päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,814,004 views

Kolera

Posts: 4,256

#10521 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Josssu, 28.1.2009 22:54:
Oikeastaan tää on lauantain mitä *ittua.

Olin röökillä rose gardenin edessä kun swengistä tuli kovaa vauhtia joku poika ja nappasi multa röökin suusta ja huus, että vitun huora. Poika jatko kovaa vauhtia matkaansa roballe polttaen mun tupakkaa.

Jäätiin siihen seisomaan kaverin kanssa vähän monttu auki.


vittuako poltit sen jätkän röökiä ja varmaa yli puolet viel kerkesit polttaa sen röökii?!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Josssu

Posts: 506

#10522 • • Josssu

Kolera, 28.1.2009 22:56:
vittuako poltit sen jätkän röökiä ja varmaa yli puolet viel kerkesit polttaa sen röökii?!



Menikö sulta nyt joku hieman ohi? Ei mun maailma kaadu siihen, jos joku arvoton tupakka katoaa, mutta mieti nyt vähän.
m1kk3

Posts: 5,560

#10523 • • m1kk3 no-life

Josssu, 28.1.2009 23:00:
---
Kolera, 28.1.2009 22:56:
vittuako poltit sen jätkän röökiä ja varmaa yli puolet viel kerkesit polttaa sen röökii?!

---


Menikö sulta nyt joku hieman ohi? Ei mun maailma kaadu siihen, jos joku arvoton tupakka katoaa, mutta mieti nyt vähän.


:D mihin sun huumorintaju jäi

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Josssu

Posts: 506

#10524 • • Josssu

mikke, 28.1.2009 23:00:
:D mihin sun huumorintaju jäi



Tossa kommentissa ei ollu mun huumorintajun mukaan mitään hauskaa.
Itse tapahtuneen jälkeen tuli kyllä repeiltyä aika huolella.
Kolera

Posts: 4,256

#10525 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Josssu, 28.1.2009 23:00:
---
Kolera, 28.1.2009 22:56:
vittuako poltit sen jätkän röökiä ja varmaa yli puolet viel kerkesit polttaa sen röökii?!

---


Menikö sulta nyt joku hieman ohi? Ei mun maailma kaadu siihen, jos joku arvoton tupakka katoaa, mutta mieti nyt vähän.


Menikö joku ohi? o_O
Miksi maailmasi pitäisikään kaatua?
Miettiä mitä? että mitä vittua?

ja ei kommentissani mitään hauskaa ollutkaan kunhan kekeilin. Aivan kuten tässäkin

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

inneah

Posts: 704

#10526 • • inneah ...Trust no one...
Mun Wii fit age oli tänään 36 :D
KOLKYTKUUS :DDDDD

--
nahkalakanat

Bio

Posts: 4,429

#10527 • • Bio The Bullies / Pinky
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/200901268977238_hu.shtml

Vuohi pidätettiin

Nigerian poliisi pidätti viime viikolla vuohen, jota epäillään aseellisesta ryöstöstä. Epäillyn kuskasivat poliisiasemalle vapaaehtoiset järjestyksenvalvojat, jotka olivat keskeyttäneet ryöstöyrityksen ja lähteneet ajamaan kahta ryöstäjää takaa. Miesten mukaan toinen rosmoista onnistui pakenemaan ja toinen muutti itsensä vuoheksi. Kwaran poliisin tiedottaja on ilmoittanut virkavallan suhtautuvan vuoheen kohdistettuihin syytöksiin epäillen siihen saakka, kunnes ihmisen muuttuminen määkijäksi pystytään tieteellisesti todistamaan.

:D
mariq

Posts: 2,154

#10528 • • mariq

mikke, 28.1.2009 23:00:
---
Josssu, 28.1.2009 23:00:
---
Kolera, 28.1.2009 22:56:
vittuako poltit sen jätkän röökiä ja varmaa yli puolet viel kerkesit polttaa sen röökii?!
---
Menikö sulta nyt joku hieman ohi? Ei mun maailma kaadu siihen, jos joku arvoton tupakka katoaa, mutta mieti nyt vähän.
---
:D mihin sun huumorintaju jäi

Josssu, 28.1.2009 23:02:
---
Tossa kommentissa ei ollu mun huumorintajun mukaan mitään hauskaa.
Itse tapahtuneen jälkeen tuli kyllä repeiltyä aika huolella.


Mä kyl naureskelin Koleran kommentille vähintään yhtä paljon ku ite tarinalle *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Freja

Posts: 8,775

#10529 • • Freja Sihteeri
Kello oli herättämässä viideltä, torkutin sitä puol tuntia jonka jälkeen hoidin aamutoimia todella hitaasti, mutta silti mä oisin nyt jo valmis lähteen töihin.
Kello oli siks nii aikasin herättääs, ku piti pakatakin kun eilen en jaksanut, kun töiden jälkeen lähden viikonlopuks pois. Se kaikki on tehty. Wtf.
Olin si niiku vahingossa nopee tänään. Hm.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Chatte

Posts: 4,085

#10532 • • Chatte Team Teknolipat :)

Freja, 30.1.2009 06:20:
Kello oli herättämässä viideltä, torkutin sitä puol tuntia jonka jälkeen hoidin aamutoimia todella hitaasti, mutta silti mä oisin nyt jo valmis lähteen töihin.
Kello oli siks nii aikasin herättääs, ku piti pakatakin kun eilen en jaksanut, kun töiden jälkeen lähden viikonlopuks pois. Se kaikki on tehty. Wtf.
Olin si niiku vahingossa nopee tänään. Hm.


Miulla menee aina toisinpäin: kuvittelen olevani nopee, joten laitan kellon myöhään soimaan, ja sitten aina tulee pirunmoinen kiire.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Dave

Posts: 1,750

#10533 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

Chatte, 30.1.2009 09:42:

Miulla menee aina toisinpäin: kuvittelen olevani nopee, joten laitan kellon myöhään soimaan, ja sitten aina tulee pirunmoinen kiire.



On huomattu.. *iloinen*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Lyylikki

Posts: 2,975

#10534 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Olen alkanut pitämään päiviäni jonkinlaisina rallikilpailuina. Puhun esim. työpäivästä, luennoista tai harrastuksista etappeina ja kun vaihdan etapilta toiseen, niin välissä on pit stopeja. Sitten selitän ihmisille, että esim. aamulla olen usein myöhässä ensimmäisestä pit stopista, joka silloin tarkottaa kotoa poistumista/työmatkan alkamista.

Olen menossa tänään Tampereelle ja mennään työkaverin kanssa samalla junalla. Huikkasin hänelle vaan äsken kahvihuoneeseen, että "meillä on pit stop tunnin päästä."

Ei elämä *ding*
Amma

Posts: 2,383

#10535 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Aurinko. *whaat*

--
*etsiskel*

Amma

Posts: 2,383

#10536 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
...ja meitsin mittari näyttää vielä 20 astetta pakkasta. Siis Helsingissä. o_O
Toki se siitä lämpenee, mut silti.
Uloooooos. ^__^

--
*etsiskel*

Funktion

Posts: 1,720

#10537 • • Funktion over 9000
Nyt oikeesti jumalauta! Mieletön kulttuuriteko! Yhdistetään natsit ja zombit ja tehdään siitä leffa!



O_o

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Pätkis

Posts: 1,038

#10538 • • Pätkis Pikkis

Amma, 31.1.2009 09:47:
...ja meitsin mittari näyttää vielä 20 astetta pakkasta. Siis Helsingissä. o_O
Toki se siitä lämpenee, mut silti.
Uloooooos. ^__^


Meinas joo perse huurtua tänä aamuna ku kävin rakin kaa pihalla o_O Piti odottaa että Äiti Aurinko lämmittää ennen kuin yrittää uudelleen, paremmilla varusteilla -->

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Heli

Posts: 1,489

#10539 • • Heli vai kuka se oli
mä asun vaasassa o___O

--
ei se väärin ole.