päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,808,272 views

hemuz

Posts: 2,178

#11881 • • hemuz kätevä emäntä
Tehosekotin kärvähti kesken vatkailun *ding*
sapeli

Posts: 11,768

#11882 • • sapeli jokukukamikä?
Mulla on tällä viikolla uusiutunut nahka kämmenten sisäpuolella siinä kohtaa mistä sormet alkaa, ikäänkuin rystysten vastakohdasta kämmenpuolella. *ding* En kyllä muista että mulla olis koskaan uusiutunut nahka tästä kohtaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

lopez

Posts: 1,972

#11884 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
Ei ole riemulla rajaa, kun rahastuskusetuksella ajaa. Mielenvikaista ylihinnoittelua...

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Hendryk

Posts: 510

#11886 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Kompastuin kääpiöön.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

sapeli

Posts: 11,768

#11887 • • sapeli jokukukamikä?
Apple on suuressa viisaudessaan päättänyt että olisi ihmiskunnalle parhaaksi opetella käyttämään hiiren scroll-wheeliä kaikessa juuri toisin päin kuin mihin ollaan totuttu. Lion-käyttöjärjestelmässä tämä on ilmeisesti default-asetus. *whaat*

*dissaa*

Oli muuten hetkisen ihmettelyä kun olin muorilla käymässä (hänellä on siis Mac ja siinä Lion), ja Google Maps zoomasi kauemmas kun halusin lähemmäs. Sitten huomasin että nettisivut scrollasivat ylös kun halusin alas. *huoh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amuck

Posts: 2,396

#11888 • • Amuck dub-i-dub

Replying to päivän o_O:

Apple on suuressa viisaudessaan päättänyt että olisi ihmiskunnalle parhaaksi opetella käyttämään hiiren scroll-wheeliä kaikessa juuri toisin päin kuin mihin ollaan totuttu. Lion-käyttöjärjestelmässä tämä on ilmeisesti default-asetus. *whaat*

*dissaa*

Oli muuten hetkisen ihmettelyä kun olin muorilla käymässä (hänellä on siis Mac ja siinä Lion), ja Google Maps zoomasi kauemmas kun halusin lähemmäs. Sitten huomasin että nettisivut scrollasivat ylös kun halusin alas. *huoh*



Siinä on kosketusnäyttölogiikka. Joskus huomaa iPadia ekaa kertaa käyttävien huitovan ruutua alaspäin, kun haluavat siirtyä sivulla alaspäin - näytön kuvahan siirtyy tällöin alaspäin ja katselija ylöspäin.

Periaatteessa siis Lion on looginen, me ollaan vaan totuttu epäloogisuuteen? :D

Google Mapsin zoomauslogiikkaan en ota kantaa, mulla kesti aika kauan ennen kuin opin kumpi suunta on in ja kumpi out. Saattaa oikeastaan yhä mennä sekaisin.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Takyon

Posts: 2,945

#11889 • • Takyon Möwkö

Replying to päivän o_O:


---
Apple on suuressa viisaudessaan päättänyt että olisi ihmiskunnalle parhaaksi opetella käyttämään hiiren scroll-wheeliä kaikessa juuri toisin päin kuin mihin ollaan totuttu. Lion-käyttöjärjestelmässä tämä on ilmeisesti default-asetus. *whaat*

*dissaa*

Oli muuten hetkisen ihmettelyä kun olin muorilla käymässä (hänellä on siis Mac ja siinä Lion), ja Google Maps zoomasi kauemmas kun halusin lähemmäs. Sitten huomasin että nettisivut scrollasivat ylös kun halusin alas. *huoh*
---


Siinä on kosketusnäyttölogiikka. Joskus huomaa iPadia ekaa kertaa käyttävien huitovan ruutua alaspäin, kun haluavat siirtyä sivulla alaspäin - näytön kuvahan siirtyy tällöin alaspäin ja katselija ylöspäin.

Periaatteessa siis Lion on looginen, me ollaan vaan totuttu epäloogisuuteen? :D

Google Mapsin zoomauslogiikkaan en ota kantaa, mulla kesti aika kauan ennen kuin opin kumpi suunta on in ja kumpi out. Saattaa oikeastaan yhä mennä sekaisin.



Kosketusnäyttö ja hiiren rulla on kyl kaks aivan eri asiaa ja niissä se nimenomaan pitäiskin toimia eripäin.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

KeijoK

Posts: 1,495

#11890 • • Edited KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Nyt on taas vissiin hiukan länsinaapurit ut på hållen tjms tai hiukan aikaansa jäljessä....eikös toikin toteutettu Naltreksonin muodossa jo 90-luvun alussa....mutta jos ovat saanet jonkun pätevämmän (jos sellaista nyt yleensä mahtaa olla) niin ihan hyvä.

http://www.iltalehti.fi/terveys/2012072715890301_tr.shtml

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Amuck

Posts: 2,396

#11891 • • Amuck dub-i-dub

Replying to päivän o_O:


Kosketusnäyttö ja hiiren rulla on kyl kaks aivan eri asiaa ja niissä se nimenomaan pitäiskin toimia eripäin.



Ömm. "Pitäisi"? Jos tää on joku yleismaailmallinen ihmisen selkärankaan ohjelmoitu laki, niin miksi sitten monet rullailuun tottuneet huitovat ensinäkemältä kosketusnäyttöä väärään suuntaan?

Luulen että jos rulla olisi alunperin esitelty meille toisin päin, sä et olisi koskaan tottunut nykyiseen suuntaan, ja pitäisit sitä ihan loogisena.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Takyon

Posts: 2,945

#11893 • • Takyon Möwkö

Replying to päivän o_O:


---

Kosketusnäyttö ja hiiren rulla on kyl kaks aivan eri asiaa ja niissä se nimenomaan pitäiskin toimia eripäin.
---


Ömm. "Pitäisi"? Jos tää on joku yleismaailmallinen ihmisen selkärankaan ohjelmoitu laki, niin miksi sitten monet rullailuun tottuneet huitovat ensinäkemältä kosketusnäyttöä väärään suuntaan?

Luulen että jos rulla olisi alunperin esitelty meille toisin päin, sä et olisi koskaan tottunut nykyiseen suuntaan, ja pitäisit sitä ihan loogisena.



No mun mielestä noi molemmat on intuitiivisia just omalla alueellaan, ja jos jompi kumpi niistä olis toisin päin ni mulla hajois pää. Eli väitän että väärään suuntaan tökkivät ihmiset eivät ole intuitiivisia ^__^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

NwB

Posts: 327

#11894 • • NwB

Replying to päivän o_O:


No mun mielestä noi molemmat on intuitiivisia just omalla alueellaan, ja jos jompi kumpi niistä olis toisin päin ni mulla hajois pää. Eli väitän että väärään suuntaan tökkivät ihmiset eivät ole intuitiivisia ^__^



Mulle tikku on aina inverted ja muuten normi. Kaipa se tulee siitä että akseli sormella suoraan on sormessa, kun joikassa se rajapinta on akselin takana.
Ero on siis kahden ja kolmen ulottuvuuden kanssa.

--
Jee! Kumpi voitti!!

Amuck

Posts: 2,396

#11895 • • Amuck dub-i-dub

Replying to päivän o_O:


No mun mielestä noi molemmat on intuitiivisia just omalla alueellaan, ja jos jompi kumpi niistä olis toisin päin ni mulla hajois pää. Eli väitän että väärään suuntaan tökkivät ihmiset eivät ole intuitiivisia ^__^



Sä et vaan muista sitä kun ensimmäisen kerran laskit kätesi rullahiirelle ja pyöräytit "jompaankumpaan" suuntaan. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Oj

Posts: 1,349

#11896 • • Oj Keep it FILTHY
Asuntokaupat tehty :)

Pääsen asuntoon vasta joulukuussa :(

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

sapeli

Posts: 11,768

#11898 • • sapeli jokukukamikä?
Tää on ihan outo torstai *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KeijoK

Posts: 1,495

#11899 • • Edited KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Onko toi Räikkösen Kimi kuka ajaa tota jenkkiä SMC Hoodratsin videossa? Kohdassa 4:20....vai sitten mun on mentävä optikolle tjms...*ding*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Kolera

Posts: 4,256

#11900 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Replying to päivän o_O:

Onko toi Räikkösen Kimi kuka ajaa tota jenkkiä SMC Hoodratsin videossa? Kohdassa 4:20....vai sitten mun on mentävä optikolle tjms...*ding*



No 4:33 kohassa näkyy paremmin se naama ja näyttää ihan rää'ältä kyllä mut sit 4:37 näyttäs olevan sama jannu taustalla ja ei tosiaankaan oo räkä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä