päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,795,283 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • UnityF joo just se
me ei edes noran kanssa myönnetä mitä tänään tehtiin....
kun karkkinälkä iskee ja on vain pahoja liköörisuklaita ja likööri on tosi pahaa.. niin 2 fiksuu valuttaa liköörit pois... pahalta ne maistu edelleenkin.. ei suositella kenellekkään... fiksuus oli taas huipussaan mikkolassa...*justjoo**ding**ding**ding*
serotonot

Posts: 3,137

#22 • • serotonot Paul Easy

Puistokemisti:
outoo outoo, sangen outoo. Kännykkääni ilmestyi yht äkkiä teksti ”sim kortin rekisteröinti epäonnistui” Nyt se mokoma ei suostu soittamaan mihinkään kun se ei saa yhteyttä verkkoon. Mieletöntä, onko kellekkään muulle koskaan sattinut tämmöistä?



kuulee duunis noit harvase päivä. Mikä operaattori ja mikä luuri?
serotonot

Posts: 3,137

#23 • • serotonot Paul Easy

Puistokemisti:
---
serotonot:
---
Puistokemisti:
outoo outoo, sangen outoo. Kännykkääni ilmestyi yht äkkiä teksti ”sim kortin rekisteröinti epäonnistui” Nyt se mokoma ei suostu soittamaan mihinkään kun se ei saa yhteyttä verkkoon. Mieletöntä, onko kellekkään muulle koskaan sattinut tämmöistä?

---


kuulee duunis noit harvase päivä. Mikä operaattori ja mikä luuri?

---


rätinälinja ja 3210 molemmat olleet käytössä vuoden päivät.



ootko koittanu simiä toisessa puhelimessa? Entä toista simiä omassas? Et niinq selvii vian syypää
Late

Posts: 3,441

#24 • • Late team Lasse

Puistokemisti:
outoo outoo, sangen outoo. Kännykkääni ilmestyi yht äkkiä teksti ”sim kortin rekisteröinti epäonnistui” Nyt se mokoma ei suostu soittamaan mihinkään kun se ei saa yhteyttä verkkoon. Mieletöntä, onko kellekkään muulle koskaan sattinut tämmöistä?



Soita nroon 05095050 ja kysy kiltisti tädiltä mikä mättää.*piis*
anqqa

Posts: 4,034

#25 • • anqqa tirehtööri
minä (oui, c'est moi) tanssin eilen mempparissa *täh*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

akir0

Posts: 2,554

#26 • • akir0 idleRPG champion 2009
Tulin himaan ja kotikerrostaloni toisessa rapussa on tulipalo. Piha täynnä palo- ja poliisiautoja. Dumdidum.
-P

Posts: 4,972

#27 • • -P
jatkot.*känni*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

Posts: 15,721

#28 • • UnityF joo just se
mä nukuin koko yön!! tai no klo 1.30-05... ihmeiden aika ei ole ohi.. ja kohta kömmin viel takas nukkuu pariksi tunninksi... huoh.. musta on tulossa normaali??*ding*
KaveriTavara

Posts: 440

#29 • • KaveriTavara pyryharakka
mulla on tänään vapaapäivä töistä *iloinen*
ja eikö yleensä kun on vapaapäivä niin silloin nukutaan niin paljon kuin sielu sietää..niin mitä mä teen?en oo nukkunu ensimmäistä sekunttiakaan *ding*
tästä saamme kiittää berokka vitamiiniporejuomaa ja teetä *jiihaa*

--
hyvässä lihassa ei harmita

KaveriTavara

Posts: 440

#30 • • KaveriTavara pyryharakka
kuinka moni teistä on joskus istunut vessassa ykköstarpeillaan ja saanut siinä samalla lumipesut?
minä koin tuonkin eilen kiitos nimeämainitsettoman henkilön ansiosta *nauru*

--
hyvässä lihassa ei harmita

ämsee

Posts: 722

#31 • • ämsee
Missä krapula?!? O_o

--
hyvä yritys

-P

Posts: 4,972

#32 • • -P
EN TAJUU!

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ämsee

Posts: 722

#33 • • ämsee

Angelus:
EN TAJUU!



Ei se oo niin vaarallista. *vink*

--
hyvä yritys

ämsee

Posts: 722

#34 • • ämsee

Puistokemisti:
outoo outoo, sangen outoo. Kännykkääni ilmestyi yht äkkiä teksti ”sim kortin rekisteröinti epäonnistui” Nyt se mokoma ei suostu soittamaan mihinkään kun se ei saa yhteyttä verkkoon. Mieletöntä, onko kellekkään muulle koskaan sattinut tämmöistä?



Maksa laskut..

--
hyvä yritys

ämsee

Posts: 722

#35 • • ämsee

Puistokemisti:
---
mcee:

Maksa laskut..

---


Kiitti, kas kun en tullu itte ajatelleks
*taputapu*



Älä nyt ota kaikkee ihan tosissaan. *släp**vink*

--
hyvä yritys

Deleted

Posts: 89

#36 • • Deleted
iconsex-doubledildo.gif

*aplodit**jiihaa*

[muokattu 18.1.2004 14:30]
<><

Posts: 227

#37 • • <>< ¤blub¤
sain toissapäivänä mielettömän fiksun idean keittää kananmunan mikrossa...*justjoo**taputapu* no, tulipahan sekin mikro kerranki siivottuu...

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

Emilii

Posts: 81

#38 • • Emilii MaMMa!

<><:
sain toissapäivänä mielettömän fiksun idean keittää kananmunan mikrossa...*justjoo**taputapu* no, tulipahan sekin mikro kerranki siivottuu...



*lmao* Ei se mitään, mä olen tehnyt saman duunissa.. sillä menestyksellä että se kananmuna räjähti sellaisella voimalla että ovi aukesi ja se kananmuna levisi pitkin keittiötä..*blush* *jiihaa*

--
Koko elämän ajatus on kuolla nuorena, niin myöhään kuin se suinkin on mahdollista!

Tetsu

Posts: 688

#39 • • Tetsu Naksutohtori

Emilii:
---
<><:
sain toissapäivänä mielettömän fiksun idean keittää kananmunan mikrossa...*justjoo**taputapu* no, tulipahan sekin mikro kerranki siivottuu...

---


*lmao* Ei se mitään, mä olen tehnyt saman duunissa.. sillä menestyksellä että se kananmuna räjähti sellaisella voimalla että ovi aukesi ja se kananmuna levisi pitkin keittiötä..*blush* *jiihaa*




Tuota.. mitähäntuohon nyt sanoisi. *blush* Eilen tein pannukakkuja niin niitä kun pyörittelin vähän niin meinas yks tulla kupoliin. *nauru* Ei hyvä! *iloinen*
-P

Posts: 4,972

#40 • • -P
selkeesti se kun heräsin aamulla tajuttomaan kipuun joka on nyt vaivannut koko päivän :/
ja kun en edes ole varma mistä se on tullut*känni*

[muokattu 19.1.2004 14:49]

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell