päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,818,077 views

Gleba

Posts: 549

#3021 • • Gleba

Juhgu, 8.2.2006 19:59:
Istuin kaupan penkillä, kun ohi meni lastenvaunuja työntävä äiti. Lapsi alkoi huitoa minuun päin ja jokeltaa jotain. En saanut selvää mitä, mutta heidän ohi mentyään kuulin äidin sanovan "Ei, ei siellä ole tonttuja, tontut meni jo nukkumaan."



*hih**aplodit*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

m1kk3

Posts: 5,560

#3022 • • m1kk3 no-life

Juhgu, 8.2.2006 19:59:
Istuin kaupan penkillä, kun ohi meni lastenvaunuja työntävä äiti. Lapsi alkoi huitoa minuun päin ja jokeltaa jotain. En saanut selvää mitä, mutta heidän ohi mentyään kuulin äidin sanovan "Ei, ei siellä ole tonttuja, tontut meni jo nukkumaan."



*lmao*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

sune

Posts: 2,096

#3023 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Miksi ihmisellä ei saa olla tavotteita elämässä ? Jos haluaa olla hyvä ja pärjätä, ni minkä takia siihen tulee *stop* ja kommenttia " Oot vähän liian kunnianhimoinen, ehkä sun pitäis vähän laskea rimaa alemmas ja vaatia itseltäs vähän vähemmän, pitäskö sun mennä koulupsykologille " *whaat*

--
ei kovin ihku eikä plur

wiwi

Posts: 1,575

#3024 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

¤sune¤, 8.2.2006 21:20:
Miksi ihmisellä ei saa olla tavotteita elämässä ? Jos haluaa olla hyvä ja pärjätä, ni minkä takia siihen tulee *stop* ja kommenttia " Oot vähän liian kunnianhimoinen, ehkä sun pitäis vähän laskea rimaa alemmas ja vaatia itseltäs vähän vähemmän, pitäskö sun mennä koulupsykologille " *whaat*



No niin no. Mulle törkättiin käteen nuorisopsykologin numero viime viikolla opon kansliassa kun sanoin että mua ei
a) haluta mennä yliopistoon
b) kiinnosta ylipäänsä erityisemmin opiskella

*justjoo*

Mikä niitä oikeen vaivaa?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

UnityF

Posts: 15,721

#3025 • • UnityF joo just se
mun profiili tiedot *hih*
on tullu muutama kerta oltu klubbarissa ja ehkä pari viestii kirjoittanu:

aktiivisuus
viestit: 13014
kommenttia: 11518
kuvakommenttia: 2079
rekisteröityi: 29.9.2002 11:28
käyntejä: 5945
- viimeinen: 8.2.2006 21:24
profiilia katsottu: 187581
profiilia muutettu: 4.2.2006 14:13
nappi: 788888, #16
nappi 2: 13177, #104
nappi 3: 1336, #122
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#3026 • • Mao & Taikahattu UG-///

UnityF, 8.2.2006 23:30:
mun profiili tiedot *hih*
on tullu muutama kerta oltu klubbarissa ja ehkä pari viestii kirjoittanu:

aktiivisuus
viestit: 13014
kommenttia: 11518
kuvakommenttia: 2079
rekisteröityi: 29.9.2002 11:28
käyntejä: 5945
- viimeinen: 8.2.2006 21:24
profiilia katsottu: 187581
profiilia muutettu: 4.2.2006 14:13
nappi: 788888, #16
nappi 2: 13177, #104
nappi 3: 1336, #122



Mä rekisteröidyin 7.10.2002 ja mul käyntejä ainoastaan 1996 tällä hetkellä...
Onnkohan mä "hieman" epäaktiivinen tai jotain...? *nauru*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

martina

Posts: 1,875

#3027 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
muutto isompaan kämppään kosahti sit....

kaikki oli täydellistä kunnes kuulin juuri mikä asiassa mättää...
tää vuokranainen on veroasioitten vuoksi kirjoilla tässä kyseisessä kämpässä ja täten mun pitäisi kirjautua hänen oikeaan asuntoon...

just joo.... postit menis ristiin ja taatusti tulis lopulta ongelmia kelan ym kanssa tjns...

*eiei*
wiwi

Posts: 1,575

#3028 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Juhgu, 8.2.2006 21:58:
---
wiwi, 8.2.2006 21:41:
---
No niin no. Mulle törkättiin käteen nuorisopsykologin numero viime viikolla opon kansliassa kun sanoin että mua ei
a) haluta mennä yliopistoon
b) kiinnosta ylipäänsä erityisemmin opiskella
---


Taisit sit sanoa jotain muutakin.
[pieni]tai ilmaista asiasi vähän erikoisesti[/pieni]



No en mä kyllä tietääkseni itenkään kummallisesti käyttäytynyt. Opon ointti oli, että koska lukioaika on mennyt niin loistavasti ja täältä saaduilla papereilla kuulemma pääsisin mihin vain, niin mulla täytyy olla nyt jokin tosi huonosti kun ei opiskelu kiinnosta. Yritin selittää että motivaationi tällä hetkellä on ihan samaa luokkaa kuin viimeset kolme vuotta, eikä siis seurausta mistään ongelmasta yksityiselämässä. Täällä nyt vain selviää opiskelematta, ihan kuin peruskoulussakin.

Tapaaminen kuitenkin päättyi sellaiseen tosi läpitunkevaan tuijotukseen "Sä oot kyllä jännä ihminen..Miks sä et halua opiskella? Kyl sä voit mulle kertoa..?"

Niinpä.*tirsk*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Miksan

Posts: 1,464

#3029 • • Miksan

mayah, 9.2.2006 13:29:
-clips-

*eiei* Tunnen itseni ihan amatööriksi :D


Sul on kato viel puoltoist vuotta aikaa ottaa UnityF kiinni tilastoissa*joo*
Jocular

Posts: 1,359

#3031 • • Jocular Janni
Alotin uudessa duunissa reilu viikko sitte. Työhaastattelussa sanottiin, että tekemistä riittää enemmän ku tekijöitä. Ok. Viikossa tein jonku puolen vuoden rästityöt, mitä edeltäjäni ei ollu saanu aikaan. Sen jälkeen tein kasan muita hanttihommia, jonka jälkeen pyysin pomolta lisää hommia. "Niitähän riittää."
Tänään mun työtehtävä "laita mapit numerojärjestykseen" -Ok, mitä sitte "Istu alas, rentoudu ja surffaile."..
Oon istunu kaks tuntii toimettomana lukien kaikki vähänki mielenkiintoset nettisivut, lukenu/selannu hesarin kannesta kanteen, siivonnu pöydän, tuijottanu seinää..
Taidan lähtee tänään vähän aikasemmin töistä. Mul ei oo mitään tekemistä. Entä huomenna? Mitä mä teen huomenna? Nooh, ehkä mä tuun tänne huomennaki odottamaan jos ois jotain tekemistä. Tää mun tekemisenpuutehan johtuu yksinomaan siitä, et meijän tietojärjestelmä ei toimi, eikä oo toiminu vuoteen... *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

DJ Rx

Posts: 2,527

#3032 • • DJ Rx FINRG Recordings

mayah, 9.2.2006 13:59:
---
Juhgu, 9.2.2006 13:49:
Mä tunnen itseni aika nolifeksi kun on jotain 3 viestiä ja käyntiä per päivä :|
(ja lisää tulee!)

---


Niin, toki jos tuota nyt päivätasolla katsoo, niin eihän tuo tunnu kovin pahalta :)

Viestejä 8,38/päivä
Kommentteja 13,03/päivä
Kuvakommentteja 0,39/päivä
Käyntejä 7,0/päivä
Profiilia katsottu 192,64/päivä o_O

Elämä? Mikä se on?



ah nyt mä tiedän miks maija täti napisi siitä että jone on koneella ku tehtiin niitä grafiikoita tophon uuten julkasuun... *nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Jocular

Posts: 1,359

#3033 • • Jocular Janni

mayah, 9.2.2006 13:59:
---
Juhgu, 9.2.2006 13:49:
Mä tunnen itseni aika nolifeksi kun on jotain 3 viestiä ja käyntiä per päivä :|
(ja lisää tulee!)

---


Niin, toki jos tuota nyt päivätasolla katsoo, niin eihän tuo tunnu kovin pahalta :)

Viestejä 8,38/päivä
Kommentteja 13,03/päivä
Kuvakommentteja 0,39/päivä
Käyntejä 7,0/päivä
Profiilia katsottu 192,64/päivä o_O

Elämä? Mikä se on?



Mistä te noi tiedot bongasitte?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

hrdkvr

Posts: 3,929

#3034 • • hrdkvr KURGO

Jocular, 9.2.2006 14:02:
---
mayah, 9.2.2006 13:59:
---
Juhgu, 9.2.2006 13:49:
Mä tunnen itseni aika nolifeksi kun on jotain 3 viestiä ja käyntiä per päivä :|
(ja lisää tulee!)

---


Niin, toki jos tuota nyt päivätasolla katsoo, niin eihän tuo tunnu kovin pahalta :)

Viestejä 8,38/päivä
Kommentteja 13,03/päivä
Kuvakommentteja 0,39/päivä
Käyntejä 7,0/päivä
Profiilia katsottu 192,64/päivä o_O

Elämä? Mikä se on?

---


Mistä te noi tiedot bongasitte?



its all bout math

--
-keep it hard-

Bio

Posts: 4,429

#3035 • • Bio The Bullies / Pinky
mua alko pelottaa ku oon kirjoittanu enemmän postei klubbaris ku plattaris *uuh*
Jocular

Posts: 1,359

#3036 • • Jocular Janni

mayah, 9.2.2006 14:19:
---
Jocular, 9.2.2006 14:02:
Mistä te noi tiedot bongasitte?

---


Profiilista laskeskelin. Oon rekisteröityny 103vk 6 päivää ja 16 tuntia sitte, ni laskin että pyöreesti 104vk x 7 tekis 728 päivää ja sit vaan jakolaskua kehiin :)

Mut joo, jos vaikka joskus ois sen vuorokauden tai kaks pois tai silleen, vaiks ens viikolla, tai seuraavalla, tuskin, ikinä, ever.



Mä jo toivoin, et tuolt sais jostain tollasia hienoja tietoja ihan vaan napin painalluksella *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

nibes

Posts: 165

#3037 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
128vk 2pv 11min, mut ei jaksa laskea. Laskuri puuttuu, ja känny liian kaukana. *ding*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

Fyrisch

Posts: 4,525

#3038 • • Fyrisch
virtuaalitissit ja pippelit kasvaa
Mimir

Posts: 1,366

#3039 • • Mimir Rouva Yninä
Olin tänään shoppailemassa. Yhteen kauppaan mennessä hälytyskellot rupes soimaan ja siinä sitten mietin, että jaaha, siitä kaupasta ei varmasti pääse ulos esittelemättä kauppakassinsa sisältöä jollekin tädille/sedälle. Niinhän siinä sitten kävi, että lähtiessä alko taas hälyttää joten kävelin kassalle selvittämään tilannetta. Tyttö hymyili kauniisti ja sanoi "nehän soi jo kun sä tulit. Sinne on jääny joku hälytin, mutta ei se meitä haittaa, mene vaan". Siis mitä?! *nauru* Oikeesti, mähän olisin voinut pölliä siitäkin kaupasta mitä tahansa, eikä nää halunnu edes kattoa mun laukkuun. Ei sillä, enhän mä sieltä mitään pöllinyt joten ei sieltä olis mitään löytynytkään, mut silti *hih* Menisköhän läpi jos joskus vielä käy noin, et pöllinkin jotain, sitteku jään kiinni ni sanon "mutku ei näitä oo ennenkään haitannu" *lmao*

--
[Wings are growing on her.]

susanna*

Posts: 36

#3040 • • susanna* -kaikki tänne mulle heti- :)
..meillä ainakin poistetaan se (vaikkakin toisessa liikkeessä) jäänyt häly ettei asiakkaan tarvii joka helvetin kaupassa sinä päivänä jäädä setvimään noita piippauksia..?*ding*