päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,809,508 views

ezzy

Posts: 8,060

#5941 • • ezzy Droid-pappa

Janisa, 9.4.2007 22:15:
Taa on jo melkein sairasta, mutta tsekattiin eilen kartasta tuota viime torstaista auto-onnettomuutta ja sen paikan/kurvin nimi on "Kill"

Nyt oon ainakin nayttanyt omalle kohtalolleni keskisormea...! *vink*



Taas yks auto menny paskaks sulla siel? :D
remotion

Posts: 5,283

#5943 • • remotion nostatus guru

Janisa, 9.4.2007 22:15:
Taa on jo melkein sairasta, mutta tsekattiin eilen kartasta tuota viime torstaista auto-onnettomuutta ja sen paikan/kurvin nimi on "Kill"

Nyt oon ainakin nayttanyt omalle kohtalolleni keskisormea...! *vink*



hetkiine, ooksä kunnossa??
ezzy

Posts: 8,060

#5944 • • ezzy Droid-pappa

T-mu, 10.4.2007 09:17:
Ohjaamani musavideo (mitä pidän ehkä epäonnistuneimpana proggiksenani) on esitetty eilen tv2 "Musiikki TV" ohjelmassa. o_O




Ihan hauskahan toi oli =) Näytä joku ONNISTUNUT proggikses :P
asdf

Posts: 3,155

#5947 • • asdf
Vaik on pääsiäinen ja on tullu syötyä tavallista..krhm..tuhdimmin, ni oon kuitenki laihtunu kaks kiloa. o_O
Janisa

Posts: 2,226

#5948 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

ezzy, 9.4.2007 23:08:
---
Janisa, 9.4.2007 22:15:
Taa on jo melkein sairasta, mutta tsekattiin eilen kartasta tuota viime torstaista auto-onnettomuutta ja sen paikan/kurvin nimi on "Kill"

Nyt oon ainakin nayttanyt omalle kohtalolleni keskisormea...! *vink*

---


Taas yks auto menny paskaks sulla siel? :D



Seuraavaksi hankin moottoripyoran... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Fresia

Posts: 764

#5950 • • Fresia vähän outo
Kesken ruotsin suullisen esityksen aloin jännittämään pirun paljon *whaat* En oo sitten yläasteen jännittänyt esiintymistä, nyt iski lähes paniikki. Hassua *ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

bubbelgum

Posts: 2,477

#5952 • • bubbelgum ~sylikissa~
Ostin kaupasta jäätelötuutin, ja kotona kun avasin kääreet niin olin kyl hetken aikaa *ding* kun alta ei tullutkaan esiin jäätelö, vaan toiset kääreet. :D

--
Hullu ku pullosta tullu.

T0mbstone

Posts: 728

#5953 • • Edited T0mbstone The Process.
Välillä ihmetyttää, miten nopeata aika juoksee. Kohta se olisi taas kesä, vaikka edellinenkin oli vasta hetki sitten. *ding*


Ja myöskin "Noin kaksi kolmasosaa amerikkalaisista on ylipainoisia." *igor*
(Lähde: HS.fi)

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Jutu

Posts: 3,054

#5954 • • Jutu Blondi
Miten voin unohtaa mun kortin tunnusluvun vaikka oon käyttänyt sitä melkein 2 vuotta. Ja viimeksi nostin sillä rahaa torstaina *ding* Ei vaan pysty muistamaan sitä ja kävin jo automaatillakin kokeilemassa jos se olisi jostain refleksinomaisesti tullut esille, mutta ei.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

MiMoSa

Posts: 1,664

#5955 • • MiMoSa

Jutu, 10.4.2007 21:40:
Miten voin unohtaa mun kortin tunnusluvun vaikka oon käyttänyt sitä melkein 2 vuotta. Ja viimeksi nostin sillä rahaa torstaina *ding* Ei vaan pysty muistamaan sitä ja kävin jo automaatillakin kokeilemassa jos se olisi jostain refleksinomaisesti tullut esille, mutta ei.


Mullekin on käyny kerran tolleen. Menin automaatille enkä yhtäkkiä muistanutkaan enää sitä tunnuslukua. Mietin koko päivän sitä eikä mulle tullu mitään mieleen et mikä se vois olla. Sit annoin asian olla ja seuraavana päivänä muistin sen taas ja mietin et miten ihmeessä en voinu edellisenä päivänä sitä muistaa. Että odota huomiseen, niin jospa se taas muistuis mieleen.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Saarre

Posts: 1,151

#5956 • • Saarre

ezzy, 9.4.2007 21:58:
---


"I will pay anyone either $20,000 US Dollars or my equivalent time as a producer in exchange for the name and address of the perpetrators"


---
Vasta joku kolmas kerta ja tostakin on varmaan 2kk aikaa :)



eJ TaRRTTE kaivaa NyrKKiRauTaa mä peräännyn! *possu*

--
*tähti* Full hearts cant lose

vesqhu

Posts: 24

#5957 • • vesqhu

Jutu, 10.4.2007 21:40:
Miten voin unohtaa mun kortin tunnusluvun vaikka oon käyttänyt sitä melkein 2 vuotta. Ja viimeksi nostin sillä rahaa torstaina *ding* Ei vaan pysty muistamaan sitä ja kävin jo automaatillakin kokeilemassa jos se olisi jostain refleksinomaisesti tullut esille, mutta ei.



joo käy helposti.. ite näppäilin fiksuna pari kertaa syntymävuoteni *justjoo*
larzizi

Posts: 1,661

#5958 • • larzizi
Noin 5-6 vuoden aikana, kun olen tuntenut netin välityksellä erään kaverin, olen pienessä päässäni muodostanut mielikuvia hänen tyttöystävänsä ulkonäöstä. On todella hämmentävää nähdä näiden kaikkien vuosien jälkeen kuva tyttöystävästä ja nähdä miltä se mun päähän rakennettu kuva ihmisestä onkin erilainen mitä se todellisuudessa on.

Oli kyllä aika hämmentävää nähdä viimein miltä tyttö oikeasti näyttää *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

zeuzz

Posts: 526

#5959 • • zeuzz digital punk
kahlasin tänään kaksi kotka-topiccia läpi o_O

oh klubitus, u have ruined me x_x
Amma

Posts: 2,383

#5960 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

larzizi, 10.4.2007 23:20:
Noin 5-6 vuoden aikana, kun olen tuntenut netin välityksellä erään kaverin, olen pienessä päässäni muodostanut mielikuvia hänen tyttöystävänsä ulkonäöstä. On todella hämmentävää nähdä näiden kaikkien vuosien jälkeen kuva tyttöystävästä ja nähdä miltä se mun päähän rakennettu kuva ihmisestä onkin erilainen mitä se todellisuudessa on.

Oli kyllä aika hämmentävää nähdä viimein miltä tyttö oikeasti näyttää *ding*


Liekö tätä voi verrata, mutta vertaan kuitenkin. Kun näkee ensimmäistä kertaa sellaisen radiotoimittajan, jota on kuunnellut pitkään ja hartaasti. Minkälaisen kuvan sitä voikaan muodostaa pelkän äänen ja juttujen perusteella. Ensimmäinen tämän kategorian "shokki" oli silloisen Radio Mafian Peltsi ja Juuso.

--
*etsiskel*