koko illan elohiiri nenänvarressa. On ihan jänis-olo, nenä vippaa kun pupulla..

--
No sex causes bad eyes..

S-T

Posts: 1,195

#128 • • S-T Pieni
väsäsin monta tuntia 1000 palan palapeliä *ding*

edit: keksin siinä nysvätessä uuden juomapelinkin (tai ainakaan en ole ikinä törmännyt ;)... Otetaan iso palapeli ja aina kun löytää palaselle paikan, pitää ottaa huikka *vink*

[muokattu 14.3.2004 01:37]

--
Pieni on kaunista.

tomppi

Posts: 1,600

#131 • • tomppi thzombie ™

Occu:
toistin koko päivän itsekseni sanaa: valtavalta*igor*
en tiedä minkä takia mutta se alkaa kuulostaa hassulta kun sitä jonkin aikaa toistaa*ding*



Sä oot ehkä nähnyt sen Lotto mainoksen liian monta kertaa *ding*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

KaveriTavara

Posts: 440

#133 • • KaveriTavara pyryharakka
viime yönä askartelin kaikkea leikkaa ja liimaa juttuja..ja mä vihaan askartelua mutta yöllä se oli näköjään kivaa *hih*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Toykio

Posts: 294

#134 • • Toykio
On aivan todella levoton olo! Ei ymmärrä *ding* onko tämä jokun kevät olo*igor*, ei pysty keskittymään mihinkään, mutta sitten taas paikallaan pysyminen tai tekemättömyys on vielä pahempaa! *eiei*
Karski

Posts: 6,049

#135 • • Karski Pomon kätyri

Toykio:
On aivan todella levoton olo! Ei ymmärrä *ding* onko tämä jokun kevät olo*igor*, ei pysty keskittymään mihinkään, mutta sitten taas paikallaan pysyminen tai tekemättömyys on vielä pahempaa! *eiei*



Onnittelemme KEVÄTMAANISUUDEN
tuoreinta uhria.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Howdy

Posts: 7,955

#136 • • Howdy Oldie

anthocyan:
Se oli tosi hassuu, et kolme samaa sporaa meni ohi iha peräjälkeen...
Tuntuu silt kyl, et nyt on tapahtunu koko ajan niin outoi asioit...



Joo mut kato sä et ny hogaa tän homman juitzua .. katos sä oot Matrixis ja sul on pää täynnä letkui .. ja sä näät halluja .. kato sillee se o *joo* et sä niinku oo oikeesti täälä kato niinku .. ei ku tuola .. vai miten se nyt oli *ding*

[muokattu 16.3.2004 16:54]

--
Käpy vailla vertaa

Riku

Posts: 3,187

#137 • • Riku The Little Prince

Lene:
No ehkä mä olen vähän väsy.

Väsymys on parasta huumetta.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jna

Posts: 613

#138 • • Jna

Howdy:
Joo mut kato sä et ny hogaa tän homman juitzua .. katos sä oot Matrixis ja sul on pää täynnä letkui .. ja sä näät halluja .. kato sillee se o *joo* et sä niinku oo oikeesti täälä kato niinku .. ei ku tuola .. vai miten se nyt oli *ding*

[muokattu 16.3.2004 16:54]



Jes! Mä ainakin tiedän ton! Siis mä oon kehittäny siitä ihan tanssityylinkin. Sen nimi on Matrix. *ding*
MaSari

Posts: 1,986

#139 • • MaSari space jammer
Kummallista, että ihan hetki sitten oli vielä sellanen fiilis ettei mitkään bileet tuntunu houkuttelevilta, mut nyt niitä taas satelee mielin määrin ja viel ”pahimmassa tapauksessa” joka päivä on jotain mielenkiintosta *ding*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

nomic

Posts: 4,120

#140 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
korsoossa kun oli eilen ammuttu joku niin sitä murhaajaa etitään nyt tästä talosta ja äsken kuulu kauhee ryminä yläkerrasta ja mellakkapoliiseja on tos rapussa aika paljon eikä talosta saa lähteä kukaan minnekkää eikä sisällekään pääse jne...