päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,813,985 views

KooKie

Posts: 4,338

#4481 • • KooKie aka. Petress Pan
Dösässä oli 36 stop -nappulaa ja 45 istumapaikkaa. Miksei samantien vaikka 45:tä jokaisen istumapaikan yhteydessä? :D

Jep, dösämatkat on tylsiä. (Varsinkin jos on jo kerennyt 100 -lehden tekstarit osionkin lukemaan.)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

littlebig

Posts: 753

#4483 • • Edited littlebig aaat-chi kung

Kriss G, 25.8.2006 12:58:
---
ezzy, 24.8.2006 21:34:
---


ahahahaha :D moderointi rokkaa!

http://www.kissamaailma.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1152970772

---


Myös käyttäjäkunta rokkaa. Ensimmäinen joka tuli vastaan:

05.jpg

Edit: tää luonnonkaunis tsyby on ilmeisesti ylläpitäjä kissamaailmassa.



tää luonnonkaunis tsyby osaa vaihtaa profiilikuvansa itseään paremmin kuvaavaksi *simsalabim*

ps. suosittelen kaikkia asiasta tietämättömiä lukemaan tämän topicin läpät sivulta 230 lähtien *nauru*

--
straight ______

gay ^______^

KooKie

Posts: 4,338

#4484 • • KooKie aka. Petress Pan

as, 26.9.2006 20:15:
Sairasta :I



Se kyl vähitellen syövyttää aivot oikeasti. Mutta tiedänpähän, että jos menen Keravalle, en saa nousta R junaan, ja etten saa moikata dösäkuskia, koska sen vihanen avovaimo ei tykkää siitä. Sit tietenkin, että eläimet ei tarvi turkkiaan mihinkään, mut ihminen tarvii sen (oli muuten helvetin hyvä provo:D) ja että Malmille ei kannata muuttaa jonkun pienlentokenttämökän takia. Otan ekan kommenttini takaisin, ei se syövytä, mähän tuun fiksummaksi koko ajan! (Tietää sit ainakin, miltä tasolta oon lähtenyt. :D)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4485 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

KooKie, 26.9.2006 22:55:
---
as, 26.9.2006 20:15:
Sairasta :I

---


Se kyl vähitellen syövyttää aivot oikeasti. Mutta tiedänpähän, että jos menen Keravalle, en saa nousta R junaan, ja etten saa moikata dösäkuskia, koska sen vihanen avovaimo ei tykkää siitä. Sit tietenkin, että eläimet ei tarvi turkkiaan mihinkään, mut ihminen tarvii sen (oli muuten helvetin hyvä provo:D) ja että Malmille ei kannata muuttaa jonkun pienlentokenttämökän takia. Otan ekan kommenttini takaisin, ei se syövytä, mähän tuun fiksummaksi koko ajan! (Tietää sit ainakin, miltä tasolta oon lähtenyt. :D)




*nauru* Joku muukin lukee siis 100 tekstaripalstaa ku raamattua! *nauru* Monet päivän repeämiset saa kyllä niiltä sivuilta.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

antonsonin

Posts: 2,712

#4486 • • antonsonin laserpoint.

Super-Kerttu, 26.9.2006 23:04:
---
KooKie, 26.9.2006 22:55:
---
as, 26.9.2006 20:15:
Sairasta :I

---


Se kyl vähitellen syövyttää aivot oikeasti. Mutta tiedänpähän, että jos menen Keravalle, en saa nousta R junaan, ja etten saa moikata dösäkuskia, koska sen vihanen avovaimo ei tykkää siitä. Sit tietenkin, että eläimet ei tarvi turkkiaan mihinkään, mut ihminen tarvii sen (oli muuten helvetin hyvä provo:D) ja että Malmille ei kannata muuttaa jonkun pienlentokenttämökän takia. Otan ekan kommenttini takaisin, ei se syövytä, mähän tuun fiksummaksi koko ajan! (Tietää sit ainakin, miltä tasolta oon lähtenyt. :D)

---



*nauru* Joku muukin lukee siis 100 tekstaripalstaa ku raamattua! *nauru* Monet päivän repeämiset saa kyllä niiltä sivuilta.



OLETTE OUTOJA! *nauru*
larzizi

Posts: 1,661

#4487 • • larzizi
Miksi ihmiset haluaa kommunikoida mun kanssa juuri sillon kun nukun päikkäreitä? Nyt on parina viimeisenä kertana joku aina soittanut. Tänäänkin yksi kaveri soitti, mutta en edes muista mitä olen sanonut kun sen verran unessa ollut. Muistan vaan, että aika kiukkunen olin. Okei, annettakoon puhelimen välityksellä häiritseville anteeksi, koska ne eivät voineet tietää, että nukun.

Mutta miksi siskon pitää tulla juuri sillon kyselemään tyhmiä kysymyksiä, joihin ei tarvitse mun mielipidettä tai jotka voisivat odottaa seuraavaan päivään tai siihen, kunnes herään? Samaa tekee kaikki muutkin tässä perheessä, enkä voi käsittää miksi. Sitten kun talo palaa tai joku on kuollut, niin sitten saa mun puolesta tulla herättämään.

Ei kesken unia herätetty ihminen (tai en ainakaan itse) tajua mitään mitä kysytään. Oma vastaukseni ainakin yleensä on "joo joo". Ja ennen kaikkea, kesken unia herätetty on KIUKKUINEN *igor* *grr* *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

phemy

Posts: 23

#4488 • • phemy

larzizi, 26.9.2006 23:28:
Ei kesken unia herätetty ihminen (tai en ainakaan itse) tajua mitään mitä kysytään. Oma vastaukseni ainakin yleensä on "joo joo". Ja ennen kaikkea, kesken unia herätetty on KIUKKUINEN *igor* *grr* *dissaa*



Tulipa mieleen tapaus kun vastasin puhelimeen kesken unien. Myöhemmin herättyäni en olisi edes tiennyt puhuneeni puhelimeen ellei kaveri olisi kertonut heränneensä siihen. Soitin puhelun soittajalle ja kuulemma olin puhunut suht järkeviä tulevista suunnitelmista yms. Itsellä ei siis ollu mitään aavistustakaan tapahtuneesta. hassua.
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#4489 • • Edited Peikkotyttö

Super-Kerttu,
*nauru* Joku muukin lukee siis 100 tekstaripalstaa ku raamattua! *nauru* Monet päivän repeämiset saa kyllä niiltä sivuilta.



Ilman sitä settiä ei aamu todellakaan lähde käyntiin *nauru*

--
Groove is in the Heart

larzizi

Posts: 1,661

#4490 • • larzizi

phemy, 26.9.2006 23:41:
---
larzizi, 26.9.2006 23:28:
Ei kesken unia herätetty ihminen (tai en ainakaan itse) tajua mitään mitä kysytään. Oma vastaukseni ainakin yleensä on "joo joo". Ja ennen kaikkea, kesken unia herätetty on KIUKKUINEN *igor* *grr* *dissaa*
---
Tulipa mieleen tapaus kun vastasin puhelimeen kesken unien. Myöhemmin herättyäni en olisi edes tiennyt puhuneeni puhelimeen ellei kaveri olisi kertonut heränneensä siihen. Soitin puhelun soittajalle ja kuulemma olin puhunut suht järkeviä tulevista suunnitelmista yms. Itsellä ei siis ollu mitään aavistustakaan tapahtuneesta. hassua.



Mä olen myös joskus soittanut kaverille, joka on puhunut tosi kummia. Ei oikein saanut mitään kunnon sanoja - saatika lausetta - suustaan. Lähinnä se oli semmosta kummaa ääntelyä. Jonkun ajan päästä kaveri soitti takas ja kysyi, että olinko mä soittanut ja oliko hän vastannut, että oli kuulemma nukkunut eikä muista mitään.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#4491 • • asdf
Koko päivän häirinny Dr. Philin jakso missä jäbä oli ahdistellu pikkusiskoaan. Nii vitun sairasta että ei voi muuta ku ihmetellä. *poks*
Kriss G

Posts: 1,492

#4492 • • Kriss G Wir brauchen bass
Joku sankari alkoi selittämään miten naisilla pitäis ehdottomasti olla asevelvollisuus ja että naiset ei ikinä tule olemaan johtajia ilman armeijaa. Mä oon kuullut tarinoita noista jätkistä mutta nyt sattu eka ihan täys höyrypää omalle kohdalle.

--
DESTROY ALL HIPPIES

KooKie

Posts: 4,338

#4493 • • KooKie aka. Petress Pan

Kriss G, 27.9.2006 09:21:
Joku sankari alkoi selittämään miten naisilla pitäis ehdottomasti olla asevelvollisuus ja että naiset ei ikinä tule olemaan johtajia ilman armeijaa. Mä oon kuullut tarinoita noista jätkistä mutta nyt sattu eka ihan täys höyrypää omalle kohdalle.



Itse näkisin kaiken tasa-arvon nimissä asian niin, että olisi hyvä jos koko kansalla olisi pakollinen palvelusvelvollisuus, jokainen saisi sitten omaharkintaisesti valita armeijan tahi sivarin.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

T0mbstone

Posts: 728

#4494 • • T0mbstone The Process.
Ankea keli ulkona ja pitäs motivoitua fillaroimaan yliopistolle.

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Cloud

Posts: 2,162

#4495 • • Edited Cloud Game Freak

KooKie, 27.9.2006 11:51:


Itse näkisin kaiken tasa-arvon nimissä asian niin, että olisi hyvä jos koko kansalla olisi pakollinen palvelusvelvollisuus, jokainen saisi sitten omaharkintaisesti valita armeijan tahi sivarin.



Täysin samaa mieltä. Toisaalta kävisihän se niin, että kaikilla ei sitä olisi sitten eitherway kummallekin sukupuolelle samat vaateet tässäkin asiassa jos nyt tasa-arvoa halutaan kehittää.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Freja

Posts: 8,775

#4496 • • Freja Sihteeri
Meille tuli niin paljon ja painavaa postia postiluukusta, et säikähdin ihan liikaa, luulin että joku murtautuu meille *whaat*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kriss G

Posts: 1,492

#4497 • • Kriss G Wir brauchen bass

KooKie, 27.9.2006 11:51:
---
Kriss G, 27.9.2006 09:21:
Joku sankari alkoi selittämään miten naisilla pitäis ehdottomasti olla asevelvollisuus ja että naiset ei ikinä tule olemaan johtajia ilman armeijaa. Mä oon kuullut tarinoita noista jätkistä mutta nyt sattu eka ihan täys höyrypää omalle kohdalle.

---


Itse näkisin kaiken tasa-arvon nimissä asian niin, että olisi hyvä jos koko kansalla olisi pakollinen palvelusvelvollisuus, jokainen saisi sitten omaharkintaisesti valita armeijan tahi sivarin.



Lähinnä se johtaja läppä siinä pisti ihmettelemään. Sen jannun mielestä ilman armeijaa ei voi saada mitään työelämässä aikaseksi koska ei opi itsensä tai muiden johtamista. Armeijan ulkopuolella se olisi siis käytännön mahdottomuus.

--
DESTROY ALL HIPPIES

KooKie

Posts: 4,338

#4498 • • KooKie aka. Petress Pan

Kriss G, 27.9.2006 12:21:
Lähinnä se johtaja läppä siinä pisti ihmettelemään.



Niin, koska tiettävästihän naiset eivät osaa komennella tahi nipottaa ikinä. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#4499 • • KooKie aka. Petress Pan

Cloud, 27.9.2006 11:55:
Täysin samaa mieltä. Toisaalta kävisihän se niin, että kaikilla ei sitä olisi sitten eitherway kummallekin sukupuolelle samat vaateet tässäkin asiassa jos nyt tasa-arvoa halutaan kehittää.



Itse en nää Suomen puolustusvoimilla muuta mahdollisuutta, kuin asevelvollisuuden säilyttämisen, mutta nyt menee jo niin ot:ksi, että enuff. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sphyxia

Posts: 3,308

#4500 • • Sphyxia Maracujá!

Freja, 27.9.2006 11:56:
Meille tuli niin paljon ja painavaa postia postiluukusta, et säikähdin ihan liikaa, luulin että joku murtautuu meille *whaat*



Arvaa, säikähdinkö itse samaa, kun reilu puoli vuosi sitten (?) tuli postiluukun kautta kaikki ne kolme HEL-puhelinluetteloa. *whaat* *blush*